آموزش ابزارهای جعل CAT در 3ds Max

Learning CAT Rigging Tools in 3ds Max

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
توضیحات دوره: با Character Animation Toolkit (CAT) برای 3ds Max ، گزینه ای برای دکل های شخصیت از پیش تعیین شده و همچنین ابزارهای سفارشی برای ایجاد یک دکل از ابتدا ، جایگزینی برای گردش کار سنتی کاراکتر پیدا کنید. نویسنده جوئل بردلی لایه های انیمیشن را به نمایش می گذارد. عضلات CAT ، که می توانید با استفاده از آنها پوستی ایجاد کنید که هنگام حرکت شخصیت شما واقعاً تغییر شکل داده و کشیده شود. و گردش کار حرکت شناسی جلو / معکوس. فصل آخر همه این ویژگی ها را به حرکت در می آورد ، زیرا ابزارها را روی یک دکل شخصیت کامل با استخوان های ثانویه اعمال می کنید و یک انیمیشن تست استرس را اجرا می کنید.
موضوعات شامل:
  • CAT چیست؟
  • استفاده و ویرایش سکوهای از پیش تعیین شده
  • جابجایی محورهای استخوان
  • استفاده از ابزار کنترل CAT
  • کار با خارها
  • افزودن اندام به یک شخصیت
  • کار با لایه های تنظیم و حرکت
  • متحرک سازی با سیستم محوری پا
  • ساخت یک دکل شروع تا پایان با CAT

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • خوش آمدی Welcome

  • کار با پرونده های تمرینی Working with the exercise files

  • آنچه باید قبل از تماشای این دوره بدانید What you should know before watching this course

  • تنظیم ساختار پروژه 3ds Max Setting up the 3ds Max project structure

1. معرفی جعبه ابزار انیمیشن شخصیت (CAT) 1. Introducing the Character Animation Toolkit (CAT)

  • CAT چیست؟ What is CAT?

  • یافتن ویژگی های CAT در رابط کاربری 3ds Max Locating CAT features in the 3ds Max user interface

2. ابزارهای Quick Rigging 2. The Fast Rigging Tools

  • با استفاده از دکل های از پیش تعیین شده Using the preset rigs

  • سازماندهی دکل با استفاده از نام ها و رنگ های سفارشی Organizing a rig using custom names and colors

  • ویرایش سکوهای از پیش تعیین شده Editing the preset rigs

  • کاوش در لیست اصلاح 3ds Max Exploring the 3ds Max Modifier List

  • بازگرداندن محورهای استخوانی Repositioning bone pivots

  • با استفاده از gizmos کنترل Using control gizmos

3. ابزار Rigging Custom 3. The Custom Rigging Tools

  • درک مراکز Understanding hubs

  • اضافه کردن پاها به دکل Adding legs to a rig

  • کار با ستون فقرات Working with spines

  • اضافه کردن اندام Adding limbs

  • اضافه کردن استخوان های اضافی به سر Adding extra bones to the head

  • اضافه کردن انگشتان پا و دم Adding toes and tails

4- کار با سیستم های عضلانی 4. Working with the Muscle Systems

  • رشته ماهیچه چیست؟ What is a muscle strand?

  • با استفاده از رشته ماهیچه بر روی دکل Using a muscle strand on a rig

  • عضله CAT چیست؟ What is a CAT muscle?

  • قرار دادن عضله CAT برای کار کردن Putting a CAT muscle to work

5. لایه های انیمیشن توضیح داده شده است 5. Animation Layers Explained

  • درک حالت های تنظیم و انیمیشن Understanding the Setup and Animation modes

  • کاوش در لایه مطلق Exploring the Absolute layer

  • توضیح لایه های تنظیم Explaining adjustment layers

  • کاوش در لایه CATMotion Exploring the CATMotion layer

6. گردش کار انیمیشن 6. The Animation Workflow

  • کار با توپی دست و پا Working with the hand and foot hubs

  • کاوش در سیستم محوری پا Exploring the foot pivot system

  • کاوش در صفحه نمایش CAT در نمای مسیر Exploring the CAT display inside track view

