آموزش آشنایی با سی شارپ در یونیتی 3.5

Introduction to C# in Unity 3.5

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این سری از آموزش های یونیتی، پایه های اصلی اسکریپت نویسی با سی شارپ در یونیتی را مورد بحث قرار می دهیم و آنچه را که آموخته ایم در دو پروژه کوچک به کار می گیریم. نرم‌افزار مورد نیاز: Unity 3.5. در این سری از آموزش‌های Unity، پایه‌های اصلی اسکریپت‌نویسی با C# در Unity را مورد بحث قرار می‌دهیم و آنچه را که آموخته‌ایم در دو پروژه کوچک به کار می‌گیریم. برای شروع، ما به چند مورد از اصطلاحات و تکنیک‌هایی که هنگام اسکریپت‌نویسی در Unity استفاده می‌شوند، مانند ایجاد و دستکاری متغیرها، درک انواع مختلف عملگرها، و اینکه چگونه می‌توانیم با استفاده از توابع دستورالعمل‌هایی را برای اشیاء بازی خود ایجاد کنیم، نگاه می‌کنیم. ما همچنین به ایجاد منطق با عبارات شرطی و حلقه ها خواهیم پرداخت. ما حتی نحوه استفاده از آرایه های اولیه را یاد خواهیم گرفت. در نهایت، آنچه را که یاد گرفته‌ایم می‌گیریم و آن را برای ایجاد یک حرکت و فیلمنامه انیمیشن به کار می‌گیریم. نرم افزار مورد نیاز: Unity 3.5.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

آشنایی با سی شارپ در یونیتی Introduction to C# in Unity

  • اصطلاحات پایه سی شارپ Basic C# Terms

  • ایجاد و دستکاری متغیرها Creating and Manipulating Variables

  • کار با عملگرهای انتساب و حساب Working with Assignment and Arithmetic Operators

  • کار با عملگرهای مقایسه و منطقی Working with Comparison and Logical Operators

  • ایجاد منطق با دستور if Creating Logic with if Statements

  • ایجاد بیانیه های سوئیچ Creating Switch Statements

  • ایجاد توابع سفارشی Creating Custom Functions

  • کار با Loops Working with Loops

  • درک آرایه ها Understanding Arrays

  • پروژه: اسکریپت حرکت پایه Project: Basic Move Script

  • پروژه: پالایش فیلمنامه حرکت Project: Refining the Movement Script

  • پروژه: ایجاد تابع پرش Project: Creating the Jump Function

  • پروژه: اصلاح تابع پرش Project: Refining the Jump Function

  • پروژه: اتمام عملکرد پرش Project: Finishing the Jump Function

  • پروژه: ایجاد اسکریپت حرکت پیشرفته Project: Creating the Advanced Move Script

  • ایجاد عملکرد پرش Creating the Jump Functionality

  • پروژه: فیلمنامه نویسی انیمیشن های پایه Project: Scripting Basic Animations

نمایش نظرات

آموزش آشنایی با سی شارپ در یونیتی 3.5
جزییات دوره
2h 48m
18
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
13
از 5
دارد
دارد
دارد
Joshua Kinney
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Joshua Kinney Joshua Kinney

جوشوا یک نویسنده فداکار بازی در Pluralsight است. برای سالها جاشوا نویسنده اصلی آموزش محبوب موتور بازی Digital-Tators (که اکنون یک شرکت Pluralsight است) بوده است. او از کودکی علاقه زیادی به بازی های ویدئویی داشت که در نهایت شیفته روند بازی سازی شد. سوال "چگونه آنها این کار را انجام می دهند؟" جوشوا را به تلاش برای یادگیری ساختن این بازیها توسط خودش سوق داد. از آن زمان به بعد ، جاشوا زندگی خود را وقف خلق بازی ها و همچنین آموزش ساخت بازی های ویدیویی خارق العاده برای دیگران کرده است. او احساس غرور عظیمی می کند که می داند می تواند در کمک به مردم در ایجاد بازی های باورنکردنی تفاوتی ایجاد کند. از پلتفرمرها گرفته تا گیج کننده ها ، جوشوا با کمال میل هر هنرمندی را که می خواهد از موتور بازی استفاده کند راهنمایی می کند و می آموزد مقداری قدرت پشت چند ضلعی های خود بگذارد. وی در Pluralsight مفتخر به تهیه برنامه درسی اصلی برای CryENGINE ، Unity ، UDK و Unreal Engine 4 شده است.