آموزش بررسی ویژگی های 2D در Unity

Exploring the 2D Features in Unity

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: در این مجموعه ما به اجزای اصلی کار با ویژگیهای 2D در Unity خواهیم پرداخت. نرم افزار مورد نیاز: Unity 4.3. همه را بزرگ کنید مقدمه و بررسی اجمالی پروژه دهه 45 بررسی ویژگی های 2D در Unity 2 ساعت و 18 دقیقه 16 ثانیه علائم تجاری و نامهای تجاری اشخاص ثالث ذکر شده در این دوره متعلق به صاحبان مربوطه می باشند و Pluralsight وابسته یا تأیید شده توسط این احزاب نیست.

سرفصل ها و درس ها

مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

بررسی ویژگی های 2D در Unity Exploring the 2D Features in Unity

  • راه اندازی یک پروژه وحدت 2D Setting up a 2D Unity Project

  • دستکاری روح Manipulating Sprites

  • راه اندازی لوازم جانبی Setting up Props

  • برش شخصیت Slicing the Character

  • والدین شخصیت Parenting the Character

  • ایجاد برخورد کننده ها Creating the Colliders

  • ایجاد انیمیشن بیکار Creating the Idle Animation

  • مسدود کردن در چرخه راه رفتن Blocking in the Walk Cycle

  • پایان چرخه پیاده روی Finishing the Walk Cycle

  • تنظیم انیمیشن ها Setting up the Animations

  • فیلمنامه نویسی از جنبش Scripting the Movement

  • استفاده از Sprite Sheets برای انیمیشن Using Sprite Sheets for Animation

نمایش نظرات

آموزش بررسی ویژگی های 2D در Unity
جزییات دوره
2h 19m
13
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
36
4.6 از 5
دارد
دارد
دارد
Joshua Kinney
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Joshua Kinney Joshua Kinney

جوشوا یک نویسنده فداکار بازی در Pluralsight است. برای سالها جاشوا نویسنده اصلی آموزش محبوب موتور بازی Digital-Tators (که اکنون یک شرکت Pluralsight است) بوده است. او از کودکی علاقه زیادی به بازی های ویدئویی داشت که در نهایت شیفته روند بازی سازی شد. سوال "چگونه آنها این کار را انجام می دهند؟" جوشوا را به تلاش برای یادگیری ساختن این بازیها توسط خودش سوق داد. از آن زمان به بعد ، جاشوا زندگی خود را وقف خلق بازی ها و همچنین آموزش ساخت بازی های ویدیویی خارق العاده برای دیگران کرده است. او احساس غرور عظیمی می کند که می داند می تواند در کمک به مردم در ایجاد بازی های باورنکردنی تفاوتی ایجاد کند. از پلتفرمرها گرفته تا گیج کننده ها ، جوشوا با کمال میل هر هنرمندی را که می خواهد از موتور بازی استفاده کند راهنمایی می کند و می آموزد مقداری قدرت پشت چند ضلعی های خود بگذارد. وی در Pluralsight مفتخر به تهیه برنامه درسی اصلی برای CryENGINE ، Unity ، UDK و Unreal Engine 4 شده است.