آموزش مقدمه ای بر مدل سازی در 3ds Max 2012

Introduction to Modeling in 3ds Max 2012

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این آموزش 3ds Max، با تکنیک های مختلف مدل سازی موجود در 3ds Max برای ایجاد یک دوچرخه مفهومی آینده آشنا می شویم. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2012. در این آموزش 3ds Max، با تکنیک های مختلف مدل سازی موجود در 3ds Max برای ایجاد یک دوچرخه مفهومی آینده آشنا می شویم. در این آموزش، برخی از روش‌های مقدماتی مدل‌سازی در 3ds Max 2012 را مورد بحث قرار می‌دهیم و شما باید شروع به توسعه تکنیک‌هایی کنید که مکمل سبک مدل‌سازی شما باشد. در طول این درس‌ها، ما انواع روش‌های مختلف مدل‌سازی مانند مدل‌سازی اسپلاین را یاد می‌گیریم که به شما این امکان را می‌دهد تا اجسام نامنظم را به راحتی مدل‌سازی کنید. سپس یاد خواهیم گرفت که چگونه از هندسه اولیه برای ساختن برخی از اشیاء پیچیده تر دوچرخه مفهومی خود استفاده کنیم. همچنین با چندین ابزار معمولی که برای مدل سازی در 3ds Max استفاده می شود آشنا می شویم. در نهایت، ما یاد خواهیم گرفت که چگونه مواد اولیه ای را برای دوچرخه خود ایجاد کنیم تا رندرهای سه بعدی واقعا خیره کننده ای ایجاد کنیم. در پایان این آموزش، شما باید درک کاملی از تکنیک‌های مختلف مدل‌سازی داشته باشید و شروع به ایجاد سبک مدل‌سازی کنید که بهترین کار را برای شما دارد. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2012.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

مقدمه ای بر مدل سازی در 3ds Max 2012 Introduction to Modeling in 3ds Max 2012

  • مقدمه ای بر هندسه قابل ویرایش Introduction to Editable Geometry

  • مقدمه ای بر Splines Introduction to Splines

  • راه اندازی تصاویر صفحه Setting up Image Planes

  • ساخت قاب دوچرخه Creating the Bike Frame

  • اتمام قاب دوچرخه Finishing the Bike Frame

  • ایجاد گلگیر Creating the Fender

  • در حال اتمام گلگیر Finishing the Fender

  • ایجاد Front Pivot Creating the Front Pivot

  • پایان دادن به محور جلو Finishing the Front Pivot

  • ایجاد چنگال ها Creating the Forks

  • ایجاد اسپک ها Creating the Spokes

  • اتمام اسپک ها Finishing the Spokes

  • ساخت تایر جلو Creating the Front Tire

  • ایجاد چرخ عقب Creating the Rear Wheel

  • ایجاد میله های دستگیره Creating the Handle Bars

  • اتمام میله های دستگیره Finishing the Handle Bars

  • ایجاد چرخ دنده Creating the Sprocket

  • ایجاد فضای داخلی چرخ دنده Creating the Interior of the Sprocket

  • ایجاد محافظ زنجیره ای Creating the Chain Guard

  • ایجاد فضای داخلی محافظ زنجیره ای Creating the Interior of the Chain Guard

  • ایجاد صندلی Creating the Seat

  • ایجاد فنرهای صندلی Creating the Seat Springs

  • ایجاد صفحه جلو Creating the Front Screen

  • ایجاد پدال ها Creating the Pedals

  • ایجاد بازوی میل لنگ Creating the Crank Arm

  • ایجاد لهجه های فریم Creating the Frame Accents

  • ایجاد سیستم ترمز Creating the Brake System

  • ادامه سیستم ترمز Continuing the Brake System

  • اتمام سیستم ترمز Finishing the Brake System

  • ایجاد کیک استند Creating the Kick Stand

  • اضافه کردن متن Adding Text

  • افزودن مواد Adding Materials

  • اتمام دوچرخه Finishing the Bike

نمایش نظرات

آموزش مقدمه ای بر مدل سازی در 3ds Max 2012
جزییات دوره
5h 24m
34
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
Joshua Kinney
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Joshua Kinney Joshua Kinney

جوشوا یک نویسنده فداکار بازی در Pluralsight است. برای سالها جاشوا نویسنده اصلی آموزش محبوب موتور بازی Digital-Tators (که اکنون یک شرکت Pluralsight است) بوده است. او از کودکی علاقه زیادی به بازی های ویدئویی داشت که در نهایت شیفته روند بازی سازی شد. سوال "چگونه آنها این کار را انجام می دهند؟" جوشوا را به تلاش برای یادگیری ساختن این بازیها توسط خودش سوق داد. از آن زمان به بعد ، جاشوا زندگی خود را وقف خلق بازی ها و همچنین آموزش ساخت بازی های ویدیویی خارق العاده برای دیگران کرده است. او احساس غرور عظیمی می کند که می داند می تواند در کمک به مردم در ایجاد بازی های باورنکردنی تفاوتی ایجاد کند. از پلتفرمرها گرفته تا گیج کننده ها ، جوشوا با کمال میل هر هنرمندی را که می خواهد از موتور بازی استفاده کند راهنمایی می کند و می آموزد مقداری قدرت پشت چند ضلعی های خود بگذارد. وی در Pluralsight مفتخر به تهیه برنامه درسی اصلی برای CryENGINE ، Unity ، UDK و Unreal Engine 4 شده است.