در این سری از درسها، برخی از ابزارهای اصلی رندر و ویژگیهای 3ds Max را که هر هنرمند رندرینگ باید با آنها آشنا باشد، بررسی میکنیم. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2011.
در این سری از درس ها، بسیاری از ویژگی ها و پیشرفت های جدید موجود در HDR Light Studio 2 را بررسی خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: HDR Light Studio 2 و بالاتر.
به راحتی با ZBrush 3 شروع به کار کنید. تکنیک ها و ابزارهای مدل سازی، مجسمه سازی، و نقاشی را که در صنایع فیلم و بازی استفاده می شود، صرفه جویی در زمان بیاموزید. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 3.
در این آموزش مایا، اصطلاحات، تعاریف و گردش کار ضروری را به شما آموزش میدهیم تا به شما در ایجاد یک پایه محکم برای ایجاد مواد و بافت در مایا کمک کنیم. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2011 و بالاتر.
در این دوره ما از ابزار Unfold UV در Softimage برای ایجاد سریع طرح بندی کامل UV برای یک شخصیت استفاده می کنیم. نرم افزار مورد نیاز: Softimage 7.5 و بالاتر.
در این دوره آموزشی، نکات و ترفندهای مختلف رندر را یاد خواهیم گرفت. نرم افزار مورد نیاز: Softimage.
در این سری از درسها، نگاهی عمیق به هر یک از موضوعات گرههای بافت دوبعدی مایا خواهیم داشت که شامل وارد کردن تصاویر و دنبالههای تصویر با استفاده از گره فایل، درک ویژگیهای موجود در گره بافت فراکتال، ایجاد متحرک...
در این سری از آموزشهای مایا، تعدادی از تکنیکها را بررسی خواهیم کرد که میتوانیم در مایا از آنها برای کمک به حذف مشکلات سوسو زدنی که اغلب هنگام رندر کردن با Final Gather با آن مواجه میشویم، استفاده کنیم. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2013.
در این دوره آموزشی با برخی از تفاوت های رابط های Softimage و Maya آشنا می شویم. نرم افزار مورد نیاز: Maya، Softimage.
در این سری از آموزش های مایا، ما در مورد چندین مفهوم و ابزار صحبت خواهیم کرد که به شما کمک می کند حداکثر استفاده را از رندرهای مایا ببرید. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2013.
در این دوره آموزشی، نکات و ترفندهای مختلف رندر را یاد خواهیم گرفت. نرم افزار مورد نیاز: Maya.
در این مجموعه از آموزش ها ، شما می آموزید که چگونه با درج یک جریان کار خطی در پروژه های ارائه خود ، واقع بینی نور خود را به طرز چشمگیری بهبود بخشید. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2013.
در این آموزش CINEMA 4D، ما به شما درک خوبی از نحوه کار در CINEMA 4D ارائه می دهیم. شما از چندین مربی در اینجا در Digital-Tutors یاد خواهید گرفت، زیرا ما بسیاری از بخش های اصلی نرم افزار را مرور می کنیم و به شما کمک می کنیم...
در این آموزش مایا، ما روند ایجاد موهای چند ضلعی برای شخصیتهای سه بعدی مایا را بررسی میکنیم. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2011.
درخت رندر را کاوش کنید و با 2.5 ساعت آموزش پروژه محور بر ظاهر اشیاء خود در XSI کنترل کنید. نرم افزار مورد نیاز: XSI 5 Foundation* و بالاتر.
در این مجموعه درس ها ، ما ابزارها ، تکنیک ها و روش های مختلفی را که می توانیم هنگام نورپردازی یک صحنه در فضای باز در 3ds Max استفاده کنیم ، کشف خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2012.
یک گردش کار صرفه جویی در زمان برای نورپردازی و تکنیک های ضروری برای افزودن رئالیسم بیشتر هنگام رندر در مایا بیاموزید. Maya 7 و بالاتر (Maya 2008 برای فایل های پروژه مورد نیاز است).
در این آموزش ، ما تکنیک های مختلف و برخی نکات مفید برای تنظیم نور واقعی برای یک صحنه داخلی را بررسی خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2012.
در این آموزش CINEMA 4D، نحوه ایجاد رندرهای واقعی محصول را در CINEMA 4D خواهیم آموخت. نرم افزار مورد نیاز: CINEMA 4D 11.5.
در این دوره، چندین پیشرفت رندر را که از طریق ذهنهای تولید پرتوهای ذهنی در Softimage در دسترس هستند، بررسی خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: Softimage 7.5 و بالاتر.
در این آموزش، نحوه کار ابزارهای ذهنی ری و ویژگیهای اصلی، و همچنین کشف راهحلهایی برای شبیهسازی نورپردازی که از نظر فیزیکی دقیق است و تکنیکهای صرفهجویی در زمان برای غلبه بر چالشهای رایجی که هنرمندان با هر مهارتی...
در این سری از درس ها، ما چندین ویژگی رندر جدید را که اکنون در modo 401 در دسترس ما هستند، بررسی خواهیم کرد.
در این دوره آموزشی، نکات و ترفندهای مختلف رندر را یاد خواهیم گرفت. هر ویدیو در این دوره یک درس مستقل با محوریت نکات و ترفندهایی است که می تواند به بهبود گردش کار رندر شما در CINEMA 4D کمک کند. نرم افزار مورد نیاز: CINEMA 4D
در این دوره آموزشی، نکات و ترفندهای مختلف رندر را یاد خواهیم گرفت. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush.
این آموزش جامع مقدمه ای بر مایا 2014 برای کمک به شما در درک کامل ویژگی های اصلی موجود در مایا و کمک به شما در جهت سهولت انتقال به این برنامه بسیار قدرتمند طراحی شده است. نرم افزار مورد نیاز: مایا 2014.
