Nejc Kilar

Nejc یک هنرمند سه بعدی است که در حال حاضر به عنوان یک فریلنسر عمدتا در زمینه تجسم معماری و محصول کار می کند. علاقه او به گرافیک سه بعدی در حالی به اوج خود رسید که وی به صورت حرفه ای به ورزش های الکترونیکی علاقه مند بود و در تیم هایی مانند m! A و بازی Intense بازی می کرد. بعداً در یکی از مدارس علوم کامپیوتر اسلوونی ثبت نام کرد و فارغ التحصیل ارتباطات بصری شد. سابقه کار وی شامل کار به عنوان فریلنسر و کارمند تمام وقت استودیو است. شرکت رندر سه بعدی خود وی در سال 2015 تاسیس شد و از آن زمان Nejc کارهای مختلفی انجام داده است ، به ویژه شامل تجسم محصولات و معماری. از آنجا که دنیای سه بعدی به طور مداوم در حال پیشرفت است ، او همیشه به دنبال شاخه سازی و گسترش دانش خود است.
دوره های این مدرس:

آموزش مبانی نورپردازی در سینما 4D

Fundamentals of Lighting in Cinema 4D

نورپردازی نوعی هنری است که می توانید با آن کارهای قابل توجهی را بهبود ببخشید. در این دوره ، شما اصول اولیه نورپردازی و همچنین نحوه استفاده از ابزارهای روشنایی موجود در Cinema 4D را برای یادگیری دو مثال عملی یاد خواهید گرفت. نرم افزار...


آموزش ارائه محصول با وضوح بالا در CINEMA 4D

High-resolution Product Rendering in CINEMA 4D

در این دوره ، شما یک جریان اساسی تجسم محصول را در CINEMA 4D خواهید داشت ، از جمله تئوری و یک مثال عملی. هدف این است که شما را برای انجام یک پروژه تجسم محصول آماده کنیم. نرم افزار مورد نیاز: CINEMA 4D R16 ، Photoshop CC.


آموزش مبانی رندر Cinema 4D

Cinema 4D Rendering Fundamentals

Cinema 4D یک نرم افزار رندر کاملاً اثبات شده و اثبات شده است و در این دوره شما از ارائه اولین تصویر viewport به خروجی چندین رندر عبور خواهید کرد. در طول راه شما همچنین برخی از نکات اساسی در مورد گردش کار و ...


آموزش تکنیک های نورپردازی استودیو با 3ds Max و V-Ray

Studio Lighting Techniques with 3ds Max and V-Ray

نور پردازی استودیو در بسیاری از زمینه ها از تجسم محصول و نور کاراکتر گرفته تا ارائه اتومبیل دارای اهمیت است. این دوره اصول ، نکات و ترفندهایی را که برای ایجاد ارائه های واقعی و جذاب استودیویی نیاز دارید ، به شما آموزش می دهد.