در این آموزش، ما از 3ds Max برای ایجاد یک شخصیت از نوع بازی و با وضوح پایین از یک مدل بسیار دقیق استفاده خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2011 و بالاتر، ZBrush 4.
در این مجموعه آموزش ، ما در مورد برخی از مواردی که هنرمندان Mudbox هنگام کار در ZBrush باید بدانند صحبت خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 4R6 ، Mudbox 2014.
در این آموزش ، ما اصول مدل سازی را پوشش می دهیم ، به ابزارهای معمول استفاده می کنیم و درباره برخی نکات و تکنیک های صرفه جویی در وقت صحبت خواهیم کرد ، ما از یک روش مبتنی بر پروژه استفاده خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: CINEMA 4D R15.
یک گردش کار هنرمند پسند برای مجسمهسازی کاریکاتور و مجموعهای از تکنیکهای عملی برای اغراقآمیز کردن ویژگیهای کلیدی، کار با جهت هنری، و گرفتن شباهتهای باورپذیر از سوژههای خود در ZBrush بیاموزید. نرم افزار مورد نیاز: ...
CINEMA 4D ابزاری عالی برای کار در حالت سه بعدی است و از ویژگی های گسترده ای برخوردار است. نسخه جدید بسیاری از این ویژگی ها را بهبود می بخشد و چین و چروک های جدیدی به آن اضافه می کند. نرم افزار مورد نیاز: CINEMA 4D R17.
در این دوره ما نگاهی عمیق به نحوه استفاده از Mudbox، یک برنامه قدرتمند مجسمه سازی و نقاشی خواهیم داشت. نرم افزار مورد نیاز: Mudbox 2013.
در این آموزش MODO ما از یک رویکرد مبتنی بر پروژه استفاده خواهیم کرد زیرا اصول مدلسازی را پوشش میدهیم، به ابزارهای رایج مورد استفاده نگاه میکنیم و در مورد برخی نکات و تکنیکهای صرفهجویی در زمان در MODO صحبت میکنیم. نرم افزار مورد نیاز: MODO 701.
در این دوره ما از تکنیک های مختلفی برای ایجاد یک طرح UV برای شخصیت دانشمند در 3ds Max استفاده خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2010 و بالاتر.
در این سری از آموزش های ZBrush، نگاهی به هر یک از براش های سه بعدی موجود در ZBrush خواهیم داشت. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 4.
در این دوره، روشهایی را برای افزودن توپولوژی به مدل موجود برای امکانپذیر ساختن شکلها و عبارات دهان پوشش خواهیم داد. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2010.
اگر از ZBrush برای هر زمان خاصی استفاده کرده باشید ، احتمال بسیار خوبی وجود دارد که یک تبلت یا نمایشگر قلم Wacom یک سخت افزار مهم در کارهای روزمره شما باشد. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush.
با یادگیری اصول اولیه ، یک گردش کار راحت برای مدل سازی در CINEMA 4D ایجاد کنید. در این دوره ، هنگام جستجوی اصول مدل سازی ، ابزارهای معمول استفاده شده و برخی نکات و تکنیک های صرفه جویی در وقت در CINEMA 4D ، از یک روش مبتنی بر پروژه استفاده خواهید کرد.
در این سری از آموزش ها، توابع توپولوژی مختلف در ZBrush و نحوه استفاده از آنها در پروژه های شما را مورد بحث قرار خواهیم داد. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 4R4.
در این دوره، جریان های کاری مربوط به ایجاد نقشه های قابل تعویض برای تعریف کاراکترهای مختلف با استفاده از هندسه یکسان را مورد بحث قرار خواهیم داد. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2012، ZBrush 4R3، TopoGun.
در این آموزش CINEMA 4D، ما به شما درک خوبی از نحوه کار در CINEMA 4D ارائه می دهیم. شما از چندین مربی در اینجا در Digital-Tutors یاد خواهید گرفت، زیرا ما بسیاری از بخش های اصلی نرم افزار را مرور می کنیم و به شما کمک می کنیم...
Softimage و CINEMA 4D برنامه های قدرتمند ایجاد محتوای سه بعدی هستند که هرکدام نقاط قوت خاص خود را دارند. نرم افزار مورد نیاز: CINEMA 4D R15.
در این مجموعه از آموزشها ، شما را در اولین روز کار در Mudbox به شما معرفی خواهیم کرد.
یک گردش کار صرفه جویی در زمان برای ایجاد مجموعه های کارتونی، توسعه نگاه برای محیط ها، و تکنیک های تولید برای مدل سازی، چیدمان UV، بافت سازی، و مونتاژ سایه بان را بیاموزید. نرم افزار مورد نیاز: Maya 8 و بالاتر (2008 برای فایل های پروژه مورد نیاز است).
در این دوره، ما از یک رویکرد مبتنی بر پروژه برای پوشش ابزارهای Mudbox 2011 و راههای مختلف استفاده از آن ابزارها برای دریافت بهترین نتایج استفاده میکنیم. نرم افزار مورد نیاز: Mudbox 2011
این دوره طراحی شده است تا نگاهی به چگونگی استفاده ما از MODO و مایا برای ایجاد مدل های ترکیبی از اقدام زنده/کوتاه متحرک که برای SIGGRAPH انجام داده ایم ، ایجاد کند. نرم افزار مورد نیاز: MODO 901 ، مایا 2016.
در این آموزش MODO ، با رابط MeshFusion آشنا می شویم و ساخت یک شی. Fusion ساده مبتنی بر درخت را شروع می کنیم. نرم افزار مورد نیاز: MODO 901.
در این سری از درس ها، نگاهی به برخی از ویژگی های جدید قدرتمند موجود در MARI 1.3 خواهیم داشت. نرم افزار مورد نیاز: MARI 1.3v2.
با ظهور گردش کار مجسمه سازی با وضوح بالا ، دارایی های مدل سازی شده که ایجاد می کنیم ، گاهی اوقات کار در حالت بومی آنها دشوار است. نرم افزار مورد نیاز: مایا 2014.
در این آموزش ZBrush، مروری بر افزونه PaintStop در ZBrush خواهیم داشت. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush.
در این سری از آموزش ها در مورد مراحلی که برای ساخت شخصیت و مدل اسلحه برای پروژه بازی موبایل Unity خود طی کردیم صحبت خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2012، ZBrush 4، Photoshop CS5، TopoGun 1.06، Mudbox 2012.
در این آموزش از تکنیک های مختلفی برای رنگ آمیزی بافت برای مدل قهرمان زن خود در ZBrush استفاده می کنیم. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 4.
در این آموزش ZBrush، نحوه استفاده از ویژگی های جدید عالی در ZBrush 4R2b را یاد خواهیم گرفت. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 4R2b.
در این سری از درس ها، ما قصد داریم یک شخصیت کامل در 3ds Max بسازیم که می توانید از آن برای ریگ کردن و تمرین انیمیشن خود استفاده کنید. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2010.
در این آموزش به مرور اشکال و نشانه های اساسی چشم انسان می پردازیم. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 4R5.
در این دوره از Mudbox و 3ds Max برای ساخت و جزئیات یک سلاح تیغه ای استفاده می کنیم. نرم افزار مورد نیاز: Mudbox 2009 و بالاتر، 3ds Max 2010 و بالاتر.
در این دوره با نکات و ترفندهای مختلف مدلسازی آشنا می شویم. نرم افزار مورد نیاز: CINEMA 4D.
هنگام ساخت شخصیت های انسانی ، کیفیت پوست می تواند نقش مهمی در تعریف شخصیت و افزودن به واقع گرایی آن داشته باشد. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 4R4.
در این مجموعه از آموزش ها ، ما مراحل مدل سازی و ساخت شخصیت قهرمان را برای پروژه بازی Indie خود طی خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: Maya LT 2015 ، Photoshop CS5 ، Mudbox 2014.
با داشتن یک نمای کلی از برنامه و یادگیری اصول مدل سازی هندسه سه بعدی ، استفاده از مایا را شروع کنید.
در این دوره با نکات و ترفندهای مختلف مدلسازی آشنا می شویم. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max.
این آموزش جامع مقدمه ای بر مایا 2014 برای کمک به شما در درک کامل ویژگی های اصلی موجود در مایا و کمک به شما در جهت سهولت انتقال به این برنامه بسیار قدرتمند طراحی شده است. نرم افزار مورد نیاز: مایا 2014.
در جلد 3 از شروع سریع به مدل سازی در مایا، ما بر روی مفاهیم مدل سازی که در جلدهای 1 و 2 پوشش داده شده است، می پردازیم. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2014.
بیش از نه ساعت آموزش مبتنی بر پروژه را برای یادگیری اصول مدلسازی، بافتسازی، ریگینگ، متحرک سازی، دینامیک، نورپردازی و رندر در مایا کشف کنید. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2009 و بالاتر.
در این دوره با نکات و ترفندهای مختلفی آشنا می شویم. هر ویدیو در این دوره یک درس مستقل با محوریت نکات و ترفندهایی است که می تواند به بهبود گردش کار شما در MARI کمک کند.
