آموزش مبانی وحدت

Unity Fundamentals

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: آیا تا به حال ایده درخشانی برای یک بازی داشته اید، اما مطمئن نیستید که چگونه آن را اجرا کنید؟ اگر چنین است، Unity Fundamentals دوره آموزشی شماست. در پایان این دوره، یک سطح قابل بازی در اولین خزنده سیاهچال خود خواهید داشت. ابتدا، دارایی های سه بعدی را وارد کرده و پروژه خود را مدیریت می کنید. در ادامه کار با نورپردازی را بررسی خواهید کرد. در نهایت یاد خواهید گرفت که چگونه با اسکریپت ها کار کنید و فیزیک و تعاملات را آزمایش خواهید کرد. وقتی این دوره Unity را به پایان رساندید، نه تنها درک محکمی از نحوه انجام اکثر وظایف توسط Engine خواهید داشت، بلکه احساس راحتی خواهید کرد که عمیق‌تر در پروژه‌های خود فرو بروید. نرم افزار مورد نیاز: Unity 2017.

سرفصل ها و درس ها

بررسی اجمالی دوره Course Overview

  • بررسی اجمالی دوره Course Overview

  • بررسی اجمالی دوره Course Overview

خط لوله توسعه بازی Unity The Unity Game Development Pipeline

  • ایجاد یک پروژه جدید Creating a New Project

  • ایجاد یک پروژه جدید Creating a New Project

  • ایجاد ساختارهای پوشه Creating Folder Structures

  • ایجاد ساختارهای پوشه Creating Folder Structures

  • واردات بسته های یونیتی Importing Unity Packages

  • واردات بسته های یونیتی Importing Unity Packages

  • درک دارایی های سه بعدی Understanding 3D Assets

  • درک دارایی های سه بعدی Understanding 3D Assets

  • وارد کردن دارایی های سه بعدی Importing 3D Assets

  • وارد کردن دارایی های سه بعدی Importing 3D Assets

  • واردات دارایی های متحرک Importing Animated Assets

  • واردات دارایی های متحرک Importing Animated Assets

مدیریت پروژه یونیتی Unity Project Management

  • شکستن رابط Breaking Down the Interface

  • شکستن رابط Breaking Down the Interface

  • سفارشی کردن رابط Customizing the Interface

  • سفارشی کردن رابط Customizing the Interface

  • ناوبری صحنه Scene Navigation

  • ناوبری صحنه Scene Navigation

  • ایجاد دارایی پایه Basic Asset Creation

  • ایجاد دارایی پایه Basic Asset Creation

ساختمان صحنه وحدت Unity Scene Building

  • نقاشی زمین Painting Terrains

  • نقاشی زمین Painting Terrains

  • بافت بافت Texturing Terrains

  • بافت بافت Texturing Terrains

  • مواد Materials

  • مواد Materials

  • برخورد دهنده ها Colliders

  • برخورد دهنده ها Colliders

  • بدنه های صلب Rigid Bodies

  • بدنه های صلب Rigid Bodies

  • پیش ساخته ها Prefabs

  • پیش ساخته ها Prefabs

  • ست پانسمان Set Dressing

  • ست پانسمان Set Dressing

  • ساختن یک سطح Building a Level

  • ساختن یک سطح Building a Level

نورپردازی Lighting

  • آشنایی با انواع نور Understanding Light Types

  • آشنایی با انواع نور Understanding Light Types

  • قرار دادن و دستکاری چراغ ها Placing and Manipulating Lights

  • قرار دادن و دستکاری چراغ ها Placing and Manipulating Lights

  • بهینه سازی نورها Optimizing Lights

  • بهینه سازی نورها Optimizing Lights

  • تکنیک پخت سبک Light Baking Technique

  • تکنیک پخت سبک Light Baking Technique

ذرات Particles

  • ایجاد سیستم های ذرات Creating Particle Systems

  • ایجاد سیستم های ذرات Creating Particle Systems

  • ویرایش خصوصیات سیستم ذرات Editing Particle System Properties

  • ویرایش خصوصیات سیستم ذرات Editing Particle System Properties

