در این مجموعه از آموزش ها ، ما یاد خواهیم گرفت که چگونه سریع با مدل سازی ، بافت ، نور و ارائه در 3ds Max بلند شوید. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2015 ، Photoshop CS4.
در این آموزش 3ds Max، با تکنیک های مختلف مدل سازی موجود در 3ds Max برای ایجاد یک دوچرخه مفهومی آینده آشنا می شویم. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2012.
در این سری از آموزش های مقدماتی Substance Designer، قصد داریم اصول کار با Substance Designer را بیاموزیم. نرم افزار مورد نیاز: Substance Designer 3.5.
در این آموزش یونیتی، یاد می گیریم که چگونه صدا را به آبجکت های بازی خود در یونیتی اضافه کنیم. نرم افزار مورد نیاز: Unity 3.4.
در این مجموعه از آموزش ها ، ما می آموزیم که چگونه یک معما سرگرم کننده و چالش برانگیز ایجاد کنیم که در بیشتر بازی های اکشن و ماجراجویی دیده می شود. نرم افزار مورد نیاز: Unity 4.3.
در این سری از آموزش ها به اصول تکسچر کردن کاراکترها در فتوشاپ می پردازیم. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2012، Photoshop CS4.
در این مجموعه از آموزش ها ، آنچه را که از جلد 1 به جلد 8 رسیده ایم می گیریم و نسخه نهایی بازی خود را ایجاد می کنیم. نرم افزار مورد نیاز: Unity 4.3.
در این سری از آموزش ها، یاد می گیریم که چگونه از ویژگی های اصلی کیت توسعه Unreal برای ایجاد یک محیط بصری خیره کننده استفاده کنیم. نرم افزار مورد نیاز: Unreal Development Kit.
در این مجموعه از آموزش ها یاد خواهیم گرفت که چگونه مدل های 3D را برای بازی ها باز کنیم. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2014.
در این آموزش 3ds Max قدم به قدم پیش می رویم و یک زن استایل شده ایجاد می کنیم. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2012.
در این جلد از سری بازیهای مسابقهای دوبعدی، ما به ساختن سیستمهای اصلی بازی مانند پاورآپها و رفتار دشمن ادامه خواهیم داد.
به مجموعه حرفه ای مجسمه سازی موجودات جهش یافته در ZBrush خوش آمدید ، یک راهنمای پیشرفته یادگیری برای هنرمندان ماهر که توسط Digital-Tutor ، بزرگترین کتابخانه آموزش آنلاین CG در جهان ، و Pixologic ، یک آموزش مجاز ...
در این جلد از خط لوله توسعه بازی Indie، ما نمونه سازی اولیه عملکرد شخصیت بازی خود را با استفاده از موتور قدرتمند بازی Unity آغاز خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: Unity 4.3.
در این سری از آموزش های CryENGINE به نحوه وارد کردن یک کاراکتر سفارشی به CryENGINE می پردازیم.
در این سری از آموزش های 3ds Max، نگاهی عمیق به تغییر دهنده های فضای جهان در 3ds Max خواهیم داشت. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2012.
در این سری از آموزش ها ، ما در مورد خط لوله ایجاد یک دارایی بازی استاتیک مش برای Unreal Engine 4 بحث خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2015 ، Unreal Engine 4.1.1 ، dDo ، Photoshop CS4.
به جلد اول مسیر یادگیری شروع سریع به Unity خوش آمدید ، ما اصول شروع کار در Unity را بیان خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: Unity 4.3.
در این آموزش Vue، ما جنبههای مهم Vue را بررسی میکنیم تا یک هنرمند جدید Vue را سریعتر کنیم. نرم افزار مورد نیاز: Vue 10 xStream.
ما این آموزش مدل سازی 3ds Max را با بررسی انواع هندسه در دسترس شما آغاز می کنیم. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2014.
در این سری از آموزش های یونیتی قصد داریم با ویژگی های اصلی یونیتی آشنا شویم. نرم افزار مورد نیاز: Unity 4.1.
در این مجموعه از آموزش Substance Painter ، ما یک شخصیت بازی را مرحله به مرحله و با استفاده از Substance Painter ساختار می دهیم. نرم افزار مورد نیاز: Substance Painter 1.1.
در این سری از آموزش ها ، ما در مورد مبانی اصلی برنامه نویسی با C # در Unity بحث خواهیم کرد و آنچه را که آموخته ایم در یک پروژه کوچک به کار می گیریم. نرم افزار مورد نیاز: Unity 4.3.
