Craig Golightly

کریگ علاقه زیادی به حل مشکلات با ابزارهای مناسب دارد. وی بیش از 18 سال تجربه تولید نرم افزار با شرکتهای بزرگ و استارتاپهای کوچک در زمینه های مختلف از موتورهای جستجو گرفته تا هواپیماهای جنگنده دارد. وی دارای مدرک لیسانس و فوق لیسانس در علوم کامپیوتر با تجربه گسترده در AWS ، خدمات خرد و هوش مصنوعی است. کریگ از آموزش و راهنمایی دیگران لذت می برد تا بتوانند در وقت خود صرفه جویی کرده و اهداف خود را سریعتر محقق کنند.
دوره های این مدرس:

آموزش کتاب راهنمای عملکردهای آمار و مالی اکسل

Excel Statistics and Finance Function Playbook

با استفاده از توابع مناسب در اکسل در زمان صرفه جویی کنید و خطاها را کاهش دهید. توابع آمار و امور مالی می توانند به شما کمک کنند تا گزارش ها و ارزیابی ها را سریع انجام دهید. با مثال نحوه استفاده از توابع SUMIFS، AVERAGEIFS، COUNTIFS، NPV، FV و PV را بیاموزید.


آموزش اتوماسیون GitOps برای چندین محیط EKS

GitOps Automations for Multiple EKS Environments

ایجاد و حفظ محیط های مناسب می تواند سرعت توسعه شما را افزایش داده و نقص ها را کاهش دهد. این دوره به شما می آموزد که چگونه با استفاده از اصول و ابزارهای اتوماسیون GitOps محیط های توسعه، مرحله بندی و تولید را ایجاد و حفظ کنید.


آموزش نظارت بر عملکرد کانتینر در موتور کانتینر ابر Oracle برای Kubernetes

Monitoring Container Operations in Oracle Cloud Container Engine for Kubernetes

با نحوه دستیابی و جستجو در گزارش های حسابرسی برای عملیات Oracle Cloud Container آشنا شوید. این سیاهههای مربوط به شما اطلاعات کاملی در مورد آنچه در زیرساختهای خوشه ای شما اتفاق می افتد می دهد. شما هم از کنسول وب و هم از REST API استفاده خواهید کرد.


آموزش استقرار یک برنامه جاوا با موتور کانتینر ابر Oracle برای Kubernetes

Deploying a Java App with Oracle Cloud Container Engine for Kubernetes

بیاموزید که چگونه از Oracle Cloud Infrastructure Registry برای برنامه جاوا خود استفاده کنید و آن برنامه را در موتور کانتینر ابر Oracle برای Kubernetes مستقر کنید. همچنین خواهید دید که هنگام تغییر برنامه ، به روزرسانی خوشه Kubernetes در حال اجرا آسان است.


آموزش دفترچه عملکرد آماری و مالی اکسل

Excel Statistics and Finance Function Playbook

با استفاده از توابع مناسب در اکسل ، در وقت خود صرفه جویی کرده و خطاها را کاهش دهید. توابع آماری و مالی می توانند به شما کمک کنند تا سریع گزارش ها و ارزیابی ها را انجام دهید. با استفاده از مثال نحوه استفاده از توابع SUMIFS ، AVERAGEIFS ، COUNTIFS ، NPV ، FV و PV را بیاموزید.


آموزش Kubernetes for Developers: Moving to the Cloud

Kubernetes for Developers: Moving to the Cloud

با نحوه انتقال اپلیکیشن Kubernetes به فضای ابری آشنا شوید. نحوه ایجاد و به روز رسانی یک کلاستر با برنامه خود را در AWS، Azure و Google Cloud خواهید دید. همچنین یاد خواهید گرفت که چگونه گزینه ابری مناسب برای برنامه خود را تعیین کنید.


آموزش Spring Framework: نسخه های API های REST نسخه Spring

Spring Framework: Versioning Spring Data REST APIs

ایجاد توازن در توسعه ویژگی های جدید در REST API شما با ثبات و پیش بینی برای کاربران موجود ، گاهی اوقات به یک طرح نسخه نیاز دارد. این دوره چند گزینه از نحوه پیاده سازی نسخه در API Spring Data Rest را نشان می دهد.


آموزش با آمازون لکس برای فیس بوک یک چت بات بسازید: Big Picture

Build a Chatbot with Amazon Lex for Facebook: Big Picture

Chatbots اکنون روش ارتباطی ترجیحی کاربران برای پاسخگویی به س questionsالات و دریافت پشتیبانی آنلاین است. این دوره به شما می آموزد که از Amazon Lex برای ساخت یک چت بات متناسب با نیازهای منحصر به فرد خود و استقرار آن در Facebook Messenger استفاده کنید.


آموزش Chatbots در مرکز تماس: AWS Lex و Connect

Chatbots in the Call Center: AWS Lex and Connect

در این دوره ، شما یک مرکز تماس ابری اساسی با AWS Connect ایجاد خواهید کرد و سپس از AWS Lex برای ایجاد یک chatbot استفاده می کنید که ورودی گفتار را تشخیص می دهد. کار شما با یک مرکز تماس تمام می شود که براساس هر آنچه کاربر می گوید ، هر تماس را مسیریابی می کند.


