آموزش مبانی مدل سازی 3ds Max

3ds Max Modeling Fundamentals

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: این دوره از یک رویکرد پروژه محور استفاده می کند زیرا اصول مدل سازی، برخی از رایج ترین ابزارها و برخی از بهترین نکات و تکنیک های صرفه جویی در زمان را در مورد مدل سازی در 3ds Max پوشش می دهد. در این دوره، 3ds Max Modeling Fundamentals، نکات و ترفندهای زیادی و اصول برخی از رایج ترین ابزارهای مورد استفاده برای 3ds Max را یاد خواهید گرفت که همگی در یک رویکرد پروژه محور آموزش داده شده اند. ابتدا، با نگاه کردن به انواع مختلف هندسه در دسترستان شروع می‌کنید و یاد می‌گیرید که چگونه مدل خود را در سلسله مراتب سازماندهی کنید و صحنه خود را تمیز و کارآمد نگه دارید. در مرحله بعد، به چندین ابزار مدل‌سازی از جمله ابزارهای مدل‌سازی چند ضلعی مانند Extrude و ابزار Swift Loop برای اضافه کردن وضوح، تکنیک‌های مدل‌سازی spline برای ایجاد سطوح صاف و بسیاری از ابزارها و تکنیک‌های دیگر نگاهی می‌اندازید. در نهایت، شما نگاهی به استفاده از یک گردش کار هموارسازی یا تقسیم بندی خواهید داشت و از اصلاح کننده ها برای کمک به شکل دادن به مدل های خود استفاده می کنید. پس از تماشای این دوره، درک بهتری از نحوه کار این ابزارها با هم خواهید داشت و می‌توانید راه‌حل‌های مدل‌سازی خود را ایجاد کنید و یک گردش کاری راحت‌تر برای خود ایجاد کنید.

سرفصل ها و درس ها

بررسی اجمالی دوره Course Overview

  • بررسی اجمالی دوره Course Overview

مروری بر مبانی مدلسازی Modeling Basics Overview

  • مقدمه Introduction

  • کار با چند ضلعی Working with Polygons

  • کار با Splines Working with Splines

  • مبانی صاف کردن Smoothing Basics

  • سازمان و سلسله مراتب Organization and Hierarchy

  • تنظیم تصاویر مرجع Setting up Reference Images

مسدود کردن در اشکال اساسی: بخش 1 Blocking in Basic Forms: Part 1

  • مقدمه Introduction

  • تکنیک مدل سازی جعبه The Box Modeling Technique

  • با استفاده از Symmetry Modifier Using the Symmetry Modifier

  • با استفاده از تابع Attach Using the Attach Function

  • با استفاده از ابزار Cut Using the Cut Tool

  • با استفاده از ابزار Extrude Using the Extrude Tool

  • استفاده از Extrude Along Spline Using Extrude Along Spline

  • ایجاد Primitives با AutoGrid Creating Primitives with AutoGrid

  • شبیه سازی از هندسه Cloning from Geometry

  • تکنیک مدل سازی چند ضلعی The Polygon Modeling Technique

  • چسباندن اشیاء پیچیده Attaching Complex Objects

  • گروه بندی اشیاء Grouping Objects

  • اشکال پیچیده حل مسئله Problem-solving Complex Shapes

مسدود کردن در اشکال اساسی: قسمت 2 Blocking in Basic Forms: Part 2

  • مقدمه Introduction

  • استفاده از Booleans Using Booleans

  • با استفاده از Lathe Modifier Using the Lathe Modifier

  • تکنیک های مدل سازی غیر مخرب Non-destructive Modeling Techniques

  • با استفاده از Swift Loop Tool Using the Swift Loop Tool

  • ایجاد سیم با استفاده از Splines Creating Wires Using Splines

  • اشکال پیچیده حل مسئله Problem-solving Complex Shapes

  • با استفاده از لولا از ابزار Edge Using the Hinge from Edge Tool

  • مدل‌سازی پایه دوربین Modeling the Camera Mount

  • مدل سازی دوربین Modeling the Camera

جزئیات و هموارسازی گردش کار Detailing and Smoothing Workflows

  • مقدمه Introduction

  • با استفاده از OpenSubDiv Modifier Using the OpenSubDiv Modifier

  • عیب یابی مشکلات هموارسازی Troubleshooting Smoothing Issues

  • تنظیم مش صاف Adjusting the Smoothed Mesh

  • اضافه کردن جزئیات هندسه Adding Geometry Detail

  • با استفاده از CreaseSet Modifier Using the CreaseSet Modifier

  • اضافه کردن توپولوژی پس از چین دادن Adding Topology After Creasing

  • ایجاد پروانه ها Creasing the Propellers

  • جزئیات باتری Detailing the Battery

  • چین کردن پایه دوربین Creasing the Camera Mount

  • ایجاد دوربین Creasing the Camera

سطح بندی و بافت Surfacing and Texturing

  • مقدمه Introduction

  • باز کردن UV ها Unwrapping UVs

  • رندر کردن قالب UVW Rendering a UVW Template

  • ایجاد یک Bump Map Creating a Bump Map

  • ایجاد و بکارگیری مواد Creating and Applying Materials

  • استفاده از مواد متعدد Applying Multiple Materials

  • ایجاد رندرهای پایه Creating Basic Renders

نمایش نظرات

آموزش مبانی مدل سازی 3ds Max
جزییات دوره
6h 49m
48
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
25
5 از 5
دارد
دارد
دارد
Joshua Kinney
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Joshua Kinney Joshua Kinney

جوشوا یک نویسنده فداکار بازی در Pluralsight است. برای سالها جاشوا نویسنده اصلی آموزش محبوب موتور بازی Digital-Tators (که اکنون یک شرکت Pluralsight است) بوده است. او از کودکی علاقه زیادی به بازی های ویدئویی داشت که در نهایت شیفته روند بازی سازی شد. سوال "چگونه آنها این کار را انجام می دهند؟" جوشوا را به تلاش برای یادگیری ساختن این بازیها توسط خودش سوق داد. از آن زمان به بعد ، جاشوا زندگی خود را وقف خلق بازی ها و همچنین آموزش ساخت بازی های ویدیویی خارق العاده برای دیگران کرده است. او احساس غرور عظیمی می کند که می داند می تواند در کمک به مردم در ایجاد بازی های باورنکردنی تفاوتی ایجاد کند. از پلتفرمرها گرفته تا گیج کننده ها ، جوشوا با کمال میل هر هنرمندی را که می خواهد از موتور بازی استفاده کند راهنمایی می کند و می آموزد مقداری قدرت پشت چند ضلعی های خود بگذارد. وی در Pluralsight مفتخر به تهیه برنامه درسی اصلی برای CryENGINE ، Unity ، UDK و Unreal Engine 4 شده است.