در این دوره، بیشتر ویژگی های اصلی اضافه شده به موتور بازی Unity در آخرین نسخه، Unity 3 را مورد بحث قرار خواهیم داد. نرم افزار مورد نیاز: Unity 3.5.
در این مجموعه از آموزشهای Unreal Engine ، برخی از ویژگیها و کاربردهای اصلی Matinee را بررسی خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: موتور غیرواقعی 4.5.1.
در این سری از آموزش های یونیتی، پایه های اصلی اسکریپت نویسی با سی شارپ در یونیتی را مورد بحث قرار می دهیم و آنچه را که آموخته ایم در دو پروژه کوچک به کار می گیریم. نرم افزار مورد نیاز: Unity 3.5.
در این سری از آموزشهای CryENGINE، اصول ایجاد افکتهای ذرات عالی در CryEngine را خواهیم آموخت.
در این سری از آموزش های Vue، اصول اساسی ایجاد یک محیط Vue در Vue 10 را می آموزیم. نرم افزار مورد نیاز: Vue 10.
در جلد 5 از Quick Start to Modeling در 3ds Max، ما شروع به تقویت تمام مفاهیم، ابزارها و تکنیک های سطوح قبلی می کنیم و یک شخصیت کامل ایجاد می کنیم. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2014.
در این سری از آموزش ها، ما به هر یک از عبارات متریال مورد استفاده برای ایجاد مواد خیره کننده در Unreal Engine 4 خواهیم پرداخت. نرم افزار مورد نیاز: Unreal Engine 4.3.
در این سری از آموزشهای CryENGINE، ما میخواهیم نحوه استفاده از چراغها در CryENGINE را بیاموزیم. نرم افزار مورد نیاز: CryENGINE 3.4 (Build 3696)
در این مجموعه از آموزش ها ، شما می آموزید که چگونه یک شخصیت بازی را گام به گام در Mudbox ساختار دهید. نرم افزار مورد نیاز: Mudbox 2014.
در این سری از آموزشهای UDK، ما قصد داریم اصول اصلی کار با Kismet در UDK را بیاموزیم تا درک قوی از نحوه عملکرد این سیستم قدرتمند به شما ارائه دهیم. نرم افزار مورد نیاز: Unreal Development Kit (فوریه 2013).
در جلد اول از سری بازیهای مسابقهای دوبعدی در Unity، نحوه شروع نمونهسازی اولیه بازی مسابقهای دوبعدی را پوشش خواهیم داد. نرم افزار مورد نیاز: Unity 4.2.
در جلد 3 از سری بازیهای مسابقهای دوبعدی در Unity، ما روی ایجاد عملکرد اصلی گیمپلی برای پاور آپها کار خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: Unity 4.2.
به جلد 3 موتور شروع سریع به موتور غیرواقعی خوش آمدید ، مجموعه ای از آموزشهای ویژه ساخته شده که به ترتیب دنبال می شوند و با تقویت تمرینات ارزشمند برای تقویت مفاهیم آموخته می شوند. نرم افزار مورد نیاز: Unreal Engine 4.3.
این آموزش یونیتی، روند ایجاد یک رابط کاربری گرافیکی سفارشی برای بازی موبایل ما در تبلت اندروید را مورد بحث قرار می دهد. نرم افزار مورد نیاز: Unity 3.4.
در این دوره ، ما مراحل ساخت قسمت ربات از سری ربات های متحول خود را پوشش خواهیم داد. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2012، TopoGun، ZBrush 4، 3ds Max 2012.
در این آموزش یونیتی، پایه های اصلی اسکریپت نویسی با جاوا اسکریپت در یونیتی را مورد بحث قرار خواهیم داد. نرم افزار مورد نیاز: Unity 3.4.
در این آموزش طراحی بازی ، ما یاد خواهیم گرفت که چگونه خزهای باورنکردنی برای حیوانات در بازی ها ایجاد کنیم. نرم افزار مورد نیاز: Substance Painter 1.2، 3ds Max 2015، ZBrush 4R6، Photoshop CS4.
در این مجموعه از آموزش ها اصول اولیه نگارش برنامه نویسی در Unity را فرا خواهیم گرفت. نرم افزار مورد نیاز: Unity 4.3.