در این دوره یاد خواهید گرفت که چگونه شخصیت های جلا و صحنه های جذاب تر خلق کنید. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 3.1 و بالاتر، Maya 2009 و بالاتر.
یک گردش کار تولید برای ایجاد شخصیت های کارتونی سه بعدی، توسعه ظاهر، و تعداد زیادی از تکنیک های صرفه جویی در زمان برای مدل سازی، چیدمان UV، بافت سازی و مونتاژ سایه بان را بیاموزید. نرم افزار مورد نیاز: Maya 8 و بالاتر (2008 برای فایل های پروژه مورد نیاز است).
در این دوره ما به انواع تکنیک های اضافه کردن جزئیات و سن به اشیا در Mudbox خواهیم پرداخت. نرم افزار مورد نیاز: Mudbox 2009 و بالاتر.
یک گردش کار تولید برای ایجاد محیطهای شهری و تکنیکهای مدلسازی، بافتسازی و نقشهبرداری UV صرفهجویی در زمان که میتواند برای فیلم، بازی و تجسمهای معماری استفاده شود، بیاموزید. نرم افزار مورد نیاز: Maya 8.5 یا بالاتر.
در این آموزش ZBrush، ما یاد خواهیم گرفت که چگونه از Spotlight در ZBrush 4 برای ایجاد بافت های یکپارچه و واقعی برای سر انسان استفاده کنیم. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 4 و بالاتر.
در جلد 4 شروع سریع به ZBrush ، ما در مورد مفاهیم موجود در جلدهای قبلی استفاده خواهیم کرد. ما با یادگیری استفاده از برس Insert Mesh برای افزودن سریع هندسه شروع خواهیم کرد. ما همچنین ویژگی قدرتمند Dynamesh و چگونگی کمک به آن را در ...
در این دوره ، شما نگاهی عمیق به نحوه کار در مناطق مختلف مایا با استفاده از یک رویکرد مبتنی بر پروژه خواهید داشت. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2017.
یک گردش کار تولید برای مدلسازی خودرو در 3ds Max و بسیاری از تکنیکهای Polygon، NURBS و Spline را بیاموزید که میتوانند برای فیلم، بازی و طراحی خودرو استفاده شوند. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2009 و بالاتر (برای باز کردن پروژه لازم است...
در این آموزش Skill-Builder در مورد فرآیند تفسیر اشکال مختلف و ایجاد هندسه به روش های کارآمد صحبت خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2013.
Mudbox و مجموعهای از تکنیکهای مدلسازی و مجسمهسازی که برای فیلمها و بازیها استفاده میشوند را به راحتی یاد بگیرید. نرم افزار مورد نیاز: Mudbox 1.0.5.
دهان انسان یکی از انعطاف پذیرترین و رسا ترین قسمتهای بدن انسان است. نرم افزار مورد نیاز: Mudbox 2014.
در این دوره، ما در مورد مفاهیم مهم و ایده های گردش کار صحبت خواهیم کرد که هنگام ایجاد بافت خودرو در MARI باید به خاطر داشته باشید. نرم افزار مورد نیاز: MARI 1.3v2.
در این آموزش CINEMA 4D ، با استفاده از برخی از ابزارهای قدرتمند CINEMA 4D ، چند سناریوی ساده را مرور خواهیم کرد. ما برای ایجاد یک تقسیم سلولی از اشیا Cl Cloner استفاده خواهیم کرد و برای رسیدن به یک اثر مشابه در مقیاس بزرگتر از ذرات تفکر استفاده خواهیم کرد. نرم افزار...
مایا دارای مجموعه ای قوی از ابزار مدل سازی استاندارد صنعت است. در این دوره ، شما یاد خواهید گرفت که از این ابزارها برای ساخت مدلهای دقیق از ابتدا استفاده کنید.
در این دوره ، ما مراحل ساخت قسمت ربات از سری ربات های متحول خود را پوشش خواهیم داد. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2012، TopoGun، ZBrush 4، 3ds Max 2012.
در این سری از آموزش ها، در مورد برخی از ابزارها و تکنیک هایی که می توانید برای ایجاد مدل های سطح سخت در MODO استفاده کنید، صحبت خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: MODO 701.
با MODO 301 یک گردش کار هنرمندانه برای مدلسازی، بافتدهی و رندر کاراکتر بیاموزید. نرمافزار مورد نیاز: modo 301 و بالاتر.
گام به گام گذراندن پروژه های آموزشی یک روش واقعا قدرتمند برای یادگیری مجسمه سازی در ZBrush است. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 4R5 ، مایا 2013.
در این آموزش ما مراحل مدل سازی را در مایا 2014 طی خواهیم کرد.
در این آموزش ما از یک گردش کار Maya به ZBrush برای ساخت و بافت یک چکش جنگی دقیق استفاده خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 3.1 و بالاتر.
در این آموزش 3ds max با اصول اولیه مدل های 3d در 3ds Max آشنا می شویم. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2011 و بالاتر.
در این دوره آموزشی، با قلم موی اصلی مجسمه سازی آشنا می شویم و تنظیماتی مانند اندازه و قدرت قلم مو را اصلاح می کنیم. در ادامه، در مورد انواع سکته مغزی و کار با تقارن یاد خواهیم گرفت. نرم افزار مورد نیاز: Blender 2.72b.
در این دوره با نکات و ترفندهای مختلف مدلسازی آشنا می شویم. نرم افزار مورد نیاز: MODO.
در این سری از درسها، یاد میگیریم که چگونه میتوان از خز برای ایجاد تعدادی افکت استفاده کرد که ممکن است در ابتدا کاملاً آشکار نباشند. نرم افزار مورد نیاز: modo 401.
در این دوره یاد می گیریم که از Decimation Master برای صادرات مدل های با وضوح بالا از ZBrush استفاده کنیم. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 3.1 و بالاتر.
در این آموزش مایا، نکات و مفاهیم تولیدی را که باید در هنگام ساخت خودروهای نظامی CG در نظر بگیرید را پوشش خواهیم داد. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2012.
در حالی که با یک پروژه خلاقانه و عملی بر چالش های رایج نقشه برداری UV غلبه می کنید، ابزارهای قوی نقشه برداری UV موجود در مایا را بیاموزید. نرم افزار مورد نیاز: Maya 8 و بالاتر (Maya 2008 برای فایل های پروژه مورد نیاز است).
در این دوره ما بسیاری از روش های کار بین ZBrush و Maya را پوشش خواهیم داد.
هنگام فروش مدل های خود در TurboSquid ، داشتن مجوز CheckMate می تواند کار شما را متمایز کند و به مشتریان بالقوه اطلاع دهد که دارایی های محکم و بدون خطایی دریافت می کنند. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2015.
در این مجموعه از آموزشهای مایا و ZBrush ، ما در مورد روند کار با دارایی با استفاده از چندین برنامه کاربردی صحبت خواهیم کرد - در این مورد مایا و ZBrush. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 4R6 ، مایا 2015.
در این دوره یاد می گیریم که هندسه جدیدی را به اجسام مجسمه سازی شده قبلی در Mudbox اضافه کنیم. نرم افزار مورد نیاز: Mudbox 2009 و بالاتر.
در این دوره ، ما ابزارهایی را در Mudbox 2014 که به ما امکان می دهد توپولوژی مش های مجسمه سازی شده خود را اصلاح کنیم ، پوشش خواهیم داد. نرم افزار مورد نیاز: Mudbox 2014.
ZBrush ابزاری خارق العاده برای ایجاد مدلهای بسیار دقیق است ، از شخصیت ها گرفته تا وسایل و محیط. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 4R5 ، Marmoset Toolbag 1.15.
در این دوره نکات و ترفندهای مختلف بافت را یاد خواهیم گرفت. نرم افزار مورد نیاز: Maya.
در این سری از آموزش ها با ایجاد طرح بندی UV در مایا، اصول آماده سازی مدل های سه بعدی برای تکسچرینگ را می آموزیم. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2014.
یک گردش کار هنرمند پسند برای مدلسازی داخلی خودرو و بسیاری از تکنیکهای مدلسازی را که میتوان برای پروژههای ارگانیک و سطح سخت استفاده کرد، بیاموزید. نرم افزار مورد نیاز: modo 302 و بالاتر.
هم مایا و هم CINEMA 4D برنامه های قدرتمند ایجاد محتوای سه بعدی هستند که هرکدام نقاط قوت خاص خود را دارند. نرم افزار مورد نیاز: CINEMA 4D R15.
این آموزش جامع مایا برای کمک به شما در درک کاملی از ویژگیهای اصلی موجود در مایا و کمک به شما جهت سهولت در انتقال به این برنامه بسیار قدرتمند طراحی شده است. نرم افزار مورد نیاز: مایا 2016.
در این دوره ما از یک گردش کار Maya to Mudbox برای ساخت و بافت یک خنجر دقیق استفاده می کنیم. نرم افزار مورد نیاز: Mudbox 2009 و بالاتر، Maya 2008 و بالاتر.
