آموزش گل های وحشی اسکاتلندی - گل فاخته.

Scottish Wildflowers - Cuckoo Flower.

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
توضیحات دوره:

آیا می خواهید کمی (بیشتر) در مورد گل های وحشی اسکاتلندی بیاموزید؟ آیا می خواهید دانش خود را در زمینه آبرنگ گسترش دهید و حرکت و بیان را در هنر خود ایجاد کنید؟ آیا دوست دارید زمان استراحت خود را با ابله سازی و اضافه کردن جزئیات کوچک به پروژه های خود بگذرانید؟ .... و هک، چه کسی این کار را نمی کند!... پس این کلاس قابل مدیریت برای شما ساخته شده است!

ما قصد داریم یک "ادای احترام" شخصیتی به   گل فاخته بسازیم که به آن Lady's Smock یا Mayflower نیز می‌گویند. نام آن برگرفته از پرنده فاخته است که در اوایل ژوئن می رسد، جایی که ما در جنوب شرقی اسکاتلند زندگی می کنیم.

قابلیت دسترسی قبل از شروع، فقط می‌خواستم توجه شما را به گزینه زیرنویس جلب کنم.

  • پخش ویدیوی خود را شروع کنید
  • به پایین سمت راست صفحه بروید و زبان مورد نظر خود را انتخاب کنید
  • لطفاً در صورت تمایل به پشتیبانی از هر راه دیگری برای دسترسی به کلاسهای من به من اطلاع دهید. :0)

با آشنایی بیشتر با این گل نفیس، مراحل دست یافتنی را طی خواهیم کرد. ما با آماده کردن پالت سبز و صورتی تیره شروع می کنیم، سپس به درس تمرین خود ادامه می دهیم.

پروژه اصلی فقط 13 دقیقه طول می‌کشد، و در زمان واقعی، برای کسانی از شما که تماشای ویدیوهای سریع‌تر را چالش برانگیز می‌دانند... یا ترجیح می‌دهند تا زمانی که من نقاشی می‌کنم دنبال کنند. جزئیات کوچک آبرنگ های شما را ارتقاء می بخشد و یک تجربه ابله سازی خوب را ارائه می دهد، چه از یک آستر ظریف استفاده کنید چه قلم انتخابی خود!

  • نام لاتین : Cardamine Pratensis
  • خانواده : Brassicaceae
  • معنی گل : گل فاخته برای پریان مقدس به حساب می آمد، بنابراین به دلیل احترام به قوم هوادار ما چیده نمی شد یا به خانه آورده نمی شد. به همین دلیل هرگز در گلدسته های اول ماه مه استفاده نشد. من دوست دارم فکر کنم به همین دلیل است که در اسکاتلند حضور سالمی دارد.
  • خواص گیاهی: به عنوان دارویی برای اسکوربوت و تب استفاده می شود. همچنین برای درمان سنگ کلیه، هضم غذا و تحریک اشتها مفید بود.> زیستگاه؛ عاشق مراتع، علفزارهای مرطوب، و سواحل رودخانه ها و سوختگی ها (نهارها/نهرها) است
  • استفاده در آشپزی: طعمی قوی دارد، شبیه به شاهی یا موشک. برگ ها، شاخه ها و جوانه ها همگی خوراکی هستند و می توان آنها را به سالاد اضافه کرد. با سس روغن، سرکه و نمک دوست داشتنی است.

این کلاس برای چه کسانی است؟

  • برای کسانی از شما طراحی شده است که می خواهید کمی فراتر از یک آبرنگ یک لایه بردارید تا جزئیات سریع و آسان را ارائه دهید.
  • برای کسانی که می‌خواهند گل‌های آبرنگی با اشاره و رسا نقاشی کنند.
  • برای کسانی که می‌خواهند کمی بیشتر در مورد نقاشی گل‌های وحشی اسکاتلندی بیاموزند، و همچنین کمی به «داستان پشتی» گل فاخته بیاموزند.
  • اغلب کلاس‌های هنری برای هنرمندان مبتلا به بیماری‌های مزمن و ناتوان و ناتوان به نظر می‌رسد. ما می توانیم به راحتی غرق شویم. بنابراین من می‌خواستم روشی ملایم برای کشف گل‌های وحشی ایجاد کنم و به همین دلیل توجه خود را فقط روی یک گل وحشی متمرکز کردم تا بتوانم کلاس کوتاه‌تری ارائه دهم.
  • و در آخر، برای فراهم کردن فضایی   برای پرورش   که در آن می‌توانید   در آن آرامش داشته باشید، همراه با چند آهنگ ابلهانه و موسیقی ملایم!

