آموزش سری بازی های مسابقه ای دو بعدی در یونیتی: جلد 4

2D Racing Game Series in Unity: Volume 4

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این جلد از سری بازی‌های مسابقه‌ای دوبعدی، ما به ساختن سیستم‌های اصلی بازی مانند پاورآپ‌ها و رفتار دشمن ادامه خواهیم داد. در این دوره، ساختن سیستم‌های اصلی بازی مانند پاورآپ‌ها و رفتار دشمن را ادامه خواهیم داد. ما با پاک کردن هر مشکلی که با پاورآپ‌های خود داریم شروع می‌کنیم. در اینجا ما رفتار دقیق هر پاور آپ را ایجاد می کنیم و تعادل هر کدام را در طول گیم پلی حفظ می کنیم. پس از آن، ما یاد می‌گیریم که چگونه بازیکن را در مسیر نگه داریم و به بازیکن اجازه می‌دهیم در حین پیست با سرعت تمام و در حالی که در چمن است، با سرعت نیمه تمام رانندگی کند. هنگامی که این سیستم ها را به پایان رساندیم، باید به بازیکن بازخوردی در مورد آنچه که powerup در حال حاضر مجهز است ارائه دهیم. همچنین نحوه نمایش سرعت و دور فعلی را یاد خواهیم گرفت. وقتی همه اینها تمام شد، به یادگیری نحوه ایجاد هوش مصنوعی برای بازی خود خواهیم پرداخت. ابتدا یاد می گیریم که چگونه ایستگاه های بین راهی برای دشمن ایجاد کنیم و سپس یاد می گیریم که چگونه با استفاده از سیستم ایستگاه بین راهی دشمن را به صورت فیزیکی حرکت دهیم. سپس یاد می گیریم که چگونه انیمیشن های 2 بعدی را برای ماشین دشمن تنظیم کنیم. سپس با ایجاد حالت بازی که شروع و پایان مسابقه را کنترل می کند، دوره را به پایان می رسانیم.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

سری بازی های مسابقه ای دو بعدی در یونیتی: جلد 4 2D Racing Game Series in Unity: Volume 4

  • پالایش پاور آپ ها Refining the Powerups

  • اصلاح عملکرد آهنگ Modifying the Track Functionality

  • راه اندازی Powerup GUI Setting up the Powerup GUI

  • نمایش سرعت Displaying the Speed

  • راه اندازی سیستم بازرسی Setting up the Checkpoint System

  • نمایش دور فعلی Displaying the Current Lap

  • ایجاد سیستم نقطه راه Creating the Waypoint System

  • ایجاد جنبش دشمن Creating the Enemy Movment

  • ایجاد تابع ناوبری Creating the Navigation Function

  • پالایش نهضت دشمن Refining the Enemy Movement

  • ساخت انیمیشن دشمن Creating the Enemy Animation

  • اتمام اسکریپت انیمیشن دشمن Finishing the Enemy Animation Script

  • اعمال خسارت به دشمن Applying Damage to the Enemy

  • اتمام سیستم آسیب دشمن Finishing the Enemy Damage System

  • راه اندازی حالت بازی Setting up the Game State

نمایش نظرات

آموزش سری بازی های مسابقه ای دو بعدی در یونیتی: جلد 4
جزییات دوره
3h 10m
16
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
Joshua Kinney
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Joshua Kinney Joshua Kinney

جوشوا یک نویسنده فداکار بازی در Pluralsight است. برای سالها جاشوا نویسنده اصلی آموزش محبوب موتور بازی Digital-Tators (که اکنون یک شرکت Pluralsight است) بوده است. او از کودکی علاقه زیادی به بازی های ویدئویی داشت که در نهایت شیفته روند بازی سازی شد. سوال "چگونه آنها این کار را انجام می دهند؟" جوشوا را به تلاش برای یادگیری ساختن این بازیها توسط خودش سوق داد. از آن زمان به بعد ، جاشوا زندگی خود را وقف خلق بازی ها و همچنین آموزش ساخت بازی های ویدیویی خارق العاده برای دیگران کرده است. او احساس غرور عظیمی می کند که می داند می تواند در کمک به مردم در ایجاد بازی های باورنکردنی تفاوتی ایجاد کند. از پلتفرمرها گرفته تا گیج کننده ها ، جوشوا با کمال میل هر هنرمندی را که می خواهد از موتور بازی استفاده کند راهنمایی می کند و می آموزد مقداری قدرت پشت چند ضلعی های خود بگذارد. وی در Pluralsight مفتخر به تهیه برنامه درسی اصلی برای CryENGINE ، Unity ، UDK و Unreal Engine 4 شده است.