Saravanan Dhandapani

من بیش از یک دهه است که در برخی از 100 شرکت برتر ثروتمند در زمینه طراحی ، توسعه و معماری فناوری اطلاعات کار می کنم. من درگیر تنظیم دقیق فرآیند تحویل نرم افزار ، بهبود عملکرد و توسعه نرم افزار مقیاس پذیر و قابل حمل بوده ام. برخی از مناطق کلیدی که در آنها کار کرده ام عبارتند از جاوا ، ESB ، تامکت ، ReactJS ، جاوا اسکریپت ، لینوکس ، اوراکل ، SVN ، GIT و غیره.
دوره های این مدرس:

آموزش انجام توابع جستجوی اولیه در Kibana با زبان پرس و جو Kibana (KQL)

Perform Basic Search Functions in Kibana with Kibana Query Language (KQL)

تجزیه و تحلیل، تجسم، و عیب یابی سیستم و گزارش برنامه در یک برنامه توزیع شده الزامی است. این دوره به شما یاد می دهد که چگونه با استفاده از KQL کوئری های ساده و موثر بنویسید و لاگ ها را برای آسیب پذیری های امنیتی تجزیه و تحلیل کنید.


آموزش استفاده از گزارش‌ها و داشبوردهای ServiceNow

Using ServiceNow Reports and Dashboards

در دنیای پر سرعت امروز، شرکت ها به دنبال راه حل های بدون کد یا کم کد هستند. این دوره به شما می آموزد که از چارچوب گزارش دهی ServiceNow برای ایجاد گزارش ها و داشبوردهای معنی دار استفاده کنید.


آموزش ادغام Ansible 2 و DevOps: The Big Picture

Ansible 2 and DevOps Integrations: The Big Picture

شرکت ها می دانند که اتوماسیون منجر به شتاب می شود. این دوره به شما می آموزد که تصویری بزرگ از ابزارها و فناوری های مختلف پشتیبانی شده توسط Ansible در خودکارسازی خط لوله DevOps به دست آورید.


آموزش ایجاد فرم ها در ServiceNow

Creating Forms in ServiceNow

در دنیای پر سرعت امروز، شرکت ها به دنبال راه حل های بدون کد یا کم کد هستند. این دوره به شما یاد می دهد که چگونه با استفاده از ServiceNow یک فرم طراحی و توسعه دهید.


آموزش همکاری با تیم ها و ابزارهای CI/CD در Heroku

Collaborating with Teams and CI/CD Tools on Heroku

تیم های نرم افزاری مدرن بسیار متنوع و توزیع شده اند. این دوره به شما می آموزد که چگونه یک مکانیزم همکاری موثر در بین تیم های توسعه و تحویل خود ایجاد کرده و زمان استقرار را به حداقل برسانید.


آموزش ادغام Ansible 2 با Slack

Integrating Ansible 2 with Slack

با تغییر پویا تقاضای مشتری، شرکت ها متوجه می شوند که اتوماسیون منجر به شتاب می شود. این دوره به شما یاد می دهد که چگونه ارتباط با اسلک را خودکار کنید.


آموزش وظایف مدیریت شاخص را در کیبانا 7 انجام دهید

Perform Index Management Tasks in Kibana 7

هر برنامه نرم افزاری باید در طولانی مدت نگهداری شود. شاخص Elasticsearch تفاوتی ندارد. این دوره به شما استراتژی ها و تکنیک هایی را می آموزد که می توانید برای حفظ عملکرد بهینه ایندکس خود دنبال کنید و پرس و جوهای شما سریعتر اجرا شوند.


جلوگیری از نصب بیش از حد در آموزش مدل

Prevent Overfitting in Model Training

برازش بیش از حد می تواند اثرات نامطلوب قابل توجهی بر عملکرد و توانایی تعمیم یک مدل یادگیری ماشین داشته باشد. این دوره تکنیک های مختلفی را به شما آموزش می دهد تا بر این مشکل غلبه کنید و مدلی ایجاد کنید که روی داده های دیده نشده به خوبی عمل کند.