  • با استفاده از سیستم IK / FK Using the IK/FK system

7. کار با حرکت 7. Working with Motion

  • کاوشگر ویرایشگر CATMotion Exploring the CATMotion Editor

  • حرکت سفارشی Customizing motion

  • حرکت کارگردانی Directing motion

  • حرکت زمینی Grounding motion

8. قرار دادن همه با هم 8. Putting It All Together

  • ساخت دکل: بدنه تحتانی Building a rig: The lower body

  • ساخت دکل: بدنه فوقانی Building a rig: The upper body

  • استفاده مناسب از استخوان های ثانویه Making good use of secondary bones

  • ایجاد یک پاس پوست خشن Creating a rough skin pass

  • ایجاد انیمیشن تست استرس Creating a stress-test animation

نتیجه Conclusion

  • بعد چی؟ What's next?

نمایش نظرات

نظری ارسال نشده است.

آموزش ابزارهای جعل CAT در 3ds Max
خرید اشتراک و دانلود خرید تکی و دانلود | 160,000 تومان (5 روز مهلت دانلود) زمان تقریبی آماده سازی لینک دانلود این دوره آموزشی حدود 5 تا 24 ساعت می باشد.
جزییات دوره
2h 33m
40
Linkedin (لینکدین) lynda-small
16 آبان 1391 (آخرین آپدیت رو دریافت می‌کنید، حتی اگر این تاریخ بروز نباشد.)
42,712
- از 5
ندارد
دارد
دارد
Joel Bradley

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Joel Bradley Joel Bradley

3D Artist، Trainer on 3ds Max و Maya

جوئل بردلی ، متعصب سه بعدی ، هنرهای سه بعدی را برای وب ، چاپ و چند رسانه ای و آموزش روی 3ds Max و Maya تولید می کند.

جوئل بردلی یک ژنرال سه بعدی خودآموخته است که از برنامه های طراحی سه بعدی و گرافیکی استفاده می کند او 9 ساله بود ، قبل از حرکت روی 3ds Max ، در برنامه هایی مانند trueSpace و Bryce 3D دندان های خود را بریده بود. او از مهارتهای کسب شده خود برای کار در تعدادی از زمینه های صنعتی ، از جمله تولید محتوا برای وب ، چاپ ، تجسم و چند رسانه ای استفاده کرده است.

در 4 سال گذشته توجه خود را بر روی تولید آموزش تصویری برای برنامه هایی مانند 3ds Max ، Maya ، SketchUp ، Photoshop ، Combustion ، Composite و موارد دیگر.

Linkedin (لینکدین)

لینکدین: شبکه اجتماعی حرفه‌ای برای ارتباط و کارآفرینی

لینکدین به عنوان یکی از بزرگترین شبکه‌های اجتماعی حرفه‌ای، به میلیون‌ها افراد در سراسر جهان این امکان را می‌دهد تا ارتباط برقرار کنند، اطلاعات حرفه‌ای خود را به اشتراک بگذارند و فرصت‌های شغلی را کشف کنند. این شبکه اجتماعی به کاربران امکان می‌دهد تا رزومه حرفه‌ای خود را آپدیت کنند، با همکاران، دوستان و همکاران آینده ارتباط برقرار کنند، به انجمن‌ها و گروه‌های حرفه‌ای ملحق شوند و از مقالات و مطالب مرتبط با حوزه کاری خود بهره‌مند شوند.

لینکدین همچنین به کارفرمایان امکان می‌دهد تا به دنبال نیروهای با تجربه و مهارت مورد نیاز خود بگردند و ارتباط برقرار کنند. این شبکه حرفه‌ای به عنوان یک پلتفرم کلیدی برای بهبود دسترسی به فرصت‌های شغلی و گسترش شبکه حرفه‌ای خود، نقش مهمی را ایفا می‌کند. از این رو، لینکدین به عنوان یکی از مهمترین ابزارهای کارآفرینی و توسعه حرفه‌ای در دنیای امروز مورد توجه قرار دارد.