  "بیانیه ماموریت" من ارائه کلاسهای با کیفیت است که عبارتند از:

  • آموزنده ; آسان اما مؤثر: استفاده از تکنیک‌های تازه کشف‌شده در رسانه‌های مختلف برای ایجاد نتایجی که اگر به روش «سنتی» ترسیم شوند، ممکن است زمان بسیار بیشتری برای دستیابی به آن‌ها طول بکشد.
  • آرامش بخش : در زندگی قبلی، من بیش از 30 سال یک درمانگر بودم، بی‌وقفه، بنابراین افزودن عناصر آرامش‌بخش به کلاس‌هایم برایم بسیار مهم است. همه ما با هجوم های زندگی دست و پنجه نرم می کنیم، و اگر بتوانم حتی برای چند لحظه زمان با کیفیتی آرام فراهم کنم، پس کارم تمام شده است!
  • سرگرم کننده! :   من قاطعانه معتقدم که وقتی درگیر یک   فعالیت سرگرم کننده هستیم، اعتماد به نفس و مهارت خود را بیشتر توسعه می دهیم. ناامیدی بخشی طبیعی از یادگیری است. با این حال، گرفتار شدن در ناامیدی برای مدت طولانی می‌تواند منجر به یک بلوک خلاقانه شود، زیرا ما به جای اینکه از قلب هدایت می‌شویم، رهبری می‌شویم. من در گذشته با مشتریان زیادی با این فرآیند کار کرده ام، بنابراین من واقعاً مشتاق هستم که این اخلاق را در تدریس خود نیز بیاورم :O)

گل فاخته برای من چه معنایی دارد؟ وقتی برای اولین بار قدرت پاهایم را از دست دادم، وقتی 25 ساله بودم، اصلاً نمی‌توانستم خیلی دور راه بروم و در بسیاری از روزها اصلاً نمی‌توانستم راه بروم. من به تازگی تشخیص داده شده ام و یادم می آید که برای اولین بار از راه رفتن بیرون با چوب واقعاً می ترسیدم. من روبروی یک مزرعه زندگی می‌کردم که پر از گل‌ها و علف‌های وحشی بود. من کسی نیستم که دیدن گل‌های وحشی را رد کنم، و هفته‌ها بود که در داخل خانه بودم.

من تنها بودم، اما چوب جدیدم را بیرون آوردم، با دوگانگی به آن نگاه کردم، باید گفت…. اما در نهایت تصمیم گرفت آن را در آغوش بگیرد. از جاده کوچکی که خانه و مزرعه را جدا می کرد گذشتم. احساس می‌کردم کلاه‌بردار هستم، مثل اینکه یکی می‌خواهد جلوی من را بگیرد و بگوید "هی، تو از کار افتاده نیستی، چوب چیست!!؟"

من اعتماد به نفس نداشتم، اما همانطور که تلو تلو خوردم، خیلی آهسته از یک شیب ملایم در میان چمن‌های بلند و گلابی‌ها پایین می‌رفتم، فقط شاید 25 یارد یا کمتر، به تالاب رسیدم. و در آنجا، مثل کسی که به تازگی قلب پر جنب و جوش جدیدی به من داده بود، دسته ای از گل های فاخته را دیدم. آن روز سختی را به روزی نیروبخش و الهام بخش تبدیل کرد…. و عشق عمیقم به طبیعت را به یاد آوردم.

از کودکی همیشه به طبیعت علاقه داشتم، اما این روز یک کاتالیزور بود... ناگهان به یاد آوردم که عشق من به گل‌های وحشی پایدار و سالم بود... و  همیشه دوستان من خواهند بود. .. ثابت در زندگی. من هنوز این احساس را دارم. به شریکم میگم…. اگر تب کابین دارم… ساده است…. من را در جایی کنار دریا، بالای تپه ها، در یک جنگل یا چمنزار پارک کنید و جادو اتفاق خواهد افتاد.

امیدوارم شما نیز این موهبت متعادل کننده باورنکردنی را در زندگی خود داشته باشید، حتی اگر گاهی اوقات برای اتصال مجدد مجبور باشیم روزها، هفته ها یا ماه ها منتظر بمانیم.

"چند لحظه در طبیعت به اندازه هزاران آغوش است" HT :0)

موسیقی پیانو:

'Show Machine' (Intro) 'L'A' (Finish Touchs)

برای ایجاد این گل زیبای تالاب، همراه من نقاشی کنید! با استفاده از سبزی‌هایی که در درس ترکیب رنگ آماده کردیم، با گذاشتن یک ساقه اصلی شروع می‌کنیم، سپس به سمت ایجاد برگ‌های بالایی و پایینی حرکت می‌کنیم.

