آموزش شروع سریع موتور غیر واقعی 4: جلد 3

Quick Start to Unreal Engine 4: Volume 3

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: به جلد 3 موتور شروع سریع به موتور غیرواقعی خوش آمدید ، مجموعه ای از آموزشهای ویژه ساخته شده که به ترتیب دنبال می شوند و با تقویت تمرینات ارزشمند برای تقویت مفاهیم آموخته می شوند. نرم افزار مورد نیاز: Unreal Engine 4.3. به جلد 3 شروع سریع به Unreal Engine خوش آمدید ، مجموعه ای از آموزشهای ویژه ساخته شده به منظور دنبال کردن و توالی با تمرینات ارزشمند برای تقویت مفاهیم آموخته شده است. در این مجموعه از آموزشها ، نحوه ایجاد تعامل با استفاده از Blueprints را بحث خواهیم کرد. ما با یادگیری اصول ایجاد طرح اولیه کار خود را شروع خواهیم کرد. سپس ما دقیقاً یاد خواهیم گرفت که چگونه ورودی ها را برای حرکت بازیکن تنظیم کنیم. پس از آن ، ما یک طرح کلی کلاس ایجاد خواهیم کرد که به عنوان شخصیت ما عمل می کند و حرکت آن را با استفاده از Blueprints انجام می دهد. سپس ما با یادگیری نحوه تعامل با اشیا and و ایجاد منطق ساده برای بازی های خود ، آموزش را به پایان می بریم. اگرچه همراهی با این درس ها و ساختن یک پروژه با هم دانش ارزشمندی را در اختیار شما قرار می دهد ، اما قدرت واقعی این است که شما می توانید تکنیک های آموخته شده خود را به کار بگیرید و آنها را به روشی متفاوت برای کارهای خود به کار بگیرید. با توجه به این نکته ، بلافاصله پس از هر جلد ، تکالیفی به شما ارائه می شود. این تکالیف شما را به چالش می کشد مهارتهایی را که در یک دوره خاص آموخته اید استفاده کنید و آنها را در دارایی دیگری به کار بگیرید. این آموزشها بصورت توالی طراحی شده اند بنابراین ما واقعاً شما را تشویق می کنیم که از جلد 1 شروع کنید و از تکالیف دوره ای در طول مسیر برای کسب تجربه کامل یادگیری استفاده کنید. نرم افزار مورد نیاز: Unreal Engine 4.3.

سرفصل ها و درس ها

مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

شروع سریع موتور غیر واقعی 4: جلد 3 Quick Start to Unreal Engine 4: Volume 3

  • اصول طرح Blueprint Basics

  • تنظیم تنظیمات پروژه ورودی Setting up the Input Project Settings

  • ایجاد حرکت شخصیت Creating Character Movement

  • ایجاد یک حالت بازی جدید Creating a New Game Mode

  • تنظیم تعامل بازیکن Setting up Player Interaction

  • تعامل با موارد Interacting with Items

  • تکلیف نهایی Final Assignment

نمایش نظرات

آموزش شروع سریع موتور غیر واقعی 4: جلد 3
جزییات دوره
0h 57m
8
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
17
4.9 از 5
دارد
دارد
دارد
Joshua Kinney
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Joshua Kinney Joshua Kinney

جوشوا یک نویسنده فداکار بازی در Pluralsight است. برای سالها جاشوا نویسنده اصلی آموزش محبوب موتور بازی Digital-Tators (که اکنون یک شرکت Pluralsight است) بوده است. او از کودکی علاقه زیادی به بازی های ویدئویی داشت که در نهایت شیفته روند بازی سازی شد. سوال "چگونه آنها این کار را انجام می دهند؟" جوشوا را به تلاش برای یادگیری ساختن این بازیها توسط خودش سوق داد. از آن زمان به بعد ، جاشوا زندگی خود را وقف خلق بازی ها و همچنین آموزش ساخت بازی های ویدیویی خارق العاده برای دیگران کرده است. او احساس غرور عظیمی می کند که می داند می تواند در کمک به مردم در ایجاد بازی های باورنکردنی تفاوتی ایجاد کند. از پلتفرمرها گرفته تا گیج کننده ها ، جوشوا با کمال میل هر هنرمندی را که می خواهد از موتور بازی استفاده کند راهنمایی می کند و می آموزد مقداری قدرت پشت چند ضلعی های خود بگذارد. وی در Pluralsight مفتخر به تهیه برنامه درسی اصلی برای CryENGINE ، Unity ، UDK و Unreal Engine 4 شده است.