آموزش توسعه برنامه های React.js با Docker

Developing React.js Apps with Docker

داکر به یکی از اجزای اصلی در دنیای میکروسرویس ها در دستیابی به چابکی، حمل و نقل و ایزوله تبدیل شده است. این دوره به شما یاد می دهد که چگونه یک برنامه React را docker کنید.


آموزش استفاده از لیست ها و فیلترها در ServiceNow

Leveraging Lists and Filters in ServiceNow

در دنیای پر سرعت امروز، شرکت ها به دنبال راه حل های بدون کد یا کم کد هستند. این دوره به شما یاد می دهد که چگونه از لیست ها و فیلترهای ServiceNow برای درک داده ها استفاده کنید.


آموزش امنیت شبکه های AWS

Securing AWS Networks

هنگامی که برای صدور گواهینامه شبکه پیشرفته آماده می شوید ، باید امنیت امنیت شبکه AWS را کاملاً کنترل کنید. این دوره به شما خدمات مختلف در زمینه امنیتی AWS و نحوه نظارت و مطابقت با سازمان خود را آموزش می دهد.


آموزش طراحی با ServiceNow Flow Designer

Designing with ServiceNow Flow Designer

در دنیای پر سرعت امروز، شرکت ها به دنبال راه حل های بدون کد یا کم کد هستند. این دوره به شما می آموزد که از ServiceNow Flow Designer استفاده کنید و قوانین تجاری را پیاده سازی کنید.


آموزش ساخت تجسم و داشبورد در Kibana 7

Build Visualizations and Dashboards in Kibana 7

نقل قول "داده ها روغن جدید هستند" تنها در صورتی منطقی است که بدانید چگونه از اطلاعات پشت داده ها استفاده کنید و از آنها درآمدزایی کنید. این دوره به شما می آموزد که چگونه داده های خود را خرد کنید و تجسم های معناداری ایجاد کنید تا تصمیمات تجاری موثری بگیرید.


آموزش مدل سازی با یادگیری ماشین AWS

Modeling with AWS Machine Learning

همراه با تجربه کاری خوب و دانش در مورد نحوه آموزش و ارزیابی مدل ها ، شما باید درک خوبی از همه الگوریتم های ML ارائه شده توسط AWS داشته باشید. این دوره موارد استفاده از الگوریتم های داخلی ارائه شده توسط AWS را به شما آموزش می دهد.


آموزش استقرار برنامه ها در Cloud Foundry

Deploying Applications to Cloud Foundry

با شروع مهاجرت شرکت ها به ابر ، آنها به دنبال راه حلی برای صرفه جویی در وقت و افزایش بهره وری توسعه دهندگان هستند. Cloud Foundry با منبع آزاد به شرکت ها امکان می دهد تا در اجرای برنامه های خود بدون قفل فروشنده قابل حمل باشند.


آموزش انجام وظایف مدیریت کیبانا

Perform Kibana Management Tasks

درک ویژگی های اصلی یک محصول برای استفاده کامل از پتانسیل آن بسیار مهم است. این دوره به شما آموزش می دهد که با ذخیره و به اشتراک گذاری داده ها با دسترسی مناسب در سراسر سازمان ، داده ها را به طور م searchثر جستجو و تجسم کنید.


آموزش عملیات پیشرفته روی آرایه ها با NumPy

Advanced Operations on Arrays with NumPy

شرکت‌ها به شدت در تلاش بوده‌اند تا مقادیر زیادی از داده‌های خود را جمع‌آوری کنند و نتایج معنی‌داری از آنها به دست آورند. اولین و مهمترین مرحله درک نحوه نمایش آن داده ها و انجام محاسبات ریاضی است.


