آموزش ایجاد مو برای شخصیت های بازی نسل بعدی در مایا

Creating Hair for Next-Gen Game Characters in Maya

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این آموزش مایا، ما روند ایجاد موهای چند ضلعی برای شخصیت‌های سه بعدی مایا را بررسی می‌کنیم. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2011. در این آموزش مایا، ما روند ایجاد موهای چند ضلعی برای شخصیت های سه بعدی خود در داخل مایا را بررسی خواهیم کرد. فرآیند ایجاد موهای چند ضلعی به ویژه هنگام ایجاد کاراکترها برای استفاده در یک موتور بازی بلادرنگ مفید است، جایی که استفاده از یک سیستم دینامیک واقعی مو موثر نیست. تمرکز این آموزش بر روی ایجاد موهای چند ضلعی است که به اندازه کافی ساده است تا در موتور بازی استفاده شود اما ظاهر بصری چیزی بسیار پیچیده تر است. ما این دوره را با بررسی چند تکنیک برای ایجاد موهای چند ضلعی و حالت دادن به موها برای داشتن ظاهری که می‌خواهیم شروع می‌کنیم. از آنجا به Adobe Photoshop می‌رویم و یک سری نقشه‌های رنگی و نقشه‌های شفاف ایجاد می‌کنیم که هندسه موهای ما واقع‌گرایی و پیچیدگی مورد نیاز را می‌دهد. در نهایت در این آموزش، یاد خواهیم گرفت که چگونه می‌توانیم سایه‌های ظریف مو را در چهره شخصیت خود بگنجانیم تا نتیجه نهایی واقعی‌تری داشته باشیم. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2011.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

ایجاد مو برای شخصیت های بازی نسل بعدی در مایا Creating Hair for Next-gen Game Characters in Maya

  • ایجاد منحنی های اولیه برای سطح مو Creating Initial Curves for Hair Surface

  • ایجاد منحنی های اضافی برای سطح مو Creating Additional Curves for the Hair Surface

  • منحنی های لوفتینگ برای ایجاد سطح اولیه مو Lofting Curves to Create Initial Hair Surface

  • ایجاد اولین بخش های مو برای سر شخصیت Creating the First Hair Segments for the Character's Head

  • ایجاد بخش های مو برای جلوی سر Creating Hair Segments for the Front of the Head

  • ایجاد قسمت های مو برای کنار سر Creating Hair Segments for the Side of the Head

  • ایجاد بخش های مو برای پشت سر Creating Hair Segments for the Back of the Head

  • قرار دادن اشعه ماوراء بنفش برای تک تک بخش های مو Laying Out UVs for the Individual Hair Segments

  • استفاده از Adobe Photoshop برای ایجاد نقشه های بافت مو Using Adobe Photoshop to Create Hair Texture Maps

  • ایجاد نقشه های مو برای چتری های شخصیت Creating Hair Maps for the Character's Bangs

  • رفع همپوشانی قطعات مو Fixing Overlapping Hair Segments

  • رندر انسداد مو با نقشه های شفاف Rendering Hair Occlusion with Transparency Maps

  • پخت انسداد در پوست شخصیت Baking Occlusion into the Character's Skin

نمایش نظرات

آموزش ایجاد مو برای شخصیت های بازی نسل بعدی در مایا
جزییات دوره
2h 1m
14
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
Kyle Green
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Kyle Green Kyle Green

کایل یکی از اولین نویسندگان Digital-Tutor ها بود که اکنون یک شرکت Pluralsight است. و بیش از 10 سال عضوی از تیم بوده است. کایل کار خود را در زمینه آموزش گرافیک رایانه ای به عنوان مربی کالج آغاز کرد و از سال 2002 به عنوان مربی ارائه خدمات برنامه نویسی Digital-Tutor و مدیر برنامه درسی کار کرد. کایل در بسیاری از پروژه های معروف شرکت کرده و به تیم Digital-Tutor کمک کرده است تا در طول تاریخ شرکت جوایز کسب کند . کایل افتخار داشته است که هنر خود را در سالن علوم نیویورک برای پروژه الکسا ، یک اندروید زن ایجاد شده در مایا ، به نمایش بگذارد. با کمک تخصص رندر کایل ، دیگر هرگز بازتاب را با انکسار در مقابل همسران اشتباه نمی گیرید.