در این آموزش ZBrush در مورد برخی از فرآیندهای نقاشی، رندر و فیبر در ZBrush صحبت خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 4R2b.
در این آموزش Mudbox 2014 ، نگاهی عمیق به برنامه قدرتمند مجسمه سازی و نقاشی بافت ، Mudbox خواهیم انداخت. نرم افزار مورد نیاز: Mudbox 2014.
این آموزش جامع Maya 2015 برای کمک به شما در درک کاملی از ویژگیهای اصلی موجود در مایا و کمک به شما جهت سهولت در انتقال به این برنامه بسیار قدرتمند طراحی شده است. نرم افزار مورد نیاز: مایا 2015 ، فتوشاپ. EM> توجه: این ...
ایجاد یک مش مجسمه سازی با وضوح بالا اغلب اولین قدم در ساخت مدل شخصیت است که در یک بازی استفاده می شود. در این دوره ، شما یاد می گیرید که از ZBrush برای ایجاد این مجسمه های دقیق شخصیت استفاده کنید.
در این مجموعه آموزشی با ویژگی های جدید مرتبط با مدل سازی در Maya 2012 آشنا می شویم. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2012 و بالاتر.
هنگام یادگیری یک بسته نرم افزاری جدید ، گاهی اوقات خوب است که فقط با هر دو پا بپرید و شروع به ایجاد چیزی کنید. نرم افزار مورد نیاز: MODO 701.
جعبه ابزار مدل سازی مجموعه ای از ابزارها و توابع در مایا است که می تواند به سرعت بخشیدن به کارهای مختلف مدل سازی کمک کند. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2014.
تکنیک های مدل سازی ارگانیک و گردش کار تولید را برای ایجاد توپولوژی تمیز و ایجاد حجم و عضله آناتومیک برای ایجاد یک انسان واقعی از مرجع بیاموزید. نرم افزار مورد نیاز: Maya 8.5 یا بالاتر.
یک گردش کار صرفهجویی در زمان برای مدلسازی موتورسیکلتها و تکنیکهای آماده تولید برای مدلسازی سطوح سخت با محدودیتهای طراحی، نحوه ساخت ماشینهای پیچیده و قطعات ساخته شده توسط انسان، و روشهای افزودن جزئیات برای واقعگرایی را بیاموزید. نرم افزار مورد نیاز: ...
در این سری از آموزش ها، قصد داریم مراحل ساخت و جزئیات یک سلاح زامبی خانگی را با استفاده از Softimage و ZBrush طی کنیم. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 4R6، Softimage 2014، Marmoset Toolbag.
این آموزش جامع برای کمک به شما در درک کاملی از ویژگیهای اصلی موجود در 3ds Max و کمک به شما جهت سهولت در انتقال این برنامه بسیار قدرتمند طراحی شده است.
در این سری از آموزش ها، مراحل ساخت و جزییات یک کمان کراس با استفاده از Softimage و Mudbox را در زمان واقعی خواهیم داشت. نرم افزار مورد نیاز: Softimage 2014، Mudbox 2014، Marmoset Toolbag.
در این آموزش ZBrush، استفاده از افزونه Blend Shapes برای ZBrush 4 را یاد خواهیم گرفت. نرم افزار مورد نیاز: Zbrush 4 و بالاتر، Maya 2008 و بالاتر.
در این دوره، نکات و ترفندهای مختلف مدل سازی چند ضلعی را یاد می گیریم. نرم افزار مورد نیاز: Maya.
در این مجموعه از آموزشهای مایا و Mudbox ، ما در مورد روند کار با دارایی با استفاده از چندین برنامه - در این مورد مایا ، Mudbox و فتوشاپ صحبت خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2015، Mudbox 2015، Photoshop.
در این دوره آموزشی با استفاده از مثال های مختلف با ابزارهای مدل سازی Freeform آشنا می شویم. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2010 و بالاتر.
هنگام ساخت مدل های تولید شده توسط رایانه برای بازی ها ، فیلم ها یا پخش ها ، شخصیت ها مجموعه ای منحصر به فرد از چالش ها را ارائه می دهند. نرم افزار مورد نیاز: مایا 2013.
ZBrush که در گذشته به عنوان ابزاری باورنکردنی برای مدلسازی و مجسمهسازی ارگانیک شناخته میشد، در واقع شامل مجموعهای از ابزارهایی است که برای مدلسازی سطوح سخت با ویژگیهای بیشتر و بیشتری در هر بهروزرسانی جدید اضافه میشوند. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush...
هنگام ایجاد مدل های انسانی به صورت سه بعدی ، بینی به طور واضح یکی از برجسته ترین ویژگی های صورت است. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 4R4.
CINEMA 4D یک برنامه عالی برای ایجاد عناصر پخش کننده است و به خوبی با افتر افکت ترکیب می شود. نرم افزار مورد نیاز: CINEMA 4D R15.
در این سری از آموزشها، در مورد فرآیندی که برای ایجاد وسایل و پوشش سطح پروژه توسعه بازیهای موبایل Unity خود طی کردهایم صحبت خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2012، Mudbox 2012، Photoshop CS5.
در این دوره، ما قصد داریم اصول اولیه UV ها را در 3ds Max بررسی کنیم. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2010 و بالاتر.
یک گردش کار صرفه جویی در زمان برای مدل سازی خودرو و بسیاری از ابزارها و تکنیک های مدل سازی که می توانند برای فیلم، بازی و طراحی استفاده شوند را بیاموزید. نرم افزار مورد نیاز: modo 302 و بالاتر.
در این دوره به تکنیک های تکسچرینگ دارایی ها در تری دی مکس و فتوشاپ خواهیم پرداخت. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max، Photoshop.
یک گردش کار تولید و روشهای صرفهجویی در زمان برای ایجاد شخصیتهای بافتدار آماده بازی، تکنیکهای نقاشی بافت، و افزودن بهبود شخصیتها برای جذابیت را بیاموزید. نرم افزار مورد نیاز: Maya 8.5 و بالاتر، ZBrush 3.1، Photoshop.
در این آموزش ZBrush، با ابزارها و تکنیکهای مختلفی آشنا میشویم که میتوانیم از آنها برای ایجاد ارائه بهتر برای کار ZBrush خود استفاده کنیم. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 4 و بالاتر.
هنگام ساخت مدل های رایانه ای تولید شده برای بازی ، فیلم یا پخش ، محیط های باورپذیر ، لوازم و مجموعه ها یک م vitalلفه حیاتی هستند. نرم افزار مورد نیاز: مایا 2013.
در این آموزش CINEMA 4D، ما استفاده از CINEMA 4D برای ساخت محصولاتی برای تجسم را بررسی خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: CINEMA 4D 11.5.
این آموزش همراه با آموزش ساخت مدل های دارای گواهینامه CheckMate در 3ds Max و CINEMA 4D به صورت کاملا رایگان در دسترس همه قرار دارد. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2015.
در این سری از درس ها، ما یاد خواهیم گرفت که چگونه از Sculptris برای مجسمه سازی سریع و پویا مدل ها به روشی بسیار هنرمند پسند استفاده کنیم. نرم افزار مورد نیاز: Sculptris Alpha 6.
در جلد 3 شروع سریع به ZBrush ، ما در مورد مفاهیم پوشش داده شده در جلد 1 و 2 استفاده خواهیم کرد.
در این آموزش ZBrush، نگاهی مقدماتی به این اپلیکیشن قدرتمند مجسمه سازی، نقاشی و تصویرسازی خواهیم داشت. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 4R7.
در این آموزش ZBrush، ما در مورد روش های استفاده از برخی از ابزارهای عالی موجود در ZBrush 4R2 برای ایجاد مفاهیم موجودات صحبت خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 4R2.
در این مجموعه از آموزش ها ، ما چندین نکته را ذکر خواهیم کرد که می تواند به جریان داخلی UV و بافت داخلی شما کمک کند. نرم افزار مورد نیاز: مایا 2014 ، فتوشاپ CS5.
در این سری از درس ها، اصول اولیه راه اندازی خز در MODO 401 را می آموزیم. نرم افزار مورد نیاز: MODO 401.
در این آموزش، روشهای مختلفی را مورد بحث قرار میدهیم که میتوانیم به طور موثر بین Mudbox و Maya کار کنیم. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2012، Mudbox 2012.
در این دوره ، ما می آموزیم که چگونه از یک سری عکس ها یک مدل سه بعدی ایجاد کنیم. نرم افزار مورد نیاز: Memento ، ZBrush 4R7.
در این آموزش ZBrush، ما استفاده از Spotlights را در ترکیب تصاویر خارجی در گردش کار نقاشی ZBrush خود بررسی خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 4.
CINEMA 4D و Maya برنامه های قدرتمند ایجاد محتوای سه بعدی هستند که هر کدام نقاط قوت خاص خود را دارند. نرم افزار مورد نیاز: مایا 2014.
