آموزش مقدمه ای بر Mecanim در یونیتی

Introduction to Mecanim in Unity

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این آموزش یونیتی قصد داریم نحوه راه اندازی و راه اندازی با استفاده از سیستم Mecanim در یونیتی را بیاموزیم. نرم افزار مورد نیاز: Unity 4.1. در این آموزش یونیتی قصد داریم نحوه راه اندازی و راه اندازی با استفاده از سیستم Mecanim در یونیتی را بیاموزیم. ما با بحث در مورد برخی از دستورالعمل های اساسی برای صادرات کاراکترها از یک بسته 3 بعدی انتخابی شما شروع می کنیم. سپس تنظیمات import را در یونیتی مورد بحث قرار می‌دهیم و می‌خواهیم روی زنده کردن شخصیت خود کار کنیم. ما یاد خواهیم گرفت که چگونه از دکل انسان نما در Unity استفاده کنیم و چگونه انیمیشن های خود را از فایل کاراکتر FBX خود تقسیم کنیم. سپس یاد می‌گیریم که چگونه ماشین‌های حالت را راه‌اندازی کنیم و درخت‌ها را با هم ترکیب کنیم که به ما امکان می‌دهد در حین بازی، چندین انیمیشن را بر اساس فشار کلید خود با هم ترکیب کنیم. سپس در مورد نحوه استفاده از لایه‌ها و ماسک‌های آواتار برای نادیده گرفتن انیمیشن‌های خاص در بالای انیمیشن‌های دیگر بحث خواهیم کرد. در نهایت، آموزش را با یادگیری نحوه هدف‌گیری مجدد انیمیشن‌های یک شخصیت به یک شخصیت کاملاً جدید به پایان می‌رسانیم. نرم افزار مورد نیاز: Unity 4.1.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

مقدمه ای بر Mecanim در یونیتی Introduction to Mecanim in Unity

  • دستورالعمل شخصیت بازی Unity Unity Game Character Guidelines

  • تنظیم کاراکتر در یونیتی Setting up the Character in Unity

  • تقسیم انیمیشن ها Splitting Animations

  • ایجاد ماشین های دولتی Creating State Machines

  • ایجاد انتقال Creating Transitions

  • استفاده از اسکریپت برای کنترل حرکت Using Scripts to Control Movement

  • استفاده از پارامترهای بولی Using Boolean Parameters

  • استفاده از لایه ها و ماسک های آواتار Using Layers and Avatar Masks

  • هدف گذاری مجدد انیمیشن ها Retargeting Animations

نمایش نظرات

آموزش مقدمه ای بر Mecanim در یونیتی
جزییات دوره
1h 16m
10
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
11
از 5
دارد
دارد
دارد
Joshua Kinney
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Joshua Kinney Joshua Kinney

جوشوا یک نویسنده فداکار بازی در Pluralsight است. برای سالها جاشوا نویسنده اصلی آموزش محبوب موتور بازی Digital-Tators (که اکنون یک شرکت Pluralsight است) بوده است. او از کودکی علاقه زیادی به بازی های ویدئویی داشت که در نهایت شیفته روند بازی سازی شد. سوال "چگونه آنها این کار را انجام می دهند؟" جوشوا را به تلاش برای یادگیری ساختن این بازیها توسط خودش سوق داد. از آن زمان به بعد ، جاشوا زندگی خود را وقف خلق بازی ها و همچنین آموزش ساخت بازی های ویدیویی خارق العاده برای دیگران کرده است. او احساس غرور عظیمی می کند که می داند می تواند در کمک به مردم در ایجاد بازی های باورنکردنی تفاوتی ایجاد کند. از پلتفرمرها گرفته تا گیج کننده ها ، جوشوا با کمال میل هر هنرمندی را که می خواهد از موتور بازی استفاده کند راهنمایی می کند و می آموزد مقداری قدرت پشت چند ضلعی های خود بگذارد. وی در Pluralsight مفتخر به تهیه برنامه درسی اصلی برای CryENGINE ، Unity ، UDK و Unreal Engine 4 شده است.