در این مجموعه از آموزش ها ، ما یاد خواهیم گرفت که چگونه نقشه های جریان را برای ایجاد یک سایه بان آب در UDK ایجاد و استفاده کنیم. نرم افزار مورد نیاز: MARI v2.0v1 ، UDK جولای 2013.
در این سری از آموزش ها ، ما در مورد مفاهیم ، تکنیک ها و ابزارهای مربوط به استفاده از گردش کار مجسمه سازی برای ساخت مدل های بسیار دقیق بحث خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2013 ، Mudbox 2013 SP1.
در این مجموعه از آموزش Unreal Engine ، ما در مورد نحوه ایجاد جلوه های ذره ای یاد خواهیم گرفت و در مورد برخی از روشهای خوب استفاده از هر نوع جلوه ذره در Unreal Engine 4 صحبت خواهیم کرد.
در این مجموعه ما به اجزای اصلی کار با ویژگیهای 2D در Unity خواهیم پرداخت. نرم افزار مورد نیاز: Unity 4.3.
در این مجموعه از آموزش ها ، ما دارایی های بازی خود را به پایان می رسانیم و آنها را در پروژه خود ادغام می کنیم. نرم افزار مورد نیاز: Unity 4.3، Photoshop CS4، Maya LT 2015.
در این مجموعه از آموزش ها ، ما نمونه سازی عملکرد اصلی یک رئیس بازی را که ممکن است در یک پیمایشگر دو بعدی مشاهده کنید ، طی خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: Unity 4.3.
در این سری از آموزش ها ، ما برخی از نکات و تکنیک های مفید برای بهینه سازی بازی های خود را در Unity بحث خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2014 ، Unity 4.3.
در جلد 3 از شروع سریع به Unity ، ما اصول اولیه اسکریپت نویسی در Unity را بیان خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: Unity 4.3.
در این مجموعه از آموزش ها ، ما در مورد چگونگی ایجاد و دستکاری مواد در Unreal Engine 4 بحث خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: Unreal Engine 4.1.1.
در این سری از آموزشهای یونیتی، عملکرد اولیه زرههای نمونه و همچنین مواد مختلف را برای شخصیسازی کاراکتر ایجاد میکنیم. نرم افزار مورد نیاز: Unity 3.5.
در این دوره با نکات و ترفندهای مختلفی آشنا می شویم. نرم افزار مورد نیاز: CryENGINE.
در این سری از آموزش های 3ds Max به نکات و تکنیک هایی برای ایجاد شخصیت های بازی با چند ضلعی کم مورد استفاده در بازی های سبک MMO می پردازیم. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2012.
در این دوره، جلد 5 از سری بازی های مسابقه ای دو بعدی در Unity، ما در مورد فرآیندهای نهایی قبل از بسته بندی بازی خود صحبت خواهیم کرد.
در این سری از آموزش ها، چند تکنیک برای ایجاد زباله برای بازی ها مورد بحث قرار خواهیم داد. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2014، Photoshop CS4، Mudbox 2014.
در این سری از آموزش ها، اصول ایجاد تعامل در Unreal Engine 4 را بدون نوشتن حتی یک خط کد یاد می گیریم. نرم افزار مورد نیاز: Unreal Engine 4.1.1.
این آموزش جامع برای کمک به شما در درک کاملی از ویژگیهای اصلی موجود در 3ds Max و کمک به شما جهت سهولت در انتقال این برنامه بسیار قدرتمند طراحی شده است.
در این دوره با نکات و ترفندهای مختلف در Vue آشنا می شویم. نرم افزار مورد نیاز: Vue.
در این مجموعه از آموزش ها ، ما در مورد چگونگی باز کردن سریع UV های شخصیت بازی با برخی از ابزارهای بسیار قدرتمند در 3ds Max بحث خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2014.
در این آموزش یونیتی، نحوه استفاده موثر از موتور بازی را یاد خواهیم گرفت. نرم افزار مورد نیاز: Unity 3.4.
در این سری از آموزش ها، تکنیک های ایجاد دارایی های بازی با استفاده از 3ds Max، ZBrush و Photoshop را مورد بحث قرار می دهیم.
در جلد 2 Quick Start to Unity به اصول اولیه انیمیشن و فیزیک در Unity خواهیم پرداخت.
این آموزش جامع 3ds Max 2014 برای کمک به شما در درک کامل ویژگی های اصلی موجود در 3ds Max طراحی شده است و به شما کمک می کند انتقال خود را به این برنامه بسیار قدرتمند کاهش دهید. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2014 ، Photoshop CS6.
