آموزش Unity Mobile Development Game: Final Assembly

Unity Mobile Game Development: Final Assembly

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این دوره، ما در مورد برخی از گردش‌های کاری اصلی که در تولید بازی خود استفاده کرده‌ایم صحبت می‌کنیم و با بحث در مورد نحوه انتشار آن در تبلت اندرویدی خود به پایان می‌رسانیم. نرم‌افزار مورد نیاز: Unity 3.4. در این دوره، برخی از گردش‌های کاری اصلی که در تولید بازی خود استفاده کرده‌ایم را مورد بحث قرار می‌دهیم و با بحث در مورد نحوه انتشار آن در تبلت اندرویدی خود به پایان می‌رسانیم. در این سری از درس ها، ما در مورد فرآیندهای خود برای گردآوری ساخت بازی نهایی خود بحث می کنیم. ما با بحث در مورد روند همکاری همه فایل های پروژه ایجاد شده برای این پروژه شروع می کنیم. سپس در مورد اینکه چگونه بازیکن، رابط کاربری گرافیکی، هوش مصنوعی دشمن و حالت بازی باید متصل شوند تا بازی به درستی کار کند، بحث خواهیم کرد. همچنین درباره نحوه ایجاد منوی اصلی خود بحث خواهیم کرد و سپس با انتشار بازی نهایی خود به پایان خواهیم رسید. اکنون، این دوره به معنای پوشش دادن تک تک مراحل برای اتصال بازی شما نیست، بلکه بیشتر به عنوان یک راهنما برای کمک به فرآیند نهایی سازی و ارائه اطلاعاتی در مورد فرآیندی که در اینجا در Digital-Tutors استفاده می کنیم، به شما ارائه می دهد. نرم افزار مورد نیاز: Unity 3.4.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

Unity Mobile Development Game: Final Assembly Unity Mobile Game Development: Final Assembly

  • همکاری با فایل های پروژه Collaborating the Project Files

  • بازرسی بازیکن در ساخت نهایی Inspecting the Player in the Final Build

  • ایجاد عملکرد سلاح هولستر Creating the Holstered Weapon Functionality

  • بررسی عملکرد رابط کاربری گرافیکی Inspecting the GUI Functionality

  • بازرسی هوش مصنوعی دشمن و نقاط راه Inspecting the Enemy AI and Waypoints

  • بازرسی وضعیت بازی Inspecting the Game State

  • بازرسی سطح امتیاز Inspecting the Highscore Level

  • ایجاد منوی اصلی Creating the Main Menu

  • انتشار ساخت نهایی Publishing the Final Build

نمایش نظرات

آموزش Unity Mobile Development Game: Final Assembly
جزییات دوره
1h 17m
10
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
Joshua Kinney
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Joshua Kinney Joshua Kinney

جوشوا یک نویسنده فداکار بازی در Pluralsight است. برای سالها جاشوا نویسنده اصلی آموزش محبوب موتور بازی Digital-Tators (که اکنون یک شرکت Pluralsight است) بوده است. او از کودکی علاقه زیادی به بازی های ویدئویی داشت که در نهایت شیفته روند بازی سازی شد. سوال "چگونه آنها این کار را انجام می دهند؟" جوشوا را به تلاش برای یادگیری ساختن این بازیها توسط خودش سوق داد. از آن زمان به بعد ، جاشوا زندگی خود را وقف خلق بازی ها و همچنین آموزش ساخت بازی های ویدیویی خارق العاده برای دیگران کرده است. او احساس غرور عظیمی می کند که می داند می تواند در کمک به مردم در ایجاد بازی های باورنکردنی تفاوتی ایجاد کند. از پلتفرمرها گرفته تا گیج کننده ها ، جوشوا با کمال میل هر هنرمندی را که می خواهد از موتور بازی استفاده کند راهنمایی می کند و می آموزد مقداری قدرت پشت چند ضلعی های خود بگذارد. وی در Pluralsight مفتخر به تهیه برنامه درسی اصلی برای CryENGINE ، Unity ، UDK و Unreal Engine 4 شده است.