این دوره به شما می آموزد که چگونه هنرمندان ، تهیه کنندگان و مدیران می توانند از Shotgun برای ارسال ، بررسی و نقد کارهای انجام شده روی پروژه های خود استفاده کنند. نرم افزار مورد نیاز: تفنگ ساچمه ای.
با استفاده از ZBrush 3 به نتایج بی نظیری دست یابید. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 3.
در این سری از درس ها، ما قصد داریم نگاهی به اصول کار با UV در مایا بیاندازیم. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2011 و بالاتر.
در این دوره، ما در مورد برخی از ابزارهای توپولوژی در TopoGun 2.0 و چگونگی بهبود گردش کار شما صحبت خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: TopoGun 2.0.
در این سری از آموزش های مایا، مدل مردانه استایل شده را در مایا از ابتدا ایجاد می کنیم. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2013، Mudbox 2013.
در این جلد از شروع سریع برای مدل سازی در مایا ، ما در مورد مفاهیم موجود در جلدهای قبلی استفاده خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: مایا 2014.
در این دوره از تعدادی مثال برای بررسی ابزارهای مدلسازی گرافیت استفاده خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2010 و بالاتر.
در این آموزش یاد می گیریم که از Sound Effector برای ساخت سکانس های متحرک در CINEMA 4D استفاده کنیم. نرم افزار مورد نیاز: CINEMA 4D 11.5.
در این سری از آموزش های ZBrush، ما در مورد تعدادی از تکنیک هایی صحبت خواهیم کرد که می توانید از آنها برای سرعت بخشیدن به گردش کار ZBrush خود استفاده کنید. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 4R4.
در این دوره، از یک گردش کار 3ds Max به ZBrush برای ساخت و تکسچر یک تبر نبرد دقیق استفاده می کنیم. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 3.1 و بالاتر، 3ds Max 2010 و بالاتر.
در این آموزش مایا، ما از انواع ابزارها و تکنیک های مدل سازی برای ساخت یک اندروید زن استفاده می کنیم. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2012.
در این مجموعه از درس ها ، ما یک ساختمان سه بعدی را مدلسازی کرده و آن را در صفحه عکاسی ادغام خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: مایا 2010 ، فتوشاپ.
در این سری از آموزش ها، در مورد استفاده از کاشی های بافت متعدد و نحوه برخورد چندین برنامه مختلف با آنها صحبت خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: Maya، 3ds Max، ZBrush، Mudbox، MARI.
در این دوره، همه چیزهایی را که برای شروع استفاده از Mudbox 2012 باید بدانید، بررسی خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: Mudbox 2012 و بالاتر.
در این دوره ، ما یاد خواهیم گرفت که از سیستم جدید Takes در CINEMA 4D برای ایجاد تنوع در صحنه های خود با گردش کار بسیار انعطاف پذیر استفاده کنیم. نرم افزار مورد نیاز: CINEMA 4D R17.
بازی های ویدئویی پر از محیط های شگفت انگیز و پر از دارایی است که به ایجاد ظاهر بازی ها کمک می کند و فرصت های تعامل را برای بازیکنان فراهم می کند. در این دوره ، شما یاد خواهید گرفت که یک سینه غنیمت به سبک شمشیر و بیل را از ابتدا مجسمه سازی کنید.
برای استفاده خلاقانه از ابزارهای قوی موجود در 3ds Max، یک گردش کار اساسی برای مدلسازی مبتنی بر Polygon، NURBS و Splined و تکنیکهای صرفهجویی در زمان بیاموزید. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2009 و بالاتر (برای باز کردن فایل های پروژه مورد نیاز است).
CINEMA 4D یک برنامه کلی سه بعدی واقعاً خوب است و عملکرد مدل سازی و مجسمه سازی از به روز رسانی های CINEMA 4D R15 بهره مند شده است.
در این آموزش Maya 2013 ما به شما کمک می کنیم تا درک قوی از ویژگی های اصلی Maya داشته باشید، زیرا ما شما را در هر مرحله از ایجاد یک پروژه کوتاه در Maya راهنمایی می کنیم. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2013.
در این آموزش مدل سازی مایا، نگاهی مقدماتی به فرآیند مدل سازی در مایا خواهیم داشت. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2012 و بالاتر.
در این سری از آموزش های ZBrush، ما در مورد روش هایی صحبت خواهیم کرد که می توانید از ویژگی جدید FiberMesh برای ایجاد شاخ و برگ، خز یا حتی موهای انسان استفاده کنید. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 4R2b.
3ds Max یک برنامه سه بعدی پرکاربرد و بسیار قدرتمند است که برای اهداف مختلفی استفاده می شود. در این دوره ، شما با ابزارها و گردش کارهای مختلفی که 3ds Max ارائه می دهد آشنا می شوید. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2018.
در این آموزش مایا با اصول کار با مدل های سه بعدی در مایا آشنا می شویم. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2011 و بالاتر.
در این سری از آموزش های ZBrush، نحوه استفاده از برخی از ابزارهای مجسمه سازی با سطح سخت در ZBrush را یاد خواهیم گرفت. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 3.5R3.
در این سری از آموزش های ZBrush، ما در مورد استفاده از انواع ابزارهای درج مش برای اضافه کردن سریع جزئیات به مدل های خود در ZBrush صحبت خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 4R4.
یک گردش کار تولید برای مدلسازی مجموعههای داخلی و تکنیکهای صرفهجویی در زمان را بیاموزید که میتواند در فیلمها، بازیها و تجسمهای معماری استفاده شود. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2009 و بالاتر (برای باز کردن فایل های پروژه مورد نیاز است). نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max...
یک گردش کار هنرمند محور برای توسعه مفهوم، مدل سازی چند ضلعی، نورپردازی و رندر را بیاموزید. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2008 و بالاتر.
در این دوره از سری حرفه ای ، ما برخی از تکنیک ها و مفاهیم مربوط به ساخت و آماده سازی قسمت وسیله نقلیه پروژه ربات متحول خود را کشف خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: مایا 2012.
در این آموزش ، ما نگاهی مقدماتی به ZBrush ، یک برنامه قدرتمند مجسمه سازی ، نقاشی و تصویر خواهیم انداخت. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 4R5.
هنگام یادگیری یک بسته نرم افزاری جدید ، گاهی اوقات خوب است که فقط با هر دو پا بپرید و چیزی ایجاد کنید. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 4R6.
در این سری از درس ها، ما یاد خواهیم گرفت که از Replicators برای پر کردن سریع صحنه ها در MODO 401 استفاده کنیم. نرم افزار مورد نیاز: modo 401.
در این سری از آموزشهای Mudbox، همه ابزارهای مختلف نقاشی در Mudbox را پوشش میدهیم و در مورد برخی نکات گردش کار صحبت میکنیم که هنگام نقاشی باید به خاطر داشته باشید. نرم افزار مورد نیاز: Mudbox 2013.
تکنیکهای مدلسازی حیاتی و گردش کار تولید برای ایجاد توپولوژی تمیز، کار در محدودیتهای چند ضلعی و ساختن از هنر مرجع را بیاموزید. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2008 و بالاتر.
در این آموزش ما از اصول مبتنی بر مدل سازی ، بررسی ابزارهای معمول استفاده شده و صحبت کردن در مورد برخی از نکات و روشهای صرفه جویی در وقت در بلندر ، از یک روش مبتنی بر پروژه استفاده خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: بلندر 2.70.
در این دوره ، ما در مورد اصول MicroMesh صحبت خواهیم کرد و اینکه چگونه می تواند در زمان رندر ، چند ضلعی های جداگانه را با یک شبکه چند ضلعی دیگر جایگزین کند. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 4R5.
لوگوهای مصور را می توان در همه جا یافت و لوگوهایی با کاراکترها می توانند به ویژه جذاب باشند. نرم افزار مورد نیاز: CINEMA 4D 11.5.
با بیش از پنج ساعت آموزش پروژه محور، به راحتی چندین تکنیک مدل سازی و یک گردش کار قابل تنظیم برای مدل سازی را در مایا بیاموزید. نرم افزار مورد نیاز: Maya 8.5 و بالاتر.
در جلد 1 شروع سریع به مدل سازی در مایا، ما اصول اولیه ایجاد مدل های خود را پوشش خواهیم داد. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2014.
ما این دوره را با صحبت در مورد تقسیم پروژه های مدل سازی خود به قطعات کوچکتر آغاز خواهیم کرد. ما روش هایی را برای آگاهی از اطلاعات تا حد امکان در مورد هندسه خود در حین کار پوشش خواهیم داد. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2010.
تکنیکهای مدلسازی ارگانیک و گردش کار تولید را برای ایجاد توپولوژی تمیز، اضافه کردن تعریف ماهیچهای و افزودن استراتژیک جزئیات برای ایجاد یک انسان واقعگرا از مرجع بیاموزید. سلب مسئولیت: برخی از مراجع عکاسی حاوی برهنگی هستند...
در این سری از آموزش های CINEMA 4D، اعضا یاد خواهند گرفت که از ابزارهای مجسمه سازی در CINEMA 4D Studio برای ایجاد مدل های بسیار دقیق و با وضوح بالا استفاده کنند. ما با صحبت در مورد نحوه تنظیم هندسه برای مجسمه سازی شروع می کنیم و به یک ...
