آموزش خط لوله تولید دارایی بازی برای وحدت

Game Asset Production Pipeline for Unity

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: در این مجموعه از آموزش های Unity ، مرحله به مرحله یک دارایی ایجاد خواهیم کرد و کل خط تولید تولید دارایی بازی سه بعدی را برای Unity کاوش خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2015، Zbrush 4R6، Substance Painter، Unity 4.6، Unity 5 beta. در این سری از آموزش های Unity ، گام به گام یک دارایی ایجاد می کنیم و کل خط تولید تولید دارایی بازی 3D را برای Unity کشف می کنیم. ما ابتدا با یادگیری برخی نکات تنظیم کلی برای ایجاد دارایی های بازی در یک بسته ایجاد محتوا مانند 3ds Max شروع خواهیم کرد. پس از آن ، ما با ایجاد 3ds Max و ZBrush به ایجاد دارایی بالای poly خود خواهیم پرداخت. سپس یاد خواهیم گرفت که چگونه به سرعت مدل حلالیت UV بازی را در 3ds Max مدل سازی و باز کنیم. پس از آن ، ما یاد خواهیم گرفت که چگونه نقشه های ضروری خود را که برای بافت در Substance Painter مورد نیاز است ، درست پخت. هنگامی که در Substance Painter قرار گرفتیم ، در مورد برخی نکات اساسی در زمینه بافت صحبت خواهیم کرد و اینکه چگونه Substance Painter با قابلیت های رنگ آمیزی چند کانال می تواند در ما صرفه جویی کند سرانجام ، این آموزش Unity را با یادگیری نحوه ایجاد LOD و یک شبکه برخورد سفارشی برای بهره گیری از ویژگی های بهینه سازی Unity ، به پایان خواهیم رساند. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2015 ، Zbrush 4R6 ، Substance Painter ، Unity 4.6 ، Unity 5 beta.

سرفصل ها و درس ها

مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

خط لوله تولید دارایی بازی برای وحدت Game Asset Production Pipeline for Unity

  • نکات مربوط به تنظیمات کلی General Set up Tips

  • مسدود کردن دارایی High Poly Blocking in the High Poly Asset

  • تکنیک های مدل سازی پلی بالا در 3ds Max High Poly Modeling Techniques in 3ds Max

  • نهایی کردن دارایی High Poly در ZBrush Finalizing the High Poly Asset in ZBrush

  • مسدود کردن در مش چند مشکی Blocking in the Low Poly Mesh

  • اتمام مش کم پلی Finishing the Low Poly Mesh

  • شروع فرآیند باز کردن UV Beginning the UV Unwrapping Process

  • پایان دادن به UV ها Finishing the UVs

  • پخت نقشه عادی و Id Mask Baking the Normal Map and Id Mask

  • پخت نقشه انسداد محیط Baking the Ambient Occlusion Map

  • اصلاح Id Mask Modifying the Id Mask

  • راه اندازی پروژه نقاش مواد Setting up the Substance Painter Project

  • مسدود کردن در بافت دارایی بازی ما Blocking in the Textures of Our Game Asset

  • تکمیل بافت Finishing the Texture

  • آزمایش مش و بافت در Unity Testing the Mesh and Textures in Unity

  • ایجاد Lod Meshes برای دارایی بازی ما Creating Lod Meshes for Our Game Asset

  • ایجاد یک برخورد تصادفی مش Creating a Custom Collision Mesh

  • تنظیم ماده استاندارد در Unity 5 Setting up the Standard Material in Unity 5

نمایش نظرات

آموزش خط لوله تولید دارایی بازی برای وحدت
جزییات دوره
2h 55m
19
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
18
4.6 از 5
دارد
دارد
دارد
Joshua Kinney
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Joshua Kinney Joshua Kinney

جوشوا یک نویسنده فداکار بازی در Pluralsight است. برای سالها جاشوا نویسنده اصلی آموزش محبوب موتور بازی Digital-Tators (که اکنون یک شرکت Pluralsight است) بوده است. او از کودکی علاقه زیادی به بازی های ویدئویی داشت که در نهایت شیفته روند بازی سازی شد. سوال "چگونه آنها این کار را انجام می دهند؟" جوشوا را به تلاش برای یادگیری ساختن این بازیها توسط خودش سوق داد. از آن زمان به بعد ، جاشوا زندگی خود را وقف خلق بازی ها و همچنین آموزش ساخت بازی های ویدیویی خارق العاده برای دیگران کرده است. او احساس غرور عظیمی می کند که می داند می تواند در کمک به مردم در ایجاد بازی های باورنکردنی تفاوتی ایجاد کند. از پلتفرمرها گرفته تا گیج کننده ها ، جوشوا با کمال میل هر هنرمندی را که می خواهد از موتور بازی استفاده کند راهنمایی می کند و می آموزد مقداری قدرت پشت چند ضلعی های خود بگذارد. وی در Pluralsight مفتخر به تهیه برنامه درسی اصلی برای CryENGINE ، Unity ، UDK و Unreal Engine 4 شده است.