بیش از نه ساعت آموزش مبتنی بر پروژه را برای یادگیری اصول مدلسازی، بافتسازی، ریگینگ، متحرک سازی، دینامیک، نورپردازی و رندر در مایا کشف کنید. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2009 و بالاتر.
در این دوره با نکات و ترفندهای مختلفی آشنا می شویم. هر ویدیو در این دوره یک درس مستقل است که بر نکات و ترفندهایی تمرکز دارد که می تواند به بهبود گردش کار شما در ZBrush کمک کند. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush.
در این آموزش ZBrush، یاد خواهیم گرفت که چگونه می توان از ZBrush برای بافت بدون زحمت یک شخصیت انسانی با استفاده از مراجع عکاسی استفاده کرد. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 3.1 و بالاتر.
این مجموعه آموزش به هنرمندان نشان می دهد که چگونه با استفاده از 3ds Max و After Effects یک نقطه موشن گرافیکی چشم نواز ایجاد کنند. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2011، MatchMover، After Effects CS4.
در این سری از درسها، تکنیکها و جریانهای کاری برای تنظیم نور واقعی برای صحنههای داخلی شما و رندر کردن این صحنهها با استفاده از اشعه ذهنی را بررسی میکنیم. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2011 و بالاتر.
در این سری از درسها، فرآیند رندر کردن صحنه مایا را به چند پاس و استفاده از تکنیکهای پیشرفته برای ترکیب این پاسها با استفاده از Toxik خواهیم آموخت. نرم افزار مورد نیاز: Maya.
درک عمیقتری از پراکندگی زیرسطحی، نحوه شبیهسازی دقیق رفتار نور، و یادگیری یک رویکرد صرفهجویی در زمان برای نورپردازی و رندر کردن سطوح نیمهشفاف با اشعه ذهنی به دست آورید. نرم افزار مورد نیاز: Maya 8.0 و بالاتر (Maya 2008...
در این سری از آموزشهای Softimage، با چندین ترکیب شبکه سایهزنی و گردشهای کاری عمومی Render Tree آشنا میشویم که برای هر هنرمند رندر Softimage ضروری است. نرم افزار مورد نیاز: Softimage 2012.
داشتن درک کامل از ویژگیهای اصلی ذهنی ری و نحوه کارکرد آنها، گامی مهم در جهت تبدیل شدن به یک هنرمند رندر کارآمد و سازنده در 3ds Max است.
در این دوره نکات و ترفندهای مختلف را یاد می گیریم. نرم افزار مورد نیاز: Unity 4.2.
در این مجموعه از آموزش های Softimage به گره های مختلف موجود در بخش Illumination در درخت رندر می پردازیم. نرم افزار مورد نیاز: Softimage 2012 و بالاتر.
با ZBrush 3.1 یک رویکرد آزمایش شده تولید برای نقاشی بافت و ایجاد نقشه های عادی و جابجایی را بیاموزید. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 3.1 و بالاتر.
اصول اولیه تصویربرداری با دامنه دینامیکی بالا و گردش کار اثبات شده برای ایجاد و استفاده از تصاویر HDR برای سناریوها و پروژه های مختلف را بیاموزید. نرم افزار مورد نیاز: Maya 8.0 یا بالاتر، Photoshop CS2 یا بالاتر.
در این دوره ، ما مراحل ساخت قسمت ربات از سری ربات های متحول خود را پوشش خواهیم داد. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2012، TopoGun، ZBrush 4، 3ds Max 2012.
تکنیک های رندر صرفه جویی در زمان و جریان های کاری اثبات شده را برای درک و استفاده از مواد، نورپردازی، فرآیندهای پسا و ویژگی هایی مانند Matcap در ZBrush 3.1 بیاموزید. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 3.1 و بالاتر.
کاوش دقیقی از ویژگی های تخصصی و بهترین گردش کار برای هر یک از انواع مواد مایا را کشف کنید. نرم افزار مورد نیاز: Maya 8.0 و بالاتر (فایل های پروژه ایجاد شده با استفاده از Maya 2010).
در این دوره ما از فتوشاپ برای اضافه کردن شاخ و برگ و سایر جزئیات ظریف به تصویر جزیره ای که در Softimage روشن و رندر شده است استفاده می کنیم. نرم افزار مورد نیاز: Softimage 7.5 و Photoshop.
در این دوره با نکات و ترفندهای مختلف شبکه سایه بان آشنا می شویم. نرم افزار مورد نیاز: Softimage.
در این سری از آموزشهای مایا، تعدادی از ویژگیهای مفید مایا را بررسی خواهیم کرد که به شما کمک میکند تا بسیاری از کارهای روزمره را با سرعت و کارایی بیشتر انجام دهید. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2013.
یک گردش کار صرفهجویی در زمان برای رندر کردن مجموعههای داخلی و تکنیکهای پرتو ذهنی آزمایششده توسط تولید که میتواند برای فیلم، بازی و تجسمهای معماری استفاده شود، بیاموزید. نرم افزار مورد نیاز: XSI 6.0 و بالاتر (XSI 6.02 برای باز کردن فایل های پروژه مورد نیاز است).
در این سری از درسها، ما شما را در فرآیند رندر کردن صحنه مایا به پاسهای متعدد و استفاده از تکنیکهای پیشرفته برای ترکیب این پاسها با استفاده از Fusion قرار میدهیم. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2009 و Fusion 6.0 و...
یک گردش کار تولید را برای رندر کردن مجموعه های داخلی و تکنیک های صرفه جویی در زمان که می تواند برای فیلم، بازی و تجسم های معماری استفاده شود، بیاموزید. نرم افزار مورد نیاز: Maya 8.5 یا بالاتر.
در این سری از آموزش ها، نگاهی دقیق به هر یک از گره های تبدیل داده های ذهنی خواهیم انداخت. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2008 و بالاتر.