در این آموزش ZBrush یاد می گیریم که از ShadowBox در ZBrush 4 برای ایجاد اشیاء با سطح سخت سفارشی استفاده کنیم. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 4.
در این آموزش، با استفاده از ZBrush و Maya یک شخصیت قهرمان زن با وضوح بالا را از ابتدا می سازیم. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 4، Maya 2012.
در این آموزش مقدمه ای بر مایا 2012، به شما کمک می کنیم تا درک قوی از مایا و نحوه کار آن پیدا کنید. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2012 و بالاتر.
در این سری از آموزش های ZBrush مروری بر برخی از ویژگی های جدید ZBrush 3 خواهیم داشت. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 3.5.
طرحبندی گردش کار تولید، ست پانسمان و تکنیکهای صرفهجویی در زمان برای مدلسازی، بافتسازی و توسعه صحنه را بیاموزید. نرم افزار مورد نیاز: Maya 8 و بالاتر (2008 برای فایل های پروژه مورد نیاز است).
در این آموزش، ما مجموعه ای از درس ها را برای بحث در مورد برخی از مسائلی که هنگام برخورد با توپولوژی مدل های خود با آن مواجه هستیم، پوشش خواهیم داد. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2012.
با ظهور گردش کار مجسمه سازی با وضوح بالا ، دارایی های مدل سازی شده که ایجاد می کنیم ، گاهی اوقات کار در حالت بومی آنها دشوار است. نرم افزار مورد نیاز: Maya LT 2015.
شخصیت های کارتونی همه جا هستند، از کارتون های صبح شنبه تا فیلم های انیمیشن. نرم افزار مورد نیاز: CINEMA 4D 11.5.
در این دوره، ما قصد داریم روشی را برای اصلاح توپولوژی مش های با وضوح پایین برای تکمیل بهتر جزئیات نقشه برداری معمولی بررسی کنیم. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2010 و بالاتر.
گوش ها از نظر مدل انسان بسیار مهم هستند. نرم افزار مورد نیاز: Mudbox 2014.
در این دوره کاراکتری را برای استفاده در ریگ و انیمیشن می سازیم. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2009 و بالاتر.
در این سری از درسها، همه ابزارهای مختلف مجسمهسازی در Mudbox را پوشش میدهیم و در مورد برخی نکات گردش کار صحبت میکنیم که باید هنگام مجسمهسازی به خاطر داشته باشید. نرم افزار مورد نیاز: Mudbox 2012.
در این دوره به روش های انتقال پروژه های ZBrush به Mudbox و پروژه های Mudbox به ZBrush می پردازیم. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 4R3، Mudbox 2013، Maya 2012.
یک گردش کار تولید برای ایجاد وسایل نقلیه کارتونی سبک، توسعه ظاهر، و بسیاری از تکنیک های صرفه جویی در زمان برای مدل سازی، چیدمان UV، بافت، نورپردازی و جهت هنری را بیاموزید. نرم افزار مورد نیاز: Maya 8 و بالاتر (2008 مورد نیاز برای...
ابزارهای مدلسازی و نقاشی در MODO قدرتمند و آسان برای استفاده هستند. ایجاد یک شخصیت کارتونی به ما این فرصت را می دهد که ببینیم چگونه می توان از آن ابزارها برای مدل سازی اشکال ارگانیک، پیروی از طرح های موجود و تکمیل نقشه های بافت استفاده کرد.
MODO یک برنامه سه بعدی عالی و همه جانبه است که ابزارهایی را در طیف وسیعی از رشته ها ارائه می دهد. نرم افزار مورد نیاز: MODO 701.
در این آموزش CINEMA 4D، ابزارها و تکنیک هایی را یاد می گیریم که به ما امکان می دهد مدل سازی را در CINEMA 4D شروع کنیم. نرم افزار مورد نیاز: CINEMA 4D R11.5.
در این سری از آموزش های ZBrush به برخی از روش های ادغام FiberMesh با سایر برنامه ها می پردازیم. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 4R3.
در این دوره، نکات و ترفندهای مختلف گردش کار را یاد می گیریم. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max.
در این دوره ، شما یک بازکننده پخش را از ابتدا ، ایجاد مهارت در حرکت گرافیکی ، رندر و آهنگ سازی متحرک می کنید. نرم افزار مورد نیاز: CINEMA 4D R17، After Effects CC 2015، Frischluft Lenscare، Reel Smart Motion Blur، Knoll Light Factory.
اگر شما یک هنرمند مایایی هستید و می خواهید نحوه استفاده از MODO را بیاموزید ، این دوره برای شما مناسب است. شما درباره تفاوت ها و شباهت های اصلی بین مایا و MODO ، از جمله پیمایش ، هندسه متحرک ، ابزارها ، ایجاد رندرها ، انیمیشن و موارد دیگر ، خواهید آموخت.
در این آموزش CINEMA 4D ما یک بازکن پخش متحرک با استفاده از Mograph در CINEMA 4D ایجاد می کنیم. نرم افزار مورد نیاز: CINEMA 4D 11.5.
در این سری از آموزش ها، در مورد برخی از چیزهایی که هنرمندان ZBrush باید در هنگام کار در Mudbox بدانند صحبت خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: Mudbox 2014، ZBrush 4R6.
در این سری از درس ها، نگاهی دقیق به هر یک از دستورات موجود در منوی Edit Mesh مایا خواهیم داشت.
در این دوره، ما از یک رویکرد مبتنی بر پروژه برای پوشش ابزارهای Mudbox 2012 استفاده میکنیم و برخی از راههایی را که میتوانید از آنها برای به دست آوردن نتایج عالی استفاده کنید، بررسی خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: Mudbox 2012 و بالاتر.
تکنیک های مدل سازی Polygon و Sub-D و گردش کار تولید برای مدل سازی ارگانیک در مایا را با بیش از شش ساعت آموزش پروژه محور بیاموزید. نرم افزار مورد نیاز: Maya 8.5.
این آموزش برای ایجاد مدل های تایید شده CheckMate در مایا و 3ds Max می باشد. نرم افزار مورد نیاز: CINEMA 4D R15.
مایا یکی از پر کاربردترین و پر کاربردترین برنامه های سه بعدی در صنعت است. در این دوره ، شما با ابزارها و گردش کارهای مختلف مایا آشنا می شوید. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2017.
در این دوره یاد می گیریم که از Mudbox برای مجسمه سازی و نقاشی کاریکاتورهای اغراق آمیز از ابتدا تا انتها استفاده کنیم. نرم افزار مورد نیاز: Mudbox 2012، Maya 2012.
در این سری از درس ها، قصد داریم مراحل ساخت و جزئیات شمشیر را با استفاده از CINEMA 4D و ZBrush طی کنیم. نرم افزار مورد نیاز: CINEMA 4D R12 و بالاتر برای فایل های پروژه، ZBrush 4 و بالاتر برای فایل های پروژه.
در این دوره با نکات و ترفندهای مختلفی آشنا می شویم. نرم افزار مورد نیاز: Mudbox.
بسیاری از دانشآموزانی که در مدلسازی شروع میکنند، در ایجاد دیدگاه خاصی که دارند، مشکل دارند. در بسیاری از موارد، لزوماً فقدان آگاهی از ابزارها نیست، بلکه عدم اعتماد به نفس و تجربه است. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2011.
در این دوره آموزشی، نکات و ترفندهای مجسمه سازی را یاد می گیریم. نرم افزار مورد نیاز: Mudbox.
در این آموزش ZBrush با افزونه Multi Map Exporter برای ZBrush 4 آشنا می شویم. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 4 و بالاتر.
در این آموزش TopoGun، ما قصد داریم اصول استفاده از TopoGun را برای ساخت توپولوژی سفارشی برای مدل های خود بیاموزیم. نرم افزار مورد نیاز: TopoGun 1.06.
در این آموزش 3ds Max، ما طیف وسیعی از موضوعات را پوشش خواهیم داد تا به سرعت شما را با استفاده از 3ds Max 2011 افزایش دهیم. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2011.
در این آموزش CINEMA 4D به بررسی استفاده از CINEMA 4D برای ساخت مجموعه های داخلی می پردازیم. نرم افزار مورد نیاز: CINEMA 4D 11.5.
در این سری از آموزش های ZBrush، مراحل ساخت یک صحنه روایی از ابتدا با استفاده از ZBrush را طی می کنیم. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 4R3.
با اضافه شدن ابزارهای مجسمه سازی به استودیوی CINEMA 4D، انجام پروژه های موجود بدون ترک نرم افزار امکان پذیر شده است. نرم افزار مورد نیاز: CINEMA 4D R14 Studio.
در این سری از درس ها به انواع ویژگی های مدل سازی جدید در modo 401 نگاهی خواهیم انداخت. نرم افزار مورد نیاز: modo 401.
