Justin Marshall

جاستین به عنوان نویسنده اصلی مدل سازی در Pluralsight رونق می گیرد. جاستین پس از تماشای فیلم هایی مانند پارک ژوراسیک ، داستان اسباب بازی و پرتگاه ، با بزرگ شدن علاقه زیادی به صنعت گرافیک رایانه پیدا کرد. جاه طلبی او باعث می شود در فیلم های Sony Monster House و Surf's Up در Sony Imageworks در لس آنجلس کار کند. جاستین همچنین مقالات ، آموزش ها و تصاویر بی شماری داشته است که در 3D World و 3D Artist منتشر شده است. به عنوان یک نویسنده ، جاستین از همکاری با نویسندگان همکارش لذت می برد ، خصوصاً در پروژه هایی مانند سری توسعه بازی موبایل Unity. جاستین به شکل گیری مشاغل بسیاری از هنرمندان دیجیتال کمک کرده است و حتی کسانی که به آنها کمک کرده است عنوان "استاد جاستین" را از آن خود کرده اند. به دوجو او خوش آمدید.
دوره های این مدرس:

آموزش ایجاد شخصیت های بازی با 3ds Max و ZBrush

Creating Game Characters with 3ds Max and ZBrush

در این آموزش، ما از 3ds Max برای ایجاد یک شخصیت از نوع بازی و با وضوح پایین از یک مدل بسیار دقیق استفاده خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2011 و بالاتر، ZBrush 4.


آموزش ZBrush برای هنرمندان Mudbox

ZBrush for Mudbox Artists

در این مجموعه آموزش ، ما در مورد برخی از مواردی که هنرمندان Mudbox هنگام کار در ZBrush باید بدانند صحبت خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 4R6 ، Mudbox 2014.


آموزش مقدمه ای بر مدل سازی در CINEMA 4D R15

Introduction to Modeling in CINEMA 4D R15

در این آموزش ، ما اصول مدل سازی را پوشش می دهیم ، به ابزارهای معمول استفاده می کنیم و درباره برخی نکات و تکنیک های صرفه جویی در وقت صحبت خواهیم کرد ، ما از یک روش مبتنی بر پروژه استفاده خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: CINEMA 4D R15.


آموزش مجسمه سازی کاریکاتور در ZBrush

Sculpting Caricatures in ZBrush

یک گردش کار هنرمند پسند برای مجسمه‌سازی کاریکاتور و مجموعه‌ای از تکنیک‌های عملی برای اغراق‌آمیز کردن ویژگی‌های کلیدی، کار با جهت هنری، و گرفتن شباهت‌های باورپذیر از سوژه‌های خود در ZBrush بیاموزید. نرم افزار مورد نیاز: ...


آموزش چه جدید در CINEMA 4D R17

What's New in CINEMA 4D R17

CINEMA 4D ابزاری عالی برای کار در حالت سه بعدی است و از ویژگی های گسترده ای برخوردار است. نسخه جدید بسیاری از این ویژگی ها را بهبود می بخشد و چین و چروک های جدیدی به آن اضافه می کند. نرم افزار مورد نیاز: CINEMA 4D R17.


آموزش معرفی Mudbox 2013

Introduction to Mudbox 2013

در این دوره ما نگاهی عمیق به نحوه استفاده از Mudbox، یک برنامه قدرتمند مجسمه سازی و نقاشی خواهیم داشت. نرم افزار مورد نیاز: Mudbox 2013.


آموزش مقدمه ای بر مدل سازی در MODO

Introduction to Modeling in MODO

در این آموزش MODO ما از یک رویکرد مبتنی بر پروژه استفاده خواهیم کرد زیرا اصول مدل‌سازی را پوشش می‌دهیم، به ابزارهای رایج مورد استفاده نگاه می‌کنیم و در مورد برخی نکات و تکنیک‌های صرفه‌جویی در زمان در MODO صحبت می‌کنیم. نرم افزار مورد نیاز: MODO 701.


آموزش ایجاد طرح‌بندی UV برای شخصیت‌های کارتونی در 3ds Max

Creating UV Layouts for Cartoon Characters in 3ds Max

در این دوره ما از تکنیک های مختلفی برای ایجاد یک طرح UV برای شخصیت دانشمند در 3ds Max استفاده خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2010 و بالاتر.


آموزش کتابخانه مرجع ZBrush: براش های سه بعدی

ZBrush Reference Library: 3D Brushes

در این سری از آموزش های ZBrush، نگاهی به هر یک از براش های سه بعدی موجود در ZBrush خواهیم داشت. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 4.


آموزش اضافه کردن توپولوژی صورت در 3ds Max

Adding Facial Topology in 3ds Max

در این دوره، روش‌هایی را برای افزودن توپولوژی به مدل موجود برای امکان‌پذیر ساختن شکل‌ها و عبارات دهان پوشش خواهیم داد. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2010.


آموزش حداکثر رساندن دستگاه Wacom خود را برای ZBrush

Maximizing Your Wacom Device for ZBrush

اگر از ZBrush برای هر زمان خاصی استفاده کرده باشید ، احتمال بسیار خوبی وجود دارد که یک تبلت یا نمایشگر قلم Wacom یک سخت افزار مهم در کارهای روزمره شما باشد. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush.


آموزش مبانی مدل سازی CINEMA 4D

CINEMA 4D Modeling Fundamentals

با یادگیری اصول اولیه ، یک گردش کار راحت برای مدل سازی در CINEMA 4D ایجاد کنید. در این دوره ، هنگام جستجوی اصول مدل سازی ، ابزارهای معمول استفاده شده و برخی نکات و تکنیک های صرفه جویی در وقت در CINEMA 4D ، از یک روش مبتنی بر پروژه استفاده خواهید کرد.


آموزش ابزارهای توپولوژی در ZBrush

Topology Tools in ZBrush

در این سری از آموزش ها، توابع توپولوژی مختلف در ZBrush و نحوه استفاده از آنها در پروژه های شما را مورد بحث قرار خواهیم داد. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 4R4.


آموزش سری حرفه ای: ایجاد تنوع کاراکتر با نقشه های بافت

Professional Series: Creating Character Variation with Texture Maps

در این دوره، جریان های کاری مربوط به ایجاد نقشه های قابل تعویض برای تعریف کاراکترهای مختلف با استفاده از هندسه یکسان را مورد بحث قرار خواهیم داد. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2012، ZBrush 4R3، TopoGun.


آموزش معرفی CINEMA 4D R14

Introduction to CINEMA 4D R14

در این آموزش CINEMA 4D، ما به شما درک خوبی از نحوه کار در CINEMA 4D ارائه می دهیم. شما از چندین مربی در اینجا در Digital-Tutors یاد خواهید گرفت، زیرا ما بسیاری از بخش های اصلی نرم افزار را مرور می کنیم و به شما کمک می کنیم...


آموزش CINEMA 4D برای Softimage Artists

CINEMA 4D for Softimage Artists

Softimage و CINEMA 4D برنامه های قدرتمند ایجاد محتوای سه بعدی هستند که هرکدام نقاط قوت خاص خود را دارند. نرم افزار مورد نیاز: CINEMA 4D R15.


آموزش اولین روز شما در Mudbox

Your First Day in Mudbox

در این مجموعه از آموزشها ، شما را در اولین روز کار در Mudbox به شما معرفی خواهیم کرد.


آموزش ساخت مجموعه های کارتونی در مایا

Creating Cartoon Sets in Maya

یک گردش کار صرفه جویی در زمان برای ایجاد مجموعه های کارتونی، توسعه نگاه برای محیط ها، و تکنیک های تولید برای مدل سازی، چیدمان UV، بافت سازی، و مونتاژ سایه بان را بیاموزید. نرم افزار مورد نیاز: Maya 8 و بالاتر (2008 برای فایل های پروژه مورد نیاز است).


آموزش راهنمای هنرمند برای Mudbox 2011

Artist Guide to Mudbox 2011

در این دوره، ما از یک رویکرد مبتنی بر پروژه برای پوشش ابزارهای Mudbox 2011 و راه‌های مختلف استفاده از آن ابزارها برای دریافت بهترین نتایج استفاده می‌کنیم. نرم افزار مورد نیاز: Mudbox 2011


آموزش خط تولید خط تولید 'Daydreamer' جلد 1: مدل سازی و UV

'Daydreamer' Production Pipeline Volume 1: Modeling and UVs

این دوره طراحی شده است تا نگاهی به چگونگی استفاده ما از MODO و مایا برای ایجاد مدل های ترکیبی از اقدام زنده/کوتاه متحرک که برای SIGGRAPH انجام داده ایم ، ایجاد کند. نرم افزار مورد نیاز: MODO 901 ، مایا 2016.


آموزش MeshFusion گردش کار در MODO

MeshFusion Workflows in MODO

در این آموزش MODO ، با رابط MeshFusion آشنا می شویم و ساخت یک شی. Fusion ساده مبتنی بر درخت را شروع می کنیم. نرم افزار مورد نیاز: MODO 901.


آموزش ویژگی های جدید در MARI 1.3

New Features in MARI 1.3

در این سری از درس ها، نگاهی به برخی از ویژگی های جدید قدرتمند موجود در MARI 1.3 خواهیم داشت. نرم افزار مورد نیاز: MARI 1.3v2.


آموزش تکنیک های Retopology در مایا

Retopology Techniques in Maya

با ظهور گردش کار مجسمه سازی با وضوح بالا ، دارایی های مدل سازی شده که ایجاد می کنیم ، گاهی اوقات کار در حالت بومی آنها دشوار است. نرم افزار مورد نیاز: مایا 2014.


آموزش استفاده از PaintStop در ZBrush

Using PaintStop in ZBrush

در این آموزش ZBrush، مروری بر افزونه PaintStop در ZBrush خواهیم داشت. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush.


آموزش توسعه بازی موبایل Unity: شخصیت و مدل سازی سلاح

Unity Mobile Game Development: Character and Weapon Modeling

در این سری از آموزش ها در مورد مراحلی که برای ساخت شخصیت و مدل اسلحه برای پروژه بازی موبایل Unity خود طی کردیم صحبت خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2012، ZBrush 4، Photoshop CS5، TopoGun 1.06، Mudbox 2012.


آموزش بافت یک قهرمان زن در ZBrush

Texturing a Female Hero in ZBrush

در این آموزش از تکنیک های مختلفی برای رنگ آمیزی بافت برای مدل قهرمان زن خود در ZBrush استفاده می کنیم. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 4.


آموزش ویژگی های جدید ZBrush 4R2b

What's New in ZBrush 4R2b

در این آموزش ZBrush، نحوه استفاده از ویژگی های جدید عالی در ZBrush 4R2b را یاد خواهیم گرفت. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 4R2b.


آموزش مدل سازی یک شخصیت برای انیمیشن در 3ds Max

Modeling a Character for Animation in 3ds Max

در این سری از درس ها، ما قصد داریم یک شخصیت کامل در 3ds Max بسازیم که می توانید از آن برای ریگ کردن و تمرین انیمیشن خود استفاده کنید. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2010.


آموزش مجسمه سازی چشم انسان در ZBrush

Sculpting Human Eyes in ZBrush

در این آموزش به مرور اشکال و نشانه های اساسی چشم انسان می پردازیم. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 4R5.


آموزش ساخت سلاح بازی در 3ds Max و Mudbox

Creating Game Weapons in 3ds Max and Mudbox

در این دوره از Mudbox و 3ds Max برای ساخت و جزئیات یک سلاح تیغه ای استفاده می کنیم. نرم افزار مورد نیاز: Mudbox 2009 و بالاتر، 3ds Max 2010 و بالاتر.


آموزش نکات و ترفندهای مدلسازی در CINEMA 4D

Modeling Tips and Tricks in CINEMA 4D

در این دوره با نکات و ترفندهای مختلف مدلسازی آشنا می شویم. نرم افزار مورد نیاز: CINEMA 4D.


آموزش مجسمه سازی پوست انسان در ZBrush

Sculpting Human Skin in ZBrush

هنگام ساخت شخصیت های انسانی ، کیفیت پوست می تواند نقش مهمی در تعریف شخصیت و افزودن به واقع گرایی آن داشته باشد. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 4R4.


آموزش Indie Game Pipeline Volume 4: Modeling Hero Character and Textures

Indie Game Development Pipeline Volume 4: Hero Character Modeling and Texturing

در این مجموعه از آموزش ها ، ما مراحل مدل سازی و ساخت شخصیت قهرمان را برای پروژه بازی Indie خود طی خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: Maya LT 2015 ، Photoshop CS5 ، Mudbox 2014.


آموزش مبانی مایا 2019: بررسی اجمالی و مدل سازی

Maya 2019 Fundamentals: Overview and Modeling

با داشتن یک نمای کلی از برنامه و یادگیری اصول مدل سازی هندسه سه بعدی ، استفاده از مایا را شروع کنید.


آموزش نکات و ترفندهای مدل سازی در 3ds Max

Modeling Tips and Tricks in 3ds Max

در این دوره با نکات و ترفندهای مختلف مدلسازی آشنا می شویم. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max.


آموزش معرفی مایا 2014

Introduction to Maya 2014

این آموزش جامع مقدمه ای بر مایا 2014 برای کمک به شما در درک کامل ویژگی های اصلی موجود در مایا و کمک به شما در جهت سهولت انتقال به این برنامه بسیار قدرتمند طراحی شده است. نرم افزار مورد نیاز: مایا 2014.


