Lisa Walkosz-Migliacio

لیزا بیش از یک دهه در توسعه وب ، واقعیت مجازی و بازی های ویدیویی در زمینه تولید نرم افزار کار کرده است. وی که مجهز به مدرک علوم کامپیوتر و طراحی است ، از ترکیب کاملی برای زنده کردن آثار هنری دیجیتال برخوردار است. او شرکت ساخت بازی Intropy Games را تاسیس کرد تا بازی های فوق العاده زیبایی بسازد که بتواند قلب شما را قلقلک دهد. وی با جوایز متعدد زیر کمربند خود ، اخیراً به خاطر برتری در Oculus Launch Pad در واقعیت مجازی اهدا شد.
دوره های این مدرس:

آموزش طراحی رابط کاربری چشم نواز در Unity

Design Eye-catching UI in Unity

این دوره به شما کمک می‌کند تا در مسیر ایجاد یک رابط کاربری که ظاهر و احساس شگفت‌انگیزی داشته باشید. نکاتی را یاد می گیرید که با دادن ابزارهایی که بازیکنان برای تعامل با بازی شما نیاز دارند، بازی شما را به سطح بعدی می برد.


آموزش ایجاد سیستم موجودی کاراکتر در وحدت

Creating a Character Inventory System in Unity

این دوره برای هر توسعه دهنده مشتاق Unity است که مایل است بیاموزد یک سیستم موجودی برای بازی های سبک RPG با C # ایجاد کند.


آموزش نمونه اولیه طراحی UX شما در React

Prototyping Your UX Design in React

از طریق نمونه سازی در React به عنوان یک صفحه وب کاربردی و تعاملی به طراحی UX خود زندگی جدیدی بخشید! این دوره مبتدی پسند شامل یک ظاهر طراحی و طراحی یک برنامه ساده است که می تواند ایده های شما را به روش های جدید و مهیج زنده کند


آموزش Unity 2018 UI Fundamentals

Unity 2018 UI Fundamentals

موارد جدید UI را با Unity 2018 بررسی کنید. این دوره به شما آموزش می دهد که چگونه اجزای اساسی UI را در داخل Unity پیکربندی کنید تا با کاربران خود از بازی های 2 بعدی ، بازی های سه بعدی با پوشش UI یا رابط کاربر در جهان - با VR یا AR


آموزش درخواستهای GitHub Pull از ابتدا تا انتها

GitHub Pull Requests from Start to Finish

آیا سازمان شما از درخواست های GitHub pull استفاده می کند؟ آیا شما باید بدانید که چگونه آنها را برای شما و تیم خود کار کنید؟ این دوره سناریوهای متداول درخواست pull را برای ارائه بررسی کد و افزایش کیفیت کد به نمایش می گذارد.