نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره:
در این مجموعه از آموزش ها ، اصول ویرایشگر ذرات Shuriken در Unity را فرا خواهیم گرفت. نرم افزار مورد نیاز: Unity 4.3. در این مجموعه از آموزش ها ، اصول ویرایشگر ذرات Shuriken در Unity را فرا خواهیم گرفت. ما با یادگیری رابط کاربری ویرایشگر ذرات Shuriken شروع خواهیم کرد. هنگامی که ما رابط کاربری را بفهمیم ، به سمت ایجاد اولین سیستم ذرات خود خواهیم رفت. ما یاد خواهیم گرفت که چگونه یک آتش سوزی ساده ایجاد کنیم و با ماژول های متعددی که رفتار سیستم ذرات را اصلاح می کنند بیشتر آشنا می شویم. از آنجا که در هر ماژول تعداد زیادی ماژول و پارامترهای مختلف وجود دارد ، ما به ایجاد جلوه های مختلف ذره ادامه خواهیم داد. هنگامی که اثر اولیه آتش را به پایان رساندیم ، به یک اثر انفجار پیشرفته تر خواهیم رفت. ما اثر انفجار را به قسمتهای مختلف تقسیم خواهیم کرد. درخشش اولیه ، گلوله آتشین و آوار. وقتی هر قسمت را می سازیم ، با بیشتر ماژول ها و اینکه چگونه می توانند به ما در رسیدن به اثری که می خواهیم کمک کنند ، یاد خواهیم گرفت. پس از اتمام این آموزش ، احساس راحتی بیشتری در ایجاد سیستم های مختلف ذرات با استفاده از ویرایشگر ذرات Shuriken در Unity خواهید داشت. نرم افزار مورد نیاز: Unity 4.3.
سرفصل ها و درس ها
مقدمه و بررسی اجمالی پروژه
Introduction and Project Overview
-
مقدمه و بررسی اجمالی پروژه
Introduction and Project Overview
مقدمه ای بر سیستم های ذرات در وحدت
Introduction to Particle Systems in Unity
-
بررسی رابط ویرایشگر ذرات
Exploring the Particle Editor Interface
-
ایجاد آتش
Creating Fire
-
اصلاح رفتار آتش
Modifying the Fire Behavior
-
ایجاد دود
Creating Smoke
-
اتمام دود
Finishing the Smoke
-
ایجاد درخشش اولیه انفجار
Creating the Initial Glow of the Explosion
-
ایجاد جرقه و دود زمینی
Creating the Sparks and Ground Smoke
-
ایجاد یک ستون دود دنباله دار
Creating a Trailing Smoke Plume
-
ایجاد گلوله آتش و آوار
Creating the Fireball and Debris
نمایش نظرات