آموزش شروع سریع مدلسازی در مایا: جلد 3

Quick Start to Modeling in Maya: Volume 3

در جلد 3 از شروع سریع به مدل سازی در مایا، ما بر روی مفاهیم مدل سازی که در جلدهای 1 و 2 پوشش داده شده است، می پردازیم. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2014.


آموزش معرفی مایا 2009

Introduction to Maya 2009

بیش از نه ساعت آموزش مبتنی بر پروژه را برای یادگیری اصول مدل‌سازی، بافت‌سازی، ریگینگ، متحرک سازی، دینامیک، نورپردازی و رندر در مایا کشف کنید. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2009 و بالاتر.


آموزش نکات و ترفندها در MARI

Tips and Tricks in MARI

در این دوره با نکات و ترفندهای مختلفی آشنا می شویم. هر ویدیو در این دوره یک درس مستقل با محوریت نکات و ترفندهایی است که می تواند به بهبود گردش کار شما در MARI کمک کند.


آموزش توسعه شخصیت و صحنه در ZBrush

Character and Scene Development in ZBrush

در این دوره یاد خواهید گرفت که چگونه شخصیت های جلا و صحنه های جذاب تر خلق کنید. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 3.1 و بالاتر، Maya 2009 و بالاتر.


آموزش ایجاد شخصیت های کارتونی در مایا 2008

Creating Cartoon Characters in Maya 2008

یک گردش کار تولید برای ایجاد شخصیت های کارتونی سه بعدی، توسعه ظاهر، و تعداد زیادی از تکنیک های صرفه جویی در زمان برای مدل سازی، چیدمان UV، بافت سازی و مونتاژ سایه بان را بیاموزید. نرم افزار مورد نیاز: Maya 8 و بالاتر (2008 برای فایل های پروژه مورد نیاز است).


آموزش جزئیات و لوازم پیری در Mudbox

Detailing and Aging Props in Mudbox

در این دوره ما به انواع تکنیک های اضافه کردن جزئیات و سن به اشیا در Mudbox خواهیم پرداخت. نرم افزار مورد نیاز: Mudbox 2009 و بالاتر.


آموزش ایجاد محیط شهری در مایا

Urban Environment Creation in Maya

یک گردش کار تولید برای ایجاد محیط‌های شهری و تکنیک‌های مدل‌سازی، بافت‌سازی و نقشه‌برداری UV صرفه‌جویی در زمان که می‌تواند برای فیلم، بازی و تجسم‌های معماری استفاده شود، بیاموزید. نرم افزار مورد نیاز: Maya 8.5 یا بالاتر.


آموزش نقاشی پروجکشن با Spotlight در ZBrush

Projection Painting with Spotlight in ZBrush

در این آموزش ZBrush، ما یاد خواهیم گرفت که چگونه از Spotlight در ZBrush 4 برای ایجاد بافت های یکپارچه و واقعی برای سر انسان استفاده کنیم. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 4 و بالاتر.


آموزش شروع سریع ZBrush: جلد 4

Quick Start to ZBrush: Volume 4

در جلد 4 شروع سریع به ZBrush ، ما در مورد مفاهیم موجود در جلدهای قبلی استفاده خواهیم کرد. ما با یادگیری استفاده از برس Insert Mesh برای افزودن سریع هندسه شروع خواهیم کرد. ما همچنین ویژگی قدرتمند Dynamesh و چگونگی کمک به آن را در ...


آموزش معرفی مایا 2017

Introduction to Maya 2017

در این دوره ، شما نگاهی عمیق به نحوه کار در مناطق مختلف مایا با استفاده از یک رویکرد مبتنی بر پروژه خواهید داشت. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2017.


آموزش مدلسازی خودرو در 3ds Max 2009

Automotive Modeling in 3ds Max 2009

یک گردش کار تولید برای مدل‌سازی خودرو در 3ds Max و بسیاری از تکنیک‌های Polygon، NURBS و Spline را بیاموزید که می‌توانند برای فیلم، بازی و طراحی خودرو استفاده شوند. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2009 و بالاتر (برای باز کردن پروژه لازم است...


آموزش مهارت‌ساز: مدل‌سازی تفسیری در مایا

Skill-Builder: Interpretive Modeling in Maya

در این آموزش Skill-Builder در مورد فرآیند تفسیر اشکال مختلف و ایجاد هندسه به روش های کارآمد صحبت خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2013.


آموزش معرفی Mudbox 1.0.5

Introduction to Mudbox 1.0.5

Mudbox و مجموعه‌ای از تکنیک‌های مدل‌سازی و مجسمه‌سازی که برای فیلم‌ها و بازی‌ها استفاده می‌شوند را به راحتی یاد بگیرید. نرم افزار مورد نیاز: Mudbox 1.0.5.


آموزش مجسمه سازی دهان انسان در Mudbox

Sculpting Human Mouths in Mudbox

دهان انسان یکی از انعطاف پذیرترین و رسا ترین قسمتهای بدن انسان است. نرم افزار مورد نیاز: Mudbox 2014.


آموزش سری حرفه ای: تکسچرینگ خودروهای نظامی در MARI

Professional Series: Texturing Military Vehicles in MARI

در این دوره، ما در مورد مفاهیم مهم و ایده های گردش کار صحبت خواهیم کرد که هنگام ایجاد بافت خودرو در MARI باید به خاطر داشته باشید. نرم افزار مورد نیاز: MARI 1.3v2.


آموزش متحرک سازی رفتار سلولی در CINEMA 4D

Animating Cellular Behavior in CINEMA 4D

در این آموزش CINEMA 4D ، با استفاده از برخی از ابزارهای قدرتمند CINEMA 4D ، چند سناریوی ساده را مرور خواهیم کرد. ما برای ایجاد یک تقسیم سلولی از اشیا Cl Cloner استفاده خواهیم کرد و برای رسیدن به یک اثر مشابه در مقیاس بزرگتر از ذرات تفکر استفاده خواهیم کرد. نرم افزار...


آموزش مبانی مدل سازی مایا

Maya Modeling Fundamentals

مایا دارای مجموعه ای قوی از ابزار مدل سازی استاندارد صنعت است. در این دوره ، شما یاد خواهید گرفت که از این ابزارها برای ساخت مدلهای دقیق از ابتدا استفاده کنید.


آموزش تبدیل خط تولید خط تولید جلد 4: مدل سازی ربات

Transforming Robot Production Pipeline Volume 4: Robot Modeling

در این دوره ، ما مراحل ساخت قسمت ربات از سری ربات های متحول خود را پوشش خواهیم داد. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2012، TopoGun، ZBrush 4، 3ds Max 2012.


آموزش تکنیک های مدل سازی سطح سخت در MODO

Hard Surface Modeling Techniques in MODO

در این سری از آموزش ها، در مورد برخی از ابزارها و تکنیک هایی که می توانید برای ایجاد مدل های سطح سخت در MODO استفاده کنید، صحبت خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: MODO 701.


آموزش ایجاد شخصیت های کارتونی در MODO 301

Creating Cartoon Characters in MODO 301

با MODO 301 یک گردش کار هنرمندانه برای مدل‌سازی، بافت‌دهی و رندر کاراکتر بیاموزید. نرم‌افزار مورد نیاز: modo 301 و بالاتر.


آموزش مهارت ساز: مجسمه سازی در ZBrush و مایا

Skill-Builder: Sculpting in ZBrush and Maya

گام به گام گذراندن پروژه های آموزشی یک روش واقعا قدرتمند برای یادگیری مجسمه سازی در ZBrush است. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 4R5 ، مایا 2013.


آموزش مقدمه ای بر مدل سازی در مایا

Introduction to Modeling in Maya

در این آموزش ما مراحل مدل سازی را در مایا 2014 طی خواهیم کرد.


آموزش ساخت بازی سلاح در مایا و ZBrush

Creating Game Weapons in Maya and ZBrush

در این آموزش ما از یک گردش کار Maya به ZBrush برای ساخت و بافت یک چکش جنگی دقیق استفاده خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 3.1 و بالاتر.


آموزش راهنمای مبتدیان برای مدل سازی در 3ds Max

Beginner's Guide to Modeling in 3ds Max

در این آموزش 3ds max با اصول اولیه مدل های 3d در 3ds Max آشنا می شویم. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2011 و بالاتر.


آموزش مجسمه سازی گردش کار در بلندر

Sculpting Workflows in Blender

در این دوره آموزشی، با قلم موی اصلی مجسمه سازی آشنا می شویم و تنظیماتی مانند اندازه و قدرت قلم مو را اصلاح می کنیم. در ادامه، در مورد انواع سکته مغزی و کار با تقارن یاد خواهیم گرفت. نرم افزار مورد نیاز: Blender 2.72b.


آموزش نکات و ترفندهای مدل سازی در MODO

Modeling Tips and Tricks in MODO

در این دوره با نکات و ترفندهای مختلف مدلسازی آشنا می شویم. نرم افزار مورد نیاز: MODO.


آموزش کاربردهای جایگزین برای خز در حالت Modo

Alternate Uses for Fur in modo

در این سری از درس‌ها، یاد می‌گیریم که چگونه می‌توان از خز برای ایجاد تعدادی افکت استفاده کرد که ممکن است در ابتدا کاملاً آشکار نباشند. نرم افزار مورد نیاز: modo 401.


آموزش استفاده از Decimation Master در ZBrush

Using the Decimation Master in ZBrush

در این دوره یاد می گیریم که از Decimation Master برای صادرات مدل های با وضوح بالا از ZBrush استفاده کنیم. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 3.1 و بالاتر.


آموزش سری حرفه ای: مدل سازی وسایل نقلیه نظامی در مایا

Professional Series: Modeling Military Vehicles in Maya

در این آموزش مایا، نکات و مفاهیم تولیدی را که باید در هنگام ساخت خودروهای نظامی CG در نظر بگیرید را پوشش خواهیم داد. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2012.


آموزش گردش کار نقشه برداری UV در مایا 2008

UV Mapping Workflows in Maya 2008

در حالی که با یک پروژه خلاقانه و عملی بر چالش های رایج نقشه برداری UV غلبه می کنید، ابزارهای قوی نقشه برداری UV موجود در مایا را بیاموزید. نرم افزار مورد نیاز: Maya 8 و بالاتر (Maya 2008 برای فایل های پروژه مورد نیاز است).


آموزش ادغام خط لوله با Maya و ZBrush

Pipeline Integration with Maya and ZBrush

در این دوره ما بسیاری از روش های کار بین ZBrush و Maya را پوشش خواهیم داد.


آموزش ایجاد مدل های تأیید شده CheckMate در 3ds Max

Creating CheckMate Certified Models in 3ds Max

هنگام فروش مدل های خود در TurboSquid ، داشتن مجوز CheckMate می تواند کار شما را متمایز کند و به مشتریان بالقوه اطلاع دهد که دارایی های محکم و بدون خطایی دریافت می کنند. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2015.


آموزش خط لوله دارایی در مایا و ZBrush

Asset Pipeline in Maya and ZBrush

در این مجموعه از آموزشهای مایا و ZBrush ، ما در مورد روند کار با دارایی با استفاده از چندین برنامه کاربردی صحبت خواهیم کرد - در این مورد مایا و ZBrush. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 4R6 ، مایا 2015.


آموزش چسباندن هندسه حجاری شده در Mudbox

Attaching Sculpted Geometry in Mudbox

در این دوره یاد می گیریم که هندسه جدیدی را به اجسام مجسمه سازی شده قبلی در Mudbox اضافه کنیم. نرم افزار مورد نیاز: Mudbox 2009 و بالاتر.


آموزش تکنیک های Retopology در Mudbox

Retopology Techniques in Mudbox

در این دوره ، ما ابزارهایی را در Mudbox 2014 که به ما امکان می دهد توپولوژی مش های مجسمه سازی شده خود را اصلاح کنیم ، پوشش خواهیم داد. نرم افزار مورد نیاز: Mudbox 2014.


آموزش ایجاد دارایی های بازی در ZBrush

Creating Game Assets in ZBrush

ZBrush ابزاری خارق العاده برای ایجاد مدلهای بسیار دقیق است ، از شخصیت ها گرفته تا وسایل و محیط. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 4R5 ، Marmoset Toolbag 1.15.


آموزش نکات و ترفندهای بافت در مایا

Texturing Tips and Tricks in Maya

در این دوره نکات و ترفندهای مختلف بافت را یاد خواهیم گرفت. نرم افزار مورد نیاز: Maya.


آموزش شروع کار با اشعه ماوراء بنفش در مایا

Getting Started with UVs in Maya

در این سری از آموزش ها با ایجاد طرح بندی UV در مایا، اصول آماده سازی مدل های سه بعدی برای تکسچرینگ را می آموزیم. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2014.


آموزش مدلسازی فضای داخلی خودرو به صورت مدو

Modeling Automotive Interiors in modo

یک گردش کار هنرمند پسند برای مدل‌سازی داخلی خودرو و بسیاری از تکنیک‌های مدل‌سازی را که می‌توان برای پروژه‌های ارگانیک و سطح سخت استفاده کرد، بیاموزید. نرم افزار مورد نیاز: modo 302 و بالاتر.


آموزش CINEMA 4D برای هنرمندان مایا

CINEMA 4D for Maya Artists

هم مایا و هم CINEMA 4D برنامه های قدرتمند ایجاد محتوای سه بعدی هستند که هرکدام نقاط قوت خاص خود را دارند. نرم افزار مورد نیاز: CINEMA 4D R15.