  • ایجاد مواد برای سیستم های ذرات Creating Materials for Particle Systems

  • ایجاد مواد برای سیستم های ذرات Creating Materials for Particle Systems

جهت یابی Navigation

  • پخت ناومش Baking Navmeshes

  • پخت ناومش Baking Navmeshes

  • پالایش Navmesh Refining the Navmesh

  • پالایش Navmesh Refining the Navmesh

  • با استفاده از عوامل Navmesh Using Navmesh Agents

  • با استفاده از عوامل Navmesh Using Navmesh Agents

اسکریپت Scripting

  • ایجاد اسکریپت ها Creating Scripts

  • ایجاد اسکریپت ها Creating Scripts

  • درک جریان کد Understanding Code Flow

  • درک جریان کد Understanding Code Flow

  • درک متغیرها Understanding Variables

  • درک متغیرها Understanding Variables

  • روش های درک Understanding Methods

  • روش های درک Understanding Methods

تصاوير متحرك Animations

  • ایجاد انیمیشن Creating Animations

  • ایجاد انیمیشن Creating Animations

  • کنترلر انیماتور Animator Controller

  • کنترلر انیماتور Animator Controller

  • پارامترهای انتقال Transitions Parameters

  • پارامترهای انتقال Transitions Parameters

  • فیلمنامه نویسی انیمیشن ها Scripting Animations

  • فیلمنامه نویسی انیمیشن ها Scripting Animations

  • درختان را مخلوط کنید Blend Trees

  • درختان را مخلوط کنید Blend Trees

  • اسکریپت Blend Trees Scripting Blend Trees

  • اسکریپت Blend Trees Scripting Blend Trees

  • بهینه سازی انیمیشن ها Tweaking Animations

  • بهینه سازی انیمیشن ها Tweaking Animations

سمعی Audio

  • منابع شنوندگان Listeners Sources

  • منابع شنوندگان Listeners Sources

  • گروه های میکسر Mixer Groups

  • گروه های میکسر Mixer Groups

  • جلوه های صوتی Audio Effects

  • جلوه های صوتی Audio Effects

  • ارسال دریافت Send Receive

  • ارسال دریافت Send Receive

UI UI

  • دارایی های دو بعدی 2D Assets

  • دارایی های دو بعدی 2D Assets

  • بوم Canvas

  • بوم Canvas

  • نقاط لنگر محوری Pivot Anchor Points

  • نقاط لنگر محوری Pivot Anchor Points

  • UI ساختمان Building UI

  • UI ساختمان Building UI

  • ساخت بازی شما Building Your Game

  • ساخت بازی شما Building Your Game

نمایش نظرات

آموزش مبانی وحدت
جزییات دوره
7h 4m
98
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
297
4.6 از 5
دارد
دارد
دارد
Joshua Kinney
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Joshua Kinney Joshua Kinney

جوشوا یک نویسنده فداکار بازی در Pluralsight است. برای سالها جاشوا نویسنده اصلی آموزش محبوب موتور بازی Digital-Tators (که اکنون یک شرکت Pluralsight است) بوده است. او از کودکی علاقه زیادی به بازی های ویدئویی داشت که در نهایت شیفته روند بازی سازی شد. سوال "چگونه آنها این کار را انجام می دهند؟" جوشوا را به تلاش برای یادگیری ساختن این بازیها توسط خودش سوق داد. از آن زمان به بعد ، جاشوا زندگی خود را وقف خلق بازی ها و همچنین آموزش ساخت بازی های ویدیویی خارق العاده برای دیگران کرده است. او احساس غرور عظیمی می کند که می داند می تواند در کمک به مردم در ایجاد بازی های باورنکردنی تفاوتی ایجاد کند. از پلتفرمرها گرفته تا گیج کننده ها ، جوشوا با کمال میل هر هنرمندی را که می خواهد از موتور بازی استفاده کند راهنمایی می کند و می آموزد مقداری قدرت پشت چند ضلعی های خود بگذارد. وی در Pluralsight مفتخر به تهیه برنامه درسی اصلی برای CryENGINE ، Unity ، UDK و Unreal Engine 4 شده است.