آموزش گردش کار ایجاد مواد در UDK

Material Creation Workflows in UDK

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این سری از آموزش های UDK، اصول اصلی ایجاد مواد در UDK را یاد خواهیم گرفت. نرم افزار مورد نیاز: Unreal Development Kit (بتای فوریه 2013). در این سری از آموزش های UDK، ما اصول اصلی ایجاد مواد در UDK را یاد خواهیم گرفت. ما با تجزیه رابط و یادگیری نحوه حرکت در نمودار و پیش نمایشگر شروع می کنیم. سپس به یادگیری آناتومی گره ماده و عبارات می پردازیم. هنگامی که درک روشنی از نحوه ساخت مواد داشته باشیم، به ایجاد یک ماده اولیه با یک نقشه پراکنده، چشمگیر و معمولی می پردازیم. پس از آن، ما مطالب اولیه خود را با تقویت نقشه های معمولی و چشمگیر با عبارات بیشتر پیش می بریم. سپس آموزش UDK را با آزمایش برخی از عبارات و نقشه های واقعا عالی به پایان می رسانیم. نرم افزار مورد نیاز: Unreal Development Kit (بتای فوریه 2013).

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

گردش کار ایجاد مواد در UDK Material Creation Workflows in UDK

  • شکستن رابط Breaking Down the Interface

  • آشنایی با گره مواد Understanding the Material Node

  • درک عبارات Understanding the Expressions

  • جریان کار مواد اولیه Basic Material Workflow

  • تقویت مواد اولیه Enhancing the Basic Material

  • با استفاده از Parallax Using Parallax

  • ایجاد مواد ماسک Creating Mask Materials

  • استفاده از مواد لایه ای Using Layered Materials

  • کار با Emissive Maps Working with Emissive Maps

  • ایجاد یک متریال متحرک Creating an Animated Material

نمایش نظرات

آموزش گردش کار ایجاد مواد در UDK
جزییات دوره
1h 37m
11
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
Joshua Kinney
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Joshua Kinney Joshua Kinney

جوشوا یک نویسنده فداکار بازی در Pluralsight است. برای سالها جاشوا نویسنده اصلی آموزش محبوب موتور بازی Digital-Tators (که اکنون یک شرکت Pluralsight است) بوده است. او از کودکی علاقه زیادی به بازی های ویدئویی داشت که در نهایت شیفته روند بازی سازی شد. سوال "چگونه آنها این کار را انجام می دهند؟" جوشوا را به تلاش برای یادگیری ساختن این بازیها توسط خودش سوق داد. از آن زمان به بعد ، جاشوا زندگی خود را وقف خلق بازی ها و همچنین آموزش ساخت بازی های ویدیویی خارق العاده برای دیگران کرده است. او احساس غرور عظیمی می کند که می داند می تواند در کمک به مردم در ایجاد بازی های باورنکردنی تفاوتی ایجاد کند. از پلتفرمرها گرفته تا گیج کننده ها ، جوشوا با کمال میل هر هنرمندی را که می خواهد از موتور بازی استفاده کند راهنمایی می کند و می آموزد مقداری قدرت پشت چند ضلعی های خود بگذارد. وی در Pluralsight مفتخر به تهیه برنامه درسی اصلی برای CryENGINE ، Unity ، UDK و Unreal Engine 4 شده است.