Matthew Pizzi

Matthew Pizzi یک مربی گواهی Adobe با بیش از 15 سال تجربه آموزش برنامه های Adobe است. وی سخنران رویدادهای صنعتی مانند Adobe MAX و Social Media Week بوده است و چندین کتاب در زمینه محصولات Adobe تألیف کرده است. فیلم های آموزشی متیو به طور منظم در Adobe.com نشان داده می شوند که ویژگی های جدید و مهمی از پیشنهادات Creative Cloud آنها را نشان می دهد.
دوره های این مدرس:

آموزش Adobe Experience Manager نویسنده اصول

Adobe Experience Manager Authoring Fundamentals

کشف کنید که چگونه می توانید از Adobe Experience Manager برای ایجاد و مدیریت محتوای تجربیات وب پاسخگو غنی استفاده کنید. نرم افزار مورد نیاز: Adobe Experience Manager.


آموزش به روزرسانی های فتوشاپ CC 2017

Photoshop CC 2017 Updates

در این دوره ، با ویژگی های جدید منتشر شده در Adobe Photoshop CC 2017 آشنا خواهید شد. نرم افزار مورد نیاز: Photoshop CC 2017.


آموزش مبانی Adobe Experience Design CC (پیش نمایش)

Adobe Experience Design CC (Preview) Fundamentals

در این دوره ، شما می آموزید که به سرعت و با استفاده از Experience Design CC (پیش نمایش) نمونه های اولیه را برای وب سایت ها و برنامه های تلفن همراه طراحی و به اشتراک بگذارید.


آموزش به روزرسانی های Illustrator CC 2017

Illustrator CC 2017 Updates

این دوره ویژگی های جدید نسخه اولیه Adobe Illustrator CC 2017 را پوشش می دهد. نرم افزار مورد نیاز: Adobe Illustrator CC 2017.


آموزش اصول کلیپ برتر

Premiere Clip Fundamentals

Adobe Premiere Clip ابزاری سرگرم کننده است که استفاده از iPhone یا iPad برای ایجاد فیلم را بسیار آسان می کند. در این دوره ، شما اصول استفاده از ابزارهای Premiere Clip را یاد خواهید گرفت. نرم افزار مورد نیاز: کلیپ Adobe Premiere.


آموزش Photoshop CC Camera Raw

Photoshop CC Camera Raw

در این دوره ، شما با ابزارها و گزینه های مختلف موجود در پلاگین Camera Raw برای ایجاد تنظیمات حرفه ای بر روی تصاویر خود آشنا خواهید شد. نرم افزار مورد نیاز: Photoshop CC.


آموزش InDesign CC با استفاده از اصول

InDesign CC Building on the Fundamentals

با یادگیری نحوه مدیریت صحیح ، قالب بندی و تبدیل اشیا inside ، در داخل برنامه کارآمدتر شوید.


آموزش Illustrator CC Blends و Gradient Mesh

Illustrator CC Blends and Gradient Mesh

در این دوره ، شما یاد خواهید گرفت که چگونه از گزینه های ترکیب در Illustrator CC برای ترکیب اشیا و رنگ به روش های مختلف استفاده کنید. نرم افزار مورد نیاز: Illustrator CC.


آموزش طراحی انسان محور: جلسه توجیهی اجرایی

Human-Centered Design: Executive Briefing

طراحی انسان محور ذهنیتی است که به یک فرد یا تیم قدرت می‌دهد تا محصولات، خدمات، سیستم‌ها یا تجربیاتی را طراحی کند که مشکلات اصلی کاربران را برطرف کند.


آموزش مبانی Dreamweaver CC

Dreamweaver CC Fundamentals

بیاموزید که چگونه یک سند HTML را به درستی ساختار دهید ، صفحات را با استفاده از CSS طرح بندی کنید و وب سایت خود را با استفاده از Adobe Dreamweaver مدیریت کنید.


