Clifford Otomi Green

کلیفورد اوتومی گرین در زمینه استودیوی Zoic Studios Vancouver BC ، کانادا ، TD Advanced Lighting/Look Development است. پیش از این او برای استودیوهای مختلف VFX مانند Red Vision ، انیمیشن های Aardman ، Mr.X و MPC کار کرده است که نام آنها را ذکر کرده است. کلیفورد فعالیت سه بعدی خود را بیش از 10 سال پیش آغاز کرد و در آن زمان در موسسات مختلف VFX شرکت کرد تا درک بیشتری از پیچیدگی جلوه های بصری در فیلم و تلویزیون داشته باشد. او علاقه زیادی به ساخت فیلم و عکاسی دارد و طی سالها عمدتا در زمینه نظارت بر جلوه های بصری به چند فیلم مستقل کمک کرده است.
دوره های این مدرس:

آموزش ایجاد سایه‌زن نوری واقعی در مایا و وی ری

Creating a Photorealistic Skin Shader in Maya and V-Ray

در این آموزش یاد می گیریم که چگونه با استفاده از V-Ray و Maya یک سایه زن فوتورئالیستی ایجاد کنیم. نرم افزار مورد نیاز: Maya و NOKE.


آموزش نورپردازی یک صحنه برای فیلم بلند با V-Ray در مایا

Lighting a Scene for Feature Film with V-Ray in Maya

در این آموزش مایا، تکنیک‌های نورپردازی فیلم بلند را با استفاده از V-Ray در Maya و NUKE بررسی خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2014، V-Ray 2.4، NUKE 7.


آموزش تکنیک های پیشرفته نورپردازی و رندر در V-Ray برای مایا

Advanced Lighting and Rendering Techniques in V-Ray for Maya

تکنیک های پیشرفته برای روشنایی و ارائه دوچرخه را در V-Ray برای مایا جستجو کنید. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2014 ، V-Ray for Maya ، NUKE 9.2X و MARI.


آموزش روشنایی و رندر یک قهرمان علمی تخیلی با استفاده از V-Ray در مایا

Lighting and Rendering a Sci-Fi Hero using V-Ray in Maya

در این آموزش می آموزیم که یک شخصیت Sci-Fi بسیار دقیق را با استفاده از V-Ray ، Maya و NUKE روشن و ارائه می دهیم. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2014، V-Ray 2.4 for Maya، NUKE 7،.


آموزش روشنایی ماشین با V-Ray در مایا

Lighting a Car with V-Ray in Maya

در طول این درس ها ، ما به بررسی تکنیک های مربوط به روشنایی ماشین با استفاده از V-Ray ، Maya و NUKE خواهیم پرداخت. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2014، V-Ray 2.4 for Maya، NUKE 7.


آموزش ایجاد مفهوم سه بعدی در V-Ray برای مایا

3D Concept Creation in V-Ray for Maya

در این آموزش V-Ray for Maya ، ما تکنیک های ایجاد یک ایده مفهوم سه بعدی را بررسی خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2014، V-Ray 2.4 for Maya، NUKE 9.2X.


آموزش مقدمه ای بر توسعه شخصیت در V-Ray و مایا

Introduction to Character Look Development in V-Ray and Maya

اگر می خواهید برای شخصیت های خود ظاهر جالب و منحصر به فردی ایجاد کنید ، این دوره برای شما مناسب است. شما نگاه عمیقی به توسعه و روشنایی ظاهری Shader در V-Ray و Maya ، نحوه ایجاد دارایی توسعه ظاهر و موارد دیگر خواهید داشت.