در این مجموعه از آموزش های Unity ، ما یاد خواهیم گرفت که چگونه یک نبرد رئیس چند مرحله ای برای تیرانداز اول شخص ایجاد کنیم. نرم افزار مورد نیاز: Unity 4.2.
در این سری از آموزش ها می خواهیم یاد بگیریم که چگونه با استفاده از Marmoset Toolbag رندرهای خیره کننده ای برای هنر بازی ایجاد کنیم. نرم افزار مورد نیاز: Marmoset Toolbag 1.07.
در این دوره با نکات و ترفندهای مختلفی آشنا می شویم. نرم افزار مورد نیاز: Unity.
در این آموزش با اصول کار در Unreal Editor آشنا می شویم. نرم افزار مورد نیاز: Unreal Engine 4.0.
در این سری از آموزش ها، در مورد فرآیند ایجاد دارایی برای استفاده در طراحی سطح مدولار بحث خواهیم کرد.
در این مجموعه از آموزش ها ، گام به گام اصول اولیه کار در Unreal Engine 4 را یاد خواهیم گرفت. نرم افزار مورد نیاز: Unreal Engine 4.2.
در این سری از آموزش های UDK با برخی از روش های رایج ایجاد بازخورد کاربران در UDK آشنا می شویم.
برای بازی ها داشتن نوعی انیمیشن ، چه شخصیت ها و چه لوازم جانبی شما ، معمول است ، شما باید بدانید که چگونه آنها را در Unity تنظیم کنید. این دوره به شما اطلاعاتی راجع به انیمیشن در Unity می دهد.
اصول طراحی مکانیک بازی و ایده ها و تکرارهایی را که برای برنامه ریزی سیستم های بازی شمشیر و بیل استفاده شده است ، بیاموزید.
در این دوره با نکات و ترفندهای مختلف برنامه نویسی آشنا می شویم. نرم افزار مورد نیاز: Unity.
در این آموزش 3ds Max، در مورد گردش کارها و ابزارهای بهبود یافته ای که 3ds Max در ویرایشگر UV ارائه می دهد بحث خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2012.
در این آموزش 3ds Max، در مورد تکنیکها و گردشهای کاری اساسی که هنگام تنظیم تصاویر مرجع در 3ds Max استفاده میکنیم، صحبت خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2012.
در این مجموعه از آموزش های Unity خواهیم فهمید که چگونه در هنگام ایجاد اولین بازی خود از ویژگی های اصلی نرم افزار استفاده کنید. نرم افزار مورد نیاز: Unity 5.0.
در این سری از آموزشها، تکنیکهای حیاتی ایجاد بافتهای کاملاً بدون درز برای استفاده در بازیها را مورد بحث قرار خواهیم داد.
Unity یکی از قدرتمندترین موتورهای بازی در جهان است که امروزه در صنایع مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد ، نه فقط در بازی ها. در این دوره شما با ابزارهای اصلی و گردش کار لازم برای ایجاد در Unity آشنا خواهید شد.
در این آموزش 3dsMax برای شروع ساخت Maserati Gran Turismo از یک روش مدل سازی لبه استفاده خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2015.
یونیتی یکی از پرکارترین و قدرتمندترین موتورهای بازی در صنعت امروز است. در این دوره آموزشی، وارد کردن دارایی های سه بعدی و مدیریت پروژه، کار با نورپردازی، نوشتن اسکریپت و کار با فیزیک و تعاملات را خواهید آموخت.
در این آموزش با جزئیات کامل نحوه ساخت یک هفت تیر آماده بازی با جزئیات بالا را توضیح خواهیم داد. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2014، Zbrush 4R6، Quixel Suite.
در این آموزش UDK قصد داریم نحوه ساخت منظره جهان باز در UDK را بیاموزیم. نرم افزار مورد نیاز: Unreal Development Kit (بتای فوریه 2013).
اصول طراحی بازی و ایدئولوژی های پشت شمشیر و بیل را بیاموزید.
در جلد 4 شروع سریع برای مدل سازی در 3ds Max ، ما مفاهیم را در جلدهای قبلی ارائه خواهیم داد. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2014.
در این مجموعه از آموزشهای Unreal Engine ، ما در مورد پارامترهای مختلف موجود در یک دوره پردازش پست بحث خواهیم کرد.
