آموزش شروع سریع مدل سازی در 3ds Max: جلد 2

Quick Start to Modeling in 3ds Max: Volume 2

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در جلد 2 از شروع سریع به مدل سازی در 3ds Max، ما بر روی مفاهیم پوشش داده شده در جلد 1 است. ما با صحبت در مورد مدل سازی چند ضلعی، که به عنوان تکنیک های مدل سازی لبه نیز شناخته می شود، شروع می کنیم. ما بحث خواهیم کرد که چگونه استفاده از این تکنیک به ما امکان می دهد تا کنترل بیشتری بر توپولوژی داشته باشیم و چگونه جزئیات دقیقی را که می خواهیم از مدل های خود بدست آوریم. ما همچنین تکنیک هایی را پوشش خواهیم داد که به ما امکان می دهد در زمان مدل سازی خود صرفه جویی کنیم. ما متوجه خواهیم شد که استفاده از این تکنیک می‌تواند چالش‌هایی را هنگام تلاش برای مدل‌سازی منحصراً با استفاده از quads ایجاد کند، و روش‌های زیادی برای غلبه بر آن چالش‌ها را یاد خواهیم گرفت. در پایان، ما یک تکیه گاه دیگر برای افزودن به صحنه روایت خود خواهیم داشت. این دوره ها به گونه ای طراحی شده اند که به صورت متوالی برگزار شوند، بنابراین ما واقعاً شما را تشویق می کنیم که قبل از ادامه این بخش با جلد 1 شروع کنید. همچنین شما را تشویق می کنیم که از تکالیفی که به دنبال هر جلد است استفاده کنید. این تکالیف به شما این امکان را می‌دهد که آنچه را که آموخته‌اید استفاده کنید و آن ابزارها و تکنیک‌ها را در پروژه‌های خود به کار ببرید. درباره شروع سریع مدل سازی در 3ds Max بیشتر بدانید.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

شروع سریع مدل سازی در 3ds Max: جلد 2 Quick Start to Modeling in 3ds Max: Volume 2

  • مبانی مدلسازی چند ضلعی Polygon Modeling Basics

  • مسدود کردن در شکل اصلی فلپ Blocking in the Major Form of the Flap

  • مسدود کردن در قالب کوله پشتی Blocking in the Form of the Backpack

  • پر کردن سوراخ های کوله پشتی ما Filling the Holes of Our Backpack

  • غلبه بر شکاف های پیشرفته Overcoming Advanced Gaps

  • تکمیل هندسه کوله پشتی Finalizing the Backpack Geometry

  • ایجاد تسمه Creating Straps

  • مدل سازی سگک Modeling the Buckle

  • کشف مدلسازی رویه ای Discovering Procedural Modeling

  • مدل سازی تسمه های نهایی Modeling the Final Straps

  • کشف ابزارهای مدل سازی Freeform Discovering the Freeform Modeling Tools

  • تکمیل جزئیات نهایی Finishing the Final Details

نمایش نظرات

آموزش شروع سریع مدل سازی در 3ds Max: جلد 2
جزییات دوره
2h 31m
13
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
36
4.9 از 5
دارد
دارد
دارد
Joshua Kinney
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Joshua Kinney Joshua Kinney

جوشوا یک نویسنده فداکار بازی در Pluralsight است. برای سالها جاشوا نویسنده اصلی آموزش محبوب موتور بازی Digital-Tators (که اکنون یک شرکت Pluralsight است) بوده است. او از کودکی علاقه زیادی به بازی های ویدئویی داشت که در نهایت شیفته روند بازی سازی شد. سوال "چگونه آنها این کار را انجام می دهند؟" جوشوا را به تلاش برای یادگیری ساختن این بازیها توسط خودش سوق داد. از آن زمان به بعد ، جاشوا زندگی خود را وقف خلق بازی ها و همچنین آموزش ساخت بازی های ویدیویی خارق العاده برای دیگران کرده است. او احساس غرور عظیمی می کند که می داند می تواند در کمک به مردم در ایجاد بازی های باورنکردنی تفاوتی ایجاد کند. از پلتفرمرها گرفته تا گیج کننده ها ، جوشوا با کمال میل هر هنرمندی را که می خواهد از موتور بازی استفاده کند راهنمایی می کند و می آموزد مقداری قدرت پشت چند ضلعی های خود بگذارد. وی در Pluralsight مفتخر به تهیه برنامه درسی اصلی برای CryENGINE ، Unity ، UDK و Unreal Engine 4 شده است.