یک گردش کار تولید برای ایجاد شخصیت های زن سبک، کار با جهت هنری، و چندین تکنیک صرفه جویی در زمان برای مدل سازی، چیدمان UV، بافت، و متریال و راه اندازی سایه بان را بیاموزید. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2008 و بالاتر.
یک رویکرد تولید برای ادغام Maya و ZBrush 3 در یک محیط خط لوله مختلط بیاموزید. نرم افزار مورد نیاز: Maya 8.5 یا بالاتر، ZBrush 3.
در این جلد اولیه، اصول اولیه شروع ساخت مدلها در MODO را پوشش خواهیم داد. نرم افزار مورد نیاز: MODO 801.
در این آموزش مایا، یاد می گیریم که چگونه یک تفنگ واقعی بسازیم و سپس مش با رزولوشن بالا را به یک مش با رزولوشن کمتر قابل استفاده در موتورهای بازی پردازش کنیم. نرم افزار مورد نیاز: maya 2008 و بالاتر (فایل های پروژه ایجاد شده با استفاده از Maya 2010).
به جلد 3 از شروع سریع مدل سازی در MODO، مجموعه ای از دوره های آموزشی خاص که قرار است به ترتیب دنبال شوند و با تمرین های ارزشمند برای تقویت مفاهیم آموخته شده در هم آمیخته شوند، خوش آمدید. نرم افزار مورد نیاز: MODO 801.
در این دوره از انواع تکنیک های مدل سازی برای ساخت گاری گلف کارتونی استفاده می کنیم. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2008 و بالاتر.
در این آموزش ZBrush تکنیک های متعددی را برای اضافه کردن سن به شخصیت های شما در ZBrush یاد خواهیم گرفت. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 3.1 و بالاتر.
اگر برای مدتی از Mudbox استفاده کرده اید، به احتمال زیاد تبلت یا نمایشگر قلم Wacom یک قطعه سخت افزاری مهم در کار روزانه شماست.
در این آموزش ZBrush با اصول کار در ZBrush آشنا می شویم. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 4 و بالاتر.
در این دوره، یک گردش کار برای هندسه ساختمان برای دریافت بهتر جزئیات با وضوح بالا را پوشش خواهیم داد. نرم افزار مورد نیاز: Maya.
در این دوره، نکات و ترفندهای مختلف مجسمه سازی را یاد می گیریم که می تواند به بهبود گردش کار مجسمه سازی شما در ZBrush کمک کند. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush.
گذراندن گام به گام پروژه های آموزشی یک راه واقعا قدرتمند برای یادگیری ابزارها و تکنیک های مختلف مدل سازی است.
در این سری از درس ها، ما برخی از ابزارها و تکنیک هایی را که می توانید برای ساختن حالات چهره و شکل واج برای شخصیت های خود استفاده کنید، یاد خواهیم گرفت. نرم افزار مورد نیاز: Mudbox 2011، Maya 2011.
در این آموزش می خواهیم یاد بگیریم که از Maya و TopoGun برای تبدیل یک موتورسیکلت با وضوح بالا به یک مدل بازی استفاده کنیم. نرم افزار مورد نیاز: TopoGun 1.06، Maya 2012.
در این سری از آموزش های ZBrush، نگاهی به اصول اولیه ZSketching در ZBrush خواهیم داشت. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 3.5.
در این دوره با اصول کار در Mudbox آشنا می شویم. نرم افزار مورد نیاز: Mudbox 2012 و بالاتر.
در این دوره، ما از ZBrush برای ساخت و جزئیات یک شخصیت دوچرخهسواری با وضوح بالا استفاده میکنیم. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 4، Maya 2011، Photoshop برای فایل های پروژه.
یک گردش کار صرفه جویی در زمان برای مدل سازی با ZSpheres و ساخت مدل های پیچیده ارگانیک با استفاده از ابزارها و تکنیک های قابل اجرا در تولید بیاموزید. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 3.1 و بالاتر.
در این سری از درسها، ما از CINEMA 4D برای ساختن و تخریب سریع یک صحنه استفاده میکنیم. نرم افزار مورد نیاز: CINEMA 4D 11.5.
در این آموزش قصد داریم از CINEMA 4D برای ساخت یک مدل زن استایل شده از ابتدا استفاده کنیم. نرم افزار مورد نیاز: CINEMA 4D R12 برای فایل های پروژه.
مدلهای سهبعدی خودروها پایه اصلی گرافیک رایانهای هستند. انواع بیشماری برای انتخاب وجود دارد و تمرین عالی در ساخت انواع هندسه ارائه میدهند. نرم افزار مورد نیاز: CINEMA 4D.
هنگام ایجاد مدل های انسانی به صورت سه بعدی ، بینی به طور واضح یکی از برجسته ترین ویژگی های صورت است. نرم افزار مورد نیاز: Mudbox 2014.
با استفاده از ZBrush و Maya یک گردش کار تولید برای حالات صورت اغراق آمیز و ترکیب اشکال با حفظ جذابیت و توپولوژی تمیز بیاموزید. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 3.1 و بالاتر، Maya 2008 و بالاتر.
در این آموزش به بسیاری از به روز رسانی های اخیر در 4R6 خواهیم پرداخت. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 4R6.
در جلد پایانی کتاب شروع سریع به مدلسازی در مایا، ما بر اساس مفاهیمی که در تمام جلدهای قبلی پوشش داده شدهاند، استفاده خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2014.
MODO یک برنامه سه بعدی بسیار قدرتمند و انعطاف پذیر است. در این سری از درس ها، کار در MODO را از دیدگاه یک هنرمند CINEMA 4D یاد خواهیم گرفت.
به ویژگی های مایا نگاه کنید و ابزارهای مورد نیاز برای شروع مدل سازی طراحی شخصیت های خود را بیاموزید. نرم افزار مورد نیاز: مایا 2016
در این آموزش مایا، اصول استفاده از هندسه NURBS در گردش کار مدلسازی خود را مورد بحث قرار خواهیم داد. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2012.
در این سری از درس ها، روند ایجاد یک صحنه تمام شده با شخصیت را با استفاده از Maya و Mudbox یاد خواهیم گرفت. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2010 و Mudbox 2010.
در این آموزش، ما قصد داریم از ZBrush و TopoGun برای تبدیل یک شخصیت قهرمان زن با وضوح بسیار بالا به یک مدل با وضوح پایین تر و از نوع بازی استفاده کنیم. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 4، TopoGun 1.06.
در این دوره از چندین تکنیک NURBS برای ساخت اسکیت بورد در مایا استفاده خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2008 و بالاتر.
در این آموزش ZBrush با ابزارها و تکنیکهای مختلفی آشنا میشویم که میتوانید از آنها برای بهبود گردش کار خلق موجودات خود در ZBrush استفاده کنید. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 4 و بالاتر.
در حین کار در یک پروژه خلاقانه و عملی، ابزارهای مدل سازی قوی چند ضلعی و زیر d موجود در مایا را بیاموزید. چندین تکنیک مدلسازی و یک گردش کار سازگار با مدلسازی را در مایا بیاموزید. نرم افزار مورد نیاز: Maya 8.5 و بالاتر (Maya...
در این سری از آموزش ها، مراحل رنگ آمیزی بافت مدل های خود را در ZBrush می گذرانیم. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 4R6.
در این دوره، یاد خواهید گرفت که چگونه هنرمندان، تولیدکنندگان و مدیران می توانند از شاتگان برای سازماندهی پروژه ها و پیگیری هر چیزی که به عنوان بخشی از آن پروژه ها ایجاد شده است استفاده کنند. نرم افزار مورد نیاز: شاتگان.
در این آموزش ZBrush، روشهایی را برای جزئیات معماری داخلی/خارجی در ساختمان ZBrush یاد میگیریم و جزئیات محیطها میتواند فرآیندی زمانبر باشد.
یک گردش کار تولید و تکنیکهای صرفهجویی در زمان برای ایجاد هندسه با وضوح بالا برای استفاده در بازیها، روشهای مجسمهسازی، تولید و اعمال نقشهها، و افزودن بهبود شخصیتها برای جذابیت را بیاموزید. نرمافزار مورد نیاز: ZBrush 3.1، Maya 2008.
در این جلد نهایی Quick Start to ZBrush ، ما در مورد مفاهیم ارائه شده در چهار بخش اول استفاده خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 4R5.
در این آموزش ساده شروع می کنیم و به روش های پیچیده تر برای ایجاد انواع مختلف جزئیات سطح پارچه مانند می رسیم. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 4R6، Maya 2014، Photoshop CS5.
در این آموزش CINEMA 4D با اصول اولیه مدل های سه بعدی در CINEMA 4D آشنا می شویم. نرم افزار مورد نیاز: CINEMA 4D R12 و بالاتر.
در این آموزش CINEMA 4D ، ما اطلاعات دقیق Pen Polygon را یاد می گیریم و هنگامی که مراحل ایجاد یک شبکه بهینه تر برای یک موجود مجسمه را طی می کنیم ، آن را عملی می بینیم. نرم افزار مورد نیاز: CINEMA 4D R16.
