آموزش مقدمه ای بر CryENGINE

Introduction to CryENGINE

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این آموزش CryENGINE، اصول ایجاد سطوح زیبا در موتور بازی سازی بسیار محبوب CryENGINE را یاد خواهیم گرفت. نرم افزار مورد نیاز: CryENGINE Free SDK (نسخه 3.4، ساخت 3696). در این آموزش CryENGINE، اصول ایجاد سطوح زیبا در موتور بازی سازی بسیار محبوب CryENGINE را یاد خواهیم گرفت. ما با یادگیری نحوه دانلود و نصب CryENGINE SDK شروع می کنیم. هنگامی که همه اینها از بین رفت، به تولید و اصلاح زمین خواهیم پرداخت. از آنجا، ما با رنگ آمیزی مواد در زمین خود، افزودن پوشش گیاهی، لوازم، آب، ابرها، و بسیاری موارد دیگر، اقدام را افزایش خواهیم داد. این آموزش تمام ویژگی‌های اصلی مورد نیاز برای راه‌اندازی و اجرای CryENGINE را پوشش می‌دهد و در پایان دوره، نه تنها یک سطح غوطه‌ور ایجاد کرده‌اید، بلکه تمام دانش لازم برای شروع ایجاد را خواهید داشت. سطوح خودتان نرم افزار مورد نیاز: CryENGINE Free SDK (نسخه 3.4، ساخت 3696).

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

مقدمه ای بر CryENGINE Introduction to CryENGINE

  • نصب CryENGINE Free Sdk Installing the CryENGINE Free Sdk

  • مروری بر ناوبری و رابط Navigation and Interface Overview

  • تولید زمین Generating Terrain

  • اصلاح اصول ابزار Terrain Modify Terrain Tool Basics

  • افزودن یک متریال پایه با استفاده از Layer Painter Adding a Basic Material Using the Layer Painter

  • مسدود کردن در سطح با استفاده از Layer Painter Blocking in the Level Using the Layer Painter

  • مسدود کردن در منطقه بازی اصلی Blocking in the Main Play Area

  • مسدود کردن در بقیه منطقه بازی Blocking in the Rest of the Play Area

  • پالایش منطقه بازی اصلی Refining the Main Play Area

  • ایجاد بافت های مسیر Creating the Path Textures

  • اضافه کردن جاده ها Adding Roads

  • مبانی پوشش گیاهی Vegetation Basics

  • اضافه کردن اولین لایه پوشش گیاهی ما Adding Our First Layer of Vegetation

  • افزودن یک لایه دیگر از پوشش گیاهی Adding Another Layer of Vegetation

  • با استفاده از برس اصول لباس پوشیدن را تنظیم کنید Set Dressing Basics Using Brushes

  • ست پیشرفته پانسمان با استفاده از برس Advanced Set Dressing Using Brushes

  • ویرایش تنظیمات محیط Editing the Environment Settings

  • افزودن مه Adding Fog

  • اضافه کردن درب Adding Doors

  • ایجاد حجم آب Creating Water Volumes

  • کار با Boids Working with Boids

  • سازماندهی سطح با استفاده از لایه ها Organizing the Level Using Layers

  • مبانی ذرات Particle Basics

  • ایجاد ابرها Creating Clouds

  • اضافه کردن صدا Adding Sound

  • مبانی Voxel Voxel Basics

  • ساخت داخل غار Building the Cave Interior

  • اضافه کردن برگردان Adding Decals

نمایش نظرات

آموزش مقدمه ای بر CryENGINE
جزییات دوره
4h 54m
29
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
Joshua Kinney
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Joshua Kinney Joshua Kinney

جوشوا یک نویسنده فداکار بازی در Pluralsight است. برای سالها جاشوا نویسنده اصلی آموزش محبوب موتور بازی Digital-Tators (که اکنون یک شرکت Pluralsight است) بوده است. او از کودکی علاقه زیادی به بازی های ویدئویی داشت که در نهایت شیفته روند بازی سازی شد. سوال "چگونه آنها این کار را انجام می دهند؟" جوشوا را به تلاش برای یادگیری ساختن این بازیها توسط خودش سوق داد. از آن زمان به بعد ، جاشوا زندگی خود را وقف خلق بازی ها و همچنین آموزش ساخت بازی های ویدیویی خارق العاده برای دیگران کرده است. او احساس غرور عظیمی می کند که می داند می تواند در کمک به مردم در ایجاد بازی های باورنکردنی تفاوتی ایجاد کند. از پلتفرمرها گرفته تا گیج کننده ها ، جوشوا با کمال میل هر هنرمندی را که می خواهد از موتور بازی استفاده کند راهنمایی می کند و می آموزد مقداری قدرت پشت چند ضلعی های خود بگذارد. وی در Pluralsight مفتخر به تهیه برنامه درسی اصلی برای CryENGINE ، Unity ، UDK و Unreal Engine 4 شده است.