Holly Tomas Design

طراحی آبرنگ چاپ ترکیبی

دوره های این مدرس:

آموزش جزوه کنسرتینا دست ساز آسان

Easy Hand-Made Concertina booklet

"به بازگشت خوش آمدید یا یک سلام، اگر از قبل شما را نمی شناسم - خوشحالم که اینجا هستم! من دوباره به کار با آبرنگ و Brusho برای این کتاب آسان کنسرتینا برگشتم. .."


آموزش چاپ آسان برگ بر روی کاغذ سیاه

Easy Leaf Printing on Black Paper

"* برای کسانی که می‌خواهند به زیرنویس دسترسی داشته باشند، لطفاً به من ایمیل بزنید skysailart@gmail. com و من یک پیوند خصوصی به کانال یوتیوب خود برای شما ارسال می‌کنم.


آموزش مات بافت متوسط ​​و آبرنگ - کلاس کوتاه و شیرین

Textured Matte Medium & Watercolour - A Short & Sweet Class

"به این کلاس "Holly's Short amp; Sweet" خوش آمدید! شما می دانید که چگونه من دوست دارم از موادی استفاده کنم که کمی با معمول تفاوت دارند، درست است؟


آموزش گل‌های وحشی اسکاتلندی - برش آبرنگ، پیمپرنل و فراموشی

Scottish Wildflowers - Watercolour Cleaver, Pimpernel & Forget-me-not

بیایید با هم گلهای وحشی اسکاتلند را نقاشی کنیم! اسکاتلند دارای تنوع غنی از زمین است. . . . از کوه های ناهموار سیاه و قرمز کویلین در Skye، The Wild. .."


آموزش Flores silvestres escocesas - margarita para perro - Habilidades expresivas de acuarela

Flores silvestres escocesas - margarita para perro - Habilidades expresivas de acuarela

"Subtítulos در دسترس هستند. .   en inglés, spañol, francés, alemán y portugués! :O) هولا! Bienvenida :O) En la cuarta parte de esta serie de flores si. .."


آموزش کیف منکو اوریگامی

Origami Menko Purse

"دسترسی: در بیشتر موارد، من ویدیوها را به‌جای افزایش سرعت، در زمان واقعی اجرا می‌کنم. . . لطفا اگر نیاز به دسترسی به زیرنویس دارید، یک خط برای من بگذارید تا ببینم. .."


آموزش Flourish & Fleur - آبرنگ رسا

Flourish & Fleur - Expressive Watercolour

"در این کلاس ما روی ضربات قلم مو و بافت سریع بیانگر تمرکز خواهیم کرد. این یک تمرین بسیار آزاد است، با حرکات سرب قلب. هدف ما چیست."


آموزش تمرین کتاب اسکچ - دودل های روبی - آبرنگ و خودکار آزاد

Sketchbook Practise - Ruby Doodles - loose watercolour & pen

سلام! در اینجا کلاسی برای شما در نظر گرفته شده است که در آن رنگ‌های قرمز یاقوتی، صورتی ملایم و یاسی ملایم را کاوش می‌کنید. ما آبرنگ آزاد و گل های بروشو را با یک ترکیب می کنیم. ..


آموزش Daisy Daze - گل های آبرنگ ساده

Daisy Daze - Simple Watercolour Flowers

«بیایید با هم دیزی‌های آبرنگ را نقاشی کنیم! دیزی ها در سراسر جهان محبوب هستند، و من به شما نشان خواهم داد که چگونه می توانید به این گل کلاسیک به شکل ستاره زندگی نفس بدهید. ..."


آموزش "ساعت طلایی" مطالعه آبرنگ گل آزاد

"The Golden Hour" Loose Floral Watercolour Study

"به The Golden Hour خوش آمدید، جایی که ما گلهای زرد طلایی فوق العاده ای را با برگهای شاداب نقاشی می کنیم. من از تقویت کننده Quin Gold، Indanthrone Blue استفاده می کنم. . . ما می شویم. .."


آموزش ترکیب رنگ با بنفش و زرد

Colour Mixing with Purple & Yellow

"یک خوش آمدگویی بزرگ به این کلاس ترکیب رنگ! ما سبزهای خاکی دوست داشتنی، قهوه ای، آمپر؛ خاکستری، و همچنین بریگ جدید "پاک تر" را ایجاد خواهیم کرد. . .


آموزش گل‌های وحشی اسکاتلندی - دودل کرابری با آبرنگ - 2 مطالعه

Scottish Wildflowers - Watercolour Crowberry Doodle - 2 Studies

" بیایید آرام باشیم! . . . در این جلسه ابله آرامش بخش به من بپیوندید! ما دو پروژه ملایم را در این کلاس انجام خواهیم داد. . . . اولاً، یک مطالعه/فکت برگه ابلهانه، wh. .."


آموزش آبرنگ رز - تمرین کتاب اسکچ

Rose Watercolour - Sketchbook Practise

من خیلی به این فکر کرده ام که ممکن است دوست داشته باشید در آینده چه کاری انجام دهید، و چه کسی یک آبرنگ شل را دوست ندارد؟ به خصوص زمانی که شامل رزهای ساحلی می شود که به آن نیز معروف است. ..


آموزش خانه نخل - مطالعات آبرنگ شل

The Palm House - Loose Watercolour Studies

"در ایجاد نمونه های رنگی آرامش بخش، کاوش در رنگ های آبی، زرد و سبز به من بپیوندید. رنگ های ظریف بسیار زیادی از ترکیب دو رنگ به اضافه i وجود دارد."


آموزش گل های وحشی اسکاتلندی - گل فاخته.

Scottish Wildflowers - Cuckoo Flower.

" آیا می خواهید کمی (بیشتر) در مورد گل های وحشی اسکاتلندی بیاموزید؟ آیا می خواهید دانش آبرنگ خود را گسترش دهید و حرکت و بیان را در خود ایجاد کنید؟ .."