آموزش طراحی Responsive Muse CC

Muse CC Responsive Design

صرف نظر از اینکه از چه نوع نمایشگر یا دستگاهی استفاده می کنند ، تجربه بهتری برای کاربر خود ایجاد کنید. این دوره به شما نحوه استفاده از Adobe Muse CC برای ایجاد وب سایت های پاسخگو را آموزش می دهد. شما نقاط توقف ، طراحی تلفن همراه ، ابزارک ها و موارد دیگر را پوشش خواهید داد. نرم افزار...


آموزش ماژول نمایش اسلاید Lightroom CC/6

Lightroom CC/6 Slideshow Module

یاد بگیرید که چگونه با استفاده از ماژول نمایش اسلاید در لایت روم، از تصاویر خود اسلایدشو ایجاد کنید. نرم افزار مورد نیاز: Lightroom CC


آموزش Edge Animate Fundamentals

Edge Animate Fundamentals

این دوره به امکاناتی که Edge به طراحان و توسعه دهندگان وب ارائه می دهد ، از جمله ترسیم و متحرک سازی با Edge ، کار با جدول زمانی و ایجاد تعامل با محرک های جدول زمانی ، بررسی می شود. نرم افزار مورد نیاز: Edge Animate


آموزش هوش مصنوعی مولد برای ایجاد تصویر

Generative AI for Image Creation

اسرار Midjourney، DALL•E و Adobe Firefly را آشکار کنید. یاد بگیرید که چگونه تصاویر خیره کننده ایجاد کنید و در مناظر اخلاقی هنر هوش مصنوعی حرکت کنید.


آموزش پوسته های تطبیقی Muse CC

Muse CC Adaptive Layouts

اطمینان حاصل کنید که یک طرح تطبیقی ایجاد کنید ، یک قسمت اساسی از روند توسعه برنامه است. این دوره به شما نحوه ایجاد طرح بندی موبایل برای وب سایتی که با Muse CC ساخته شده است را آموزش می دهد. نرم افزار مورد نیاز: Muse CC.


آموزش InDesign CC لوازم التحریر تجاری

InDesign CC Business Stationery

با استفاده از InDesign CC لوازم التحریر حرفه ای و صیقلی برای تجارت خود ایجاد کنید. شما می آموزید که چگونه لوازم التحریر تجاری از جمله سربرگ ، پاکت نامه ، کارت ویزیت و موارد دیگر را ایجاد کنید. نرم افزار مورد نیاز: InDesign CC.


آموزش مبانی Bridge CC

Bridge CC Fundamentals

Adobe Bridge به شما امکان مرور فایل ها ، مدیریت عکس ها و بایگانی گرافیک را می دهد. در Adobe Bridge CC Fundamentals ، تمام روش هایی را که می توانید با سیستم Bridge به سیستم فایل خود هدایت کنید ، و همچنین نکاتی برای منظم ماندن یاد خواهید گرفت.


آموزش بررسی اجمالی براکت ها

Brackets Overview

براکت یک ویرایشگر کد سبک و قدرتمند برای طراحان وب و توسعه دهندگان است. در این دوره ، شما ویژگی ها و محیط کار آن را کشف خواهید کرد ، بنابراین می توانید از آن در پروژه بعدی خود استفاده کنید. نرم افزار مورد نیاز: ویرایشگر متن براکت ها.


آموزش اصول آتش بازی CS6

Fireworks CS6 Fundamentals

Fireworks CS6 Fundamentals شما را از طریق برنامه راهنمایی می کند و شما را به یک کاربر کارآمد برای ایجاد و بهینه سازی گرافیک وب تبدیل می کند.


آموزش اصول CC را تحریک کنید

Animate CC Fundamentals

مهارت های انیمیشن خود را تقویت کنید و محتوای جذاب Flash ایجاد کنید. در این دوره ، شما یاد خواهید گرفت که آثار هنری ایجاد کنید و ساختار نمادهای Animate را درک کنید. نرم افزار مورد نیاز: Adobe Animate CC.


آموزش اشیا Smart هوشمند فتوشاپ CC

Photoshop CC Smart Objects

روش های مختلفی که می توانید برای ایجاد اشیا create هوشمند و برخی از بهترین روش ها برای کار با آنها Adobe Photoshop CC را بررسی کنید. نرم افزار مورد نیاز: Adobe Photoshop CC.