آموزش معرفی مایا 2016

Introduction to Maya 2016

این آموزش جامع مایا برای کمک به شما در درک کاملی از ویژگیهای اصلی موجود در مایا و کمک به شما جهت سهولت در انتقال به این برنامه بسیار قدرتمند طراحی شده است. نرم افزار مورد نیاز: مایا 2016.


آموزش ساخت بازی سلاح در مایا و ماد باکس

Creating Game Weapons in Maya and Mudbox

در این دوره ما از یک گردش کار Maya to Mudbox برای ساخت و بافت یک خنجر دقیق استفاده می کنیم. نرم افزار مورد نیاز: Mudbox 2009 و بالاتر، Maya 2008 و بالاتر.


آموزش سری حرفه ای: نقاشی و رندر در ZBrush

Professional Series: Painting and Rendering in ZBrush

در این آموزش ZBrush در مورد برخی از فرآیندهای نقاشی، رندر و فیبر در ZBrush صحبت خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 4R2b.


آموزش مقدمه ای بر Mudbox 2014

Introduction to Mudbox 2014

در این آموزش Mudbox 2014 ، نگاهی عمیق به برنامه قدرتمند مجسمه سازی و نقاشی بافت ، Mudbox خواهیم انداخت. نرم افزار مورد نیاز: Mudbox 2014.


آموزش معرفی مایا 2015

Introduction to Maya 2015

این آموزش جامع Maya 2015 برای کمک به شما در درک کاملی از ویژگیهای اصلی موجود در مایا و کمک به شما جهت سهولت در انتقال به این برنامه بسیار قدرتمند طراحی شده است. نرم افزار مورد نیاز: مایا 2015 ، فتوشاپ. EM> توجه: این ...


آموزش مجسمه سازی شخصیت در ZBrush

Game Character Sculpting in ZBrush

ایجاد یک مش مجسمه سازی با وضوح بالا اغلب اولین قدم در ساخت مدل شخصیت است که در یک بازی استفاده می شود. در این دوره ، شما یاد می گیرید که از ZBrush برای ایجاد این مجسمه های دقیق شخصیت استفاده کنید.


آموزش ویژگی های مدل سازی جدید در مایا 2012

New Modeling Features in Maya 2012

در این مجموعه آموزشی با ویژگی های جدید مرتبط با مدل سازی در Maya 2012 آشنا می شویم. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2012 و بالاتر.


آموزش روز اول شما در MODO

Your First Day in MODO

هنگام یادگیری یک بسته نرم افزاری جدید ، گاهی اوقات خوب است که فقط با هر دو پا بپرید و شروع به ایجاد چیزی کنید. نرم افزار مورد نیاز: MODO 701.


آموزش با استفاده از جعبه ابزار مدل سازی در مایا 2014

Using the Modeling Toolkit in Maya 2014

جعبه ابزار مدل سازی مجموعه ای از ابزارها و توابع در مایا است که می تواند به سرعت بخشیدن به کارهای مختلف مدل سازی کمک کند. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2014.


آموزش خلق انسان دیجیتال 1: حجم و عضله

Creating Digital Humans 1: Volume and Muscle

تکنیک های مدل سازی ارگانیک و گردش کار تولید را برای ایجاد توپولوژی تمیز و ایجاد حجم و عضله آناتومیک برای ایجاد یک انسان واقعی از مرجع بیاموزید. نرم افزار مورد نیاز: Maya 8.5 یا بالاتر.


آموزش تکنیک های مدل سازی موتور سیکلت در مایا

Motorcycle Modeling Techniques in Maya

یک گردش کار صرفه‌جویی در زمان برای مدل‌سازی موتورسیکلت‌ها و تکنیک‌های آماده تولید برای مدل‌سازی سطوح سخت با محدودیت‌های طراحی، نحوه ساخت ماشین‌های پیچیده و قطعات ساخته شده توسط انسان، و روش‌های افزودن جزئیات برای واقع‌گرایی را بیاموزید. نرم افزار مورد نیاز: ...


آموزش ساخت بازی سلاح در Softimage و ZBrush

Creating Game Weapons in Softimage and ZBrush

در این سری از آموزش ها، قصد داریم مراحل ساخت و جزئیات یک سلاح زامبی خانگی را با استفاده از Softimage و ZBrush طی کنیم. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 4R6، Softimage 2014، Marmoset Toolbag.


آموزش مبانی 3ds Max 2018

3ds Max 2018 Fundamentals

این آموزش جامع برای کمک به شما در درک کاملی از ویژگیهای اصلی موجود در 3ds Max و کمک به شما جهت سهولت در انتقال این برنامه بسیار قدرتمند طراحی شده است.


آموزش ساخت سلاح بازی در Softimage و Mudbox

Creating Game Weapons in Softimage and Mudbox

در این سری از آموزش ها، مراحل ساخت و جزییات یک کمان کراس با استفاده از Softimage و Mudbox را در زمان واقعی خواهیم داشت. نرم افزار مورد نیاز: Softimage 2014، Mudbox 2014، Marmoset Toolbag.


آموزش استفاده از پلاگین Blend Shapes برای ZBrush

Using the Blend Shapes Plugin for ZBrush

در این آموزش ZBrush، استفاده از افزونه Blend Shapes برای ZBrush 4 را یاد خواهیم گرفت. نرم افزار مورد نیاز: Zbrush 4 و بالاتر، Maya 2008 و بالاتر.


آموزش نکات و ترفندهای مدل سازی چند ضلعی در مایا

Polygon Modeling Tips and Tricks in Maya

در این دوره، نکات و ترفندهای مختلف مدل سازی چند ضلعی را یاد می گیریم. نرم افزار مورد نیاز: Maya.


آموزش خط لوله دارایی در Maya و Mudbox

Asset Pipeline in Maya and Mudbox

در این مجموعه از آموزشهای مایا و Mudbox ، ما در مورد روند کار با دارایی با استفاده از چندین برنامه - در این مورد مایا ، Mudbox و فتوشاپ صحبت خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2015، Mudbox 2015، Photoshop.


آموزش شروع کار با ابزارهای مدل سازی Freeform در 3ds Max

Getting Started with the Freeform Modeling Tools in 3ds Max

در این دوره آموزشی با استفاده از مثال های مختلف با ابزارهای مدل سازی Freeform آشنا می شویم. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2010 و بالاتر.


آموزش مفاهیم مدل سازی شخصیت در مایا

Character Modeling Concepts in Maya

هنگام ساخت مدل های تولید شده توسط رایانه برای بازی ها ، فیلم ها یا پخش ها ، شخصیت ها مجموعه ای منحصر به فرد از چالش ها را ارائه می دهند. نرم افزار مورد نیاز: مایا 2013.


آموزش تکنیک های سطح سخت در ZBrush 4R5

Hard Surface Techniques in ZBrush 4R5

ZBrush که در گذشته به عنوان ابزاری باورنکردنی برای مدل‌سازی و مجسمه‌سازی ارگانیک شناخته می‌شد، در واقع شامل مجموعه‌ای از ابزارهایی است که برای مدل‌سازی سطوح سخت با ویژگی‌های بیشتر و بیشتری در هر به‌روزرسانی جدید اضافه می‌شوند. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush...


آموزش مجسمه سازی بینی انسان در ZBrush

Sculpting Human Noses in ZBrush

هنگام ایجاد مدل های انسانی به صورت سه بعدی ، بینی به طور واضح یکی از برجسته ترین ویژگی های صورت است. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 4R4.


آموزش نکات مدل سازی پخش شده در CINEMA 4D

Broadcast Modeling Tips in CINEMA 4D

CINEMA 4D یک برنامه عالی برای ایجاد عناصر پخش کننده است و به خوبی با افتر افکت ترکیب می شود. نرم افزار مورد نیاز: CINEMA 4D R15.


آموزش Unity Mobile Development Game: Set Dressing

Unity Mobile Game Development: Set Dressing

در این سری از آموزش‌ها، در مورد فرآیندی که برای ایجاد وسایل و پوشش سطح پروژه توسعه بازی‌های موبایل Unity خود طی کرده‌ایم صحبت خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2012، Mudbox 2012، Photoshop CS5.


آموزش شروع کار با UV ها در 3ds Max

Getting Started with UVs in 3ds Max

در این دوره، ما قصد داریم اصول اولیه UV ها را در 3ds Max بررسی کنیم. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2010 و بالاتر.


آموزش مقدمه ای بر مدل سازی در MODO 302

Introduction to Modeling in MODO 302

یک گردش کار صرفه جویی در زمان برای مدل سازی خودرو و بسیاری از ابزارها و تکنیک های مدل سازی که می توانند برای فیلم، بازی و طراحی استفاده شوند را بیاموزید. نرم افزار مورد نیاز: modo 302 و بالاتر.


آموزش تکسچر پروپ های بازی در تری دی مکس و فتوشاپ

Texturing Game Props in 3ds Max and Photoshop

در این دوره به تکنیک های تکسچرینگ دارایی ها در تری دی مکس و فتوشاپ خواهیم پرداخت. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max، Photoshop.


آموزش بافت شخصیت های نسل بعدی در ZBrush

Texturing Next-Gen Characters in ZBrush

یک گردش کار تولید و روش‌های صرفه‌جویی در زمان برای ایجاد شخصیت‌های بافت‌دار آماده بازی، تکنیک‌های نقاشی بافت، و افزودن بهبود شخصیت‌ها برای جذابیت را بیاموزید. نرم افزار مورد نیاز: Maya 8.5 و بالاتر، ZBrush 3.1، Photoshop.


آموزش تکنیک های ارائه در ZBrush

Presentation Techniques in ZBrush

در این آموزش ZBrush، با ابزارها و تکنیک‌های مختلفی آشنا می‌شویم که می‌توانیم از آنها برای ایجاد ارائه بهتر برای کار ZBrush خود استفاده کنیم. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 4 و بالاتر.


آموزش مفاهیم مدل سازی محیط در مایا

Environment Modeling Concepts in Maya

هنگام ساخت مدل های رایانه ای تولید شده برای بازی ، فیلم یا پخش ، محیط های باورپذیر ، لوازم و مجموعه ها یک م vitalلفه حیاتی هستند. نرم افزار مورد نیاز: مایا 2013.


آموزش مدل سازی برای تجسم محصول در CINEMA 4D

Modeling for Product Visualization in CINEMA 4D

در این آموزش CINEMA 4D، ما استفاده از CINEMA 4D برای ساخت محصولاتی برای تجسم را بررسی خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: CINEMA 4D 11.5.


آموزش ایجاد مدل های معتبر CheckMate در مایا

Creating CheckMate Certified Models in Maya

این آموزش همراه با آموزش ساخت مدل های دارای گواهینامه CheckMate در 3ds Max و CINEMA 4D به صورت کاملا رایگان در دسترس همه قرار دارد. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2015.


آموزش با استفاده از Sculptris

Using Sculptris

در این سری از درس ها، ما یاد خواهیم گرفت که چگونه از Sculptris برای مجسمه سازی سریع و پویا مدل ها به روشی بسیار هنرمند پسند استفاده کنیم. نرم افزار مورد نیاز: Sculptris Alpha 6.


آموزش شروع سریع ZBrush: جلد 3

Quick Start to ZBrush: Volume 3

در جلد 3 شروع سریع به ZBrush ، ما در مورد مفاهیم پوشش داده شده در جلد 1 و 2 استفاده خواهیم کرد.


آموزش معرفی ZBrush 4R7

Introduction to ZBrush 4R7

در این آموزش ZBrush، نگاهی مقدماتی به این اپلیکیشن قدرتمند مجسمه سازی، نقاشی و تصویرسازی خواهیم داشت. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 4R7.


آموزش سری حرفه ای: مفهوم مخلوق در ZBrush

Professional Series: Creature Concepting in ZBrush

در این آموزش ZBrush، ما در مورد روش های استفاده از برخی از ابزارهای عالی موجود در ZBrush 4R2 برای ایجاد مفاهیم موجودات صحبت خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 4R2.


آموزش نکات UV و بافت داخلی در مایا

Interior UV and Texture Tips in Maya

در این مجموعه از آموزش ها ، ما چندین نکته را ذکر خواهیم کرد که می تواند به جریان داخلی UV و بافت داخلی شما کمک کند. نرم افزار مورد نیاز: مایا 2014 ، فتوشاپ CS5.


آموزش شروع کار با خز در MODO

Getting Started with Fur in MODO

در این سری از درس ها، اصول اولیه راه اندازی خز در MODO 401 را می آموزیم. نرم افزار مورد نیاز: MODO 401.


آموزش ادغام خط لوله با Mudbox و Maya

Pipeline Integration with Mudbox and Maya

در این آموزش، روش‌های مختلفی را مورد بحث قرار می‌دهیم که می‌توانیم به طور موثر بین Mudbox و Maya کار کنیم. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2012، Mudbox 2012.


آموزش فتوگرامتری در Memento و ZBrush

Photogrammetry in Memento and ZBrush

در این دوره ، ما می آموزیم که چگونه از یک سری عکس ها یک مدل سه بعدی ایجاد کنیم. نرم افزار مورد نیاز: Memento ، ZBrush 4R7.