در این سری از آموزش ها، نگاهی دقیق به هر یک از گره های کانتور اشعه ذهنی خواهیم داشت. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2008 و بالاتر.
کاوش دقیقی از ویژگی های تخصصی و بهترین گردش کار برای هر یک از گره های کاربردی رنگ مایا را کشف کنید. نرم افزار مورد نیاز: Maya 8.0 و بالاتر (فایل های پروژه ایجاد شده با استفاده از Maya 2010).
یاد بگیرید که چگونه ZBrush و XSI را در گردش کار خود ادغام کنید. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 2.0، XSI 5 Foundation.
با 2 ساعت آموزش پروژه محور، به راحتی ملزومات Character Rigging را بیاموزید. نرم افزار مورد نیاز: XSI 5.0 و بالاتر.
در این سری از آموزش ها، نگاهی دقیق به هر یک از گره های بافت ذهنی خواهیم انداخت. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2008 و بالاتر.
با 1.5 ساعت آموزش پروژه محور، به راحتی ملزومات Character Enveloping را بیاموزید. نرم افزار مورد نیاز: XSI 5.0 و بالاتر.
این آموزش جامع Maya 2015 برای کمک به شما در درک کاملی از ویژگیهای اصلی موجود در مایا و کمک به شما جهت سهولت در انتقال به این برنامه بسیار قدرتمند طراحی شده است. نرم افزار مورد نیاز: مایا 2015 ، فتوشاپ. EM> توجه: این ...
در این دوره، گرههای Hypershade Utility عمومی مایا را مورد بحث قرار میدهیم.
در این سری از درسها، ما بسیاری از ابزارها و ویژگیهای MARI را بررسی خواهیم کرد که به شما امکان میدهند مدلهای خود را سریعتر و با دقت بیشتری تکسچر کنید. نرم افزار مورد نیاز: MARI 1.2v1 و بالاتر.
این آموزش جامع برای کمک به شما در درک کاملی از ویژگیهای اصلی موجود در 3ds Max و کمک به شما جهت سهولت در انتقال این برنامه بسیار قدرتمند طراحی شده است.
به راحتی کل فرآیند مدل سازی، بافت، نورپردازی، انیمیشن و رندر را با XSI یاد بگیرید. نرم افزار مورد نیاز: Softimage XSI 6 و بالاتر.
در این دوره، ما یاد خواهیم گرفت که چگونه از ابزارها و راه حل های قدرتمند موجود در XSI برای ارائه تصاویر الهام بخش استفاده کنیم. نرم افزار مورد نیاز: XSI 7.0 و بالاتر.
این آموزش Maya nCloth به شما کمک میکند تا بر بسیاری از ابزارها و ویژگیهای مهم nCloth تسلط داشته باشید و به شما کمک میکند پایهای محکم برای ایجاد آسان شبیهسازیهای واقعی لباس در مایا داشته باشید. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2013.
در این آموزش CINEMA 4D، نگاهی مقدماتی به مجموعه ابزار MoGraph موجود در CINEMA 4D خواهیم داشت.
اصول گره های پرتو ذهنی را در مایا بیاموزید و به کار خود عمق بصری اضافه کنید. Maya 8 یا بالاتر (Maya 8.5 برای فایل های پروژه مورد نیاز است)
در این سری از آموزش ها، ما نگاهی دقیق به هر یک از گره های مادی اشعه ذهنی خواهیم داشت. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2008 و بالاتر.
راه حل های قابل اجرا در تولید را برای جمع آوری نهایی و تکنیک های رندر صرفه جویی در زمان بیاموزید که می توانند در سناریوهای زیادی مورد استفاده قرار گیرند. نرم افزار مورد نیاز: Maya 8 و بالاتر (Maya 2008 برای فایل های پروژه مورد نیاز است).
در این سری از درس ها، روش های مختلفی را برای شبیه سازی سطوح فلزی برس خورده واقع گرایانه در مایا خواهیم آموخت. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2010 یا بالاتر.
اصول مدلسازی، بافتسازی، نورپردازی، متحرک سازی، ریگسازی، رندرینگ و یک گردش کار اثبات شده در تولید را در ICE بیاموزید. نرم افزار مورد نیاز: XSI 7.0 یا بالاتر.
در این آموزش Softimage، اصطلاحات، تعاریف و گردش کار ضروری را به شما آموزش میدهیم تا به شما در ایجاد یک پایه محکم برای ایجاد متریال و بافت در Softimage کمک کنیم. ما آموزش را با توضیح اینکه چه شبکه سایه زنی شروع می کنیم...
در این سری از درسها، بسیاری از راههای استفاده از شبکههای سایهانداز را در مایا بررسی خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2011.
در این مجموعه از آموزش های 3ds Max به بررسی فرآیند ایجاد و استفاده از شبکه های سایه دهی در 3ds Max می پردازیم. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2012.
در این آموزش CINEMA 4D ، ما شما را از طریق برخی از ابزارهای اصلی نورپردازی موجود در CINEMA 4D راهنمایی خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: CINEMA 4D R14.
در این سری از آموزش های Maya 2013، یاد می گیریم که چگونه از پنجره ویرایشگر نود مایا استفاده کنیم. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2013.
نحوه ایجاد افکت های سیال پیشرفته در مایا را بیاموزید که با 3.5 ساعت آموزش تعاملی منجر به واقع گرایی فوق العاده می شود. نرم افزار مورد نیاز: Maya 6 Unlimited یا بالاتر.
در این سری از آموزش های 3ds Max 2013، ما یاد خواهیم گرفت که چگونه از ابزارهای State Set موجود در 3ds Max استفاده کنیم. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2013، After Effects CS5.