آموزش Photoshop CC برای وب

Photoshop CC for the Web

طیف گسترده ای از متخصصان از Adobe Photoshop استفاده می کنند و طراحان وب نیز از این قاعده مستثنی نیستند. در این دوره ، ما بررسی خواهیم کرد که چگونه می توانید از فتوشاپ برای ایجاد قاب های سیم و ساخت ماکت های کامل وب استفاده کنید.


آموزش اصول Adobe Analytics Fundamentals

Adobe Analytics Fundamentals

این دوره برای بازاریابان و تحلیلگرانی که به دنبال درک مزایای تجزیه و تحلیل وب هستند، کسانی که به دنبال بهینه سازی سایت و بازاریابی خود هستند و کسانی که می خواهند یاد بگیرند که چگونه از Adobe Analytics پس از پیاده سازی با موفقیت استفاده کنند، طراحی شده است.


آموزش مبانی Adobe Comp CC

Adobe Comp CC Fundamentals

با نحوه ایجاد طرح بندی با استفاده از حرکات و ابزارهای ساده در برنامه Adobe Comp CC برای دستگاه های تلفن همراه آشنا شوید.


آموزش رهبری از طریق بحران: توجیهی اجرایی

Leading through Crisis: Executive Briefing

این خلاصه مختص رهبرانی است که به دنبال راهنمایی و استراتژی برای رهبری در زمان بحران هستند. با متیو پیتزی همراه باشید تا او برخی از رفتارها و اعمالی را که می توانید برای هدایت موفقیت آمیز تیم های خود در زمان عدم اطمینان انجام دهید ، مرور کند.


آموزش مبانی CC InDesign

InDesign CC Fundamentals

بیاموزید که چگونه از قدرت Adobe InDesign CC برای ایجاد کتابها و مجلات الکترونیکی برتر استفاده کنید. این دوره اولین دوره از سری طراحی شده برای کمک به شما در تسلط بر یکی از محبوب ترین برنامه های صفحه آرایی در جهان است.


آموزش فتوشاپ CC کار با نوع

Photoshop CC Working with Type

در مورد کار با نوع در مورد تمام کنترل های خوبی که در فتوشاپ دارید اطلاعات کسب کنید. نرم افزار مورد نیاز: Photoshop CC.


آموزش Dreamweaver CC با استفاده از اصول

Dreamweaver CC Building on the Fundamentals

این دوره به شما امکان می دهد با استفاده از دانش بنیان خود ، مهارت های Dreamweaver و طراحی وب خود را بیشتر کنید. نرم افزار مورد نیاز: Dreamweaver CC.


آموزش Photoshop CC Fundamentals

Photoshop CC Fundamentals

بیاموزید که چگونه از قدرت Adobe Photoshop CC برای ایجاد تصاویر و کارهای هنری برتر استفاده کنید. این دوره اولین دوره از سری طراحی شده برای کمک به شما در تسلط بر یکی از محبوب ترین برنامه های نرم افزاری جهان است.


آموزش مبانی Premiere Pro CC

Premiere Pro CC Fundamentals

در این دوره ، نحوه ایجاد پروژه های جدید ، وارد کردن رسانه و ساخت توالی در Adobe Premiere Pro CC را بررسی خواهیم کرد.


آموزش Adobe Experience Manager با تکیه بر اصول

Adobe Experience Manager Authoring Building on the Fundamentals

با توجه به دوره AEM Authoring Fundamentals ، این دوره مهارت ها و دانش شما را برای نوشتن در AEM به موضوعات پیشرفته تر AEM گسترش می دهد. نرم افزار مورد نیاز: Adobe Experience Manager.


آموزش فتوشاپ CC روتوش پرتره

Photoshop CC Portrait Retouching

این دوره روی تکنیک های مختلف روتوش پرتره ها در Adobe Photoshop تمرکز خواهد داشت. نرم افزار مورد نیاز: Photoshop CC.


