Emma Saunders

مشاور داده متخصص در تجسم داده ها در وب Emma Saunders یک مشاور مستقل داده در زمینه تجسم داده در وب است. وی در کارهای خود از HTML ، CSS ، D3 ، DC ، Crossfilter ، JavaScript ، PHP ، SQL و VBA استفاده می کند ، اما به اندازه یک رمزگذار یک طراح است. اما از یافتن داستان در داده ها لذت می برد و بهترین روش برای برقراری ارتباط با این داستان را می آموزد. اما ، فارغ التحصیل دانشگاه آکسفورد ، 15 سال تجربه کسب و کار دارد ، از طرح فارغ التحصیلان شل شروع می کند و به Credit Suisse ، تنظیم کننده مالی انگلیس می رود. ، و حتی طلسم مختصری را به عنوان روزنامه نگار در Financial Times در لندن کار می کرد. او هرگز در بخش فناوری اطلاعات کار نکرده است ، اما مهارت های کدنویسی را به خود آموخته است زیرا این مهارت ها از شغل به شغل دیگری مفید شده اند. او همچنین از سال 2006 برای چند سال تجارت آنلاین خود را اداره کرد و یک سایت تجارت الکترونیکی را برای آن سرمایه گذاری کدگذاری کرد. وی از طریق http://vizdata.co.uk به صورت حرفه ای در دسترس است.
دوره های این مدرس:

آموزش Advanced Power BI Visuals Custom with d3.js

Advanced Power BI Custom Visuals with d3.js

بیاموزید که چگونه تصاویری سفارشی در Power BI ایجاد کنید


DC.js برای آموزش علوم داده

DC.js for Data Science Essential Training

بیاموزید که چگونه از DC.js با هماهنگی Crossfilter و D3.js برای ایجاد داشبورد و ابزارک تعاملی استفاده کنید که نمودارهای میله ای ، نمودارهای پراکنده ، نقشه های حرارتی و موارد دیگر را نمایش می دهد.


آموزش SQL متوسط: گزارش و تجزیه و تحلیل داده ها

Intermediate SQL: Data Reporting and Analysis

با یادگیری نحوه نوشتن کد برای درخواست های پیچیده تر برای گزارش، ویرایش، درج و حذف داده ها از پایگاه داده خود، مهارت های داده خود را با SQL به سطح بعدی ببرید.


آموزش SQL: گزارش و تجزیه و تحلیل داده ها

SQL: Data Reporting and Analysis

با نوشتن کد SQL خود ، داده های مورد نیاز برای تحلیل و گزارش را دریافت کنید. بیاموزید که چگونه نویسه های اساسی SQL را بنویسید ، داده ها را مرتب کرده و فیلتر کنید و از جداول مختلف نتایج را پیوند دهید.


D3.js آموزش برای دانشمندان داده

D3.js Essential Training for Data Scientists

تجسم داده های تعاملی ایجاد کنید. بیاموزید که نمودارهای درختی ، نمودارهای پشته ای ، نقشه های مکانی و موارد دیگر را با مرورگر وب ، چند خط کد و کتابخانه D3.js ایجاد کنید.


آموزش نکات ، ترفندها و تکنیک های تجسم داده ها و داشبورد Power BI

Power BI Data Visualization and Dashboard Tips, Tricks, & Techniques

با استفاده از Power BI ، با تمرکز بر نحوه طراحی گزارش ها و نمودارهایی که داده ها را به خوبی برقرار می کنند ، بیاموزید.


آموزش چالش های Power BI: 15 تمرین تجزیه و تحلیل مهارت سازی برای متخصصان داده

Power BI Challenges: 15 Skills-Building Analytics Exercises for Data Professionals

مهارت های Power BI خود را در این دوره با یک سری چالش تست کنید و گسترش دهید.


آموزش SQL: گزارش و تجزیه و تحلیل داده ها

SQL: Data Reporting and Analysis

SQL یک زبان برنامه نویسی است که برای دسترسی به داده ها از پایگاه های داده استفاده می شود. چندین نسخه از SQL وجود دارد اما همه آنها در سطح پایه مشابه هستند. در این دوره آموزشی با چهار نوع رایج آشنا شوید.


Crossfilter برای آموزش علوم داده

Crossfilter for Data Science Essential Training

آیا باید آرایه های بزرگ و پیچیده داده های JavaScript را با حداکثر سرعت و اثربخشی تقسیم کنید؟ بیاموزید که چگونه از Crossfilter.js برای گروه بندی و فیلتر کردن داده ها به طور مستقیم در یک مرورگر وب استفاده کنید.


آموزش شروع به کار با Azure DevOps برای غیر برنامه نویسان

Getting Started with Azure DevOps for Non-Programmers

بیاموزید که چگونه اطلاعات پروژه خود را، مانند مشخصات یا جزئیات کارکنان، در ویکی های داخلی ADO، با سابقه نسخه خودکار و امکان پیوند دادن به موارد کاری، ذخیره کنید.