چه شما یک هنرمند 2D باشید و چه یک 3D ، یک احتمال بسیار خوب وجود دارد که رایانه لوحی یک سخت افزار مهم در کارهای روزمره شما باشد. نرم افزار مورد نیاز: مایا
در این مجموعه از درس ها ، ما یک ساختمان سه بعدی را مدلسازی کرده و آن را در صفحه عکاسی ادغام خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: مایا 2010 ، فتوشاپ.
روشهای خلاقانه برای کاستیک، انعکاس و شکست پرتوهای نور، و تکنیکهای صرفهجویی در زمان را بیاموزید که میتوانند در مجموعهای از سناریوهایی که به اثرات سوزاننده نیاز دارند استفاده شوند. نرم افزار مورد نیاز: Maya 8 و بالاتر (Maya 2008 برای...
این آموزش جامع 3ds Max 2014 برای کمک به شما در درک کامل ویژگی های اصلی موجود در 3ds Max طراحی شده است و به شما کمک می کند انتقال خود را به این برنامه بسیار قدرتمند کاهش دهید. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2014 ، Photoshop CS6.
در این آموزش ZBrush، ما بسیاری از ویژگی های رندر جدید و پیشرفته موجود در ZBrush 4 را بررسی خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 4 و بالاتر.
در این آموزش Maya 2013 ما به شما کمک می کنیم تا درک قوی از ویژگی های اصلی Maya داشته باشید، زیرا ما شما را در هر مرحله از ایجاد یک پروژه کوتاه در Maya راهنمایی می کنیم. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2013.
در این سری از درسها، ما شما را در فرآیند رندر کردن صحنه مایا به چند پاس و استفاده از تکنیکهای پیشرفته برای ترکیب این پاسها با استفاده از NUKE قرار میدهیم. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2009 و NOKE 5.2 و بالاتر.
در این دوره با نکات و ترفندهای مختلف رندر در Vue آشنا می شویم. نرم افزار مورد نیاز: V-Ray برای مایا.
در این دوره آموزشی، نکات و ترفندهای مختلف رندر را یاد می گیریم. نرم افزار مورد نیاز: MODO.
در این سری از درس ها، یاد می گیریم که چگونه با استفاده از فتوشاپ و مایا، چشم های واقعی را تکسچر کنیم و رندر کنیم. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2010، Photoshop.
در این دوره به بسیاری از بهبودهای viewport معرفی شده در 3ds Max 2010 خواهیم پرداخت.
در این سری از آموزش ها، ما نگاهی دقیق به هر یک از گره های ترکیبی نمونه منتال ری خواهیم داشت. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2008 و بالاتر.
روشهای خلاقانه برای استفاده از روشنایی جهانی و تکنیکهای رندر صرفهجویی در زمان را بیاموزید که میتوانند در بسیاری از برنامهها مورد استفاده قرار گیرند. نرم افزار مورد نیاز: Maya 7 و بالاتر (Maya 2008 برای فایل های پروژه مورد نیاز است).
در سلسله درسها، ابزارها، تکنیکها و روشهای مختلفی را که میتوانیم هنگام نورپردازی یک صحنه در فضای باز در مایا استفاده کنیم، بررسی خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2012.
یاد بگیرید که چگونه ZBrush و Maya را در گردش کار خود ادغام کنید. شامل بیش از پنج ساعت آموزش مبتنی بر پروژه است. ایده آل برای کاربران متوسط نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 2.0.
در این آموزش مایا ما یاد خواهیم گرفت که چگونه ظاهر پراکندگی نور یک توری پراش را شبیه سازی کنیم، که با نگاه کردن به سطح یک CD یا DVD قابل مشاهده است. نرم افزار مورد نیاز: Maya.
در این سری از درس ها، یاد خواهیم گرفت که چگونه Maya و RealFlow می توانند با هم برای پروژه های ما استفاده شوند. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2011 و بالاتر، RealFlow 5 و بالاتر.
در این آموزش مایا، برخی از ابزارها و ویژگی های اصلی رندر مایا را که هر هنرمند رندرینگ باید با آن آشنا باشد، بررسی خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2011.
در این مجموعه از درس ها، چندین گره رندر V-Ray را که در Hypershade مایا یافت می شوند، بررسی خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: V-Ray برای Maya 1.5SP1 و بالاتر، Maya 2011 و بالاتر.
در این سری از درسها، جریانهای کاری را که برای مدلسازی و متحرک کردن دارایی گرافیک حرکتی استفاده کردهایم به شما نشان میدهیم که به عنوان بخشی از دوره آموزشی «راهنمای هنرمندان برای حرکت گرافیک در 3ds Max» (موجود در Autodesk Area) استفاده کردیم. نرم افزار مورد نیاز: 3ds...
در این آموزش CINEMA 4D ، ما برخی از گردش کارها را برای ایجاد رندرهای داخلی بسیار واقع گرایانه با استفاده از CINEMA 4D بررسی خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: CINEMA 4D 11.5 یا بالاتر.
در این سری از درس ها، ما یاد خواهیم گرفت که چگونه اشعه ذهنی از روشنایی جهانی برای شبیه سازی پرش نور غیرمستقیم در Softimage استفاده می کند. نرم افزار مورد نیاز: Softimage 2010 یا بالاتر برای فایل های پروژه مورد نیاز است.
در این سری از آموزش ها، نگاهی دقیق به هر یک از گره های عدسی ذهنی خواهیم داشت. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2008 و بالاتر.
در این آموزش Cinema 4D، ما برخی از ابزارها و ویژگی های اصلی رندرینگ را که هر هنرمند رندر CINEMA 4D باید با آنها آشنا باشد، بررسی خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: CINEMA 4D R11.5.
در این دوره، نکات و ترفندهای مختلفی را یاد می گیریم که می تواند به بهبود گردش کار شما در RealFlow کمک کند. نرم افزار مورد نیاز: RealFlow.