آموزش کار با Spotlight در ZBrush

Working with Spotlight in ZBrush

در این آموزش ZBrush، ما استفاده از Spotlights را در ترکیب تصاویر خارجی در گردش کار نقاشی ZBrush خود بررسی خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 4.


آموزش مایا برای CINEMA 4D Artists

Maya for CINEMA 4D Artists

CINEMA 4D و Maya برنامه های قدرتمند ایجاد محتوای سه بعدی هستند که هر کدام نقاط قوت خاص خود را دارند. نرم افزار مورد نیاز: مایا 2014.


آموزش اصول بازبینی تفنگ ساچمه ای

Shotgun Review Fundamentals

این دوره به شما می آموزد که چگونه هنرمندان ، تهیه کنندگان و مدیران می توانند از Shotgun برای ارسال ، بررسی و نقد کارهای انجام شده روی پروژه های خود استفاده کنند. نرم افزار مورد نیاز: تفنگ ساچمه ای.


آموزش تکنیک های مجسمه سازی با ZBrush

Sculpting Techniques with ZBrush

با استفاده از ZBrush 3 به نتایج بی نظیری دست یابید. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 3.


آموزش شروع کار با UV در مایا 2011

Getting Started with UVs in Maya 2011

در این سری از درس ها، ما قصد داریم نگاهی به اصول کار با UV در مایا بیاندازیم. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2011 و بالاتر.


آموزش ابزارهای توپولوژی در TopoGun 2.0

Topology Tools in TopoGun 2.0

در این دوره، ما در مورد برخی از ابزارهای توپولوژی در TopoGun 2.0 و چگونگی بهبود گردش کار شما صحبت خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: TopoGun 2.0.


آموزش ایجاد نرهای سبک شده در مایا

Creating Stylized Males in Maya

در این سری از آموزش های مایا، مدل مردانه استایل شده را در مایا از ابتدا ایجاد می کنیم. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2013، Mudbox 2013.


آموزش شروع سریع مدل سازی در مایا: جلد 4

Quick Start to Modeling in Maya: Volume 4

در این جلد از شروع سریع برای مدل سازی در مایا ، ما در مورد مفاهیم موجود در جلدهای قبلی استفاده خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: مایا 2014.


آموزش شروع کار با ابزارهای مدلسازی گرافیت در 3ds Max

Getting Started with the Graphite Modeling Tools in 3ds Max

در این دوره از تعدادی مثال برای بررسی ابزارهای مدلسازی گرافیت استفاده خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2010 و بالاتر.


آموزش استفاده از افکتور صدا در CINEMA 4D

Using the Sound Effector in CINEMA 4D

در این آموزش یاد می گیریم که از Sound Effector برای ساخت سکانس های متحرک در CINEMA 4D استفاده کنیم. نرم افزار مورد نیاز: CINEMA 4D 11.5.


آموزش کار سریع در ZBrush

Working Quickly in ZBrush

در این سری از آموزش های ZBrush، ما در مورد تعدادی از تکنیک هایی صحبت خواهیم کرد که می توانید از آنها برای سرعت بخشیدن به گردش کار ZBrush خود استفاده کنید. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 4R4.


آموزش ساخت سلاح بازی در 3ds Max و ZBrush

Creating Game Weapons in 3ds Max and ZBrush

در این دوره، از یک گردش کار 3ds Max به ZBrush برای ساخت و تکسچر یک تبر نبرد دقیق استفاده می کنیم. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 3.1 و بالاتر، 3ds Max 2010 و بالاتر.


آموزش مدل سازی اندرویدهای زن در مایا

Modeling Female Androids in Maya

در این آموزش مایا، ما از انواع ابزارها و تکنیک های مدل سازی برای ساخت یک اندروید زن استفاده می کنیم. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2012.


آموزش پیش بینی معماری در مایا

Architectural Previsualization in Maya

در این مجموعه از درس ها ، ما یک ساختمان سه بعدی را مدلسازی کرده و آن را در صفحه عکاسی ادغام خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: مایا 2010 ، فتوشاپ.


آموزش گردش کار بافت چند کاشی

Multi-Tile Texture Workflows

در این سری از آموزش ها، در مورد استفاده از کاشی های بافت متعدد و نحوه برخورد چندین برنامه مختلف با آنها صحبت خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: Maya، 3ds Max، ZBrush، Mudbox، MARI.


آموزش معرفی Mudbox 2012

Introduction to Mudbox 2012

در این دوره، همه چیزهایی را که برای شروع استفاده از Mudbox 2012 باید بدانید، بررسی خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: Mudbox 2012 و بالاتر.


آموزش استفاده از سیستم Takes برای ایجاد تنوع در CINEMA 4D

Using the Takes System to Create Variation in CINEMA 4D

در این دوره ، ما یاد خواهیم گرفت که از سیستم جدید Takes در CINEMA 4D برای ایجاد تنوع در صحنه های خود با گردش کار بسیار انعطاف پذیر استفاده کنیم. نرم افزار مورد نیاز: CINEMA 4D R17.


آموزش مبانی مدل سازی بازی Prop

Game Prop Modeling Fundamentals

بازی های ویدئویی پر از محیط های شگفت انگیز و پر از دارایی است که به ایجاد ظاهر بازی ها کمک می کند و فرصت های تعامل را برای بازیکنان فراهم می کند. در این دوره ، شما یاد خواهید گرفت که یک سینه غنیمت به سبک شمشیر و بیل را از ابتدا مجسمه سازی کنید.


آموزش مقدمه ای بر مدل سازی در 3ds Max 2009

Introduction to Modeling in 3ds Max 2009

برای استفاده خلاقانه از ابزارهای قوی موجود در 3ds Max، یک گردش کار اساسی برای مدل‌سازی مبتنی بر Polygon، NURBS و Splined و تکنیک‌های صرفه‌جویی در زمان بیاموزید. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2009 و بالاتر (برای باز کردن فایل های پروژه مورد نیاز است).


آموزش ویژگی های مدل سازی جدید در CINEMA 4D R15

New Modeling Features in CINEMA 4D R15

CINEMA 4D یک برنامه کلی سه بعدی واقعاً خوب است و عملکرد مدل سازی و مجسمه سازی از به روز رسانی های CINEMA 4D R15 بهره مند شده است.


آموزش معرفی مایا 2013

Introduction to Maya 2013

در این آموزش Maya 2013 ما به شما کمک می کنیم تا درک قوی از ویژگی های اصلی Maya داشته باشید، زیرا ما شما را در هر مرحله از ایجاد یک پروژه کوتاه در Maya راهنمایی می کنیم. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2013.


آموزش مقدمه ای بر مدلینگ در مایا 2012

Introduction to Modeling in Maya 2012

در این آموزش مدل سازی مایا، نگاهی مقدماتی به فرآیند مدل سازی در مایا خواهیم داشت. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2012 و بالاتر.


آموزش تکنیک های فیبر در ZBrush

Fiber Techniques in ZBrush

در این سری از آموزش های ZBrush، ما در مورد روش هایی صحبت خواهیم کرد که می توانید از ویژگی جدید FiberMesh برای ایجاد شاخ و برگ، خز یا حتی موهای انسان استفاده کنید. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 4R2b.


آموزش کاوش 3ds Max 2018

Exploring 3ds Max 2018

3ds Max یک برنامه سه بعدی پرکاربرد و بسیار قدرتمند است که برای اهداف مختلفی استفاده می شود. در این دوره ، شما با ابزارها و گردش کارهای مختلفی که 3ds Max ارائه می دهد آشنا می شوید. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2018.


آموزش راهنمای مبتدیان برای مدلینگ در مایا

Beginner's Guide to Modeling in Maya

در این آموزش مایا با اصول کار با مدل های سه بعدی در مایا آشنا می شویم. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2011 و بالاتر.


آموزش مجسمه سازی سطوح سخت در ZBrush

Sculpting Hard Surfaces in ZBrush

در این سری از آموزش های ZBrush، نحوه استفاده از برخی از ابزارهای مجسمه سازی با سطح سخت در ZBrush را یاد خواهیم گرفت. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 3.5R3.


آموزش تکنیک های درج مش در ZBrush

Mesh Insert Techniques in ZBrush

در این سری از آموزش های ZBrush، ما در مورد استفاده از انواع ابزارهای درج مش برای اضافه کردن سریع جزئیات به مدل های خود در ZBrush صحبت خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 4R4.


آموزش مدلسازی فضای داخلی در 3ds Max

Modeling Interiors in 3ds Max

یک گردش کار تولید برای مدل‌سازی مجموعه‌های داخلی و تکنیک‌های صرفه‌جویی در زمان را بیاموزید که می‌تواند در فیلم‌ها، بازی‌ها و تجسم‌های معماری استفاده شود. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2009 و بالاتر (برای باز کردن فایل های پروژه مورد نیاز است). نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max...


آموزش ایجاد وسایل نقلیه مفهومی در مایا

Creating Concept Vehicles in Maya

یک گردش کار هنرمند محور برای توسعه مفهوم، مدل سازی چند ضلعی، نورپردازی و رندر را بیاموزید. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2008 و بالاتر.


آموزش تبدیل خط تولید خط تولید جلد 2: مدل سازی کامیون

Transforming Robot Production Pipeline Volume 2: Truck Modeling

در این دوره از سری حرفه ای ، ما برخی از تکنیک ها و مفاهیم مربوط به ساخت و آماده سازی قسمت وسیله نقلیه پروژه ربات متحول خود را کشف خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: مایا 2012.


آموزش مقدمه ای بر ZBrush

Introduction to ZBrush

در این آموزش ، ما نگاهی مقدماتی به ZBrush ، یک برنامه قدرتمند مجسمه سازی ، نقاشی و تصویر خواهیم انداخت. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 4R5.


آموزش اولین روز شما در ZBrush

Your First Day in ZBrush

هنگام یادگیری یک بسته نرم افزاری جدید ، گاهی اوقات خوب است که فقط با هر دو پا بپرید و چیزی ایجاد کنید. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 4R6.


آموزش شروع کار با Replicators در MODO

Getting Started with Replicators in MODO

در این سری از درس ها، ما یاد خواهیم گرفت که از Replicators برای پر کردن سریع صحنه ها در MODO 401 استفاده کنیم. نرم افزار مورد نیاز: modo 401.


آموزش گردش کار نقاشی در Mudbox

Painting Workflows in Mudbox

در این سری از آموزش‌های Mudbox، همه ابزارهای مختلف نقاشی در Mudbox را پوشش می‌دهیم و در مورد برخی نکات گردش کار صحبت می‌کنیم که هنگام نقاشی باید به خاطر داشته باشید. نرم افزار مورد نیاز: Mudbox 2013.


آموزش مدل سازی شخصیت های نسل بعدی در مایا

Modeling Next-Gen Characters in Maya

تکنیک‌های مدل‌سازی حیاتی و گردش کار تولید برای ایجاد توپولوژی تمیز، کار در محدودیت‌های چند ضلعی و ساختن از هنر مرجع را بیاموزید. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2008 و بالاتر.


آموزش مقدمه ای بر مدل سازی در بلندر

Introduction to Modeling in Blender

در این آموزش ما از اصول مبتنی بر مدل سازی ، بررسی ابزارهای معمول استفاده شده و صحبت کردن در مورد برخی از نکات و روشهای صرفه جویی در وقت در بلندر ، از یک روش مبتنی بر پروژه استفاده خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: بلندر 2.70.


آموزش تکنیک های MicroMesh در ZBrush

MicroMesh Techniques in ZBrush

در این دوره ، ما در مورد اصول MicroMesh صحبت خواهیم کرد و اینکه چگونه می تواند در زمان رندر ، چند ضلعی های جداگانه را با یک شبکه چند ضلعی دیگر جایگزین کند. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 4R5.


آموزش ایجاد لوگوهای سه بعدی در CINEMA 4D

Creating 3D Logos in CINEMA 4D

لوگوهای مصور را می توان در همه جا یافت و لوگوهایی با کاراکترها می توانند به ویژه جذاب باشند. نرم افزار مورد نیاز: CINEMA 4D 11.5.


آموزش مقدمه ای بر مدل سازی در مایا 8.5

Introduction to Modeling in Maya 8.5

با بیش از پنج ساعت آموزش پروژه محور، به راحتی چندین تکنیک مدل سازی و یک گردش کار قابل تنظیم برای مدل سازی را در مایا بیاموزید. نرم افزار مورد نیاز: Maya 8.5 و بالاتر.


آموزش شروع سریع مدل سازی در مایا: جلد 1

Quick Start to Modeling in Maya: Volume 1

در جلد 1 شروع سریع به مدل سازی در مایا، ما اصول اولیه ایجاد مدل های خود را پوشش خواهیم داد. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2014.


آموزش 10 راه برای بهبود مدل سازی در 3ds Max

10 Ways to Improve Your Modeling in 3ds Max

ما این دوره را با صحبت در مورد تقسیم پروژه های مدل سازی خود به قطعات کوچکتر آغاز خواهیم کرد. ما روش هایی را برای آگاهی از اطلاعات تا حد امکان در مورد هندسه خود در حین کار پوشش خواهیم داد. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2010.


آموزش خلق انسان دیجیتال 2: تعریف و جزئیات

Creating Digital Humans 2: Definition and Detailing

تکنیک‌های مدل‌سازی ارگانیک و گردش کار تولید را برای ایجاد توپولوژی تمیز، اضافه کردن تعریف ماهیچه‌ای و افزودن استراتژیک جزئیات برای ایجاد یک انسان واقع‌گرا از مرجع بیاموزید. سلب مسئولیت: برخی از مراجع عکاسی حاوی برهنگی هستند...


