آموزش شروع کار با TopoGun

Getting Started with TopoGun

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این آموزش TopoGun، ما قصد داریم اصول استفاده از TopoGun را برای ساخت توپولوژی سفارشی برای مدل های خود بیاموزیم. نرم افزار مورد نیاز: TopoGun 1.06. در این آموزش TopoGun، ما می خواهیم اصول استفاده از TopoGun را برای ساخت توپولوژی سفارشی برای مدل های خود بیاموزیم. این روزها ایجاد مدل های بسیار با وضوح بالا و جزئیات بسیار در برنامه های مجسمه سازی مانند ZBrush یا Mudbox معمول است. این مدل‌ها می‌توانند به ما ایده‌ای عالی از شکل ظاهری یک شخصیت، مجموعه یا تکیه‌گاه به ما بدهند، اما معمولاً برای تقلب، انیمیشن یا استفاده در موتور بازی‌های بلادرنگ بهینه‌سازی نشده‌اند. یا توپولوژی زیرینی که برای مجسمه سازی استفاده می کنیم ممکن است برای جزئیاتی که ایجاد می کنیم بهینه نباشد. TopoGun این مشکلات را با این امکان برطرف می‌کند که به ما امکان می‌دهد هندسه جدیدی را درست در بالای مدل‌های موجود خود ترسیم کنیم. این توپولوژی جدید می تواند به عنوان یک شبکه پایه جدید در هنگام مجسمه سازی استفاده شود، یا می توانیم از آن در یک موتور بازی همراه با تمام بافت ها و نقشه های معمولی که TopoGun نیز ایجاد می کند استفاده کنیم. ما دوره را با صحبت در مورد اهمیت توپولوژی خوب و اینکه چرا TopoGun می تواند ابزار مفیدی باشد، شروع می کنیم. ما به رابط کاربری و اصول اولیه استفاده از برنامه خواهیم پرداخت. ما در مورد ابزارهایی که در TopoGun برای ایجاد و اصلاح توپولوژی استفاده خواهید کرد صحبت خواهیم کرد. سپس تولید انواع مختلف نقشه های بافت را پوشش می دهیم و یک گردش کار متقارن را پوشش می دهیم. پس از اتمام آموزش، می‌توانید با استفاده از TopoGun برای سرعت بخشیدن به گردش کار خود و ایجاد توپولوژی بهینه‌تر برای پروژه‌های خود، شروع کنید. ما همچنین کمی به برنامه های مختلف می پریم تا ببینیم TopoGun چقدر خوب ادغام می شود، بنابراین اگر تجربه ای با Maya، ZBrush یا Mudbox داشته باشید مفید خواهد بود. نرم افزار مورد نیاز: TopoGun 1.06.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

شروع کار با TopoGun Getting Started with TopoGun

  • چرا به توپولوژی جدید نیاز داریم؟ Why Do We Need New Topology?

  • نمای کلی رابط Interface Overview

  • سفارشی کردن رابط Customizing the Interface

  • کار با فایل ها Working with Files

  • با استفاده از ابزار SimpleCreate Using the SimpleCreate Tool

  • با استفاده از ابزار SimpleEdit Using the SimpleEdit Tool

  • با استفاده از ابزار Draw Using the Draw Tool

  • با استفاده از ابزار Bridge Using the Bridge Tool

  • اصلاح هندسه Modifying Geometry

  • مشاهده و انتخاب Viewing and Selecting

  • کار با Symmetry Working with Symmetry

  • تولید نقشه ها Generating Maps

  • استفاده از یک گردش کار فرعی Using a Subdivision Workflow

  • ایجاد هندسه ثانویه Creating Secondary Geometry

نمایش نظرات

آموزش شروع کار با TopoGun
جزییات دوره
1h 41m
15
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Justin Marshall Justin Marshall

جاستین به عنوان نویسنده اصلی مدل سازی در Pluralsight رونق می گیرد. جاستین پس از تماشای فیلم هایی مانند پارک ژوراسیک ، داستان اسباب بازی و پرتگاه ، با بزرگ شدن علاقه زیادی به صنعت گرافیک رایانه پیدا کرد. جاه طلبی او باعث می شود در فیلم های Sony Monster House و Surf's Up در Sony Imageworks در لس آنجلس کار کند. جاستین همچنین مقالات ، آموزش ها و تصاویر بی شماری داشته است که در 3D World و 3D Artist منتشر شده است. به عنوان یک نویسنده ، جاستین از همکاری با نویسندگان همکارش لذت می برد ، خصوصاً در پروژه هایی مانند سری توسعه بازی موبایل Unity. جاستین به شکل گیری مشاغل بسیاری از هنرمندان دیجیتال کمک کرده است و حتی کسانی که به آنها کمک کرده است عنوان "استاد جاستین" را از آن خود کرده اند. به دوجو او خوش آمدید.