آموزش شبکه AWS و API Gateway

AWS Networking and the API Gateway

مدیریت API خود را به سختی ترک کنید. بیاموزید که چگونه API خود را به آسانی در AWS API Gateway اجرا کنید. با استفاده از گزینه های استقرار ، امنیت و نظارت ، API خود را پایدار ، ایمن و مقیاس پذیر می کنید.


آموزش طراحی شبکه AWS: شروع کار

AWS Network Design: Getting Started

با مروری بر شبکه AWS در فضای ابری شروع کنید تا بتوانید از خدمات آسان تر ساخت و مدیریت برنامه خود بهره مند شوید. این دوره شامل مواردی است که باید در مورد شبکه ابر با فرمت قابل فهم بدانید.


آموزش کار با Git Branches

Working with Git Branches

شاخه های Git به شما کمک می کند کارهای روزانه خود را راحت تر مدیریت کنید. اگر در یک پایگاه کد مشترک کار می‌کنید، شاخه‌بندی ضروری است. این دوره مملو از دموها، شما را از طریق شاخه های Git و ابزارهای موجود برای کمک به شما در این راه راهنمایی می کند.


آموزش هشدار در مورد مسائل مربوط به پرومته آلترمانایر

Alerting on Issues with Prometheus Alertmanager

هشدارها یک راه مهم برای حفظ عملکرد سیستم شما هستند. این دوره به شما نحوه پیکربندی Prometheus Alertmanager را آموزش می دهد. شما یاد خواهید گرفت که هشدارها را از طریق ایمیل و slack و همچنین استراتژی های مدیریتی برای گروه بندی و خاموش کردن هشدارها ارسال کنید.


آموزش طراحی برای پیچیدگی در AWS

Designing for Complexity on AWS

ایمن ، مقرون به صرفه بودن و استفاده آسان از حساب AWS خود یک رمز و راز نیست. این دوره به شما می آموزد که چگونه کاربران و حسابهای AWS خود را سازماندهی و ایمن سازید و همچنین راهکارهایی برای بهینه سازی هزینه های خود را به شما می آموزد.


آموزش اکسل منطق عملکرد کتاب

Excel Logic Function Playbook

اطمینان حاصل کنید که دوباره چرخ را در صفحه گسترده اکسل خود اختراع نمی کنید. عملکردهای منطقی در هسته اصلی خودکار کردن کار شما و به روز نگه داشتن امور است. با مثال یاد بگیرید چگونه توابع AND ، OR ، NOT ، IF ، IFS و IFERROR را بنویسید و اشکال زدایی کنید.


آموزش نظارت بر سیستم های کلیدی با صادر کنندگان پرومتئوس

Monitoring Key Systems with Prometheus Exporters

اگر همه کارها را از ابتدا انجام دهید ، جمع آوری معیارها از سیستم های مختلف چالش برانگیز است. این دوره به شما یاد می دهد که چگونه با استفاده از صادر کنندگان ، معیارها را از سیستم های متداول در Prometheus بارگیری کنید تا بتوانید زمان بیشتری را برای بهینه سازی برنامه های خود صرف کنید.


آموزش پیاده سازی گروه های امنیتی شبکه AWS

Implementing AWS Networking Security Groups

آیا تاکنون نمونه EC2 را راه اندازی کرده اید اما نمی توانید وارد شوید؟ با نحوه حل این مشکل و سایر مشکلات دسترسی با گروه های امنیتی AWS آشنا شوید. همچنین یاد خواهید گرفت که چگونه IP های داخلی و خارجی را برای نمونه های خود پیکربندی کرده و از تغییر آنها جلوگیری کنید.


آموزش پایگاه داده های AWS: تصویر بزرگ

AWS Databases: The Big Picture

نحوه ذخیره و سازماندهی داده ها می تواند قابلیت های شما را محدود یا افزایش دهد. این دوره موارد استفاده را برای انواع مختلف پایگاه داده ، مروری بر خدمات پایگاه داده AWS و مواردی را که باید برای تبدیل شدن به یک متخصص پایگاه داده بدانید ، در بر می گیرد.


آموزش Kubernetes for Developers: Moving to the Cloud

Kubernetes for Developers: Moving to the Cloud

اجرای Kubernetes در فضای ابری فرصت ها و چالش های بیشتری را به همراه دارد. آگاهی از نوآوری ها و بهترین شیوه های موجود می تواند به شما کمک کند تا گزینه های خود را ارزیابی کرده و در حین حرکت به سمت ابر تصمیم آگاهانه تری بگیرید.


