Joshua Brock

جوشوا در حال حاضر یک مدل ساز شخصیت در استودیوی Nickelodeon است و در کاراکتر شخصیت های Teenage Mutant Ninja Turtles و Albert فعالیت می کند. او پیش از حرفه مدلینگ در استودیوی Nickelodeon ، دستیار تولید در استودیوی Blue Sky بود و در فیلم های EPIC ، Rio 2 و The Peanuts Movie کار کرده بود. جوشوا در شبه جزیره فوقانی میشیگان بزرگ شد و در آنجا هنر دیجیتال و طراحی را آموخت. وی پس از فارغ التحصیلی در رشته لیسانس هنرهای زیبا از دانشگاه میشیگان شمالی ، برای پیگیری استادان خود به جورجیا نقل مکان کرد. در سال 2012 ، وی از دانشکده هنر و طراحی ساوانا با مدرک کارشناسی ارشد هنرهای زیبا در انیمیشن فارغ التحصیل شد. جاش در حال حاضر در لس آنجلس زندگی می کند ، جایی که اوقات فراغت خود را صرف کار در پروژه های مدل سازی شخصی می کند.
دوره های این مدرس:

آموزش مدل سازی شخصیت پیشرفته در مایا

Advanced Character Modeling in Maya

در این آموزش ، ما با تکنیک های پیشرفته برای مدل سازی یک شخصیت با کیفیت از ویژگی های مایا آشنا می شویم. نرم افزار مورد نیاز: مایا 2012.


آموزش ایجاد شخصیت های کارتونی در مایا

Creating Cartoon Characters in Maya

این دوره اصول ایجاد شخصیت کارتونی در مایا را به شما می آموزد. مانند مدل سازی از تصاویر مرجع ، توپولوژی مناسب برای تغییر شکل ها و طرح UV. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2017، Photoshop CS4.