آموزش گردش کار نقشه برداری UV در 3ds Max

UV Mapping Workflows in 3ds Max

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این آموزش 3ds Max، در مورد گردش کارها و ابزارهای بهبود یافته ای که 3ds Max در ویرایشگر UV ارائه می دهد بحث خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2012. در این آموزش 3ds Max، در مورد گردش کارها و ابزارهای بهبود یافته ای که 3ds Max در ویرایشگر UV ارائه می دهد بحث خواهیم کرد. سپس در مورد انواع مختلف نقشه طرح‌ریزی و برخی موقعیت‌های ممکن در مورد زمان استفاده از نوع نقشه صحیح بحث خواهیم کرد. ما یاد خواهیم گرفت که چگونه از ابزارهای نقشه برداری قدرتمند UV مانند Stitch، Relax، Flatten Mapping، Target Welding و Break استفاده کنیم. نقشه برداری UV برای هر کسی که عاشق مدل سازی سه بعدی است ضروری است زیرا به ما امکان می دهد بافت های سفارشی خود را برای اعمال در مدل های سه بعدی خود ایجاد کنیم. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2012.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

گردش کار نقشه برداری UV در 3ds Max UV Mapping Workflows in 3ds Max

  • کشف اصلاح کننده جدید Unwrap Uvw Discovering the New Unwrap Uvw Modifier

  • کاوش در نوار ابزار ویرایشگر UV Exploring the UV Editor Toolbars

  • کاوش در انتشار ویرایشگر UV Exploring the UV Editor Rollouts

  • با استفاده از نوع طرح ریزی نقشه مسطح Using the Planar Map Projection Type

  • با استفاده از نوع طرح ریزی نقشه استوانه ای Utilizing the Cylindrical Map Projection Type

  • با استفاده از نوع طرح ریزی نقشه کروی Using the Spherical Map Projection Type

  • استفاده از Box Map Projection Type Utilizing the Box Map Projection Type

  • آماده سازی مدل برای نقشه برداری UV Preparing the Model for UV Mapping

  • باز کردن دم Unwrapping the Tail

  • استفاده از لایه برداری برای باز کردن بدن Using Peel to Unwrap the Body

  • استفاده از Normal Mapping برای باز کردن گردن Using Normal Mapping to Unwrap the Neck

  • استفاده از لایه برداری برای باز کردن ساق پا Using Peel to Unwrap the Leg

  • باز کردن پای دیگر Unwrapping the Other Leg

  • استفاده از Flatten Mapping برای باز کردن بازوها Utilizing Flatten Mapping to Unwrap the Arms

  • دوخت UV بازو Stitching the Arm UVs

  • باز کردن بازوی دیگر Unwrapping the Other Arm

  • باز کردن پنجه ها Unwrapping the Claws

  • باز کردن پیچ پا Unwrapping the Foot

  • باز کردن پای دیگر Unwrapping the Other Foot

  • باز کردن دست Unwrapping the Hand

  • باز کردن دست مخالف Unwrapping the Opposite Hand

  • باز کردن سر Unwrapping the Head

  • باز کردن فضای داخلی دهان Unwrapping the Mouth Interior

  • باز کردن بسته بندی قطعات باقی مانده Unwrapping the Remaining Pieces

  • ایجاد قالب Uvw Creating the Uvw Template

نمایش نظرات

آموزش گردش کار نقشه برداری UV در 3ds Max
جزییات دوره
4h 43m
26
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
14
از 5
دارد
دارد
دارد
Joshua Kinney
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Joshua Kinney Joshua Kinney

جوشوا یک نویسنده فداکار بازی در Pluralsight است. برای سالها جاشوا نویسنده اصلی آموزش محبوب موتور بازی Digital-Tators (که اکنون یک شرکت Pluralsight است) بوده است. او از کودکی علاقه زیادی به بازی های ویدئویی داشت که در نهایت شیفته روند بازی سازی شد. سوال "چگونه آنها این کار را انجام می دهند؟" جوشوا را به تلاش برای یادگیری ساختن این بازیها توسط خودش سوق داد. از آن زمان به بعد ، جاشوا زندگی خود را وقف خلق بازی ها و همچنین آموزش ساخت بازی های ویدیویی خارق العاده برای دیگران کرده است. او احساس غرور عظیمی می کند که می داند می تواند در کمک به مردم در ایجاد بازی های باورنکردنی تفاوتی ایجاد کند. از پلتفرمرها گرفته تا گیج کننده ها ، جوشوا با کمال میل هر هنرمندی را که می خواهد از موتور بازی استفاده کند راهنمایی می کند و می آموزد مقداری قدرت پشت چند ضلعی های خود بگذارد. وی در Pluralsight مفتخر به تهیه برنامه درسی اصلی برای CryENGINE ، Unity ، UDK و Unreal Engine 4 شده است.