آموزش شروع کار با EKS (سرویس Elastic Kubernetes)

Getting Started with EKS (Elastic Kubernetes Service)

Kubernetes می تواند ثبات، مقیاس پذیری و امنیت را برای برنامه های کانتینری شما به ارمغان بیاورد. این دوره به شما می آموزد که چگونه از اتوماسیون استفاده کنید، همکاری تیمی را فعال کنید و در نهایت بار تعمیر و نگهداری مدیریت خوشه EKS خود را کاهش دهید.


آموزش کتاب راهنمای عملکرد منطقی اکسل

Excel Logic Function Playbook

مطمئن شوید که چرخ را در صفحات گسترده اکسل خود دوباره اختراع نمی کنید. توابع منطقی هسته اصلی خودکارسازی کار شما و به روز نگه داشتن چیزها هستند. با مثال نحوه نوشتن و اشکال زدایی توابع AND، OR، NOT، IF، IFS و IFERROR را بیاموزید.


آموزش AWS محاسبه عمیق شیرجه

AWS Compute Deep Dive

چندین گزینه مختلف برای اجرای منابع محاسبه در AWS در دسترس شماست. این دوره در مورد خدمات مختلف و نحوه انتخاب سرویس مناسب برای شغل به شما آموزش می دهد.


آموزش نظارت بر AWS CloudFormation با CloudTrail

Monitoring AWS CloudFormation with CloudTrail

همانطور که بیشتر زیرساخت های خود را به ابر منتقل می کنید ، پیگیری همه موارد می تواند یک چالش باشد. این دوره به شما یاد می دهد که چگونه با استفاده از رویدادهای CloudTrail و گزینه های موجود برای مشاهده آن رویدادها ، پشته های CloudFormation خود را کنترل کنید.


آموزش اشکال زدایی جاوا SE 17

Debugging Java SE 17

این دوره به شما استراتژی ها و مهارت های اشکال زدایی را آموزش می دهد تا بتوانید به طور موثر با Java SE 17 کار کنید.


آموزش اولین داشبورد خود را با Splunk بسازید

Build Your First Dashboard with Splunk

Splunk یکی از برترین سیستم عامل های جمع آوری داده و تجزیه و تحلیل در بازار است. بیاموزید که Splunk چه کاری می تواند برای شما انجام دهد ، چگونه داده ها را در Splunk بارگذاری کنید و برای درک و کاوش داده های خود داشبورد ایجاد و تنظیم کنید


آموزش هشدار در مورد مسائل مربوط به پرومته آلترمانایر

Alerting on Issues with Prometheus Alertmanager

هشدارها یک راه مهم برای حفظ عملکرد سیستم شما هستند. این دوره به شما نحوه پیکربندی Prometheus Alertmanager را آموزش می دهد. شما یاد خواهید گرفت که هشدارها را از طریق ایمیل و slack و همچنین استراتژی های مدیریتی برای گروه بندی و خاموش کردن هشدارها ارسال کنید.


آموزش Spring Framework: مستند سازی API های استراحت داده های Spring با Swagger و Springfox

Spring Framework: Documenting Spring Data Rest APIs with Swagger and Springfox

Swagger به شما امکان می دهد مستندات خود را از کد تهیه کنید. همچنین یک برنامه وب برای نمایش مستندات با یک مشتری داخلی REST برای آزمایش نقاط انتهایی فراهم می کند. این دوره به شما نشان می دهد که چگونه از Swagger و Springfox در پروژه Spring Data REST API خود استفاده کنید.


آموزش طراحی برای امنیت پیشرفته در AWS

Designing for Advanced Security within AWS

طراحی برای امنیت ضروری است ، خصوصاً در فضای ابری. این دوره به شما خدمات کلیدی AWS را آموزش می دهد تا به شما کمک کند حساب AWS خود را ایمن کنید و از برنامه های خود محافظت کنید.


آموزش Git Branching و Merging

Git Branching and Merging

شاخه های Git به شما کمک می کند کارهای روزانه خود را راحت تر مدیریت کنید. اگر در یک پایگاه کد مشترک کار می‌کنید، شاخه‌بندی ضروری است. این دوره مملو از دموها، شما را از طریق شاخه های Git و ابزارهای موجود برای کمک به شما در این راه راهنمایی می کند.


آموزش استقرار یک برنامه پایتون با موتور کانتینر ابر Oracle برای Kubernetes

Deploying a Python App with Oracle Cloud Container Engine for Kubernetes

بیاموزید که چگونه از Oracle Cloud Infrastructure Registry برای برنامه Python خود استفاده کنید و آن برنامه را در موتور کانتینر ابر Oracle برای Kubernetes مستقر کنید. همچنین خواهید دید که هنگام تغییر برنامه ، به روزرسانی خوشه Kubernetes در حال اجرا آسان است.


آموزش کار با شعب Git

Working with Git Branches

شاخه های Git به شما کمک می کنند کارهای روزمره خود را راحتتر مدیریت کنید. اگر در یک کد کد مشترک کار می کنید ، ایجاد انشعاب ضروری است. پر از نسخه ی نمایشی ، این دوره شما را از طریق شاخه های Git و ابزارهای موجود برای کمک به شما در این مسیر راهنمایی می کند.