یک گردش کار تولید به طرحبندی UV و نقشهبرداری بافت و تکنیکهای صرفهجویی در زمان برای ایجاد انسانهای واقعگرا از مرجع را بیاموزید. سلب مسئولیت: برخی از مراجع عکاسی حاوی برهنگی هستند و برای مخاطبان بالغ در نظر گرفته شده است. نرم افزار مورد نیاز: ...
در این سری از درسها، ما در مورد برخی از مفاهیم اولیه گردش کار صحبت میکنیم که در شروع مدلسازی سه بعدی به شما کمک میکنند. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2011 و بالاتر.
در جلد 2 از شروع سریع به مدل سازی در مایا، ما بر روی مفاهیم پوشش داده شده در جلد 1 ساخته شده است. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2014.
با استفاده از تکنیکهای نوآورانه برای خلق انسانهای واقعگرا از مرجع، گردش کار تولید تا سایهزنی و رندرینگ را بیاموزید. شامل 3 ساعت آموزش پروژه محور برای هنرمندانی است که فرآیندهای فنی و هنری ایجاد دیجیتال را یاد می گیرند...
دهان انسان یکی از انعطاف پذیرترین و رسا ترین قسمتهای بدن انسان است. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 4R4.
به Quick Start to ZBrush خوش آمدید ، یک سری از دوره های ویژه ساخته شده که به ترتیب دنبال می شوند و شامل تمرینات ارزشمندی برای تقویت مفاهیم آموخته شده هستند. قالب درس این شروع سریع شبیه سایر موارد ...
در این دوره از تعدادی تکنیک NURBS برای ساخت اسکیت بورد در 3ds Max استفاده خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2010 و بالاتر.
یک گردش کار تولید برای ایجاد شخصیتهای کارتونی ارگانیک و تکنیکهای صرفهجویی در زمان برای ایجاد توپولوژی مناسب انیمیشن، نسبتهای اغراقآمیز و افزودن جذابیت را بیاموزید. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2009 و بالاتر (برای باز کردن پروژه لازم است...
پایان کار مجسمه سازی شخصیت بازی صیقلی شما پایان خط تولید مدل شما نیست. در این دوره ، شما یاد خواهید گرفت که از مایا برای ایجاد هندسه شخصیت آماده به بازی از یک مجسمه با وضوح بالا استفاده کنید.
گوش یکی از مواردی است که برای ظاهر یک مدل انسان بسیار مهم است. اما گاهی اوقات میتوان این قسمتهای حیاتی سر را با عجله ما برای کار بر روی سایر قسمتهای مهم، جالب یا جالب مدل، پوشاند. نرم افزار...
ما با دریافت یک نمای کلی از رابط کاربری مایا شروع خواهیم کرد و شما یاد می گیرید که در نمای سه بعدی حرکت کنید که در آن قادر به تعامل با همه مدل ها و صحنه های خود خواهید بود. در ادامه نگاهی به نحوه کار با مدل های سه بعدی خواهیم انداخت و در مورد برخی ...
یک گردش کار متمرکز بر تولید برای مجسمه سازی دیجیتال و نقاشی بافت در Mudbox 2009 و تکنیک های صرفه جویی در زمان که در حال حاضر در صنایع فیلم، بازی و طراحی استفاده می شود، بیاموزید. نرم افزار مورد نیاز: Mudbox 2009 و بالاتر.
در این مجموعه از درس ها نکات و ترفندهای مختلفی را یاد می گیریم. نرم افزار مورد نیاز: MODO.
در این آموزش ZBrush به ایجاد و اصلاح اشیاء اولیه خواهیم پرداخت. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 4R6.
در این آموزش MODO، ما از یک مدل موجود ساده برای یادگیری اصول مجسمه سازی استفاده می کنیم. نرم افزار مورد نیاز: MODO 701.
در این دوره به اصول کار در BodyPaint 3D می پردازیم. نرم افزار مورد نیاز: BodyPaint 3D 4.5.
این آموزش جامع Softimage 2014 برای کمک به شما در درک کاملی از ویژگیهای اصلی موجود در Softimage و سهولت انتقال شما به این برنامه بسیار قدرتمند طراحی شده است. نرم افزار مورد نیاز: Softimage 2014.
در جلد 2 شروع سریع به ZBrush ، ما در مورد مفاهیم پوشش داده شده در جلد 1 استفاده خواهیم کرد.
با استفاده از پروژه های سرگرم کننده، به راحتی حالت و یک گردش کار خلاقانه برای مدل سازی، مجسمه سازی، نقاشی، متحرک سازی و رندر را یاد بگیرید. شامل بیش از 7 ساعت آموزش مبتنی بر پروژه برای هنرمندانی که تازه به سبک مود و قابلیت های قدرتمند آن می پردازند. مناسب برای جدید و ...
به جلد 2 شروع سریع مدلسازی در MODO، مجموعهای از دورههای ویژه ساخته شده که باید به ترتیب دنبال شوند و با تمرینهای ارزشمند برای تقویت مفاهیم آموختهشده در هم آمیخته شوند، خوش آمدید. نرم افزار مورد نیاز: MODO 801.
در این دوره یاد می گیریم که هندسه جدیدی را به مش های مجسمه سازی شده قبلی در ZBrush متصل کنیم. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 3.1 و بالاتر.
در این آموزش Maya و Mudbox ، ما یاد خواهیم گرفت که Blend Shapes را بین دو برنامه به جلو و عقب منتقل کنیم. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2015، Mudbox 2015.
در این سری از درس ها، ما قصد داریم ربات عنکبوتی را برای پروژه Infiltrator خود بسازیم. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2011.
در این سری از آموزش های MODO به انواع روش های مدل سازی خودرو در MODO خواهیم پرداخت. خودروهای CG یک منظره رایج در پروژه های سینمایی و تجاری هستند. چه تبلیغاتی برای نشان دادن مهندسی برتر خودرو باشد و چه آنها...
در این مجموعه از درس ها ، نگاهی عمیق به Mudbox خواهیم انداخت ، یک برنامه قدرتمند مجسمه سازی و نقاشی بافت. نرم افزار مورد نیاز: Mudbox 2015.
در این دوره ، ما از مایا برای ایجاد یک شخصیت از نوع بازی با وضوح کم از یک مدل بسیار دقیق ZBrush استفاده خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: مایا 2011 و بالاتر
در این سری از آموزش های Mudbox در مورد برخی از ابزارها و تکنیک های Mudbox که می توان در هنگام کار بر روی محیط ها استفاده کرد صحبت خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: Mudbox 2013.
در این دوره ما روش هایی را برای ساخت عقربه های واقعی با استفاده از Maya و Mudbox بررسی خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2011، Mudbox 2011.
در این دوره، گردش کار، اصطلاحات و تکنیک های ضروری را به شما آموزش می دهیم تا به شما در شروع کار با MARI کمک کند. نرم افزار مورد نیاز: MARI 1.2v1 و بالاتر.
در این دوره، با یک دید کلی از ابزارها و تکنیک های موجود، به سرعت در ZBrush به سرعت بالا می رویم. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 3.1 و بالاتر.
هنگام یادگیری یک بسته نرم افزاری جدید، گاهی اوقات خوب است که فقط با هر دو پا به داخل بپرید و شروع به ایجاد کنید. نرم افزار مورد نیاز: CINEMA 4D R15.
در این دوره ما در مورد فرآیند استفاده از مش پایه با وضوح پایین در یک برنامه مجسمه سازی برای جزئیات بیشتر صحبت خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2013، ZBrush 4R5.
اگر خط لوله توسعه بازی Indie را با جلد 1 شروع کرده اید، این فرصت را داشته اید که روی مفهوم هنری بازی خود کار کنید، شروع به ایجاد عملکرد واقعی بازی کنید و روی مدل قهرمان کار کنید. در این جلد، ما هندسه را برای رئیس خود خواهیم ساخت...
در این آموزش Softimage به اصول ساخت مدل ها در Softimage 2014 می پردازیم. نرم افزار مورد نیاز: Softimage 2014.
در این سری از درسها، فرآیند ساخت و بافتسازی یک محیط علمی تخیلی استفاده نشده را مرور میکنیم. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2011، Photoshop CS3.
در این دوره ، شما نگاهی عمیق به نحوه کار در مناطق مختلف مایا با استفاده از یک رویکرد مبتنی بر پروژه خواهید داشت.
با 10 ساعت آموزش پروژه محور، گردش کار تولید تا مدل سازی خودرو و تکنیک های زیادی را بیاموزید که می توان از آنها برای فیلم، بازی، تبلیغات و طراحی خودرو استفاده کرد. نرم افزار مورد نیاز: Maya 8 یا بالاتر (Maya 8.5 مورد نیاز برای...
Softimage و Maya هم برنامه های قدرتمند ایجاد محتوای سه بعدی هستند که هرکدام نقاط قوت خاص خود را دارند. نرم افزار مورد نیاز: مایا 2014.
یاد بگیرید که چگونه شخصیت ها را سریع بسازید. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 3.1 و بالاتر، Subtool Master (افزونه رایگان).
