آموزش مفاهیم مدل سازی شخصیت در 3ds Max

Character Modeling Concepts in 3ds Max

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این آموزش 3ds Max، ما در مورد برخی از چالش های خاص پیش روی هنرمندان در هنگام ساختن شخصیت ها با استفاده از یک کاراکتر ساده به عنوان راهنما صحبت خواهیم کرد. نرم‌افزار مورد نیاز: 3ds Max 2013. فایل‌های تمرینی این فایل‌های تمرینی در نظر گرفته شده‌اند تا دارایی‌هایی را که برای ایجاد یک تجربه عملی مبتنی بر ویدئو نیاز دارید، در اختیار شما قرار دهند. با فایل های تمرین، می توانید با نویسنده همراه باشید و همان راه حل را در رایانه خود دوباره ایجاد کنید. دانلود فایل تمرین

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

مفاهیم مدل سازی شخصیت در 3ds Max Character Modeling Concepts in 3ds Max

  • اهمیت تصاویر و مفاهیم مرجع The Importance of Reference Images and Concepts

  • مدل سازی بازو با استفاده از روش های مدل سازی جعبه Modeling the Arm Using Box Modeling Methods

  • مدل سازی انگشتان Modeling the Fingers

  • مدل سازی کف دست Modeling the Palms of the Hand

  • چسباندن دست به بازو Attaching the Hand to the Arm

  • مسدود کردن در توپولوژی شانه Blocking in the Shoulder Topology

  • مدل سازی بالاتنه Modeling the Upper Body

  • مسدود کردن در بخش میانی Blocking in the Mid Section

  • پایان بخش میانی Finishing the Mid Section

  • مدل سازی لگن Modeling the Pelvis

  • مدل سازی پاها Modeling the Legs

  • مدل سازی پا Modeling the Foot

  • مسدود کردن در توپولوژی چشم Blocking in the Topology of the Eye

  • مسدود کردن در توپولوژی دهان Blocking in the Topology of the Mouth

  • مسدود کردن کانتور صورت Blocking in the Contour of the Face

  • ساختن حفره چشم Building the Eye Socket

  • مدل سازی دهان Modeling the Mouth

  • مدل سازی استخوان گونه Modeling the Cheek Bones

  • پر کردن جای خالی صورت Filling the Gaps of the Face

  • مدل سازی بینی Modeling the Nose

  • مدل سازی پشت سر Modeling the Back of the Head

  • مدل سازی و چسباندن گوش Modeling and Attaching the Ear

  • مدل سازی گردن Modeling the Neck

  • چسباندن گردن به بدن Attaching the Neck to the Body

  • مدل سازی فضای داخلی دهان Modeling the Interior of the Mouth

  • مدل سازی دندان ها Modeling the Teeth

  • جزئیات شخصیت Detailing the Character

  • مدل سازی Gi Modeling the Gi

  • اتمام کاراکتر Finishing the Character

نمایش نظرات

آموزش مفاهیم مدل سازی شخصیت در 3ds Max
جزییات دوره
6h 10m
30
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
Joshua Kinney
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Joshua Kinney Joshua Kinney

جوشوا یک نویسنده فداکار بازی در Pluralsight است. برای سالها جاشوا نویسنده اصلی آموزش محبوب موتور بازی Digital-Tators (که اکنون یک شرکت Pluralsight است) بوده است. او از کودکی علاقه زیادی به بازی های ویدئویی داشت که در نهایت شیفته روند بازی سازی شد. سوال "چگونه آنها این کار را انجام می دهند؟" جوشوا را به تلاش برای یادگیری ساختن این بازیها توسط خودش سوق داد. از آن زمان به بعد ، جاشوا زندگی خود را وقف خلق بازی ها و همچنین آموزش ساخت بازی های ویدیویی خارق العاده برای دیگران کرده است. او احساس غرور عظیمی می کند که می داند می تواند در کمک به مردم در ایجاد بازی های باورنکردنی تفاوتی ایجاد کند. از پلتفرمرها گرفته تا گیج کننده ها ، جوشوا با کمال میل هر هنرمندی را که می خواهد از موتور بازی استفاده کند راهنمایی می کند و می آموزد مقداری قدرت پشت چند ضلعی های خود بگذارد. وی در Pluralsight مفتخر به تهیه برنامه درسی اصلی برای CryENGINE ، Unity ، UDK و Unreal Engine 4 شده است.