در این دوره، ما یاد خواهیم گرفت که چگونه از ابزارها و راه حل های قدرتمند موجود در XSI برای ارائه تصاویر الهام بخش استفاده کنیم. نرم افزار مورد نیاز: XSI 6.0 و بالاتر.
با بیش از سه ساعت آموزش پروژه محور، در زمان صرفه جویی کنید و به راحتی اصول چیدمان UV را در XSI بیاموزید. نرم افزار مورد نیاز: XSI 5 Foundation.
آشنایی با ابزارهای نورپردازی اصلی و ویژگی های 3ds Max برای هر کسی که با این برنامه قدرتمند سه بعدی شروع به کار می کند یک مهارت مهم است. این دوره با یادگیری ما در مورد انواع مختلف چراغ های موجود در ...
در این سری از درسها، حلکننده مایع Hybrido را که یکی از ویژگیهای کلیدی معرفی شده در RealFlow است، بررسی میکنیم. نرم افزار مورد نیاز: RealFlow 5 و بالاتر.
در این آموزش مقدمه ای بر مایا 2012، به شما کمک می کنیم تا درک قوی از مایا و نحوه کار آن پیدا کنید. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2012 و بالاتر.
در این سری از آموزش ها، ابزارهای اصلی و ویژگی های منتال ری در سافت ایمیج را بررسی خواهیم کرد. Softimage 2012 و بالاتر
در آموزش مایا، ما یاد میگیریم که چگونه از ویژگیهای رندر جابهجایی مایا نهایت استفاده را ببریم و به ما این امکان را میدهد تا سطوح با جزییات بالا را با کمی تلاش رندر کنیم. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2012.
با استفاده از HDR Light Studio، میتوانیم بدون زحمت محیطهای استودیویی بسیار واقعگرایانه، با اطلاعات نورپردازی با دامنه دینامیکی بالا ایجاد کنیم، که میتوان از آن برای ایجاد رندرهای واقعی محصول با استفاده از هر نرمافزار رندر استفاده کرد. نرم افزار مورد نیاز: ...
در این مجموعه از آموزش ها ، نگاهی دقیق به هریک از گره های MoGraph Effector CINEMA 4D خواهیم انداخت. نرم افزار مورد نیاز: CINEMA 4D R14.
به راحتی تکنیک های مدل سازی صرفه جویی در زمان، مروری بر ابزارهای مدل سازی و گردش کار اثبات شده برای مدل سازی در XSI را بیاموزید. نرم افزار مورد نیاز: XSI 4 یا بالاتر (XSI 6.5 برای فایل های پروژه مورد نیاز است).
در این آموزش Softimage، یاد خواهیم گرفت که چگونه افکت های حجم واقعی مانند دود، ابرها و شعله های آتش را می توان با استفاده از شبکه های درختی Softimage ICE ارائه کرد. نرم افزار مورد نیاز: Softimage.
در این سری از آموزش ها، ما نگاهی دقیق به هر یک از محیط و گره های هندسی پرتو ذهنی خواهیم داشت. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2008 و بالاتر.
در این آموزش 3ds Max، ما طیف وسیعی از موضوعات را پوشش خواهیم داد تا به سرعت شما را با استفاده از 3ds Max 2011 افزایش دهیم. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2011.
یک گردش کار صرفه جویی در زمان برای تکنیک های مدل سازی و تولید مجموعه های داخلی که می تواند برای فیلم، تجسم های معماری و بازی ها استفاده شود را بیاموزید. شامل 6 ساعت آموزش پروژه محور. نرم افزار مورد نیاز: XSI 6 و بالاتر.
با استفاده از RealFlow، Maya و Mental ray شبیهسازیهای دینامیکی و مایع فوتورئالیستی پیشرفته را با 4 ساعت آموزش پروژه محور ایجاد و رندر کنید. نرم افزار مورد نیاز: RealFlow 3/Maya 7.
در این مجموعه از آموزش های Softimage، گره های مختلف موجود در دسته Texture درخت Softimage Render را بررسی خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: Softimage 2012 و بالاتر.
در این سری از آموزشها، تکنیکها و مراحل مورد استفاده در هنگام ایجاد UV و بافتهای سطح مترو را که در سری توسعه بازیهای موبایل Unity استفاده میشود، به شما آموزش میدهیم. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2012، Photoshop CS5.
در این آموزش Maxwell Render، گردش کار، اصطلاحات و تکنیک های ضروری را به شما آموزش می دهیم تا به شما در شروع استفاده از Maxwell Render با Maya کمک کنیم. نرم افزار مورد نیاز: Maxwell Render 2.6, Maya 2012.
در این ارائه ویژه 3 دسامبر، نکات و ترفندهای متعددی را برای بهبود گردش کار در Maya و RealFlow یاد خواهیم گرفت. نرم افزار مورد نیاز: Maya.
در این سری از درس ها، نحوه استفاده از HDR Light Studio و Maya را با هم به منظور ایجاد نورپردازی استودیویی با کیفیت بالا برای رندرهای خودروی خود یاد خواهیم گرفت. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2010 یا بالاتر، HDR Light Studio 1.5 یا بالاتر.
در این دوره با نکات و ترفندهای مختلفی آشنا می شویم. نرم افزار مورد نیاز: Softimage.
در این سری از درس ها، نگاهی مقدماتی به استفاده از قابلیت های سه بعدی فتوشاپ CS4 برای ایجاد بافت برای شخصیت های سه بعدی خود خواهیم داشت. نرم افزار مورد نیاز: Photoshop CS4.
در این آموزش Softimage، ما برخی از ابزارها و ویژگی های اصلی رندرینگ را که هر هنرمند رندر Softimage باید با آنها آشنا باشد، بررسی خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: Softimage 2011.
