آموزش ایجاد تخته سنگ های سه بعدی

Creating Slate 3D Textures

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: تخته سنگ یک انتخاب محبوب برای کفپوش ها و سقف های مدرن است ، اما بیرون آوردن یک بافت دقیق تخته سنگ برای مدل های شما سخت است. با استفاده از این قسمت ایجاد بافت ، می توانید یک بافت تخته سنگ سفارشی در فتوشاپ بسازید و آن را در برنامه مدل سازی سه بعدی مورد نظر خود قرار دهید. آدام کرسپی دوره را با ایجاد ساختار پایه و سپس لایه بندی در تنوع رنگ که به طور طبیعی در تخته سنگ رخ می دهد آغاز می کند. سپس کاشی های سقف و کف را برش می دهد تا به 3ds Max تبدیل شود. در آنجا او بافت را به مواد پیوند می دهد و لبه های خشن آلی را که به صفحات جلوه متمایز می بخشد اضافه می کند.

این روش را با دوره های روکش چوب و فلز برای تمام نیازهای مدل سازی داخلی و خارجی خود ترکیب کنید!

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • خوش آمدی Welcome

1. ترسیم پایه های بافت و بافت 1. Drawing the Texture Bases and Textures

  • ایجاد ساختار پوسته پوسته پایه Creating the base flaky structure

  • اضافه کردن لکه های رنگی و تنوع Adding color spotting and variation

  • ترسیم نقشه عادی برای تخته سنگ Drawing a normal map for slate

  • اجرای: ساخت کفپوش تخته سنگی Implementation: Constructing slate flooring

  • اجرای: ایجاد نقشه بام تخته سنگ عادی Implementation: Creating a slate roofing normal map

  • ایجاد نقشه های خاص و زبری Creating specular and roughness maps

2. ایجاد مواد در 3ds Max 2. Creating Materials in 3ds Max

  • ایجاد یک ماده سقف تخته سنگ Creating a slate roof material

  • ایجاد یک کفپوش تخته سنگی Creating a slate flooring material

نمایش نظرات

آموزش ایجاد تخته سنگ های سه بعدی
جزییات دوره
1h 5m
9
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
5,811
- از 5
ندارد
دارد
دارد
Adam Crespi
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Adam Crespi Adam Crespi

آدام کرپسی یک مربی و مربی مشهور در برنامه های سه بعدی برای تصاویر مبتنی بر رایانه است. وی از سال 2000 به تدریس در سطح دانشگاه پرداخته و از سال 1993 نیز در زمینه طراحی تجسم و انیمیشن مشغول به کار بوده است. وی در انستیتوی هنر کالیفرنیا - اورنج کانتی و انستیتوی فناوری دیجی پن تدریس کرده است ، و هم اکنون تدریس در موسسه هنر سیاتل آدام در کنفرانس ها و مدارس متعددی از جمله دانشگاه اتودسک ، دانشگاه ایالتی مونتانا ، دانشگاه اوکلاهما و SIGGRAPH سخنرانی کرده است. آدم همچنین یک ارزیابی کننده صدور گواهینامه Autodesk و یک مربی مجوز Autodesk در 3ds Max است. آدام دارای لیسانس معماری از دانشگاه کالیفرنیای جنوبی و فوق لیسانس آموزش و پرورش از دانشگاه آگروسی است. وی نوشت: دستیابی به نامرئی: تجسم معماری در 3ds Max (انتشارات Fairchild) و کتاب کار Autodesk برای تجسم طراحی برای مسابقه دهقانان خورشیدی. او همچنین در طراحی امتحانات و مواد آموزشی Autodesk کمک کرده است. در حالی که او به هیچ یک از ده ها برنامه کاربردی که به آن مسلط نیست ، تا به ابرو نمی خورد ، آدم از پخت نان ، دوچرخه کوهستان ، گشت و گذار و تعقیب سه دختر و دو حیوان خانگی خود لذت می برد.