نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره:
این آموزش جامع برای کمک به شما در درک کاملی از ویژگیهای اصلی موجود در 3ds Max و کمک به شما جهت سهولت در انتقال این برنامه بسیار قدرتمند طراحی شده است. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2017. 3ds Max ابزاری بسیار قدرتمند است که می تواند به شما کمک کند تا خلاقیت های خود را مدل ، بافت ، ریگ ، متحرک سازی و ارائه کنید. این دوره ، مقدمه ای بر 3ds Max 2017 ، یک نمای کلی از سطح خط لوله کل 3D را ارائه می دهد و دانش اساسی را برای شروع استفاده از 3ds Max برای پروژه های خود به شما می دهد. ابتدا با برخی از واژگان و مهارتهای بنیادی مورد نیاز برای شروع حرکت و کار در 3ds Max آشنا خواهید شد. از آنجا ، شما به جستجوی برخی از ویژگی های مدل سازی موجود در 3ds Max می پردازید و ساخت سفینه فضایی را شروع می کنید که پروژه اصلی شما برای باقی مانده این دوره خواهد بود. سرانجام ، شما تمام مراحل اضافه کردن بافت و مواد به کشتی ، اضافه کردن حرکت متحرک ، کنترل انیمیشن ، پویایی را طی خواهید کرد ، و در آخر ما یاد خواهیم گرفت که چگونه چراغ ها ، سایه ها را اضافه کنیم و دنباله انیمیشن نهایی خود را بیرون دهیم. با پایان این دوره ، در مرحله ای قرار خواهید گرفت که با کار با 3ds Max بسیار راحت هستید. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2017.
سرفصل ها و درس ها
بررسی اجمالی دوره
Course Overview
-
بررسی اجمالی دوره
Course Overview
شروع کار با 3ds Max
Getting Started with 3ds Max
-
مقدمه
Introduction
-
بررسی اجمالی رابط
Interface Overview
-
پیمایش Viewport
Viewport Navigation
-
ایجاد یک پوشه پروژه 3ds Max
Creating a 3ds Max Project Folder
-
انتخاب و مشاهده اشیا
Selecting and Viewing Objects
-
ایجاد و تبدیل اشیا
Creating and Transforming Objects
-
دسترسی به حالت های Sub-object
Accessing Sub-object Modes
-
گروه بندی و والدین
Grouping and Parenting
مدلسازی اساسی در 3ds Max
Basic Modeling in 3ds Max
-
مقدمه
Introduction
-
تنظیم تصاویر مرجع
Setting up Reference Images
-
مدل سازی پایگاه کشتی
Modeling the Base of the Ship
-
مدل سازی بالای کشتی
Modeling the Top of the Ship
-
اتمام بالای کشتی
Finishing the Top of the Ship
-
مسدود کردن در شیشه پنجره
Blocking in the Windscreen
-
مدل سازی سپر
Modeling the Bumper
-
جزئیات پشت
Detailing the Back
-
مسدود کردن در بازوی بالا
Blocking in the Upper Arm
-
مسدود کردن در بازو پایین
Blocking in the Lower Arm
-
پایان دادن به بازوی پایین
Finishing the Lower Arm
-
بازو را تمام کنید
Finishing the Arm
-
مسدود کردن در جزئیات نهایی
Blocking in the Final Details
-
تکمیل جزئیات نهایی
Finishing the Final Details
جزئیات و روان سازی گردش کار
Detailing and Smoothing Workflows
-
مقدمه
Introduction
-
جزئیات بدنه کشتی
Detailing the Ship Body
-
جزئیات بازو
Detailing the Arm
-
جزئیات جزئیات جزئی
Detailing the Minor Elements
-
مدل سازی لوله ها
Modeling the Pipes
-
بهینه سازی هندسه
Optimizing Geometry
-
مدل سازی بازوی قابل تمدید
Modeling the Extendable Arm
-
مدل سازی پایه پنجه
Modeling the Claw Base
-
مدل سازی پنجه ها
Modeling the Claws
-
هموار سازی با استفاده از OpenSubDiv
Smoothing Using OpenSubDiv
-
صاف کردن کشتی
Smoothing the Ship
مواد و بافت ها
Materials and Textures
-
مقدمه
Introduction
-
بررسی اجمالی ویرایشگر مواد
Material Editor Overview
-
با استفاده از مواد فیزیکی
Using the Physical Material
-
بررسی اجمالی نقشه UV
UV Mapping Overview
-
با استفاده از پیش بینی نقشه مسطح
Using Planar Map Projections
-
مخلوط کردن روش های پروجکشن
Mixing Projection Methods
-
اختصاص مواد باقی مانده
Assigning the Remaining Materials
-
عیب یابی کشش بافت
Troubleshooting Texture Stretching
تقلب برای انیمیشن
Rigging for Animation
-
مقدمه
Introduction
-
پاکسازی دارایی ها
Cleaning up Assets
-
ایجاد گروه ها
Creating Groups
-
ایجاد اشیا Control کنترل
Creating Control Objects
-
اتصال کنترل ها به کشتی
Linking Controls to the Ship
-
ایجاد استخوان
Creating Bones
-
سکوهای عیب یابی
Troubleshooting Rigs
-
ایجاد پارامترهای سفارشی
Creating Custom Parameters
-
پارامترهای سیم کشی
Wiring Parameters
-
با استفاده از عبارات
Using Expressions
-
با استفاده از مدیر واکنش
Using the Reaction Manager
-
پاکسازی دکل
Cleaning up the Rig
متحرک سازی با 3ds Max
Animating with 3ds Max
-
مقدمه
Introduction
-
واردات محیط زیست
Importing the Environment
-
مسدود کردن در انیمیشن
Blocking in the Animation
-
با استفاده از Curve Editor
Using the Curve Editor
-
نهایی کردن انیمیشن پرواز
Finalizing the Flight Animation
-
متحرک کردن پنجه
Animating the Claw
-
استفاده از محدودیت های پیوند
Using Link Constraints
شبیه سازی های پویا با 3ds Max
Dynamic Simulations with 3ds Max
-
مقدمه
Introduction
-
بررسی اجمالی جریان ذرات
Particle Flow Overview
-
ایجاد مواد غبار
Creating the Dust Material
-
با استفاده از نیروها
Using Forces
-
استفاده از Keyframes با ذرات
Using Keyframes with Particles
روشنایی و رندر
Lighting and Rendering
-
مقدمه
Introduction
-
مبانی نور
Light Basics
-
با استفاده از روشنایی محیط
Using Environment Lighting
-
مواد ترفند
Tweaking Materials
-
نهایی کردن رندر
Finalizing the Render
نمایش نظرات