گل‌ها را می‌توان با لمسی سبک و رسا نقاشی کرد و با افزودن جزئیات ریز به آن‌ها، یک تصویر صاف را به گل‌هایی تبدیل می‌کند که به نظر می‌رسد برای دیدار با شما، خارج از صفحه بالا می‌آیند. تغییر جهت سر گل ها نیز حسی طبیعی به گل های ما می دهد.

این کار را با افزودن خطوط و فرها با برس آستر خود یا Pigma Micron به پایان می‌رسانیم.

Hahnemuhle Harmony (کاغذ فشرده داغ)

فیلبرت یا برس گرد اندازه 2

آستر یا برس گرد نوک تیز اندازه 0

سبز زیر دریا

پریلن قرمز

دکتر Ph. Martin's White Bleed proof سفید - یا آبرنگ/گواش سفید

باف تیتانیوم (اختیاری)

طلایی سبز - یا رنگ زرد را به سبز زیر دریا (تیره تر) اضافه کنید

آبی پروس - یا هر آبی که ترجیح می دهید

Pigma Micron Sepia (یا سیاه) 01 یا کوچکتر (اختیاری)

مداد (اختیاری)

چگونه پروژه خود را آپلود کنیم:

لطفاً تحت فشار نباشید، اما اگر مایلید، دوست دارم پروژه خود را به اشتراک بگذارید ! می توانید این کار را با رفتن به برگه منابع پروژه ها و زدن دکمه "ارسال پروژه" انجام دهید.

  • سعی کنید چند تصویر از کار خود را به اشتراک بگذارید
  • هدف خود را برای به اشتراک گذاشتن نظرات خود در مورد فرآیند - از چه چیزی بیشتر لذت بردید؟ - آیا بخش هایی وجود داشت که می خواهید بازخورد خاصی در مورد آنها داشته باشید؟

من نمی توانم صبر کنم تا ببینم چطور پیش می روید! به خاطر داشته باشید که می توانید من را در صفحه اینستاگرام من

به اشتراک بگذارید و تگ کنید

سرفصل ها و درس ها

درس ها Lessons

  • *کلاس اضافی! - دیزی چشم گاو *Extra Class! - Ox Eye Daisy

  • خوش آمدی Welcome

  • تمرین گل ها - ضربه های قلم مو و ساقه های باریک. Practising Flowers - Gestural Brush Strokes & Slender Stems.

  • گالری به تصنیف اسکاتلندی Gallery to a Scottish Ballad

  • تمرین برگ - ضربه های قلم مو، ارزش ها، بافت Practising Leaves - Brush Strokes, Values, Texture

  • مواد Materials

  • تمرین لمس پایانی Practising Finishing Touches

  • اختلاط رنگ Colour Mixing

  • پروژه کلاس Class Project

نمایش نظرات

نظری ارسال نشده است.

آموزش گل های وحشی اسکاتلندی - گل فاخته.
خرید اشتراک و دانلود خرید تکی و دانلود | 160,000 تومان (5 روز مهلت دانلود) زمان تقریبی آماده سازی لینک دانلود این دوره آموزشی حدود 5 تا 24 ساعت می باشد.
جزییات دوره
1h 3m
9
Skillshare (اسکیل شیر) skillshare-small
09 آبان 1402 (آخرین آپدیت رو دریافت می‌کنید، حتی اگر این تاریخ بروز نباشد.)
19
- از 5
ندارد
دارد
دارد

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Holly Tomas Design Holly Tomas Design

طراحی آبرنگ چاپ ترکیبی

Skillshare (اسکیل شیر)

اسکیل‌شر یک پلتفرم آموزشی آنلاین است که به میلیون‌ها افراد در سراسر جهان امکان یادگیری مهارت‌های جدید را فراهم می‌کند. این پلتفرم با ارائه دوره‌های متنوع در زمینه‌هایی از جمله هنر و طراحی، فناوری، کسب و کار، و زندگی موفق، به کاربران خود این امکان را می‌دهد تا به صورت آنلاین به یادگیری بپردازند.

یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد سکیل‌شر، ارائه دوره‌های تدریس شده توسط صاحبان مهارت‌ها و افراد موفق در زمینه‌های مختلف است. این امر باعث می‌شود که کاربران از تجربیات و دانش عملی افرادی که در حوزه‌های مورد نظرشان موفق عمل کرده‌اند، بهره‌مند شوند و بهترین اطلاعات را برای بهبود مهارت‌های خود دریافت کنند. به این ترتیب، سکیل‌شر نه تنها یک پلتفرم آموزشی است، بلکه یک جامعه آموزشی است که افراد را به اشتراک گذاری دانش و تجربیات تشویق می‌کند و به آنها کمک می‌کند تا در مسیر پیشرفت و موفقیت خود ادامه دهند.