آموزش 3ds Max: ماده ای برای گردش کار V-Ray

3ds Max: Substance to V-Ray Workflows

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
توضیحات دوره: نحوه ایجاد اهرم از مجموعه ابزارهای مبتنی بر مواد را از Allegorithmic برای ایجاد نقشه های بافتی واقعی برای پروژه های 3ds Max خود استفاده کنید. در این دوره ، می توانید گردش کار را برای ادغام Substance Designer ، Substance Painter و Bitmap2Material (B2M) گره با 3ds Max جستجو کنید. برایان بردلی توضیح می دهد که ابزارهای مبتنی بر مواد چیست و چگونه می توان از آنها در برنامه 3ds Max و همچنین موتور رندر V-Ray استفاده کرد. وی نحوه ایجاد مواد از دارایی های عکاسی با استفاده از گره B2M ، نحوه کار با مواد ماده از Substance Designer و نحوه صادرات بافت bitmap از هر دو ماده Substance Designer و Substance Painter را برای استفاده در 3ds Max و V-Ray نشان می دهد.
موضوعات شامل:
  • چرا باید از مواد برای بافت استفاده کنید
  • تنظیم حالت گردش کار و تنظیمات ماده
  • ایجاد مواد از عکسها با Bitmap2Material
  • کار با نقشه های بافت از Substance Designer و Painter
  • صادر کردن نقشه ها به عنوان پرونده های EXR و PSD
  • استفاده از نقشه های صادر شده در V-Ray

سرفصل ها و درس ها

معرفی و اطلاعات مهم Introduction and Important Information

  • مرور دوره Course overview

  • آنچه باید بدانید What you should know

  • پوشه پروژه 3ds Max The 3ds Max project folder

  • یادداشت در مورد تنظیمات گاما و واحدها A note on gamma and units settings

  • 3ds حداکثر اشکالات برای کار در اطراف 3ds Max bugs to work around

1. یک مرور کلی از مجموعه مواد 1. An Overview of the Substance Toolset

  • پرونده های Substanc چیست و چرا از آنها استفاده می کنید؟ What are Substance files and why use them?

  • ابزار ابزار The Substance toolset

  • انتخاب رویکرد گردش کار ما Choosing our workflow approach

  • استفاده از پرونده های Substance در 3ds Max Using Substance files in 3ds Max

  • گفتگوی تنظیمات ماده The substance settings dialog

  • با استفاده از کتابخانه دارایی 3ds Max Using the 3ds Max asset library

2. استفاده از Bitmap2Material در 3ds Max 2. Using Bitmap2Material inside 3ds Max

  • بارگیری گره Bitmap2Material Loading the Bitmap2Material node

  • افزودن تصویر ورودی Adding the input image

  • دست زدن به مواد Tweaking the material

  • ایجاد فایلهای خروجی bitmap Creating bitmap output files

3. کار با مواد از برنامه طراح 3. Working with Substances from the Designer Application

  • صادرات یک ماده Exporting a substance

  • با استفاده از ماده ای با V-Ray Using the substance with V-Ray

  • بهبود نتایج ماده ما Improving our substance results

  • تا کنون صحنه را تکان می دهد Tweaking the scene so far

  • سایر ویژگی های افزونه Other plugin features

4- کار با نقشه ها از برنامه Designer 4. Working with Maps from the Designer Application

  • انواع نقشه ها صادر می شود Exporting map types

  • با استفاده از نقشه های نقطه شناور Using floating-point maps

  • با استفاده از نقشه های 8 بیتی Using 8-bit maps

5. کار با نقشه ها از برنامه Painter 5. Working with Maps from the Painter Application

  • صادرات پرونده های EXR Exporting EXR files

  • صادرات پرونده های PSD ، قسمت 1 Exporting PSD files, part 1

  • صادرات پرونده های PSD ، قسمت 2 Exporting PSD files, part 2

  • با استفاده از پرونده های EXR در V-Ray Using the EXR files in V-Ray

  • با استفاده از پرونده های PSD در V-Ray Using the PSD files in V-Ray

  • تنظیمات ارائه نهایی Final render settings

نتیجه Conclusion

  • مراحل بعدی Next steps

نمایش نظرات

نظری ارسال نشده است.

آموزش 3ds Max: ماده ای برای گردش کار V-Ray
خرید اشتراک و دانلود خرید تکی و دانلود | 160,000 تومان (5 روز مهلت دانلود) زمان تقریبی آماده سازی لینک دانلود این دوره آموزشی حدود 5 تا 24 ساعت می باشد.
جزییات دوره
1h 35m
30
Linkedin (لینکدین) lynda-small
20 مهر 1397 (آخرین آپدیت رو دریافت می‌کنید، حتی اگر این تاریخ بروز نباشد.)
6,347
- از 5
ندارد
دارد
دارد
Brian Bradley

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Brian Bradley Brian Bradley

هنرمند سه بعدی ، صاحب مشاغل برایان بردلی یک هنرمند سه بعدی و صاحب مشاغل خودآموخته است.

برایان از اواخر سال 1993 آزمایش نرم افزارهای خلاقانه و برنامه های سه بعدی را آغاز کرد و از خود پرسید که آیا می تواند با کار با چنین ابزارهای جالبی امرار معاش کند یا نه! تا سال 1998 وی تجارت چندرسانه ای خود را آغاز کرده بود ، و در پروژه هایی از آرم های پرنده گرفته تا طراحی گرافیکی برای لباس و وسایل نقلیه تا کل محصولات و پروژه های تجسم معماری کار می کرد.

برایان در حالی که ابزار تجارت خود را فرا گرفت ، مشتاقانه علاقه مند شد آگاهی از نیاز به آموزش کاملاً توضیح یافته و با کیفیت که بتواند ابزارهای نرم افزاری را برای هر کسی که می خواهد آنها را یاد بگیرد در دسترس و باز کند. در سال 2007 وی توجه شغل خانوادگی خود را به سمت آموزش تمام وقت ابزار طراحی و طراحی گرافیک که دوست دارد به دیگران معطوف کرد.

Linkedin (لینکدین)

لینکدین: شبکه اجتماعی حرفه‌ای برای ارتباط و کارآفرینی

لینکدین به عنوان یکی از بزرگترین شبکه‌های اجتماعی حرفه‌ای، به میلیون‌ها افراد در سراسر جهان این امکان را می‌دهد تا ارتباط برقرار کنند، اطلاعات حرفه‌ای خود را به اشتراک بگذارند و فرصت‌های شغلی را کشف کنند. این شبکه اجتماعی به کاربران امکان می‌دهد تا رزومه حرفه‌ای خود را آپدیت کنند، با همکاران، دوستان و همکاران آینده ارتباط برقرار کنند، به انجمن‌ها و گروه‌های حرفه‌ای ملحق شوند و از مقالات و مطالب مرتبط با حوزه کاری خود بهره‌مند شوند.

لینکدین همچنین به کارفرمایان امکان می‌دهد تا به دنبال نیروهای با تجربه و مهارت مورد نیاز خود بگردند و ارتباط برقرار کنند. این شبکه حرفه‌ای به عنوان یک پلتفرم کلیدی برای بهبود دسترسی به فرصت‌های شغلی و گسترش شبکه حرفه‌ای خود، نقش مهمی را ایفا می‌کند. از این رو، لینکدین به عنوان یکی از مهمترین ابزارهای کارآفرینی و توسعه حرفه‌ای در دنیای امروز مورد توجه قرار دارد.