آموزش ایجاد مدل های تایید شده CheckMate در CINEMA 4D

Creating CheckMate Certified Models in CINEMA 4D

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: این آموزش برای ایجاد مدل های تایید شده CheckMate در مایا و 3ds Max می باشد. نرم افزار مورد نیاز: CINEMA 4D R15. این آموزش برای ایجاد مدل های تایید شده CheckMate در Maya و 3ds Max می باشد. وقتی مدل‌های خود را در TurboSquid می‌فروشید، داشتن گواهی CheckMate می‌تواند کار شما را متمایز کند و به مشتریان بالقوه اجازه دهد بدانند دارایی‌های محکم و بدون خطا دریافت می‌کنند. در این دوره، برخی از مؤلفه‌های اصلی گواهی CheckMate و روش‌های تصحیح مدل‌های شما را بررسی می‌کنیم تا مطابقت داشته باشند. ما در مورد ایجاد هندسه تمیز و اجتناب از قطب ها صحبت خواهیم کرد. ما در مورد تقسیم بندی هندسه در مقابل مدل های زمان واقعی بحث خواهیم کرد. علاوه بر این، ما به تنظیم یک مقیاس صحیح و تنظیم رندرهای قاب سیم و صفحه گردان خواهیم پرداخت. در پایان، ایده بسیار بهتری خواهید داشت که چگونه می توانید مدل های باکیفیت در CINEMA 4D برای فروش در TurboSquid ایجاد کنید. نرم افزار مورد نیاز: CINEMA 4D R15.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

ایجاد مدل های تایید شده CheckMate در CINEMA 4D Creating CheckMate Certified Models in CINEMA 4D

  • بررسی اجمالی مات Checkmate Overview

  • استفاده از چهارگوش و مثلث Using Quads and Triangles

  • ایجاد هندسه پاک Creating Clean Geometry

  • حذف لهستانی ها Eliminating Poles

  • رفع شکاف های هندسی Fixing Geometry Gaps

  • ایجاد مدل های تقسیم شده Creating Subdivided Models

  • ایجاد مدل های بلادرنگ Creating Real-time Models

  • ساختن به مقیاس دنیای واقعی Building to Real-world Scale

  • انجماد تبدیل Freezing Transformations

  • نامگذاری و سازماندهی Naming and Organization

  • کار با اشعه ماوراء بنفش Working with UVs

  • رندر قاب سیمی Rendering Wire-frames

  • ایجاد رندرهای صفحه گردان Creating Turntable Renders

  • برداشتن مسیرهای بافت Stripping Texture Paths

نمایش نظرات

آموزش ایجاد مدل های تایید شده CheckMate در CINEMA 4D
جزییات دوره
1h 30m
15
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Justin Marshall Justin Marshall

جاستین به عنوان نویسنده اصلی مدل سازی در Pluralsight رونق می گیرد. جاستین پس از تماشای فیلم هایی مانند پارک ژوراسیک ، داستان اسباب بازی و پرتگاه ، با بزرگ شدن علاقه زیادی به صنعت گرافیک رایانه پیدا کرد. جاه طلبی او باعث می شود در فیلم های Sony Monster House و Surf's Up در Sony Imageworks در لس آنجلس کار کند. جاستین همچنین مقالات ، آموزش ها و تصاویر بی شماری داشته است که در 3D World و 3D Artist منتشر شده است. به عنوان یک نویسنده ، جاستین از همکاری با نویسندگان همکارش لذت می برد ، خصوصاً در پروژه هایی مانند سری توسعه بازی موبایل Unity. جاستین به شکل گیری مشاغل بسیاری از هنرمندان دیجیتال کمک کرده است و حتی کسانی که به آنها کمک کرده است عنوان "استاد جاستین" را از آن خود کرده اند. به دوجو او خوش آمدید.