آموزش گردش کار مجسمه سازی در CINEMA 4D

Sculpting Workflows in CINEMA 4D

در این سری از آموزش های CINEMA 4D، اعضا یاد خواهند گرفت که از ابزارهای مجسمه سازی در CINEMA 4D Studio برای ایجاد مدل های بسیار دقیق و با وضوح بالا استفاده کنند. ما با صحبت در مورد نحوه تنظیم هندسه برای مجسمه سازی شروع می کنیم و به یک ...


آموزش کار با ShadowBox در ZBrush

Working with ShadowBox in ZBrush

در این آموزش ZBrush یاد می گیریم که از ShadowBox در ZBrush 4 برای ایجاد اشیاء با سطح سخت سفارشی استفاده کنیم. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 4.


آموزش مدل سازی یک قهرمان زن در ZBrush و Maya

Modeling a Female Hero in ZBrush and Maya

در این آموزش، با استفاده از ZBrush و Maya یک شخصیت قهرمان زن با وضوح بالا را از ابتدا می سازیم. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 4، Maya 2012.


آموزش معرفی مایا 2012

Introduction to Maya 2012

در این آموزش مقدمه ای بر مایا 2012، به شما کمک می کنیم تا درک قوی از مایا و نحوه کار آن پیدا کنید. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2012 و بالاتر.


آموزش ویژگی های جدید ZBrush 3.5

What's New in ZBrush 3.5

در این سری از آموزش های ZBrush مروری بر برخی از ویژگی های جدید ZBrush 3 خواهیم داشت. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 3.5.


آموزش ست لباس و طراحی در مایا

Set Dressing and Design in Maya

طرح‌بندی گردش کار تولید، ست پانسمان و تکنیک‌های صرفه‌جویی در زمان برای مدل‌سازی، بافت‌سازی و توسعه صحنه را بیاموزید. نرم افزار مورد نیاز: Maya 8 و بالاتر (2008 برای فایل های پروژه مورد نیاز است).


آموزش جعبه ابزار Modeler's Toolbox: نکات توپولوژی

Modeler's Toolbox: Topology Tips

در این آموزش، ما مجموعه ای از درس ها را برای بحث در مورد برخی از مسائلی که هنگام برخورد با توپولوژی مدل های خود با آن مواجه هستیم، پوشش خواهیم داد. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2012.


آموزش تکنیک های Retopology در Maya LT

Retopology Techniques in Maya LT

با ظهور گردش کار مجسمه سازی با وضوح بالا ، دارایی های مدل سازی شده که ایجاد می کنیم ، گاهی اوقات کار در حالت بومی آنها دشوار است. نرم افزار مورد نیاز: Maya LT 2015.


آموزش ایجاد یک شخصیت کارتونی در CINEMA 4D

Creating a Cartoon Character in CINEMA 4D

شخصیت های کارتونی همه جا هستند، از کارتون های صبح شنبه تا فیلم های انیمیشن. نرم افزار مورد نیاز: CINEMA 4D 11.5.


آموزش Retopologized مش در 3ds Max

Retopologizing Meshes in 3ds Max

در این دوره، ما قصد داریم روشی را برای اصلاح توپولوژی مش های با وضوح پایین برای تکمیل بهتر جزئیات نقشه برداری معمولی بررسی کنیم. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2010 و بالاتر.


آموزش مجسمه سازی گوش های انسان در Mudbox

Sculpting Human Ears in Mudbox

گوش ها از نظر مدل انسان بسیار مهم هستند. نرم افزار مورد نیاز: Mudbox 2014.


آموزش مدل سازی یک شخصیت برای ریگینگ و انیمیشن در مایا

Modeling a Character for Rigging and Animation in Maya

در این دوره کاراکتری را برای استفاده در ریگ و انیمیشن می سازیم. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2009 و بالاتر.


آموزش مجسمه سازی گردش کار در Mudbox

Sculpting Workflows in Mudbox

در این سری از درس‌ها، همه ابزارهای مختلف مجسمه‌سازی در Mudbox را پوشش می‌دهیم و در مورد برخی نکات گردش کار صحبت می‌کنیم که باید هنگام مجسمه‌سازی به خاطر داشته باشید. نرم افزار مورد نیاز: Mudbox 2012.


آموزش ادغام ZBrush و Mudbox

ZBrush and Mudbox Integration

در این دوره به روش های انتقال پروژه های ZBrush به Mudbox و پروژه های Mudbox به ZBrush می پردازیم. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 4R3، Mudbox 2013، Maya 2012.


آموزش ساخت وسایل نقلیه کارتونی در مایا

Creating Cartoon Vehicles in Maya

یک گردش کار تولید برای ایجاد وسایل نقلیه کارتونی سبک، توسعه ظاهر، و بسیاری از تکنیک های صرفه جویی در زمان برای مدل سازی، چیدمان UV، بافت، نورپردازی و جهت هنری را بیاموزید. نرم افزار مورد نیاز: Maya 8 و بالاتر (2008 مورد نیاز برای...


آموزش ایجاد شخصیت های کارتونی در MODO

Creating Cartoon Characters in MODO

ابزارهای مدلسازی و نقاشی در MODO قدرتمند و آسان برای استفاده هستند. ایجاد یک شخصیت کارتونی به ما این فرصت را می دهد که ببینیم چگونه می توان از آن ابزارها برای مدل سازی اشکال ارگانیک، پیروی از طرح های موجود و تکمیل نقشه های بافت استفاده کرد.


آموزش شروع کار با Texturing در MODO

Getting Started with Texturing in MODO

MODO یک برنامه سه بعدی عالی و همه جانبه است که ابزارهایی را در طیف وسیعی از رشته ها ارائه می دهد. نرم افزار مورد نیاز: MODO 701.


آموزش مقدمه ای بر مدل سازی در CINEMA 4D R11.5

Introduction to Modeling in CINEMA 4D R11.5

در این آموزش CINEMA 4D، ابزارها و تکنیک هایی را یاد می گیریم که به ما امکان می دهد مدل سازی را در CINEMA 4D شروع کنیم. نرم افزار مورد نیاز: CINEMA 4D R11.5.


آموزش ادغام FiberMesh با ZBrush

FiberMesh Integration with ZBrush

در این سری از آموزش های ZBrush به برخی از روش های ادغام FiberMesh با سایر برنامه ها می پردازیم. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 4R3.


آموزش نکات و ترفندها در 3ds Max

Tips and Tricks in 3ds Max

در این دوره، نکات و ترفندهای مختلف گردش کار را یاد می گیریم. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max.


آموزش ساخت بازکن پخش سبک پاپ آپ در CINEMA 4D و افتر افکت

Building a Pop-up Style Broadcast Opener in CINEMA 4D and After Effects

در این دوره ، شما یک بازکننده پخش را از ابتدا ، ایجاد مهارت در حرکت گرافیکی ، رندر و آهنگ سازی متحرک می کنید. نرم افزار مورد نیاز: CINEMA 4D R17، After Effects CC 2015، Frischluft Lenscare، Reel Smart Motion Blur، Knoll Light Factory.


آموزش MODO برای هنرمندان مایا

MODO for Maya Artists

اگر شما یک هنرمند مایایی هستید و می خواهید نحوه استفاده از MODO را بیاموزید ، این دوره برای شما مناسب است. شما درباره تفاوت ها و شباهت های اصلی بین مایا و MODO ، از جمله پیمایش ، هندسه متحرک ، ابزارها ، ایجاد رندرها ، انیمیشن و موارد دیگر ، خواهید آموخت.


آموزش طراحی پخش در CINEMA 4D

Broadcast Design in CINEMA 4D

در این آموزش CINEMA 4D ما یک بازکن پخش متحرک با استفاده از Mograph در CINEMA 4D ایجاد می کنیم. نرم افزار مورد نیاز: CINEMA 4D 11.5.


آموزش Mudbox برای هنرمندان ZBrush

Mudbox for ZBrush Artists

در این سری از آموزش ها، در مورد برخی از چیزهایی که هنرمندان ZBrush باید در هنگام کار در Mudbox بدانند صحبت خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: Mudbox 2014، ZBrush 4R6.


آموزش کتابخانه مرجع مدلسازی مایا: Edit Mesh

Maya Modeling Reference Library: Edit Mesh

در این سری از درس ها، نگاهی دقیق به هر یک از دستورات موجود در منوی Edit Mesh مایا خواهیم داشت.


آموزش راهنمای هنرمند برای Mudbox

Artist Guide to Mudbox

در این دوره، ما از یک رویکرد مبتنی بر پروژه برای پوشش ابزارهای Mudbox 2012 استفاده می‌کنیم و برخی از راه‌هایی را که می‌توانید از آنها برای به دست آوردن نتایج عالی استفاده کنید، بررسی خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: Mudbox 2012 و بالاتر.


آموزش تکنیک های مدل سازی مایا: گرگینه ها

Maya Modeling Techniques: Werewolves

تکنیک های مدل سازی Polygon و Sub-D و گردش کار تولید برای مدل سازی ارگانیک در مایا را با بیش از شش ساعت آموزش پروژه محور بیاموزید. نرم افزار مورد نیاز: Maya 8.5.


آموزش ایجاد مدل های تایید شده CheckMate در CINEMA 4D

Creating CheckMate Certified Models in CINEMA 4D

این آموزش برای ایجاد مدل های تایید شده CheckMate در مایا و 3ds Max می باشد. نرم افزار مورد نیاز: CINEMA 4D R15.


آموزش کاوش مایا 2017

Exploring Maya 2017

مایا یکی از پر کاربردترین و پر کاربردترین برنامه های سه بعدی در صنعت است. در این دوره ، شما با ابزارها و گردش کارهای مختلف مایا آشنا می شوید. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2017.


آموزش ایجاد کاریکاتور در Mudbox

Creating Caricatures in Mudbox

در این دوره یاد می گیریم که از Mudbox برای مجسمه سازی و نقاشی کاریکاتورهای اغراق آمیز از ابتدا تا انتها استفاده کنیم. نرم افزار مورد نیاز: Mudbox 2012، Maya 2012.


آموزش ساخت سلاح بازی در CINEMA 4D و ZBrush

Creating Game Weapons in CINEMA 4D and ZBrush

در این سری از درس ها، قصد داریم مراحل ساخت و جزئیات شمشیر را با استفاده از CINEMA 4D و ZBrush طی کنیم. نرم افزار مورد نیاز: CINEMA 4D R12 و بالاتر برای فایل های پروژه، ZBrush 4 و بالاتر برای فایل های پروژه.


آموزش نکات و ترفندها در Mudbox

Tips and Tricks in Mudbox

در این دوره با نکات و ترفندهای مختلفی آشنا می شویم. نرم افزار مورد نیاز: Mudbox.


آموزش 10 راه برای بهبود مدلینگ خود در مایا

10 Ways to Improve Your Modeling in Maya

بسیاری از دانش‌آموزانی که در مدل‌سازی شروع می‌کنند، در ایجاد دیدگاه خاصی که دارند، مشکل دارند. در بسیاری از موارد، لزوماً فقدان آگاهی از ابزارها نیست، بلکه عدم اعتماد به نفس و تجربه است. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2011.


آموزش نکات و ترفندهای مجسمه سازی در Mudbox

Sculpting Tips and Tricks in Mudbox

در این دوره آموزشی، نکات و ترفندهای مجسمه سازی را یاد می گیریم. نرم افزار مورد نیاز: Mudbox.


آموزش استفاده از Multi Map Exporter در ZBrush

Using the Multi Map Exporter in ZBrush

در این آموزش ZBrush با افزونه Multi Map Exporter برای ZBrush 4 آشنا می شویم. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 4 و بالاتر.


آموزش شروع کار با TopoGun

Getting Started with TopoGun

در این آموزش TopoGun، ما قصد داریم اصول استفاده از TopoGun را برای ساخت توپولوژی سفارشی برای مدل های خود بیاموزیم. نرم افزار مورد نیاز: TopoGun 1.06.


آموزش معرفی 3ds Max 2011

Introduction to 3ds Max 2011

در این آموزش 3ds Max، ما طیف وسیعی از موضوعات را پوشش خواهیم داد تا به سرعت شما را با استفاده از 3ds Max 2011 افزایش دهیم. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2011.


آموزش مدلسازی فضای داخلی در CINEMA 4D

Modeling Interiors in CINEMA 4D

در این آموزش CINEMA 4D به بررسی استفاده از CINEMA 4D برای ساخت مجموعه های داخلی می پردازیم. نرم افزار مورد نیاز: CINEMA 4D 11.5.


آموزش ایجاد صحنه روایت در ZBrush

Narrative Scene Creation in ZBrush

در این سری از آموزش های ZBrush، مراحل ساخت یک صحنه روایی از ابتدا با استفاده از ZBrush را طی می کنیم. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 4R3.


آموزش خلق موجودات در CINEMA 4D

Creature Creation in CINEMA 4D

با اضافه شدن ابزارهای مجسمه سازی به استودیوی CINEMA 4D، انجام پروژه های موجود بدون ترک نرم افزار امکان پذیر شده است. نرم افزار مورد نیاز: CINEMA 4D R14 Studio.


