آموزش مقدمه ای بر یونیتی 3.4

Introduction to Unity 3.4

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این آموزش یونیتی، نحوه استفاده موثر از موتور بازی را یاد خواهیم گرفت. نرم افزار مورد نیاز: Unity 3.4. در این آموزش یونیتی، نحوه استفاده موثر از موتور بازی را یاد خواهیم گرفت. در طی این آموزش، نحوه استفاده از رابط ویرایشگر Unity و همچنین نحوه حرکت در نمای صحنه را یاد خواهیم گرفت. از آنجا، نحوه وارد کردن دارایی ها و نحوه ایجاد پیش ساخته ها را یاد خواهیم گرفت. سپس سطح خود را با اضافه کردن کنترل‌کننده‌های کاراکتر، برخورددهنده‌ها، نورها، مواد و فیزیک بیشتر شکل می‌دهیم. سپس آموزش را با یادگیری نحوه استفاده از اسکریپت به منظور تعاملی کردن سطح خود به پایان خواهیم رساند. نرم افزار مورد نیاز: Unity 3.4.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

مقدمه ای بر یونیتی 3.4 Introduction to Unity 3.4

  • کار با Unity Projects Working with Unity Projects

  • کاوش در رابط Unity Exploring the Unity Interface

  • ناوبری و سفارشی سازی صحنه Navigating and Scene Customization

  • واردات دارایی Importing Assets

  • تبدیل شی Object Transformations

  • ایجاد پیش ساخته ها Creating Prefabs

  • ایجاد طرح‌بندی سطح پایه Creating the Base Level Layout

  • اتمام طرح سطح پایه Finishing the Base Level Layout

  • ایجاد اتاق های داخلی سطح ما Creating the Interior Rooms of Our Level

  • کار با کنترل کننده های کاراکتر Working with Character Controllers

  • نورپردازی در یونیتی Lighting in Unity

  • افزودن مواد به سطح ما Adding Materials to Our Level

  • افزودن لوازم جانبی برای جزئیات Adding Props for Detail

  • واردات بسته ها Importing Packages

  • ایجاد برخورد دهنده Creating Colliders

  • ایجاد آتش با استفاده از ذرات Creating Fire Using Particles

  • افزودن صدا برای ایجاد محیط Adding Audio to Create Ambience

  • انیمیشن پایه در یونیتی Basic Animation in Unity

  • ایجاد فیزیک در وحدت Creating Physics in Unity

  • اضافه کردن برخی از کارهای پایانی Adding Some Finishing Touches

  • ست لباس در وحدت Set Dressing in Unity

  • سازماندهی سلسله مراتب Organizing the Hierarchy

  • ساخت انیمیشن برای درهای ما Creating an Animation for Our Doors

  • استفاده از Colliders و اسکریپت Activatetrigger برای حرکت درهای ما Using Colliders and the Activatetrigger Script to Move Our Doors

  • ایجاد یک دارایی اسکریپت جدید و افزودن یک متغیر سفارشی Creating a New Script Asset and Adding a Custom Variable

  • استفاده از یک تابع Ongui و یک جعبه رابط کاربری گرافیکی برای نمایش سلامت Using an Ongui Function and a GUI Box to Display the Health

  • استفاده از تابع Ontriggerstay برای حذف سلامت Using the Ontriggerstay Function to Remove Health

  • استفاده از عبارت if برای کنترل زمانی که بازیکن آسیب می بیند Using an if Statement to Control When the Player Gets Damaged

  • استفاده از برچسب ها برای ردیابی آسان گروهی از اشیاء Using Tags to Easily Keep Track of Groups of Objects

  • استفاده از Deltatime برای کنترل میزان از دست دادن سلامتی Using Deltatime to Control the Health Loss Rate

  • اعلام متغیر ما به نوع Float برای رفع خطاهای گرد کردن Declaring Our Variable to Type Float to Fix Rounding Errors

  • ایجاد یک متغیر برای کنترل میزان از دست دادن سلامتی Creating a Variable to Control the Rate of Health Loss

  • ایجاد یک تابع Die سفارشی برای زمانی که سلامتی صفر می شود Creating a Custom Die Function for When Health Hits Zero

  • بارگیری یک سطح مختلف و استفاده از نظرات برای سند Loading a Different Level and Using Comments to Document

  • انتشار بازی ما Publishing Our Game

نمایش نظرات

آموزش مقدمه ای بر یونیتی 3.4
جزییات دوره
5h 21m
36
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
Joshua Kinney
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Joshua Kinney Joshua Kinney

جوشوا یک نویسنده فداکار بازی در Pluralsight است. برای سالها جاشوا نویسنده اصلی آموزش محبوب موتور بازی Digital-Tators (که اکنون یک شرکت Pluralsight است) بوده است. او از کودکی علاقه زیادی به بازی های ویدئویی داشت که در نهایت شیفته روند بازی سازی شد. سوال "چگونه آنها این کار را انجام می دهند؟" جوشوا را به تلاش برای یادگیری ساختن این بازیها توسط خودش سوق داد. از آن زمان به بعد ، جاشوا زندگی خود را وقف خلق بازی ها و همچنین آموزش ساخت بازی های ویدیویی خارق العاده برای دیگران کرده است. او احساس غرور عظیمی می کند که می داند می تواند در کمک به مردم در ایجاد بازی های باورنکردنی تفاوتی ایجاد کند. از پلتفرمرها گرفته تا گیج کننده ها ، جوشوا با کمال میل هر هنرمندی را که می خواهد از موتور بازی استفاده کند راهنمایی می کند و می آموزد مقداری قدرت پشت چند ضلعی های خود بگذارد. وی در Pluralsight مفتخر به تهیه برنامه درسی اصلی برای CryENGINE ، Unity ، UDK و Unreal Engine 4 شده است.