در این آموزش Softimage، ما به شما کمک می کنیم تا درک قوی از Softimage و نحوه عملکرد آن داشته باشید. نرم افزار مورد نیاز: Softimage.
در این دوره، نکات مختلف رندر اشعه ذهنی را یاد می گیریم تا سریعتر رندرهایی با کیفیت بالاتر ایجاد کنیم. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2009 و بالاتر.
یک گردش کار ضروری برای رندرینگ با منتال ری و تکنیک هایی برای استفاده کامل از ابزارهای موجود در 3ds Max برای صرفه جویی در زمان و دیدن نتایج بهتر بیاموزید. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2009 و بالاتر. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2009 و بالاتر...
در این سری از آموزش های Softimage، ما یاد خواهیم گرفت که چگونه می توان از Softimage برای مدل سازی یک شخصیت جذاب و کارتونی استفاده کرد، به گونه ای که امکان ایجاد طیف گسترده ای از حرکات و احساسات را در هنگام انیمیشن فراهم می کند. نرم افزار مورد نیاز: Softimage 2010.
مجموعه ای از نکات و ترفندهای خلاقانه برای رندرینگ و تکنیک های صرفه جویی در زمان را بیاموزید که می توانند برای طراحی محصول، فیلم، بازی و تبلیغات استفاده شوند. نرم افزار مورد نیاز: Maya 8 یا بالاتر (Maya 8.5 برای فایل های پروژه مورد نیاز است).
با استفاده از RealFlow4 با نزدیک به 4 ساعت آموزش مبتنی بر پروژه، به راحتی شبیه سازی های مبتنی بر ذرات واقعی و افکت های سیال ایجاد کنید. ایده آل برای هنرمندان جدید و با تجربه. نرم افزار مورد نیاز: RealFlow 4.
در این آموزش Softimage، نحوه ایجاد ظاهر نورپردازی استودیویی در Softimage را برای رندرهای تمیز و حرفه ای یاد خواهیم گرفت. نرم افزار مورد نیاز: Softimage 7.5 و بالاتر.
در این آموزش ZBrush، نحوه استفاده از UV Master در ZBrush 3 را یاد خواهیم گرفت. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 3.5 R3.
در این سری از درس ها، نحوه استفاده از RealFlow RenderKit را در داخل مایا خواهیم آموخت. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2010 و بالاتر، RealFlow 5 و بالاتر.
در این آموزش، ابزارها و ویژگیهای اصلی ذهن پرتو در مایا را بررسی خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2014.
در این آموزش مایا یاد می گیریم که چگونه از ویژگی های جدید و عالی در Maya 2009 استفاده کنیم. در پایان این آموزش، شما توانایی استفاده بهتر از همه ویژگی های جدید اضافه شده در Maya 2009 را خواهید داشت. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2009
در این دوره یاد می گیریم که چگونه از انواع ابزارهای نورپردازی و سایه زنی در اشعه ذهنی برای شبیه سازی ظاهر مواد مایع واقعی استفاده کنیم. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2009 و بالاتر.
در این آموزش با ابزارها و ویژگی های نورپردازی ضروری موجود در مایا آشنا می شویم. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2012 و بالاتر.
در این سری از آموزش های مایا، نگاهی مقدماتی به Viewport 2.0 خواهیم داشت. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2013.
در این دوره کوتاه، ما یاد می گیریم که چگونه ویژگی های مواد نیمه شفاف را تقلید کنیم که کاملاً شفاف نیستند اما همچنان به نور اجازه عبور می دهند. نرم افزار مورد نیاز: Maya.
در این سری از درس ها، ما یاد خواهیم گرفت که چگونه با استفاده از Render Elements در V-Ray برای مایا، کنترل بسیار بالایی بر روی رندرهای نهایی خود به دست آوریم. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2011 و بالاتر، V-Ray برای Maya 1.5 SP1 و بالاتر.
در این آموزش یاد می گیریم که چگونه با استفاده از ZBrush یک نیم تنه واقعی انسان بسازیم. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 3.5 R3.
تکنیکهای مدلسازی تولید و گردش کار نوآورانه برای ایجاد توپولوژی تمیز، کار در محدودیتهای چند ضلعی و ساخت داراییها را از هنر مرجع بیاموزید. نرم افزار مورد نیاز: XSI 6.0 یا بالاتر (XSI 7.0 برای باز کردن فایل های پروژه مورد نیاز است).
در این سری از درس ها، تکنیک های مختلف و چند نکته مفید برای تنظیم نور واقعی برای یک صحنه داخلی با استفاده از V-Ray برای مایا را بررسی خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2011 و V-Ray بالاتر برای Maya 1.5 SP1 و بالاتر.
در این مجموعه از آموزش ها ، شما می آموزید که چگونه با درج یک جریان کار خطی در پروژه های ارائه خود ، واقع بینی نور خود را به طرز چشمگیری بهبود بخشید. نرم افزار مورد نیاز: Softimage 2013.
در این سری از درس ها، نگاهی دقیق به هر یک از گره های رندر Hypershade Maya خواهیم داشت. نرم افزار مورد نیاز: Maya 8.0 و بالاتر (فایل های پروژه ایجاد شده با استفاده از Maya 2010.)
در این سری از آموزش های Softimage، یاد می گیریم که چگونه می توان از Softimage برای ایجاد دارایی های بازی نسل بعدی که حاوی سطوح بالایی از جزئیات هستند استفاده کرد. نرم افزار مورد نیاز: Softimage 7.5.
یک گردش کار طراحی محور برای تجسم محصول و تکنیک های تولید تا طراحی با محدودیت های زیبایی شناختی و قابلیت استفاده، نورپردازی استودیویی و رندر واقع گرایانه را بیاموزید. نرم افزار مورد نیاز: Maya 8.5 یا بالاتر.
در این سری از آموزش ها، نگاهی دقیق به هر یک از گره های نوری پرتوهای ذهنی خواهیم داشت. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2008 و بالاتر.
