Giuseppe Candido

Giuseppe Candido یک شخصیت متحرک و کلیپ شخصیت و موجودات سه بعدی است که در لندن مستقر است. او چندین سال تجربه در صنعت CG دارد و پس از فارغ التحصیلی از مدرسه VFX در لندن این شانس را دارد که برای برنامه های بازی آیفون انیمیشن و دکل ایجاد کند. جوزپه همچنین به عنوان مجسمه ساز سه بعدی برای مجموعه های فیلم اسکن سه بعدی و DigiDoubles کار کرده است. برخی از ویژگی های او درگیر شده است Prometheus ، سفید برفی و شکارچی ، و Skyfall به نام چند. در حال حاضر او به عنوان یک متحرک سه بعدی در حال ایجاد دکل های مکانیکی برای تجسم مهندسی سه بعدی است. جوزپه چالش هر نوع تولید را دوست دارد. او همیشه به محدودیت های خلاقیت فشار می آورد و از تجربیات خود می آموزد.
دوره های این مدرس:

آموزش متحرک سازی صحنه مبارزه آکروباتیک در مایا

Animating an Acrobatic Fight Scene in Maya

در طول این درس ها ، ما یک صحنه مبارزه در مایا بین دو نوع سبک ایجاد خواهیم کرد: کاپوئرا در مقابل کاراته. نرم افزار مورد نیاز: مایا 2013.


آموزش مدل سازی و جعل جرثقیل هیدرولیکی در 3ds Max

Modeling and Rigging a Hydraulic Crane in 3ds Max

در این مجموعه از آموزش ها ، ما می آموزیم که چگونه یک دکل مکانیکی برای تجسم های سه بعدی در 3ds Max ایجاد کنیم. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2013 ، Photoshop CS6 ، After Effects CS6.