آموزش پرل 5: تصویر بزرگ

Perl 5: The Big Picture

پرل زبان "رفتن به" بسیاری از مدیران سیستم برای خودکارسازی کارهای روزمره و تکراری بوده است. این دوره ارزش پیشنهادی Perl و اکوسیستم غنی ای که ارائه می دهد را به شما آموزش می دهد.


آموزش ادغام Ansible 2 با Jira

Integrating Ansible 2 with Jira

با تغییر پویا تقاضای مشتری، شرکت ها متوجه می شوند که اتوماسیون منجر به شتاب می شود. این دوره به شما می آموزد که چگونه گردش کار را در چرخه عمر توسعه خودکار کنید.


آموزش ایمن سازی خطوط لوله تجزیه و تحلیل داده ها در AWS

Securing Data Analytics Pipelines on AWS

همزمان با شروع آمادگی برای آزمون تخصصی تجزیه و تحلیل داده های گواهینامه AWS ، باید به جنبه امنیتی این گواهینامه بسیار توجه کنید. این دوره به شما آموزش می دهد که چگونه کنترل دسترسی و رمزگذاری داده های خود را تنظیم کنید ...


آموزش برنامه پایگاه داده اوراکل با شماره آزمون PL/SQL: 1Z0-149 - نوشتن بیانیه های اجرایی

Oracle Database Program with PL/SQL Exam Number: 1Z0-149 - Writing Executable Statements

شرکت ها در دیدار با SLA با مشتری به توسعه دهندگان باطن تکیه می کنند. این دوره به شما می آموزد که چگونه با استفاده از عملکرد داخلی ارائه شده توسط PL/SQL ، بلوک ها و عبارات کارآمد را بنویسید.


آموزش Apache Groovy 4 Fundamentals

Apache Groovy 4 Fundamentals

Groovy زبان شناخته شده ای است که مکمل جاوا است. این دوره ویژگی های اصلی Groovy را به شما آموزش می دهد که به شما امکان می دهد کدهای پیچیده را به طور موثر بنویسید.


آموزش بازدیدها ، برنامه ها و نگاشت URL های جنگو

Django Views, Apps, and URL Mappings

جنگو یکی از محبوب ترین چارچوب های پایتون تا به امروز بوده است. این دوره به شما یاد می دهد که یک پروژه جنگو ایجاد کنید ، برنامه ها را تنظیم کنید ، بازدیدها را بسازید ، نگاشت های URL را ایجاد کنید و با برخی از ویژگی های راحتی ارائه شده توسط جنگو آشنا شوید.


آموزش عیب یابی برنامه ها در Cloud Foundry

Troubleshooting Applications in Cloud Foundry

انعطاف پذیری برنامه به همان اندازه عملکرد تجاری که ارائه می دهد دارای اهمیت است. این دوره به شما گزارش ها و معیارها را برای نظارت و نکات موثر در مورد عیب یابی می آموزد تا در صورت خرابی برنامه ، سریعاً بازگردید.


آموزش در حال توسعه مدل ها در Microsoft Azure

Developing Models in Microsoft Azure

معمولاً صرف منابع زیادی برای شناسایی یک مدل بهینه یادگیری ماشین استفاده می شود. در این دوره ، شما می آموزید که چگونه این فرآیند را با استفاده از ویژگی های مختلف پیشرفته ارائه شده توسط سرویس Microsoft Azure Machine Learning ساده کنید.


آموزش هروکو: شروع کار

Heroku: Getting Started

Heroku یک نرم افزار PaaS (Platform as a Service) مبتنی بر کانتینر است. این دوره ویژگی های ارائه شده توسط Heroku را به شما آموزش می دهد تا بتوانید بر قدرت خود که توسعه برنامه است تمرکز کنید و اجازه دهید Heroku جزئیات زیرساخت را مدیریت کند.


آموزش ایجاد فرم ها در ServiceNow

Creating Forms in ServiceNow

در دنیای پر سرعت امروز ، شرکت ها به دنبال راه حل های بدون کد یا کم کد هستند. این دوره به شما می آموزد که چگونه با استفاده از ServiceNow یک فرم را طراحی و توسعه دهید.