در این آموزش Stingray، در مدت زمان بسیار کوتاهی با ویژگی های اصلی آشنا می شویم. نرم افزار مورد نیاز: Stingray 1.0.40.
در این آموزش یونیتی قصد داریم نحوه راه اندازی و راه اندازی با استفاده از سیستم Mecanim در یونیتی را بیاموزیم. نرم افزار مورد نیاز: Unity 4.1.
در این مجموعه از آموزشها ، درباره آنچه شما باید برای شروع مرحله روشنایی پروژه های بازی خود بدانید ، بحث خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: Unreal Engine 4.1.1.
در این جلد اولیه ، ما اصول مدل سازی را در 3ds Max پوشش خواهیم داد. ما در مورد تکنیک مدل سازی جعبه بحث خواهیم کرد و شروع به آشنایی با متداولترین ابزارهای مدل سازی در 3ds Max می کنیم. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2014.
در این سری از آموزش ها، نحوه ایجاد یک وسیله نقلیه مفهومی را از ابتدا تا انتها یاد خواهیم گرفت.
این دوره باعث می شود در هر زمان سرعت و کارایی شما در مورد تعیین UV قرار گیرد. اگر در این فرآیند تازه وارد هستید ، این دوره برای شما مناسب است. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2017.
در این سری از آموزشهای UDK، پایههای اصلی اسکریپتنویسی با UnrealScript در UDK را مورد بحث قرار میدهیم و آنچه را که آموختهایم در یک پروژه کوچک به کار میبریم. نرم افزار مورد نیاز: Unreal Development Kit (ژوئیه 2013)، Unreal X-Editor.
در جلد 3 شروع سریع برای مدل سازی در 3ds Max ، ما در مورد مفاهیم پوشش داده شده در جلدهای 1 و 2 استفاده خواهیم کرد. ما با صحبت در مورد ابزارها و تکنیک های زیادی که برای ایجاد مدل های با کیفیت بالا در 3ds Max مورد نیاز است ، شروع خواهیم کرد. آنچه را که داریم تقویت خواهیم کرد ...
در این سری از آموزشهای CryENGINE، نحوه استفاده از ویرایشگر مواد در CryENGINE را با بررسی برخی گردشهای کاری بالقوه برای ایجاد چندین نوع مختلف مواد مورد بحث قرار خواهیم داد. نرم افزار مورد نیاز: CryENGINE 3.4 Free SDK (Build 3696).
در این مجموعه از آموزش های 3ds Max ، ما مقدمه ای در مورد خط تولید مدل سازی بازی ها خواهیم گرفت. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2014.
یونیتی یکی از پرکارترین و قدرتمندترین موتورهای بازی در صنعت امروز است. در این دوره آموزشی، وارد کردن دارایی های سه بعدی و مدیریت پروژه، کار با نورپردازی، نوشتن اسکریپت و کار با فیزیک و تعاملات را خواهید آموخت.
در این مجموعه از آموزش ها ، ما می آموزیم که چگونه یک شخصیت بازیگر زن واقعی را مدل کنیم. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2014 ، ZBrush 4 R6.
در این سری از آموزش های 3ds Max به مفاهیم، تکنیک ها و ابزارهای مربوط به مدل سازی وسایل، محیط ها و مجموعه ها می پردازیم. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2013.
این آموزش جامع برای کمک به شما در درک کاملی از ویژگیهای اصلی موجود در 3ds Max و کمک به شما جهت سهولت در انتقال این برنامه بسیار قدرتمند طراحی شده است. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2017.
در این سری از آموزش های گام به گام یاد می گیریم که چگونه یک سلاح علمی تخیلی را با استفاده از تکنیک های مدل سازی سطح سخت مدل سازی کنیم. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2013.
در این سری از آموزش های یونیتی، یاد می گیریم که چگونه یک سیستم سلاح سرد ایجاد کنیم که در اکثر بازی های سبک هک اند اسلش شاهد آن بودیم. نرم افزار مورد نیاز: Unity 3.4.
در این سری از آموزش ها، نحوه ایجاد یک سیستم جمع آوری سکه را یاد می گیریم که رابط کاربری را به روز می کند و به بازیکن برای یافتن تمام سکه ها پاداش می دهد.
در این آموزش Skill Builder 3ds Max در مورد فرآیند تفسیر اشکال مختلف و ایجاد هندسه به روش های کارآمد صحبت خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2014.
