آموزش اولین روز شما با Oculus Rift در Unity

Your First Day with Oculus Rift in Unity

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این سری از آموزش های یونیتی، نحوه شروع استفاده از کیت توسعه دهنده Oculus Rift را مورد بحث قرار خواهیم داد. نرم افزار مورد نیاز: Oculus Rift Development Kit، Unity Pro 4.2. در این سری از آموزش های Unity، نحوه شروع استفاده از Oculus Rift Dev Kit را مورد بحث قرار خواهیم داد. ما با یادگیری نحوه اتصال صحیح هدست و جعبه کنترل شروع می کنیم. سپس درباره نحوه تنظیم فضای کاری خود به منظور کسب تجربه کامل با Rift بحث خواهیم کرد. پس از آن، نحوه وارد کردن بسته‌های مناسب برای شروع کار با Rift در پروژه‌های Unity را یاد خواهیم گرفت. از اینجا ما یاد خواهیم گرفت که چگونه با افزودن Player Controller به سطح سفارشی خود، به سرعت استفاده از Rift را شروع کنیم. هنگامی که ما سرگرم شدیم، شروع به تجزیه ساختار پوشه می کنیم و با پارامترهای Player و Camera Controller آشنا می شویم. سپس با تغییر کنترلر پخش کننده خود برای کار با یک شخصیت در پروژه خود، آنچه را که آموخته ایم تقویت می کنیم. نرم افزار مورد نیاز: کیت توسعه Oculus Rift، Unity Pro 4.2.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

اولین روز شما با Oculus Rift در Unity Your First Day with Oculus Rift in Unity

  • وصل کردن Oculus Rift Hooking up the Oculus Rift

  • پیکربندی Oculus Rift Configuring the Oculus Rift

  • وارد کردن فایل های بسته Oculus و Unity Importing the Oculus and Unity Package Files

  • بحث در مورد پارامترهای Player Controller Discussing the Player Controller Parameters

  • وصل کردن Player Controller به یک کاراکتر Attaching the Player Controller to a Character

نمایش نظرات

آموزش اولین روز شما با Oculus Rift در Unity
جزییات دوره
0h 53m
6
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
Joshua Kinney
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Joshua Kinney Joshua Kinney

جوشوا یک نویسنده فداکار بازی در Pluralsight است. برای سالها جاشوا نویسنده اصلی آموزش محبوب موتور بازی Digital-Tators (که اکنون یک شرکت Pluralsight است) بوده است. او از کودکی علاقه زیادی به بازی های ویدئویی داشت که در نهایت شیفته روند بازی سازی شد. سوال "چگونه آنها این کار را انجام می دهند؟" جوشوا را به تلاش برای یادگیری ساختن این بازیها توسط خودش سوق داد. از آن زمان به بعد ، جاشوا زندگی خود را وقف خلق بازی ها و همچنین آموزش ساخت بازی های ویدیویی خارق العاده برای دیگران کرده است. او احساس غرور عظیمی می کند که می داند می تواند در کمک به مردم در ایجاد بازی های باورنکردنی تفاوتی ایجاد کند. از پلتفرمرها گرفته تا گیج کننده ها ، جوشوا با کمال میل هر هنرمندی را که می خواهد از موتور بازی استفاده کند راهنمایی می کند و می آموزد مقداری قدرت پشت چند ضلعی های خود بگذارد. وی در Pluralsight مفتخر به تهیه برنامه درسی اصلی برای CryENGINE ، Unity ، UDK و Unreal Engine 4 شده است.