آموزش مجسمه سازی موجودات جهش یافته در ZBrush

Sculpting Mutated Creatures in ZBrush

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: به مجموعه حرفه ای مجسمه سازی موجودات جهش یافته در ZBrush خوش آمدید ، یک راهنمای پیشرفته یادگیری برای هنرمندان ماهر که توسط Digital-Tators ، بزرگترین کتابخانه آموزش آنلاین CG در جهان ، و Pixologic ، یک آموزش مجاز برای شما آورده شده است ... گسترش همه مقدمه و بررسی اجمالی پروژه دهه 59 مجسمه سازی موجودات جهش یافته در ZBrush 3 ساعت و 26 دقیقه علائم تجاری و نام تجاری اشخاص ثالث ذکر شده در این دوره متعلق به صاحبان مربوطه می باشند و Pluralsight وابسته یا تأیید شده توسط این احزاب نیست.

سرفصل ها و درس ها

مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

مجسمه سازی موجودات جهش یافته در ZBrush Sculpting Mutated Creatures in ZBrush

  • شکستن هنر مفهوم Breaking Down the Concept Art

  • مسدود کردن در تناسب Blocking in Proportions

  • پایان بخش ها Finishing the Proportions

  • رفع انگشتان Fixing the Fingers

  • مسدود شدن در ترکهای قفسه سینه Blocking in the Chest Cracks

  • جلوگیری از جوش Blocking the Boils

  • پایان دادن به جزئیات قفسه سینه Finishing the Chest Details

  • مسدود کردن در صورت Blocking in the Face

  • ایجاد ارتباطات پوستی Creating the Skin Connections

  • جزئیات پوست Detailing the Skin

  • مسدود کردن در پنجه ها Blocking in the Claws

  • پایان دادن به پنجه ها Finishing the Claws

  • پایان دادن به پا Finishing the Feet

  • جزئیات شلوار Detailing the Pants

  • مجسمه سازی مو Sculpting the Hair

  • بازسازی چشم Reworking the Eye

  • فشار دادن نسبت ها Pushing the Proportions

  • افزودن جزئیات نهایی Adding the Final Details

نمایش نظرات

آموزش مجسمه سازی موجودات جهش یافته در ZBrush
جزییات دوره
3h 27m
19
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
-
از 5
دارد
دارد
دارد
Joshua Kinney
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Joshua Kinney Joshua Kinney

جوشوا یک نویسنده فداکار بازی در Pluralsight است. برای سالها جاشوا نویسنده اصلی آموزش محبوب موتور بازی Digital-Tators (که اکنون یک شرکت Pluralsight است) بوده است. او از کودکی علاقه زیادی به بازی های ویدئویی داشت که در نهایت شیفته روند بازی سازی شد. سوال "چگونه آنها این کار را انجام می دهند؟" جوشوا را به تلاش برای یادگیری ساختن این بازیها توسط خودش سوق داد. از آن زمان به بعد ، جاشوا زندگی خود را وقف خلق بازی ها و همچنین آموزش ساخت بازی های ویدیویی خارق العاده برای دیگران کرده است. او احساس غرور عظیمی می کند که می داند می تواند در کمک به مردم در ایجاد بازی های باورنکردنی تفاوتی ایجاد کند. از پلتفرمرها گرفته تا گیج کننده ها ، جوشوا با کمال میل هر هنرمندی را که می خواهد از موتور بازی استفاده کند راهنمایی می کند و می آموزد مقداری قدرت پشت چند ضلعی های خود بگذارد. وی در Pluralsight مفتخر به تهیه برنامه درسی اصلی برای CryENGINE ، Unity ، UDK و Unreal Engine 4 شده است.