این آموزش یونیتی چارچوب اصلی برای شخصیت اصلی ما مانند حرکت، موقعیت دوربین، سلاح ها و اعمال آسیب به دشمنان ایجاد می کند. نرم افزار مورد نیاز: Unity 3.4.
در این سری از آموزش های UDK، اصول اصلی ایجاد مواد در UDK را یاد خواهیم گرفت. نرم افزار مورد نیاز: Unreal Development Kit (بتای فوریه 2013).
در این سری از آموزش ها، نحوه توسعه یک کاراکتر حول پارامترهای طراحی خاص را مورد بحث قرار خواهیم داد.
در این سری از آموزشهای Vue، ما انواع مختلف زمینهایی را که Vue ارائه میکند و نحوه تغییر آنها با استفاده از Terrain Editor را بررسی میکنیم. نرم افزار مورد نیاز: Vue 10 xStream.
در این مجموعه آموزش ، ما اصول ویرایشگر ذرات Shuriken را در Unity فرا خواهیم گرفت. نرم افزار مورد نیاز: Unity 4.3.
در این مجموعه از آموزش های Unity ، ما در مورد چگونگی ایجاد و پیاده سازی عناصر UI ایجاد شده برای موتور بازی Unity بحث خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: Photoshop CS4 ، Unity 5 beta.
در این آموزش 3ds Max، قدرتی را که MassFX می تواند هنگام کار با بدنه های سفت و سخت ارائه دهد، کشف می کنیم. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2012.
در این آموزش 3ds Max، نگاهی مقدماتی به جریان ذرات برای ایجاد سیستم های ذرات سفارشی خواهیم داشت. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2012.
در این آموزش 3ds Max 2012، ما بر اساس ابزارهای مدلسازی 3ds Max ساخته میشویم و یاد میگیریم که چگونه آنها را در یک گردش کار مدلسازی پلی بالا به کار ببریم. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2012.
در این سری از آموزش های Vue، ما اصول اولیه نحوه ایجاد متریال های زیبا در Vue را با شکستن ویرایشگر اولیه و پیشرفته متریال یاد خواهیم گرفت. نرم افزار مورد نیاز: Vue 10 xStream.
در این سری از آموزش ها به نحوه ایجاد پوشش گیاهی برای بازی ها می پردازیم. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2014، Mudbox 2014، Photoshop CS4، Unity 4.3.
به جلد 1 موتور شروع سریع به موتور غیرواقعی خوش آمدید ، مجموعه ای از آموزشهای ویژه ساخته شده برای دنبال کردن و توزیع تمرینهای ارزشمند برای تقویت مفاهیم آموخته شده. نرم افزار مورد نیاز: Unreal Engine 4.3.
در این سری از آموزش های UDK، نحوه ایجاد سیستم های ذرات در ویرایشگر Cascade Unreal را یاد خواهیم گرفت.
در این آموزش 3ds Max 2013 ، ما طیف گسترده ای از عناوین را به شما خواهیم گفت تا بتوانید با استفاده از 3ds Max 2013 به سرعت به سرعت برسید. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2013.
در این سری از آموزش ها ، ما به بررسی م componentsلفه های اصلی ایجاد نور با کیفیت بالا در بازی های Unity خواهیم پرداخت. نرم افزار مورد نیاز: Unity 5.0.1.
در این آموزش 3ds Max ، این فرصت را خواهید داشت که برخی از س questionsالات و ایده هایی را که هنگام ایجاد محتوا برای بازی های رویه ای ایجاد می شود ، کشف کنید ، در حالی که برخی از دارایی های بازی سرگرم کننده و با وضوح پایین را ایجاد می کنید. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2015 ، ...
در این آموزش 3ds Max، ما در مورد برخی از چالش های خاص پیش روی هنرمندان در هنگام ساختن شخصیت ها با استفاده از یک کاراکتر ساده به عنوان راهنما صحبت خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2013.
در جلد 2 از شروع سریع به مدل سازی در 3ds Max، ما بر اساس مفاهیم پوشش داده شده در جلد 1 خواهیم بود.
در این دوره، ما در مورد برخی از گردشهای کاری اصلی که در تولید بازی خود استفاده کردهایم صحبت میکنیم و با بحث در مورد نحوه انتشار آن در تبلت اندرویدی خود به پایان میرسانیم. نرم افزار مورد نیاز: Unity 3.4.