در این سری از درس ها، روش های مختلف شبیه سازی اثر الگوهای سوزاننده ایجاد شده توسط آب را مورد بحث قرار می دهیم. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2010 یا بالاتر.
در این سری از آموزشها، تکنیکها و مراحلی را به شما آموزش میدهیم که هنگام ایجاد نورپردازی برای سطح مترو که در سری توسعه بازیهای موبایل Unity استفاده میشود، استفاده میکنیم. نرم افزار مورد نیاز: Unity 3.4.
در این سری از درسها، نگاهی مقدماتی به بسیاری از ویژگیهای رندر موجود در V-Ray برای مایا خواهیم داشت. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2011 و بالاتر.
در این دوره، روشهای مختلف استفاده از ZBrush را برای ژست گرفتن سریع و جان بخشیدن به شخصیتهای شما بررسی میکنیم. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 3.1 و بالاتر.
در این آموزش Softimage به شما آموزش می دهیم که چگونه می توان از تصاویر Rotoscope برای مدل سازی مرجع انیمیشن در Softimage استفاده کرد. نرم افزار مورد نیاز: Softimage 2012.
با بیش از 3.5 ساعت آموزش پروژه محور، به راحتی تکنیک های ساخت بازی و نحوه پیاده سازی ویژگی های قدرتمند XSI برای توسعه بازی های نسل بعدی را بیاموزید. نرم افزار مورد نیاز: XSI 5.1.1 Foundation، C++ Compiler. XSI Essentials...
در این آموزش، ما سیستم بافت سازی رویه ای Substance را که همراه با Maya ارائه شده است، بررسی خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2012 و بالاتر.
یک گردش کار تولید را با ویژگی کاملاً به روز شده Render Pass مجموعه در Maya 2009 بیاموزید. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2009 و بالاتر.
اهداف این آموزش شامل برجسته کردن فرآیندها برای گرفتن محیط نورپردازی مبتنی بر تصویر برای اهداف نورپردازی و رندر، تکنیک های نورپردازی مبتنی بر تصویر در مایا، اهمیت رندرینگ با گردش کار خطی، ...
اصول تصویربرداری با برد دینامیکی بالا و گردش کار اثبات شده برای ایجاد و استفاده از تصاویر HDR در بسیاری از سناریوها و پروژه ها را بیاموزید. نرم افزار مورد نیاز: XSI 6.0 یا بالاتر، Photoshop CS2 یا بالاتر.
در این سری از آموزش های مایا، یاد خواهید گرفت که چگونه با استفاده از موهای مایا، مدل موی واقعی برای شخصیت های خود ایجاد کنید. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2012.
در این سری از درس ها، نگاهی مقدماتی به RealFlow 2012 و بسیاری از ویژگی های کلیدی این نرم افزار شبیه سازی سیال قوی خواهیم داشت. نرم افزار مورد نیاز: RealFlow 2012.
در این سری از آموزشهای رایگان مایا، گردشهای کاری، اصطلاحات و تکنیکهای ضروری را به شما آموزش میدهیم تا به شما در شروع کار با مایا کمک کنیم. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2011 و بالاتر.
این آموزش جامع Softimage 2014 برای کمک به شما در درک کاملی از ویژگیهای اصلی موجود در Softimage و سهولت انتقال شما به این برنامه بسیار قدرتمند طراحی شده است. نرم افزار مورد نیاز: Softimage 2014.
در این آموزش مایا، تکنیکهای مختلفی برای ایجاد نورپردازی واقعگرایانه را بررسی میکنیم که میتواند حس حال و هوا و فضای مایا را نیز منتقل کند. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2011.
در این جلد از خط تولید Infiltrator، مراحل تنظیم مواد، چراغ ها و پاس های رندر را برای آماده سازی برای ترکیب نهایی خواهیم داشت. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2011.
در این سری از درسها، ویژگیهای رندر پیشرفته موجود در سایهزنهای تولید اشعه ذهنی 3ds Max و اینکه چگونه میتوانند به بخش ارزشمندی از خط لوله تولید شما تبدیل شوند، بحث خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max.
در این دوره با نکات و ترفندهای مختلف مدلسازی آشنا می شویم. نرم افزار مورد نیاز: Softimage.
در این دوره، نکات و ترفندهای مختلف مدل سازی چند ضلعی را یاد می گیریم. نرم افزار مورد نیاز: Softimage.
با همکاری Autodesk، Digital-Tutors مشتاق است تا در مورد برخی از ابزارهای قدرتمند موجود در 3ds Max به شما آموزش دهد و توضیح دهد که چگونه این ابزارها را می توان در یک پروژه گرافیک حرکتی گنجاند. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2013، پس از ...
در این آموزش، نحوه ایجاد رندرهای زیبای مایا را از شبیه سازی RealFlow Hybrido یاد خواهیم گرفت. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2012، RealFlow 2012.
در این دوره ، شما نگاهی عمیق به نحوه کار در مناطق مختلف مایا با استفاده از یک رویکرد مبتنی بر پروژه خواهید داشت.
در این آموزش کوتاه مایا، ما یاد می گیریم که چگونه با استفاده از انواع نقشه ها و تنظیمات متریال، به لاستیک های ماشین رندر شده خود ظاهری واقعی بدهید. نرم افزار مورد نیاز: Maya (همه نسخه ها).
در این سری از آموزش ها نحوه تکسچر و رندر واقعی چشم ها با استفاده از فتوشاپ و سافت ایمیج را یاد می گیریم. نرم افزار مورد نیاز: Softimage 2010، Photoshop.
