نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره:
به جلد 1 موتور شروع سریع به موتور غیرواقعی خوش آمدید ، مجموعه ای از آموزشهای ویژه ساخته شده برای دنبال کردن و توزیع تمرینهای ارزشمند برای تقویت مفاهیم آموخته شده. نرم افزار مورد نیاز: Unreal Engine 4.3. به جلد 1 شروع سریع به Unreal Engine خوش آمدید ، مجموعه ای از آموزشهای ویژه ساخته شده به منظور دنبال کردن و توزیع تمرینات ارزشمند برای تقویت مفاهیم آموخته شده است. در این مجموعه از آموزش ها ، اصول ایجاد صحنه در Unreal Engine 4 را مرور خواهیم کرد. ما با یادگیری نحوه ایجاد و باز کردن پروژه ها کار خود را شروع خواهیم کرد. سپس یاد خواهیم گرفت که چگونه دارایی های بازی را از یک بسته سه بعدی وارد کنیم. پس از آن یاد خواهیم گرفت که چگونه یک ماده اصلی ایجاد کنیم که به عنوان پایه ای برای نمونه های ما باشد. سرانجام ، ما در مورد چگونگی قرار دادن وسایل خود در سطح و شروع روند لباس پوشیدن صحبت خواهیم کرد. در حالی که همراهی با این درس ها و ساختن یک پروژه با هم دانش ارزشمندی را در اختیار شما قرار می دهد ، اما قدرت واقعی این است که شما می توانید تکنیک های آموخته شده خود را به کار بگیرید و آنها را به روشی متفاوت برای کارهای خود به کار بگیرید. با توجه به این نکته ، بلافاصله پس از هر جلد ، تکالیفی به شما ارائه می شود. این تکالیف شما را به چالش می کشد مهارتهایی را که در یک دوره خاص آموخته اید استفاده کنید و آنها را در دارایی دیگری به کار بگیرید. این آموزشها به ترتیب تهیه شده است بنابراین ما واقعاً شما را تشویق می کنیم که با این جلد شروع کنید و تا جلد 3 را ادامه دهید و از تکالیف دوره ای در طول مسیر استفاده کنید و تجربه کامل یادگیری را بدست آورید. نرم افزار مورد نیاز: Unreal Engine 4.3.
سرفصل ها و درس ها
مقدمه و بررسی اجمالی پروژه
Introduction and Project Overview
-
مقدمه و بررسی اجمالی پروژه
Introduction and Project Overview
شروع سریع موتور غیر واقعی 4: جلد 1
Quick Start to Unreal Engine 4: Volume 1
-
ایجاد و افتتاح پروژه ها
Creating and Opening Projects
-
بررسی اجمالی رابط
Interface Overview
-
صادرات و وارد کردن دارایی های بازی
Exporting and Importing Game Assets
-
ایجاد ماده اصلی
Creating the Master Material
-
ایجاد یک نمونه مواد
Creating a Material Instance
-
دستکاری دارایی های بازی
Manipulating Game Assets
-
تنظیم صحنه لباس
Set Dressing the Scene
-
تکلیف نهایی
Final Assignment
نمایش نظرات