آموزش ویژگی های مدل سازی جدید در modo 401

New Modeling Features in modo 401

در این سری از درس ها به انواع ویژگی های مدل سازی جدید در modo 401 نگاهی خواهیم انداخت. نرم افزار مورد نیاز: modo 401.


آموزش ایجاد زنان سبک در مایا

Creating Stylized Females in Maya

یک گردش کار تولید برای ایجاد شخصیت های زن سبک، کار با جهت هنری، و چندین تکنیک صرفه جویی در زمان برای مدل سازی، چیدمان UV، بافت، و متریال و راه اندازی سایه بان را بیاموزید. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2008 و بالاتر.


آموزش ادغام خط لوله با Maya 8.5 و ZBrush 3

Pipeline Integration with Maya 8.5 and ZBrush 3

یک رویکرد تولید برای ادغام Maya و ZBrush 3 در یک محیط خط لوله مختلط بیاموزید. نرم افزار مورد نیاز: Maya 8.5 یا بالاتر، ZBrush 3.


آموزش شروع سریع مدل سازی در MODO: جلد 1

Quick Start to Modeling in MODO: Volume 1

در این جلد اولیه، اصول اولیه شروع ساخت مدل‌ها در MODO را پوشش خواهیم داد. نرم افزار مورد نیاز: MODO 801.


آموزش ایجاد دارایی های بازی نسل بعدی در مایا

Creating Next-Gen Game Assets in Maya

در این آموزش مایا، یاد می گیریم که چگونه یک تفنگ واقعی بسازیم و سپس مش با رزولوشن بالا را به یک مش با رزولوشن کمتر قابل استفاده در موتورهای بازی پردازش کنیم. نرم افزار مورد نیاز: maya 2008 و بالاتر (فایل های پروژه ایجاد شده با استفاده از Maya 2010).


آموزش شروع سریع مدل سازی در MODO: جلد 3

Quick Start to Modeling in MODO: Volume 3

به جلد 3 از شروع سریع مدل سازی در MODO، مجموعه ای از دوره های آموزشی خاص که قرار است به ترتیب دنبال شوند و با تمرین های ارزشمند برای تقویت مفاهیم آموخته شده در هم آمیخته شوند، خوش آمدید. نرم افزار مورد نیاز: MODO 801.


آموزش ساخت وسایل نقلیه سبک در مایا

Building Stylized Vehicles in Maya

در این دوره از انواع تکنیک های مدل سازی برای ساخت گاری گلف کارتونی استفاده می کنیم. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2008 و بالاتر.


آموزش شخصیت های پیر در ZBrush

Aging Characters in ZBrush

در این آموزش ZBrush تکنیک های متعددی را برای اضافه کردن سن به شخصیت های شما در ZBrush یاد خواهیم گرفت. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 3.1 و بالاتر.


آموزش به حداکثر رساندن دستگاه Wacom خود برای Mudbox

Maximizing Your Wacom Device for Mudbox

اگر برای مدتی از Mudbox استفاده کرده اید، به احتمال زیاد تبلت یا نمایشگر قلم Wacom یک قطعه سخت افزاری مهم در کار روزانه شماست.


آموزش راهنمای مبتدیان برای ZBrush

Beginner's Guide to ZBrush

در این آموزش ZBrush با اصول کار در ZBrush آشنا می شویم. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 4 و بالاتر.


آموزش Retopologized مش در مایا

Retopologizing Meshes in Maya

در این دوره، یک گردش کار برای هندسه ساختمان برای دریافت بهتر جزئیات با وضوح بالا را پوشش خواهیم داد. نرم افزار مورد نیاز: Maya.


آموزش نکات و ترفندهای مجسمه سازی در ZBrush

Sculpting Tips and Tricks in ZBrush

در این دوره، نکات و ترفندهای مختلف مجسمه سازی را یاد می گیریم که می تواند به بهبود گردش کار مجسمه سازی شما در ZBrush کمک کند. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush.


آموزش مهارت‌ساز: تسلط بر توپولوژی در مایا

Skill-Builder: Mastering Topology in Maya

گذراندن گام به گام پروژه های آموزشی یک راه واقعا قدرتمند برای یادگیری ابزارها و تکنیک های مختلف مدل سازی است.


آموزش ایجاد حالات صورت در Mudbox و Maya

Creating Facial Expressions in Mudbox and Maya

در این سری از درس ها، ما برخی از ابزارها و تکنیک هایی را که می توانید برای ساختن حالات چهره و شکل واج برای شخصیت های خود استفاده کنید، یاد خواهیم گرفت. نرم افزار مورد نیاز: Mudbox 2011، Maya 2011.


آموزش ایجاد وسایل نقلیه بازی در Maya و TopoGun

Creating Game Vehicles in Maya and TopoGun

در این آموزش می خواهیم یاد بگیریم که از Maya و TopoGun برای تبدیل یک موتورسیکلت با وضوح بالا به یک مدل بازی استفاده کنیم. نرم افزار مورد نیاز: TopoGun 1.06، Maya 2012.


آموزش شروع کار با ZSketching

Getting Started with ZSketching

در این سری از آموزش های ZBrush، نگاهی به اصول اولیه ZSketching در ZBrush خواهیم داشت. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 3.5.


آموزش راهنمای مبتدیان برای Mudbox

Beginner's Guide to Mudbox

در این دوره با اصول کار در Mudbox آشنا می شویم. نرم افزار مورد نیاز: Mudbox 2012 و بالاتر.


آموزش ایجاد کاراکترهای با وضوح بالا در ZBrush

Creating High Resolution Characters in ZBrush

در این دوره، ما از ZBrush برای ساخت و جزئیات یک شخصیت دوچرخه‌سواری با وضوح بالا استفاده می‌کنیم. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 4، Maya 2011، Photoshop برای فایل های پروژه.


آموزش مدل سازی ZSphere در ZBrush

ZSphere Modeling in ZBrush

یک گردش کار صرفه جویی در زمان برای مدل سازی با ZSpheres و ساخت مدل های پیچیده ارگانیک با استفاده از ابزارها و تکنیک های قابل اجرا در تولید بیاموزید. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 3.1 و بالاتر.


آموزش ساخت صحنه با استفاده از کلونرها و Xpresso در CINEMA 4D

Scene Build-up Using Cloners and Xpresso in CINEMA 4D

در این سری از درس‌ها، ما از CINEMA 4D برای ساختن و تخریب سریع یک صحنه استفاده می‌کنیم. نرم افزار مورد نیاز: CINEMA 4D 11.5.


آموزش ایجاد زنان سبک در CINEMA 4D

Creating Stylized Females in CINEMA 4D

در این آموزش قصد داریم از CINEMA 4D برای ساخت یک مدل زن استایل شده از ابتدا استفاده کنیم. نرم افزار مورد نیاز: CINEMA 4D R12 برای فایل های پروژه.


آموزش مدلسازی خودرو در CINEMA 4D

Automotive Modeling in CINEMA 4D

مدل‌های سه‌بعدی خودروها پایه اصلی گرافیک رایانه‌ای هستند. انواع بی‌شماری برای انتخاب وجود دارد و تمرین عالی در ساخت انواع هندسه ارائه می‌دهند. نرم افزار مورد نیاز: CINEMA 4D.


آموزش مجسمه سازی بینی انسان در Mudbox

Sculpting Human Noses in Mudbox

هنگام ایجاد مدل های انسانی به صورت سه بعدی ، بینی به طور واضح یکی از برجسته ترین ویژگی های صورت است. نرم افزار مورد نیاز: Mudbox 2014.


آموزش حالت های اغراق آمیز صورت در ZBrush و Maya

Exaggerated Facial Expressions in ZBrush and Maya

با استفاده از ZBrush و Maya یک گردش کار تولید برای حالات صورت اغراق آمیز و ترکیب اشکال با حفظ جذابیت و توپولوژی تمیز بیاموزید. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 3.1 و بالاتر، Maya 2008 و بالاتر.


آموزش ویژگی های جدید ZBrush 4R6

What's New in ZBrush 4R6

در این آموزش به بسیاری از به روز رسانی های اخیر در 4R6 خواهیم پرداخت. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 4R6.


آموزش شروع سریع مدلسازی در مایا: جلد 5

Quick Start to Modeling in Maya: Volume 5

در جلد پایانی کتاب شروع سریع به مدل‌سازی در مایا، ما بر اساس مفاهیمی که در تمام جلدهای قبلی پوشش داده شده‌اند، استفاده خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2014.


آموزش MODO برای هنرمندان CINEMA 4D

MODO for CINEMA 4D Artists

MODO یک برنامه سه بعدی بسیار قدرتمند و انعطاف پذیر است. در این سری از درس ها، کار در MODO را از دیدگاه یک هنرمند CINEMA 4D یاد خواهیم گرفت.


آموزش ایجاد اولین شخصیت خود در مایا

Creating Your First Character in Maya

به ویژگی های مایا نگاه کنید و ابزارهای مورد نیاز برای شروع مدل سازی طراحی شخصیت های خود را بیاموزید. نرم افزار مورد نیاز: مایا 2016


آموزش کاوش NURBS در مایا

Exploring NURBS in Maya

در این آموزش مایا، اصول استفاده از هندسه NURBS در گردش کار مدلسازی خود را مورد بحث قرار خواهیم داد. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2012.


آموزش توسعه شخصیت و صحنه در Maya و Mudbox

Character and Scene Development in Maya and Mudbox

در این سری از درس ها، روند ایجاد یک صحنه تمام شده با شخصیت را با استفاده از Maya و Mudbox یاد خواهیم گرفت. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2010 و Mudbox 2010.


آموزش ایجاد شخصیت های بازی با ZBrush و TopoGun

Creating Game Characters with ZBrush and TopoGun

در این آموزش، ما قصد داریم از ZBrush و TopoGun برای تبدیل یک شخصیت قهرمان زن با وضوح بسیار بالا به یک مدل با وضوح پایین تر و از نوع بازی استفاده کنیم. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 4، TopoGun 1.06.


آموزش مدلسازی سطوح سخت با NURBS در مایا

Modeling Hard Surfaces with NURBS in Maya

در این دوره از چندین تکنیک NURBS برای ساخت اسکیت بورد در مایا استفاده خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2008 و بالاتر.


آموزش سری حرفه ای: تکنیک های خلق موجودات در ZBrush

Professional Series: Creature Creation Techniques in ZBrush

در این آموزش ZBrush با ابزارها و تکنیک‌های مختلفی آشنا می‌شویم که می‌توانید از آنها برای بهبود گردش کار خلق موجودات خود در ZBrush استفاده کنید. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 4 و بالاتر.


آموزش گردش‌های کاری مدل‌سازی چندضلعی و فرعی در مایا

Polygon and Sub-D Modeling Workflows in Maya

در حین کار در یک پروژه خلاقانه و عملی، ابزارهای مدل سازی قوی چند ضلعی و زیر d موجود در مایا را بیاموزید. چندین تکنیک مدل‌سازی و یک گردش کار سازگار با مدل‌سازی را در مایا بیاموزید. نرم افزار مورد نیاز: Maya 8.5 و بالاتر (Maya...


آموزش نقاشی بافت در ZBrush

Texture Painting in ZBrush

در این سری از آموزش ها، مراحل رنگ آمیزی بافت مدل های خود را در ZBrush می گذرانیم. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 4R6.


آموزش اصول ردیابی تفنگ ساچمه ای

Shotgun Tracking Fundamentals

در این دوره، یاد خواهید گرفت که چگونه هنرمندان، تولیدکنندگان و مدیران می توانند از شاتگان برای سازماندهی پروژه ها و پیگیری هر چیزی که به عنوان بخشی از آن پروژه ها ایجاد شده است استفاده کنند. نرم افزار مورد نیاز: شاتگان.


آموزش جزئیات معماری در ZBrush

Architectural Detailing in ZBrush

در این آموزش ZBrush، روش‌هایی را برای جزئیات معماری داخلی/خارجی در ساختمان ZBrush یاد می‌گیریم و جزئیات محیط‌ها می‌تواند فرآیندی زمان‌بر باشد.


آموزش جزئیات کاراکترهای نسل بعدی در ZBrush

Detailing Next-gen Characters in ZBrush

یک گردش کار تولید و تکنیک‌های صرفه‌جویی در زمان برای ایجاد هندسه با وضوح بالا برای استفاده در بازی‌ها، روش‌های مجسمه‌سازی، تولید و اعمال نقشه‌ها، و افزودن بهبود شخصیت‌ها برای جذابیت را بیاموزید. نرم‌افزار مورد نیاز: ZBrush 3.1، Maya 2008.


آموزش شروع سریع ZBrush: جلد 5

Quick Start to ZBrush: Volume 5

در این جلد نهایی Quick Start to ZBrush ، ما در مورد مفاهیم ارائه شده در چهار بخش اول استفاده خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 4R5.


آموزش گردش کار پارچه در ZBrush

Cloth Workflows in ZBrush

در این آموزش ساده شروع می کنیم و به روش های پیچیده تر برای ایجاد انواع مختلف جزئیات سطح پارچه مانند می رسیم. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 4R6، Maya 2014، Photoshop CS5.


آموزش راهنمای مبتدیان برای مدل سازی در CINEMA 4D

Beginner's Guide to Modeling in CINEMA 4D

در این آموزش CINEMA 4D با اصول اولیه مدل های سه بعدی در CINEMA 4D آشنا می شویم. نرم افزار مورد نیاز: CINEMA 4D R12 و بالاتر.