با استفاده از XSI و چندین تکنیک صرفه جویی در زمان که می تواند برای فیلم، بازی و پروژه های طراحی خودرو از آنها استفاده شود، یک گردش کار تولید برای مدل سازی خودرو را بیاموزید. نرم افزار مورد نیاز: XSI 6.0 یا بالاتر (XSI 7.0 برای باز کردن فایل های پروژه مورد نیاز است).
در این آموزش 3ds Max 2013 ، ما طیف گسترده ای از عناوین را به شما خواهیم گفت تا بتوانید با استفاده از 3ds Max 2013 به سرعت به سرعت برسید. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2013.
در این سری از درسها، ما شما را با فرآیند رندر کردن صحنه مایا به چند پاس و استفاده از تکنیکهای پیشرفته برای ترکیب این پاسها با استفاده از افترافکت آشنا میکنیم. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2009 و بعد از...
در این آموزش Softimage، تکنیکها و گردشهای کاری را به اشتراک میگذاریم که میتوانید در Softimage از آنها برای بهبود چشمگیر سرعت، کیفیت و انعطافپذیری خط لوله رندر خود استفاده کنید. نرم افزار مورد نیاز: Softimage 2010 و بالاتر.
در این دوره آموزشی، نکات و ترفندهای مختلف رندر را یاد می گیریم. هر ویدیو در این دوره یک درس مستقل با محوریت نکات و ترفندهایی است که می تواند به بهبود گردش کار رندر شما در Maxwell Render کمک کند. نرم افزار مورد نیاز: Maxwell Render.
در این دوره کوتاه، یاد می گیریم که چگونه می توان از Maya Toon برای ساخت یک پاس سفارشی وایرفریم استفاده کرد. نرم افزار مورد نیاز: Maya.
در این آموزش مایا، ما به شما کمک می کنیم تا درک قوی از مایا و نحوه کار آن پیدا کنید. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2011 و بالاتر.
در این آموزش Softimage با ابزارها و ویژگی های نورپردازی ضروری موجود در Softimage آشنا می شویم. نرم افزار مورد نیاز: Softimage 2012 و بالاتر.
در این دوره، یاد خواهیم گرفت که چگونه از Mental Ray Production Shaders می توان برای رساندن رندرهای مایا به سطح جدیدی از واقع گرایی و کارایی استفاده کرد. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2008 و بالاتر.
در این سری از درس ها، یاد می گیریم که چگونه با استفاده از فتوشاپ و 3ds Max، چشم های واقعی را تکسچر کنیم و رندر کنیم. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2010، Photoshop.
در این آموزش، روش های ایجاد و استفاده از صفحات تصویر در مایا را برای استفاده به عنوان مرجع مدل سازی می آموزیم. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2012 و بالاتر.
در این مجموعه درس، با طیف گسترده ای از گره های رندر Hypershade مفید آشنا می شویم. نرم افزار مورد نیاز: Maya (همه نسخه ها).
این آموزش جامع برای کمک به شما در درک کاملی از ویژگیهای اصلی موجود در 3ds Max و کمک به شما جهت سهولت در انتقال این برنامه بسیار قدرتمند طراحی شده است. بنابراین در طول این دوره ها ، شما فرصتی برای ...
در این آموزش مایا، یاد خواهید گرفت که چگونه به طور چشمگیری واقع گرایی نورپردازی خود را با گنجاندن یک جریان کاری خطی در خط لوله رندر خود بهبود بخشید. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2012.
در این سری از درس ها، نگاهی مقدماتی به رندر قدرتمند آرنولد برای مایا خواهیم داشت. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2014، Arnold برای Maya 0.25.2.
در این دوره، خواهیم دید که چگونه می توان از کامپوزیتور قوی و مبتنی بر گره Softimage برای ترکیب و اصلاح پاس های رندر شده استفاده کرد. نرم افزار مورد نیاز: XSI 7.0 یا بالاتر.
در این دوره از سری حرفه ای ، ما برخی از تکنیک ها و مفاهیم استفاده شده در هنگام نورپردازی و رندر پروژه ربات متحول خود را کشف خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: مایا 2012.
اصول ذهنی پرتو را بیاموزید و با 3 ساعت آموزش پروژه محور شروع به افزودن غنای بصری به کار خود کنید. ایده آل برای کاربران مبتدی تا متوسط. نرم افزار مورد نیاز: XSI 5 Foundation.
در این سری از درس ها، بسیاری از ویژگی های سه بعدی موجود در فتوشاپ را بررسی خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: Photoshop CS5 و بالاتر.
در این سری از درس ها، یاد می گیریم که چگونه منتال ری از Final Gathering برای شبیه سازی نور غیر مستقیم در Softimage استفاده می کند. نرم افزار مورد نیاز: Softimage 2010 یا بالاتر برای فایل های پروژه مورد نیاز است.
یک گردش کار ضروری برای نورپردازی در 3ds Max و تکنیک های اساسی برای ایجاد حالات و افزودن واقع گرایی بیشتر به صحنه های خود از طریق نورپردازی را بیاموزید. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2009 و بالاتر (برای باز کردن فایل های پروژه مورد نیاز است).
در این سری از آموزش های مایا، یاد خواهید گرفت که چگونه با استفاده از مایا و اشعه ذهنی، نتایج نورپردازی دراماتیک استودیویی ایجاد کنید.
در این دوره، نکات و ترفندهای مختلف مدل سازی NURBS را یاد می گیریم. نرم افزار مورد نیاز: Softimage.
گردش کار عملی برای شبیه سازی نورپردازی دقیق فیزیکی و رندر انواع سطوح مختلف را بیاموزید و مروری جامع از ابزارهای با کارایی بالا و ویژگی های جدید پرتو ذهنی در Maya 2009 به دست آورید. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2009 و بالاتر.
به راحتی اصول مدل سازی Polygon و Sub-D را در XSI بیاموزید. XSI 3 Foundation و بالاتر (5.1 مورد نیاز برای فایل های پروژه).