آموزش اصول مدیریت محصول

Product Management Fundamentals

مدیریت محصول در حال تبدیل شدن به محبوبیت بیشتر سازمان ها به سمت محصول محور شدن است. نیاز زیادی به مدیران محصول وجود دارد. این دوره به شما می آموزد که مدیران محصول چه کاری انجام می دهند و چگونه باید در مورد محصول در یک سازمان فکر کنید.


آموزش نکات و ترفندهای فتوشاپ CC

Photoshop CC Tips & Tricks

Photoshop CC برنامه ای با امکانات بی پایان است. اگر به دنبال روش های سریع و آسان برای افزایش سرعت بهره وری خود با یادگیری اسرار و نکات کمتر شناخته شده هستید ، این دوره برای شما مناسب است. مباحث مربوط به عملکرد تا ویرایش پوشش داده می شود.


آموزش Illustrator CC با استفاده از اصول

Illustrator CC Building on the Fundamentals

Illustrator CC Building on the Fundamentals دوره ای است که بیشتر در Illustrator CC فرو می رود.


آموزش فضای کار تجزیه و تحلیل Adobe Analytics

Adobe Analytics Analysis Workspace

در این دوره ، Adobe Analytics Analysis Workspace ، شما می خواهید تمام مواردی را که می خواهید در مورد Analysis Workspace بدانید شامل: پروژه های ساخت ، ایجاد تجسم داده ها و ایجاد بخش ها و معیارهای پیچیده. نرم افزار...


آموزش انتخاب های فتوشاپ CC

Photoshop CC Selections

این دوره شامل چگونگی ایجاد موثر انتخاب در داخل Adobe Photoshop است.


آموزش Illustrator CC Fundamentals

Illustrator CC Fundamentals

عناصر تشکیل دهنده گرافیک برداری مانند مسیرها ، سکته ها ، پرها و سایر مفاهیم و تکنیک های اصلی برای طراحی را در Adobe Illustrator CC بیاموزید. این دوره اولین دوره از سری طراحی شده برای کمک به شما در تسلط بر یکی از بهترین ...


آموزش Agile Transformation: Executive Briefing

Agile Transformation: Executive Briefing

سازمان‌ها خود را در یک تقاطع می‌بینند، تقاطع تغییر از یک مدل سازمانی طراحی‌شده در اقتصاد صنعتی به یک مدل جدید، یکی از چابکی‌ها، برای اقتصاد دیجیتال امروزی. درباره شکل ظاهری آن تغییر بیشتر بدانید.


آموزش مبانی CC Lightroom

Lightroom CC Fundamentals

Lightroom یک برنامه محبوب برای عکاسان است که نیاز به مدیریت و بهبود تصاویر دارند. در این دوره ، بسیاری از قابلیت ها و عملکردهای برنامه را کشف خواهید کرد. نرم افزار مورد نیاز: Adobe Photoshop Lightroom CC/6.


آموزش مبانی Acrobat DC

Acrobat DC Fundamentals

کار با فایل های PDF یک مجموعه مهارت حیاتی است ، چه برای استفاده شخصی و چه تنظیمات حرفه ای. این دوره اصول اولیه ای مانند ایجاد PDF ، مشاهده ، ویرایش و استخراج را به شما آموزش می دهد. نرم افزار مورد نیاز: Adobe Acrobat DC.


آموزش اصول چابک

Agile Fundamentals

Agile Fundamentals منشأ مانیفست چابک و ایجاد آن را از طریق مصاحبه با جان کرن و دیگر کارشناسان بررسی می کند. این بینش های ارزشمندی را در زمینه بافت تاریخی، چالش های موجود در مدیریت پروژه سنتی و...


آموزش تعریف ستاره شمالی برای تبدیل چابک: جلسه توجیهی اجرایی

Defining a North Star for Agile Transformation: Executive Briefing

این دوره به این موضوع می پردازد که ستاره شمالی سازمانی چیست و چگونه آن را تعریف می کنید.


آموزش مبانی Muse CC

Muse CC Fundamentals

در این دوره ، نحوه ایجاد وب سایت بدون نوشتن کد را بیاموزید.