آموزش تکنیک های Retopology در CINEMA 4D

Retopology Techniques in CINEMA 4D

در این آموزش CINEMA 4D ، ما اطلاعات دقیق Pen Polygon را یاد می گیریم و هنگامی که مراحل ایجاد یک شبکه بهینه تر برای یک موجود مجسمه را طی می کنیم ، آن را عملی می بینیم. نرم افزار مورد نیاز: CINEMA 4D R16.


آموزش Creating Digital Humans 3: UV و نقشه برداری بافت

Creating Digital Humans 3: UV and Texture Mapping

یک گردش کار تولید به طرح‌بندی UV و نقشه‌برداری بافت و تکنیک‌های صرفه‌جویی در زمان برای ایجاد انسان‌های واقع‌گرا از مرجع را بیاموزید. سلب مسئولیت: برخی از مراجع عکاسی حاوی برهنگی هستند و برای مخاطبان بالغ در نظر گرفته شده است. نرم افزار مورد نیاز: ...


آموزش کاوش در گردش کار مدلسازی در مایا

Exploring Modeling Workflows in Maya

در این سری از درس‌ها، ما در مورد برخی از مفاهیم اولیه گردش کار صحبت می‌کنیم که در شروع مدل‌سازی سه بعدی به شما کمک می‌کنند. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2011 و بالاتر.


آموزش شروع سریع مدل سازی در مایا: جلد 2

Quick Start to Modeling in Maya: Volume 2

در جلد 2 از شروع سریع به مدل سازی در مایا، ما بر روی مفاهیم پوشش داده شده در جلد 1 ساخته شده است. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2014.


آموزش Creating Digital Humans 4: Shading and Rendering

Creating Digital Humans 4: Shading and Rendering

با استفاده از تکنیک‌های نوآورانه برای خلق انسان‌های واقع‌گرا از مرجع، گردش کار تولید تا سایه‌زنی و رندرینگ را بیاموزید. شامل 3 ساعت آموزش پروژه محور برای هنرمندانی است که فرآیندهای فنی و هنری ایجاد دیجیتال را یاد می گیرند...


آموزش مجسمه سازی دهان انسان در ZBrush

Sculpting Human Mouths in ZBrush

دهان انسان یکی از انعطاف پذیرترین و رسا ترین قسمتهای بدن انسان است. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 4R4.


آموزش شروع سریع ZBrush: جلد 1

Quick Start to ZBrush: Volume 1

به Quick Start to ZBrush خوش آمدید ، یک سری از دوره های ویژه ساخته شده که به ترتیب دنبال می شوند و شامل تمرینات ارزشمندی برای تقویت مفاهیم آموخته شده هستند. قالب درس این شروع سریع شبیه سایر موارد ...


آموزش مدلسازی سطوح سخت با NURBS در 3ds Max

Modeling Hard Surfaces with NURBS in 3ds Max

در این دوره از تعدادی تکنیک NURBS برای ساخت اسکیت بورد در 3ds Max استفاده خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2010 و بالاتر.


آموزش ایجاد شخصیت های کارتونی در 3ds Max

Creating Cartoon Characters in 3ds Max

یک گردش کار تولید برای ایجاد شخصیت‌های کارتونی ارگانیک و تکنیک‌های صرفه‌جویی در زمان برای ایجاد توپولوژی مناسب انیمیشن، نسبت‌های اغراق‌آمیز و افزودن جذابیت را بیاموزید. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2009 و بالاتر (برای باز کردن پروژه لازم است...


آموزش دوباره جمع کردن شخصیت های بازی در مایا

Retopologizing Game Characters in Maya

پایان کار مجسمه سازی شخصیت بازی صیقلی شما پایان خط تولید مدل شما نیست. در این دوره ، شما یاد خواهید گرفت که از مایا برای ایجاد هندسه شخصیت آماده به بازی از یک مجسمه با وضوح بالا استفاده کنید.


آموزش مجسمه سازی گوش انسان در ZBrush

Sculpting Human Ears in ZBrush

گوش یکی از مواردی است که برای ظاهر یک مدل انسان بسیار مهم است. اما گاهی اوقات می‌توان این قسمت‌های حیاتی سر را با عجله ما برای کار بر روی سایر قسمت‌های مهم، جالب یا جالب مدل، پوشاند. نرم افزار...


آموزش کاوش مایا 2016

Exploring Maya 2016

ما با دریافت یک نمای کلی از رابط کاربری مایا شروع خواهیم کرد و شما یاد می گیرید که در نمای سه بعدی حرکت کنید که در آن قادر به تعامل با همه مدل ها و صحنه های خود خواهید بود. در ادامه نگاهی به نحوه کار با مدل های سه بعدی خواهیم انداخت و در مورد برخی ...


آموزش معرفی Mudbox 2009

Introduction to Mudbox 2009

یک گردش کار متمرکز بر تولید برای مجسمه سازی دیجیتال و نقاشی بافت در Mudbox 2009 و تکنیک های صرفه جویی در زمان که در حال حاضر در صنایع فیلم، بازی و طراحی استفاده می شود، بیاموزید. نرم افزار مورد نیاز: Mudbox 2009 و بالاتر.


آموزش نکات و ترفندها در حالت Modo

Tips and Tricks in modo

در این مجموعه از درس ها نکات و ترفندهای مختلفی را یاد می گیریم. نرم افزار مورد نیاز: MODO.


آموزش مفاهیم ایجاد مش در ZBrush

Mesh Creation Concepts in ZBrush

در این آموزش ZBrush به ایجاد و اصلاح اشیاء اولیه خواهیم پرداخت. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 4R6.


آموزش شروع کار با مجسمه سازی در MODO

Getting Started with Sculpting in MODO

در این آموزش MODO، ما از یک مدل موجود ساده برای یادگیری اصول مجسمه سازی استفاده می کنیم. نرم افزار مورد نیاز: MODO 701.


آموزش شروع کار با BodyPaint 3D

Getting Started with BodyPaint 3D

در این دوره به اصول کار در BodyPaint 3D می پردازیم. نرم افزار مورد نیاز: BodyPaint 3D 4.5.


آموزش مقدمه ای بر Softimage 2014

Introduction to Softimage 2014

این آموزش جامع Softimage 2014 برای کمک به شما در درک کاملی از ویژگیهای اصلی موجود در Softimage و سهولت انتقال شما به این برنامه بسیار قدرتمند طراحی شده است. نرم افزار مورد نیاز: Softimage 2014.


آموزش شروع سریع ZBrush: جلد 2

Quick Start to ZBrush: Volume 2

در جلد 2 شروع سریع به ZBrush ، ما در مورد مفاهیم پوشش داده شده در جلد 1 استفاده خواهیم کرد.


آموزش مقدمه ای بر مدو

Introduction to modo

با استفاده از پروژه های سرگرم کننده، به راحتی حالت و یک گردش کار خلاقانه برای مدل سازی، مجسمه سازی، نقاشی، متحرک سازی و رندر را یاد بگیرید. شامل بیش از 7 ساعت آموزش مبتنی بر پروژه برای هنرمندانی که تازه به سبک مود و قابلیت های قدرتمند آن می پردازند. مناسب برای جدید و ...


آموزش شروع سریع مدل سازی در MODO: جلد 2

Quick Start to Modeling in MODO: Volume 2

به جلد 2 شروع سریع مدل‌سازی در MODO، مجموعه‌ای از دوره‌های ویژه ساخته شده که باید به ترتیب دنبال شوند و با تمرین‌های ارزشمند برای تقویت مفاهیم آموخته‌شده در هم آمیخته شوند، خوش آمدید. نرم افزار مورد نیاز: MODO 801.


آموزش چسباندن هندسه حجاری شده در ZBrush

Attaching Sculpted Geometry in ZBrush

در این دوره یاد می گیریم که هندسه جدیدی را به مش های مجسمه سازی شده قبلی در ZBrush متصل کنیم. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 3.1 و بالاتر.


آموزش Blend Shape Workflows در Mudbox و Maya

Blend Shape Workflows in Mudbox and Maya

در این آموزش Maya و Mudbox ، ما یاد خواهیم گرفت که Blend Shapes را بین دو برنامه به جلو و عقب منتقل کنیم. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2015، Mudbox 2015.


آموزش خط لوله نفوذی جلد 2: مدلسازی

'Infiltrator' Production Pipeline Volume 2: Modeling

در این سری از درس ها، ما قصد داریم ربات عنکبوتی را برای پروژه Infiltrator خود بسازیم. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2011.


آموزش مدلسازی خودرو در MODO

Automotive Modeling in MODO

در این سری از آموزش های MODO به انواع روش های مدل سازی خودرو در MODO خواهیم پرداخت. خودروهای CG یک منظره رایج در پروژه های سینمایی و تجاری هستند. چه تبلیغاتی برای نشان دادن مهندسی برتر خودرو باشد و چه آنها...


آموزش مقدمه ای بر Mudbox 2015

Introduction to Mudbox 2015

در این مجموعه از درس ها ، نگاهی عمیق به Mudbox خواهیم انداخت ، یک برنامه قدرتمند مجسمه سازی و نقاشی بافت. نرم افزار مورد نیاز: Mudbox 2015.


آموزش ایجاد شخصیت های بازی با مایا و ZBrush

Creating Game Characters with Maya and ZBrush

در این دوره ، ما از مایا برای ایجاد یک شخصیت از نوع بازی با وضوح کم از یک مدل بسیار دقیق ZBrush استفاده خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: مایا 2011 و بالاتر


آموزش تکنیک های محیطی در Mudbox

Environment Techniques in Mudbox

در این سری از آموزش های Mudbox در مورد برخی از ابزارها و تکنیک های Mudbox که می توان در هنگام کار بر روی محیط ها استفاده کرد صحبت خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: Mudbox 2013.


آموزش مدل سازی دست های واقع بینانه در مایا و مادباکس

Modeling Realistic Hands in Maya and Mudbox

در این دوره ما روش هایی را برای ساخت عقربه های واقعی با استفاده از Maya و Mudbox بررسی خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2011، Mudbox 2011.


آموزش راهنمای مبتدیان برای MARI 1.2

Beginner's Guide to MARI 1.2

در این دوره، گردش کار، اصطلاحات و تکنیک های ضروری را به شما آموزش می دهیم تا به شما در شروع کار با MARI کمک کند. نرم افزار مورد نیاز: MARI 1.2v1 و بالاتر.


آموزش شروع کار با ZBrush

Getting Started with ZBrush

در این دوره، با یک دید کلی از ابزارها و تکنیک های موجود، به سرعت در ZBrush به سرعت بالا می رویم. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 3.1 و بالاتر.


آموزش اولین روز شما در CINEMA 4D

Your First Day in CINEMA 4D

هنگام یادگیری یک بسته نرم افزاری جدید، گاهی اوقات خوب است که فقط با هر دو پا به داخل بپرید و شروع به ایجاد کنید. نرم افزار مورد نیاز: CINEMA 4D R15.


آموزش مجسمه سازی مفاهیم یکپارچه سازی در مایا و ZBrush

Sculpting Integration Concepts in Maya and ZBrush

در این دوره ما در مورد فرآیند استفاده از مش پایه با وضوح پایین در یک برنامه مجسمه سازی برای جزئیات بیشتر صحبت خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2013، ZBrush 4R5.


آموزش Indie Game Development Pipeline Volume 5: Boss Character Modeling and Texturing

Indie Game Development Pipeline Volume 5: Boss Character Modeling and Texturing

اگر خط لوله توسعه بازی Indie را با جلد 1 شروع کرده اید، این فرصت را داشته اید که روی مفهوم هنری بازی خود کار کنید، شروع به ایجاد عملکرد واقعی بازی کنید و روی مدل قهرمان کار کنید. در این جلد، ما هندسه را برای رئیس خود خواهیم ساخت...


آموزش مقدمه ای بر مدل سازی در Softimage

Introduction to Modeling in Softimage

در این آموزش Softimage به اصول ساخت مدل ها در Softimage 2014 می پردازیم. نرم افزار مورد نیاز: Softimage 2014.


آموزش ایجاد محیط های با وضوح پایین در مایا و فتوشاپ

Creating Low Resolution Environments in Maya and Photoshop

در این سری از درس‌ها، فرآیند ساخت و بافت‌سازی یک محیط علمی تخیلی استفاده نشده را مرور می‌کنیم. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2011، Photoshop CS3.


آموزش مبانی مایا 2018

Maya 2018 Fundamentals

در این دوره ، شما نگاهی عمیق به نحوه کار در مناطق مختلف مایا با استفاده از یک رویکرد مبتنی بر پروژه خواهید داشت.


آموزش تکنیک های مدل سازی مایا: خودرو

Maya Modeling Techniques: Automotive

با 10 ساعت آموزش پروژه محور، گردش کار تولید تا مدل سازی خودرو و تکنیک های زیادی را بیاموزید که می توان از آنها برای فیلم، بازی، تبلیغات و طراحی خودرو استفاده کرد. نرم افزار مورد نیاز: Maya 8 یا بالاتر (Maya 8.5 مورد نیاز برای...


آموزش مایا برای Softimage Artists

Maya for Softimage Artists

Softimage و Maya هم برنامه های قدرتمند ایجاد محتوای سه بعدی هستند که هرکدام نقاط قوت خاص خود را دارند. نرم افزار مورد نیاز: مایا 2014.


