Kurt Williams

کورت دارای مهارت های متنوعی است که با 10 سال تجربه سنتی به عنوان تصویرگر معماری و تبلیغات در شیکاگو آغاز می شود. خوشبختانه ، مهارت های سنتی برای یافتن کار به عنوان یک هنرمند بازی های ویدیویی کافی بود در دهه 90 ، هنگامی که کورت اولین کار بازی های ویدیویی خود را برای Midway Games در یک بازی صفحه نمایش لمسی به نام Touchmaster دریافت کرد. این امر منجر به نقش آفرینی در برخی از عناوین کنسول AAA میدوی مانند Stranglehold و Mortal Kombat به عنوان یک هنرمند محیط زیست و سرب می شود. اخیراً ، او از طریق استودیوی Raven استودیو Activision در ویسکانسین به Singularity و چندین عنوان Call of Duty کمک کرده است. او با 17 سال تجربه بازی و پس از 1 سال وقفه برای شارژ مجدد ، در حال کار بر روی عنوانی اعلام نشده در Twisted Pixel Games در آستین ، تگزاس به عنوان محیط زیست بوده و مشتاق به اشتراک گذاشتن تجربیات خود است.
دوره های این مدرس:

آموزش ایجاد یک بسته Floater در مایا

Creating a Floater Pack in Maya

در این آموزش مایا ، ما به روش های تولید و توزیع "شناورها" برای جزئیات هندسه نگاه خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2015، ZBrush 4R7، Photoshop CS6، xNormal، CrazyBump، NDO، dDO.


آموزش ایجاد بسته آلفا در ZBrush

Creating an Alpha Pack in ZBrush

در طول این درس‌ها، به روش‌های تولید و استفاده از آلفا و ماسک برای جزئیات هندسه خواهیم پرداخت. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2015، ZBrush 4R7، Photoshop CS6، Bitmap 2 Material، xNormal.