آموزش مدیریت کنترل منبع با AWS CodeCommit

Managing Source Control with AWS CodeCommit

در یک پروژه توسعه نرم افزار ، انتخاب سیستم کنترل نسخه مناسب بسیار مهم است. این دوره به شما ویژگی های مختلف و مزایای ارائه شده توسط AWS Codecommit را می آموزد.


آموزش استفاده از گزارش‌ها و داشبوردهای ServiceNow

Using ServiceNow Reports and Dashboards

در دنیای پر سرعت امروز، شرکت ها به دنبال راه حل های بدون کد یا کم کد هستند. این دوره به شما می آموزد که از چارچوب گزارش دهی ServiceNow استفاده کنید و گزارش ها و داشبوردهای معنی دار بسازید.


آموزش ایمن سازی و نظارت بر بارهای AWS

Securing and Monitoring AWS Workloads

این دوره خدمات امنیتی و استراتژی های مختلف ارائه شده توسط AWS برای ایمن سازی سیستم ها و مطابقت با استانداردهای صنعت را به شما آموزش می دهد.


آموزش سیاست های امنیتی و اتوماسیون استاندارد در AWS برای مهندسین DevOps

Security Policies and Standards Automation on AWS for DevOps Engineers

همانطور که شروع به آماده سازی برای گواهینامه مهندسین DevOps Engineer خود می کنید ، باید به سیاست های امنیتی ، اتوماسیون و بهینه سازی هزینه توجه زیادی داشته باشید. این دوره روی حوزه چهارم این گواهینامه تمرکز خواهد کرد.


آموزش برنامه پایگاه داده اوراکل با شماره آزمون PL/SQL: 1Z0-149 - از نشانگرهای واضح استفاده کنید

Oracle Database Program with PL/SQL Exam Number: 1Z0-149 - Use Explicit Cursors

شرکت ها در ملاقات با SLA با مشتری به توسعه دهندگان باطن متکی هستند. این دوره به شما انواع مختلف مکان نما و نحوه استفاده از آنها در واکشی داده های مربوط به جلسات همزمان را آموزش می دهد.


آموزش پاکسازی و پردازش داده ها برای دانشمندان داده

Data Cleaning and Processing for Data Scientists

دانشمندان داده بیشتر وقت خود را صرف تمیز کردن و پردازش داده‌های خود می‌کنند قبل از اینکه بتوان از آنها برای پیش‌بینی‌های آینده استفاده کرد. این دوره به شما تکنیک های مختلف پاکسازی و پردازش داده ها و نحوه استفاده از خدمات ابری را آموزش می دهد.


آموزش ذخیره و مدیریت داده ها با Redis و Apache Kafka در Heroku

Storing and Managing Data with Redis and Apache Kafka on Heroku

از آنجا که برنامه های وب توزیع شده رایج تر می شوند ، توجه به حافظه پنهان ، پیام رسانی و ذخیره رویدادها برای مقیاس پذیری و قابلیت اطمینان بسیار مهم است. این دوره به شما آموزش می دهد که چگونه از Redis و Apache Kafka در سیستم عامل Heroku استفاده کنید.


آموزش Perl 5 Fundamentals

Perl 5 Fundamentals

Perl زبان اصلی بسیاری از مدیران سیستم برای خودکارسازی بیشتر کارهای روزمره و تکراری آنهاست. این دوره مفاهیم اولیه و ویژگی های این زبان را به شما آموزش می دهد.


آموزش نظارت بر AWS Cloud Security

Monitoring AWS Cloud Security

شما نمی توانید آنچه را که نمی توانید اندازه گیری کنید مدیریت کنید. در این دوره آموزشی، نحوه اندازه گیری معیارهای کلیدی و تنظیم هشدارها برای نظارت بر منابع AWS را یاد خواهید گرفت