آموزش ایجاد کاراکتر در ZBrush

Character Creation in ZBrush

یاد بگیرید که چگونه شخصیت ها را سریع بسازید. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 3.1 و بالاتر، Subtool Master (افزونه رایگان).


آموزش بافت با استفاده از Viewport Canvas در 3ds Max

Texturing Using the Viewport Canvas in 3ds Max

در این دوره ما از Viewport Canvas برای تکسچرینگ تعاملی کلاه ایمنی فوتبال در 3ds Max استفاده خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2010 و بالاتر.


آموزش مدل سازی لوازم کارتونی در 3ds Max

Modeling Cartoon Props in 3ds Max

در این دوره به ساخت یک ابر کامپیوتر سبک در 3ds Max خواهیم پرداخت. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2010 و بالاتر.


آموزش ایجاد یک تفنگ دستی در ZBrush

Creating a Handgun in ZBrush

در این آموزش ZBrush از انواع ابزارهای سطح سخت برای ساخت یک تفنگ دستی واقعی در ZBrush 4 استفاده خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 4 و بالاتر.


آموزش ویژگی های جدید ZBrush 4

What's New in ZBrush 4

در این سری از آموزش های ZBrush، برخی از ویژگی های جدید ZBrush 4 را بررسی خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 4.


آموزش مدل سازی انحنای سطح سخت در 3ds Max

Modeling Hard Surface Curvature in 3ds Max

در این دوره از ابزار Graphite Modeling Tools برای ساخت کلاه ایمنی فوتبال در 3ds Max استفاده می کنیم.


آموزش نقاشی بافت با مایا و فتوشاپ

Texture Painting with Maya and Photoshop

یک گردش کار اثبات شده برای نقاشی بافت با مایا و فتوشاپ و استفاده از ابزارها و قابلیت های قدرتمند آنها برای دستیابی به بهترین نتایج را بیاموزید. نرم افزار مورد نیاز: Maya 8.5 و بالاتر (Maya 2008 برای فایل های پروژه مورد نیاز است).


آموزش Creature Texturing در MARI 1.2

Creature Texturing in MARI 1.2

در این مجموعه از درس ها، ما یاد خواهیم گرفت که از MARI برای ایجاد نقشه های بافت برای یک موجود پیچیده استفاده کنیم. نرم افزار مورد نیاز: MARI 1.2 و بالاتر.


آموزش ایجاد شخصیت های کارتونی در CINEMA 4D

Creating Cartoon Characters in CINEMA 4D

شخصیت های کارتونی ، سبک دار در دنیای تلویزیون و فیلم CG و همچنین بازی های ویدیویی رایج هستند. نرم افزار مورد نیاز: CINEMA 4D R15.


آموزش اضافه کردن توپولوژی صورت در مایا

Adding Facial Topology in Maya

در این آموزش مایا، روش‌هایی را برای اضافه کردن توپولوژی به مدل جدید یا از قبل موجود خود برای امکان‌پذیر ساختن شکل‌ها و عبارات دهان پوشش خواهیم داد. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2011.


آموزش اولین روز شما در بلندر

Your First Day in Blender

هنگام یادگیری یک بسته نرم افزاری جدید، گاهی اوقات خوب است که فقط با هر دو پا به داخل بپرید و چیزی ایجاد کنید. نرم افزار مورد نیاز: Blender 2.71.


آموزش راهنمای مبتدیان برای CINEMA 4D

Beginner's Guide to CINEMA 4D

در این مجموعه از آموزش های CINEMA 4D، مروری کلی بر CINEMA 4D خواهیم داشت. نرم افزار مورد نیاز: CINEMA 4D R12 و بالاتر.


آموزش معرفی مایا 2011

Introduction to Maya 2011

در این آموزش مایا، ما به شما کمک می کنیم تا درک قوی از مایا و نحوه کار آن پیدا کنید. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2011 و بالاتر.


آموزش NanoMesh Workflows در ZBrush

NanoMesh Workflows in ZBrush

در این آموزش ZBrush، ما یاد خواهیم گرفت که چگونه NanoMesh هنرمندان را قادر می‌سازد تا به سرعت مدل‌ها را با استفاده از سطوح دیگر نمونه‌سازی کنند. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 4R7.


آموزش ایجاد یک بنیاد جامد در MARI

Establishing a Solid Foundation in MARI

در این مجموعه از درس ها، اصول کار در MARI، اپلیکیشن قدرتمند نقاشی بافت را می آموزیم. نرم افزار مورد نیاز: MARI 1.2v1 و بالاتر.


آموزش تکنیک های مدل سازی موتور سیکلت در 3ds Max

Motorcycle Modeling Techniques in 3ds Max

تکنیک‌های تولید برای مدل‌سازی سطوح سخت، نکات و ترفندهای خلاقانه برای ساختن هندسه پیچیده، و یک گردش کار اثبات شده برای مدل‌سازی موتورسیکلت‌ها و قطعات دقیق را بیاموزید. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2009 و بالاتر (برای باز کردن فایل های پروژه مورد نیاز است).


آموزش Unity Mobile Development Game: Environment Modeling

Unity Mobile Game Development: Environment Modeling

در این سری از آموزش ها، ما در مورد برخی از مراحلی که برای ساخت سطح مترو برای پروژه بازی موبایل یونیتی خود طی کردیم، صحبت خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2012.


آموزش گردش کار مدل سازی چند ضلعی در CINEMA 4D

Polygon Modeling Workflows in CINEMA 4D

در این سری از درس‌ها، استفاده از گردش کار مدل‌سازی منحصربه‌فرد CINEMA 4D را برای ایجاد مدل‌های چندضلعی ارگانیک خواهیم آموخت. نرم افزار مورد نیاز: CINEMA 4D. نرم افزار مورد نیاز: CINEMA 4D.


آموزش مقدمه ای بر مدل سازی در CINEMA 4D R16

Introduction to Modeling in CINEMA 4D R16

در این آموزش CINEMA 4D ، ما با استفاده از یک روش مبتنی بر پروژه ، مبانی مدل سازی را بررسی خواهیم کرد ، به ابزارهای معمول استفاده می کنیم و در مورد برخی از نکات و تکنیک های صرفه جویی در وقت صحبت خواهیم کرد.


آموزش مدل سازی خودرو در مایا

Automotive Modeling in Maya

اتومبیل های تولید شده توسط کامپیوتر اصلی ترین پروژه های سینمایی و تجاری هستند. نرم افزار مورد نیاز: مایا 2014.


آموزش ساخت سلاح های بازی در MODO

Creating Game Weapons in MODO

در این سری از آموزش های MODO، قصد داریم مراحل ساخت و جزئیات یک چکش جنگ فانتزی را با استفاده از MODO طی کنیم. نرم افزار مورد نیاز: MODO 701، Marmoset Toolbag.


آموزش روش های پخت نقشه در Maya LT

Map Baking Techniques in Maya LT

هنگام کار روی پروژه های سه بعدی ، به طور خاص بازی ها ، استفاده از دارایی های کارآمد بسیار مهم است. نرم افزار مورد نیاز: Maya LT 2015.


آموزش معرفی Mudbox 2011

Introduction to Mudbox 2011

در این دوره به اصول اولیه کار در Mudbox از جمله مجسمه سازی هندسه، رنگ آمیزی بافت ها، ژست مدل ها و صادرات مش ها و نقشه ها می پردازیم. نرم افزار مورد نیاز: Mudbox 2011.


آموزش گردش کار ایجاد مواد در 3ds Max

Material Creation Workflows in 3ds Max

در این دوره ما موادی را به یک کامپیوتر سبک شده اضافه می کنیم تا سطوح مختلف را شبیه سازی کنیم. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2010 و بالاتر.


آموزش جریان های کاری ZModeler

ZModeler Workflows

ZBrush همیشه یک ابزار عالی برای ایجاد سریع هندسه به روشی بسیار شهودی و هنرمند پسند بوده است. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 4R7.


آموزش مدل سازی تخریب معماری در مایا

Modeling Architectural Destruction in Maya

در این آموزش مایا ما از انواع ابزارها و تکنیک های مدل سازی برای ایجاد اثرات آسیب با استفاده از یک ساختمان استفاده می کنیم. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2010


آموزش نکات و ترفندهای مدلسازی در مایا

Modeling Tips and Tricks in Maya

در این دوره با نکات و ترفندهای مختلف مدلسازی آشنا می شویم. هر ویدیو در این دوره یک درس مستقل با محوریت نکات و ترفندهایی است که می تواند به بهبود گردش کار مدل سازی شما در مایا کمک کند. نرم افزار مورد نیاز: Maya.


آموزش ایجاد شخصیت های کارتونی در مایا

Creating Cartoon Characters in Maya

در این سری از آموزش های مایا، مراحل ساخت و بافت شخصیت کودک به سبک کارتونی را گام به گام پیش خواهیم برد. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2013.


آموزش تکنیک های مدل سازی موتور سیکلت در CINEMA 4D

Motorcycle Modeling Techniques in CINEMA 4D

در این آموزش CINEMA 4D به مراحل ساخت موتور سیکلت می پردازیم. نرم افزار مورد نیاز: CINEMA 4D R13.


آموزش سری حرفه ای: Game Boss Creation در ZBrush

Professional Series: Game Boss Creation in ZBrush

اهداف این آموزش سریع و فشرده شامل بررسی گزینه هایی برای ایجاد یک شخصیت از نوع بازی رئیس از ابتدا تا پایان آماده بازی است. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 4R4، TopoGun، Maya، Marmoset Toolbag، Photoshop.


آموزش ایجاد خط لوله بافت بین MARI و ZBrush

Establishing a Texturing Pipeline Between MARI and ZBrush

ZBrush یک نرم افزار مجسمه سازی با وضوح بالا بسیار محبوب است. MARI یک نرم افزار بسیار قدرتمند برای رنگ آمیزی بافت است. بیاموزید که چگونه دارایی های ZBrush خود را آماده کرده و برای نقاشی به MARI منتقل کنید. نرم افزار مورد نیاز: MARI 3.1v1، ZBrush 4R7.


آموزش مدل سازی وسایل بازی در 3ds Max

Modeling Game Props in 3ds Max

در این آموزش 3ds Max به تکنیک های ساخت دارایی های بازی با وضوح پایین در 3ds Max خواهیم پرداخت. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max.


آموزش مجسمه سازی گردش کار در مایا

Sculpting Workflows in Maya

در این آموزش مایا ، برخی از مراحل آماده سازی مدل را مرور خواهیم کرد و در مورد برخی از محدودیت های فعلی ابزار مجسمه سازی مایا صحبت خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: مایا 2016.


آموزش گردش کار نقشه برداری UV در Blender

UV Mapping Workflows in Blender

در این آموزش بلندر ما ابزارهای مختلف UV در بلندر را کشف می‌کنیم و یاد می‌گیریم که از آنها به طور مفید در پروژه‌های خود استفاده کنیم. نرم افزار مورد نیاز: Blender 2.72b.


آموزش مدل سازی صورت اغراق آمیز در Maya و ZBrush

Exaggerated Facial Modeling in Maya and ZBrush

تکنیک‌های مدل‌سازی ارگانیک و گردش کار تولید برای ایجاد توپولوژی تمیز، اضافه کردن تعریف، نسبت‌های اغراق‌آمیز و افزودن استراتژیک جزئیات برای ایجاد هندسه متحرک با استفاده از Maya و ZBrush را بیاموزید. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2008...


آموزش مدلسازی فضای داخلی در مایا

Modeling Interiors in Maya

در این سری از آموزش ها از ابزارها و تکنیک های مختلفی برای مدل سازی فضای داخلی منزل استفاده خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2014.


آموزش کاوش مایا 2018

Exploring Maya 2018

مایا یکی از پر کاربردترین و پر کاربردترین برنامه های سه بعدی در صنعت است. در این دوره ، شما با ابزارها و گردش کارهای مختلف مایا آشنا می شوید.


آموزش ارائه مدلهای سه بعدی بصورت آنلاین

Presenting 3D Models Online

در این دوره ، ما چندین گزینه برای بارگذاری مدلهای سه بعدی شما را به روشی بررسی خواهیم کرد که آنها را در بهترین حالت به نمایش می گذارد و در بینندگان انعطاف پذیری زیادی در مشاهده آنها دارد. نرم افزار مورد نیاز: Marmoset Toolbag 2، Maya 2016.


آموزش بافت چشم حیوانات در مایا

Texturing Animal Eyes in Maya

چشم ها قسمت های بسیار مهمی از هر شخصیت ، حتی یک حیوان هستند. نرم افزار مورد نیاز: مایا 2013.


آموزش تکنیک های مدل سازی مایا: فضای داخلی

Maya Modeling Techniques: Interiors

با 5 ساعت آموزش مبتنی بر پروژه، یک گردش کار تولید برای مدل‌سازی مجموعه داخلی را یاد بگیرید که می‌تواند برای فیلم، بازی و تجسم‌های معماری استفاده شود. برای هنرمندان متوسط ​​عالی است. نرم افزار مورد نیاز: Maya 8.5 یا بالاتر.


آموزش نقاشی چندین کانال در Mudbox

Painting Multiple Channels in Mudbox

در این دوره ما از Mudbox برای رنگ آمیزی بافت ها و کانال های متعدد در حین ایجاد یک تفنگ پرتوی رترو استفاده خواهیم کرد.