تقریباً در هر بازی امروزه به نوعی از فیزیک استفاده می شود. این دوره با آموزش اصول محرک ، برخورد ، پارامترهای سفت و سخت ، مفاصل و پارچه های پلاستیکی به شما نشان می دهد که چگونه می توانید از بهترین فیزیک با Unity استفاده کنید.
در این سری از آموزش های CryENGINE، در مورد اصول استفاده از ابزارهای مدل سازی زمین CryENGINE صحبت خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: CryENGINE Free SDK 3.4 (Build 3639)
درک اسکریپت نویسی C # در Unity برای هر سازنده بازی یک مهارت ارزشمند است. در این دوره ، شما با متغیرها و روش ها ، جریان کد و منطق ، دسترسی به اسکریپت های دیگر روی اشیا objects و ایجاد وقایع بر اساس آن اسکریپت ها آشنا خواهید شد.
به جلد 2 موتور شروع سریع به موتور غیرواقعی خوش آمدید ، مجموعه ای از آموزشهای ویژه ساخته شده که به ترتیب دنبال می شوند و با تقویت تمرینات ارزشمند برای تقویت مفاهیم آموخته می شوند. نرم افزار مورد نیاز: Unreal Engine 4.3.
بازیهای ویدیویی به شدت به نقشههای خاص مانند نقشههای معمولی، ماسکهای شناسایی و نقشههای انسداد محیطی وابسته هستند. بنابراین، در این سری از آموزش های 3ds Max، به تکنیک های پخت نقشه برای بازی های 3ds Max می پردازیم. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2015.
این آموزش جامع برای کمک به شما در درک کاملی از ویژگیهای اصلی موجود در 3ds Max و کمک به شما جهت سهولت در انتقال این برنامه بسیار قدرتمند طراحی شده است. بنابراین در طول این دوره ها ، شما فرصتی برای ...
در این سری از آموزش های 3ds max، نگاهی عمیق به اصلاح کننده های فضای شی در نرم افزار 3ds Max مورد نیاز: 3ds Max 2012 خواهیم داشت.
در این آموزش VR ، ما یاد خواهیم گرفت که چگونه یک تجربه بازی چالش برانگیز را برای یک تجربه واقعیت مجازی مدل کنیم. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2016 ، Unity ، Substance Painter 1.5.
در این سری از آموزش های 3ds Max ما یک رویکرد گام به گام برای درک اصول و تکنیک های اولیه در 3ds Max خواهیم داشت. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max.
در این مجموعه از آموزش های یونیتی با برخی از روش های رایج ایجاد بازخورد کاربران در یونیتی آشنا می شویم.
در این آموزش CryENGINE، اصول ایجاد سطوح زیبا در موتور بازی سازی بسیار محبوب CryENGINE را یاد خواهیم گرفت. نرم افزار مورد نیاز: CryENGINE Free SDK (نسخه 3.4، ساخت 3696).
در این مجموعه از آموزش های Unity ، گام به گام یک دارایی ایجاد می کنیم و کل خط تولید تولید دارایی بازی 3D را برای Unity کاوش می کنیم. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2015 ، Zbrush 4R6 ، Substance Painter ، Unity 4.6 ، Unity 5 beta.
در این آموزش یونیتی، یاد می گیریم که چگونه سطح خود را جمع آوری کنیم و چگونه جزئیات را اضافه کنیم تا سطح خود را جذاب تر و هیجان انگیزتر کند. نرم افزار مورد نیاز: Unity 3.4.
آیا تا به حال ایده ای برای یک بازی داشته اید ، اما نمی دانید چگونه وسایل خود را از طریق کد متصل کنید؟ در این دوره ، شما اصول برنامه نویسی داخل Unity را یاد خواهید گرفت تا بازیکنان شما در دنیای ایجاد شده شما تعامل داشته باشند.
این دوره از یک رویکرد مبتنی بر پروژه استفاده می کند زیرا اصول مدل سازی، برخی از رایج ترین ابزارها و برخی از بهترین نکات و تکنیک های صرفه جویی در زمان را در مورد مدل سازی در 3ds Max پوشش می دهد.
در این سری از آموزش های یونیتی، نحوه شروع استفاده از کیت توسعه دهنده Oculus Rift را مورد بحث قرار خواهیم داد. نرم افزار مورد نیاز: کیت توسعه Oculus Rift، Unity Pro 4.2.
همه بازی ها نوعی رابط کاربری دارند. نرم افزار مورد نیاز: Unreal Engine 4.7.5.