در این دوره ما از Viewport Canvas برای تکسچرینگ تعاملی کلاه ایمنی فوتبال در 3ds Max استفاده خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2010 و بالاتر.
در این دوره به ساخت یک ابر کامپیوتر سبک در 3ds Max خواهیم پرداخت. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2010 و بالاتر.
در این آموزش ZBrush از انواع ابزارهای سطح سخت برای ساخت یک تفنگ دستی واقعی در ZBrush 4 استفاده خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 4 و بالاتر.
در این سری از آموزش های ZBrush، برخی از ویژگی های جدید ZBrush 4 را بررسی خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 4.
در این دوره از ابزار Graphite Modeling Tools برای ساخت کلاه ایمنی فوتبال در 3ds Max استفاده می کنیم.
یک گردش کار اثبات شده برای نقاشی بافت با مایا و فتوشاپ و استفاده از ابزارها و قابلیت های قدرتمند آنها برای دستیابی به بهترین نتایج را بیاموزید. نرم افزار مورد نیاز: Maya 8.5 و بالاتر (Maya 2008 برای فایل های پروژه مورد نیاز است).
در این مجموعه از درس ها، ما یاد خواهیم گرفت که از MARI برای ایجاد نقشه های بافت برای یک موجود پیچیده استفاده کنیم. نرم افزار مورد نیاز: MARI 1.2 و بالاتر.
شخصیت های کارتونی ، سبک دار در دنیای تلویزیون و فیلم CG و همچنین بازی های ویدیویی رایج هستند. نرم افزار مورد نیاز: CINEMA 4D R15.
در این آموزش مایا، روشهایی را برای اضافه کردن توپولوژی به مدل جدید یا از قبل موجود خود برای امکانپذیر ساختن شکلها و عبارات دهان پوشش خواهیم داد. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2011.
هنگام یادگیری یک بسته نرم افزاری جدید، گاهی اوقات خوب است که فقط با هر دو پا به داخل بپرید و چیزی ایجاد کنید. نرم افزار مورد نیاز: Blender 2.71.
در این مجموعه از آموزش های CINEMA 4D، مروری کلی بر CINEMA 4D خواهیم داشت. نرم افزار مورد نیاز: CINEMA 4D R12 و بالاتر.
در این آموزش مایا، ما به شما کمک می کنیم تا درک قوی از مایا و نحوه کار آن پیدا کنید. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2011 و بالاتر.
در این آموزش ZBrush، ما یاد خواهیم گرفت که چگونه NanoMesh هنرمندان را قادر میسازد تا به سرعت مدلها را با استفاده از سطوح دیگر نمونهسازی کنند. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 4R7.
در این مجموعه از درس ها، اصول کار در MARI، اپلیکیشن قدرتمند نقاشی بافت را می آموزیم. نرم افزار مورد نیاز: MARI 1.2v1 و بالاتر.
تکنیکهای تولید برای مدلسازی سطوح سخت، نکات و ترفندهای خلاقانه برای ساختن هندسه پیچیده، و یک گردش کار اثبات شده برای مدلسازی موتورسیکلتها و قطعات دقیق را بیاموزید. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2009 و بالاتر (برای باز کردن فایل های پروژه مورد نیاز است).
در این سری از آموزش ها، ما در مورد برخی از مراحلی که برای ساخت سطح مترو برای پروژه بازی موبایل یونیتی خود طی کردیم، صحبت خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2012.
در این سری از درسها، استفاده از گردش کار مدلسازی منحصربهفرد CINEMA 4D را برای ایجاد مدلهای چندضلعی ارگانیک خواهیم آموخت. نرم افزار مورد نیاز: CINEMA 4D. نرم افزار مورد نیاز: CINEMA 4D.
در این آموزش CINEMA 4D ، ما با استفاده از یک روش مبتنی بر پروژه ، مبانی مدل سازی را بررسی خواهیم کرد ، به ابزارهای معمول استفاده می کنیم و در مورد برخی از نکات و تکنیک های صرفه جویی در وقت صحبت خواهیم کرد.
اتومبیل های تولید شده توسط کامپیوتر اصلی ترین پروژه های سینمایی و تجاری هستند. نرم افزار مورد نیاز: مایا 2014.
در این سری از آموزش های MODO، قصد داریم مراحل ساخت و جزئیات یک چکش جنگ فانتزی را با استفاده از MODO طی کنیم. نرم افزار مورد نیاز: MODO 701، Marmoset Toolbag.
هنگام کار روی پروژه های سه بعدی ، به طور خاص بازی ها ، استفاده از دارایی های کارآمد بسیار مهم است. نرم افزار مورد نیاز: Maya LT 2015.
در این دوره به اصول اولیه کار در Mudbox از جمله مجسمه سازی هندسه، رنگ آمیزی بافت ها، ژست مدل ها و صادرات مش ها و نقشه ها می پردازیم. نرم افزار مورد نیاز: Mudbox 2011.
در این دوره ما موادی را به یک کامپیوتر سبک شده اضافه می کنیم تا سطوح مختلف را شبیه سازی کنیم. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2010 و بالاتر.
ZBrush همیشه یک ابزار عالی برای ایجاد سریع هندسه به روشی بسیار شهودی و هنرمند پسند بوده است. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 4R7.
در این آموزش مایا ما از انواع ابزارها و تکنیک های مدل سازی برای ایجاد اثرات آسیب با استفاده از یک ساختمان استفاده می کنیم. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2010
در این دوره با نکات و ترفندهای مختلف مدلسازی آشنا می شویم. هر ویدیو در این دوره یک درس مستقل با محوریت نکات و ترفندهایی است که می تواند به بهبود گردش کار مدل سازی شما در مایا کمک کند. نرم افزار مورد نیاز: Maya.
در این سری از آموزش های مایا، مراحل ساخت و بافت شخصیت کودک به سبک کارتونی را گام به گام پیش خواهیم برد. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2013.
در این آموزش CINEMA 4D به مراحل ساخت موتور سیکلت می پردازیم. نرم افزار مورد نیاز: CINEMA 4D R13.
اهداف این آموزش سریع و فشرده شامل بررسی گزینه هایی برای ایجاد یک شخصیت از نوع بازی رئیس از ابتدا تا پایان آماده بازی است. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 4R4، TopoGun، Maya، Marmoset Toolbag، Photoshop.
ZBrush یک نرم افزار مجسمه سازی با وضوح بالا بسیار محبوب است. MARI یک نرم افزار بسیار قدرتمند برای رنگ آمیزی بافت است. بیاموزید که چگونه دارایی های ZBrush خود را آماده کرده و برای نقاشی به MARI منتقل کنید. نرم افزار مورد نیاز: MARI 3.1v1، ZBrush 4R7.
در این آموزش 3ds Max به تکنیک های ساخت دارایی های بازی با وضوح پایین در 3ds Max خواهیم پرداخت. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max.
در این آموزش مایا ، برخی از مراحل آماده سازی مدل را مرور خواهیم کرد و در مورد برخی از محدودیت های فعلی ابزار مجسمه سازی مایا صحبت خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: مایا 2016.
در این آموزش بلندر ما ابزارهای مختلف UV در بلندر را کشف میکنیم و یاد میگیریم که از آنها به طور مفید در پروژههای خود استفاده کنیم. نرم افزار مورد نیاز: Blender 2.72b.
تکنیکهای مدلسازی ارگانیک و گردش کار تولید برای ایجاد توپولوژی تمیز، اضافه کردن تعریف، نسبتهای اغراقآمیز و افزودن استراتژیک جزئیات برای ایجاد هندسه متحرک با استفاده از Maya و ZBrush را بیاموزید. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2008...
در این سری از آموزش ها از ابزارها و تکنیک های مختلفی برای مدل سازی فضای داخلی منزل استفاده خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2014.
مایا یکی از پر کاربردترین و پر کاربردترین برنامه های سه بعدی در صنعت است. در این دوره ، شما با ابزارها و گردش کارهای مختلف مایا آشنا می شوید.
در این دوره ، ما چندین گزینه برای بارگذاری مدلهای سه بعدی شما را به روشی بررسی خواهیم کرد که آنها را در بهترین حالت به نمایش می گذارد و در بینندگان انعطاف پذیری زیادی در مشاهده آنها دارد. نرم افزار مورد نیاز: Marmoset Toolbag 2، Maya 2016.
چشم ها قسمت های بسیار مهمی از هر شخصیت ، حتی یک حیوان هستند. نرم افزار مورد نیاز: مایا 2013.
با 5 ساعت آموزش مبتنی بر پروژه، یک گردش کار تولید برای مدلسازی مجموعه داخلی را یاد بگیرید که میتواند برای فیلم، بازی و تجسمهای معماری استفاده شود. برای هنرمندان متوسط عالی است. نرم افزار مورد نیاز: Maya 8.5 یا بالاتر.
در این دوره ما از Mudbox برای رنگ آمیزی بافت ها و کانال های متعدد در حین ایجاد یک تفنگ پرتوی رترو استفاده خواهیم کرد.