آموزش ایجاد بازخورد کاربر در یونیتی

Creating User Feedback in Unity

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این مجموعه از آموزش های یونیتی با برخی از روش های رایج ایجاد بازخورد کاربران در یونیتی آشنا می شویم. ما با بحث در مورد راه های مختلف برای ایجاد بازخورد کاربر بر اساس مخاطب مورد نظر بازی شروع می کنیم. ما ایجاد برخی از اشکال واضح‌تر بازخورد کاربران را که مخاطبان معمولی گیمر را هدف قرار می‌دهند، پوشش خواهیم داد. پس از آن، ما به چند روش چالش برانگیزتر برای ایجاد بازخورد کاربر مانند ایجاد نکات ظریف از طریق صدا یا مطالبی که برای لحظه ای برق می زند، نگاه خواهیم کرد. سپس با یادگیری نحوه ایجاد یک سایه زن سفارشی که اشیاء ما را در صورت قابل استفاده بودن بدرخشد و همچنین نحوه ارائه بازخورد از طریق متن به کاربر ادامه می دهیم.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

ایجاد بازخورد کاربر در یونیتی Creating User Feedback in Unity

  • استفاده از انیمیشن برای بازخورد کاربران Using Animation for User Feedback

  • ایجاد سیستم هدف گیری Creating the Aiming System

  • پخش پرتو Raycasting

  • استفاده از متن برای بازخورد کاربر Using Text for User Feedback

  • وصل کردن دکمه تعامل Hooking up the Interact Button

  • ایجاد یک سایه بان درخشندگی سفارشی Creating a Custom Glow Shader

  • سوئیچینگ مواد Switching Materials

  • استفاده از صدا برای ایجاد بازخورد Using Audio to Create Feedback

نمایش نظرات

آموزش ایجاد بازخورد کاربر در یونیتی
جزییات دوره
1h 28m
9
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
Joshua Kinney
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Joshua Kinney Joshua Kinney

جوشوا یک نویسنده فداکار بازی در Pluralsight است. برای سالها جاشوا نویسنده اصلی آموزش محبوب موتور بازی Digital-Tators (که اکنون یک شرکت Pluralsight است) بوده است. او از کودکی علاقه زیادی به بازی های ویدئویی داشت که در نهایت شیفته روند بازی سازی شد. سوال "چگونه آنها این کار را انجام می دهند؟" جوشوا را به تلاش برای یادگیری ساختن این بازیها توسط خودش سوق داد. از آن زمان به بعد ، جاشوا زندگی خود را وقف خلق بازی ها و همچنین آموزش ساخت بازی های ویدیویی خارق العاده برای دیگران کرده است. او احساس غرور عظیمی می کند که می داند می تواند در کمک به مردم در ایجاد بازی های باورنکردنی تفاوتی ایجاد کند. از پلتفرمرها گرفته تا گیج کننده ها ، جوشوا با کمال میل هر هنرمندی را که می خواهد از موتور بازی استفاده کند راهنمایی می کند و می آموزد مقداری قدرت پشت چند ضلعی های خود بگذارد. وی در Pluralsight مفتخر به تهیه برنامه درسی اصلی برای CryENGINE ، Unity ، UDK و Unreal Engine 4 شده است.