آموزش مدل سازی سلاح های علمی تخیلی برای بازی ها در 3ds Max

Modeling Sci-Fi Weapons for Games in 3ds Max

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این سری از آموزش های گام به گام یاد می گیریم که چگونه یک سلاح علمی تخیلی را با استفاده از تکنیک های مدل سازی سطح سخت مدل سازی کنیم. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2013. در این سری از آموزش های گام به گام می آموزیم که چگونه یک سلاح علمی تخیلی را با استفاده از تکنیک های مدل سازی سطح سخت مدل سازی کنیم. برای شروع، اهمیت ایجاد سیلوئت ها و نحوه انتقاد سازنده را به منظور تبدیل آن به طرحی قوی تر یاد خواهیم گرفت. پس از آن، ما شروع به مسدود کردن اشکال اصلی سلاح خود می کنیم. پس از اتمام مدل بلوک‌آوت، از یک رندر ساده برای ایجاد یک رنگ در فتوشاپ استفاده می‌کنیم تا ایده بهتری از جزئیاتی که می‌خواهیم از مدل high poly خود داشته باشیم. سپس به مدل سازی مدل با وضوح بالا و مدل وضوح بازی خواهیم پرداخت. سپس با چیدمان UV ها، پختن نقشه های انسداد عادی و محیطی خود و اعمال آن نقشه ها به مدل بازی، دوره را به پایان می رسانیم. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2013.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

مدل سازی سلاح های علمی تخیلی برای بازی ها در 3ds Max Modeling Sci-Fi Weapons for Games in 3ds Max

  • ایجاد سیلوئت ها Creating Silhouettes

  • نهایی کردن Silhouette Finalizing the Silhouette

  • مسدود کردن ریل بالایی Blocking the Upper Rail

  • مسدود کردن ریل پایین Blocking the Bottom Rail

  • مسدود کردن لوازم جانبی ریل بالایی Blocking the Upper Rail Accessory

  • مسدود کردن تسمه های ریل Blocking the Rail Straps

  • مسدود کردن گیرنده و گارد دست Blocking the Receiver and Hand Guard

  • مسدود کردن دستگیره تپانچه و قنداق تفنگ Blocking the Pistol Grip and the Rifle Butt

  • مسدود کردن استابلایزرهای قنداق تفنگ Blocking the Stabilizers for the Rifle Butt

  • نهایی کردن مدل Block out Finalizing the Block out Model

  • ایجاد جزئیات با استفاده از Paint Over Creating Details Using a Paint Over

  • مدل سازی نسخه High Poly ریل بالایی Modeling the High Poly Version of the Upper Rail

  • مدل سازی نسخه High Poly از ریل پایین Modeling the High Poly Version of the Lower Rail

  • مدل سازی نسخه High Poly ریل های داخلی Modeling the High Poly Version of the Inner Rails

  • مدل سازی نسخه High Poly تسمه های ریلی Modeling the High Poly Version of the Rail Straps

  • مدل سازی نسخه High Poly لوازم جانبی ریل Modeling the High Poly Version of the Rail Accessory

  • مدل سازی نسخه High Poly گیرنده Modeling the High Poly Version of the Receiver

  • مدل سازی نسخه High Poly دستگیره پیستول Modeling the High Poly Version of the Pistol Grip

  • مدل سازی نسخه High Poly گارد دست Modeling the High Poly Version of the Hand Guard

  • مدل سازی نسخه High Poly قنداق تفنگ Modeling the High Poly Version of the Rifle Butt

  • مدل سازی نسخه High Poly قطعات جانبی Modeling the High Poly Version of the Accessory Pieces

  • افزودن عمق به مدل High Poly Adding Depth to the High Poly Model

  • ساخت دامنه Building the Scope

  • مدل سازی سخت افزار High Poly Modeling the High Poly Hardware

  • اتمام سخت افزار Finishing the Hardware

  • قرار دادن سخت افزار Placing the Hardware

  • مدلسازی سخت افزار یکپارچه Modeling Integrated Hardware

  • نهایی کردن مدل High Poly Finalizing the High Poly Model

  • مدل سازی مدل Low Poly Modeling the Low Poly Model

  • بازسازی ریل های بیرونی Retopologizing the Outer Rails

  • مدل سازی ریل های داخلی پلی پایین Modeling the Low Poly Inner Rails

  • مدل سازی لوازم جانبی Low Poly Modeling the Low Poly Accessory

  • مدل سازی تسمه های پلی پایین Modeling the Low Poly Straps

  • مدل سازی گیرنده Low Poly Modeling the Low Poly Receiver

  • مدل سازی Low Poly Grip Modeling the Low Poly Grip

  • مدل سازی قنداق تفنگ پلی پایین Modeling the Low Poly Rifle Butt

  • مدلسازی ریل و اسکوپ Low Poly Scope Modeling the Low Poly Scope Rail and Scope

  • باز کردن ریل بالایی Unwrapping the Upper Rail

  • باز کردن ریل پایین Unwrapping the Lower Rail

  • باز کردن ریل های داخلی Unwrapping the Inner Rails

  • باز کردن تسمه ها Unwrapping the Straps

  • باز کردن پایه های Scope Unwrapping the Scope Mounts

  • باز کردن ریل Scope Unwrapping the Scope Rail

  • باز کردن محدوده Unwrapping the Scope

  • باز کردن بسته بندی گیرنده Unwrapping the Receiver

  • ترکیب اشعه ماوراء بنفش Combining the UV's

  • پخت نقشه معمولی Baking the Normal Map

  • ترکیب نقشه های عادی Combining the Normal Maps

نمایش نظرات

آموزش مدل سازی سلاح های علمی تخیلی برای بازی ها در 3ds Max
جزییات دوره
10h 36m
49
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
Joshua Kinney
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Joshua Kinney Joshua Kinney

جوشوا یک نویسنده فداکار بازی در Pluralsight است. برای سالها جاشوا نویسنده اصلی آموزش محبوب موتور بازی Digital-Tators (که اکنون یک شرکت Pluralsight است) بوده است. او از کودکی علاقه زیادی به بازی های ویدئویی داشت که در نهایت شیفته روند بازی سازی شد. سوال "چگونه آنها این کار را انجام می دهند؟" جوشوا را به تلاش برای یادگیری ساختن این بازیها توسط خودش سوق داد. از آن زمان به بعد ، جاشوا زندگی خود را وقف خلق بازی ها و همچنین آموزش ساخت بازی های ویدیویی خارق العاده برای دیگران کرده است. او احساس غرور عظیمی می کند که می داند می تواند در کمک به مردم در ایجاد بازی های باورنکردنی تفاوتی ایجاد کند. از پلتفرمرها گرفته تا گیج کننده ها ، جوشوا با کمال میل هر هنرمندی را که می خواهد از موتور بازی استفاده کند راهنمایی می کند و می آموزد مقداری قدرت پشت چند ضلعی های خود بگذارد. وی در Pluralsight مفتخر به تهیه برنامه درسی اصلی برای CryENGINE ، Unity ، UDK و Unreal Engine 4 شده است.