آموزش ایجاد بازخورد کاربر در UDK

Creating User Feedback in UDK

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این سری از آموزش های UDK ما برخی از روش های رایج برای ایجاد بازخورد کاربر در UDK را یاد خواهیم گرفت. در این سری از آموزش های UDK ما برخی از روش های رایج ایجاد بازخورد کاربر در UDK را یاد خواهیم گرفت. ما با بحث در مورد راه های مختلف برای ایجاد بازخورد کاربر بر اساس مخاطب مورد نظر بازی شروع می کنیم. ما ایجاد برخی از اشکال واضح‌تر بازخورد کاربران را که مخاطبان معمولی گیمر را هدف قرار می‌دهند، پوشش خواهیم داد. پس از آن، ما به چند روش چالش برانگیزتر برای ایجاد بازخورد کاربر مانند ایجاد نکات ظریف از طریق صدا یا مطالبی که برای لحظه ای برق می زند، نگاه خواهیم کرد. سپس با یادگیری نحوه ایجاد یک نمونه مادی برای درخشش اشیا در صورت قابل استفاده بودن و همچنین نحوه ارائه بازخورد به کاربر از طریق متن ادامه خواهیم داد. بنابراین در پایان این دوره، شما تمام دانش لازم را برای شروع ایجاد گیم پلی مفید در پروژه های بازی خود خواهید داشت.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

ایجاد بازخورد کاربر در UDK Creating User Feedback in UDK

  • استفاده از انیمیشن برای ارائه بازخورد Using Animation to Provide Feedback

  • ایجاد بازخورد از طریق متن Creating Feedback Through Text

  • ارائه نشانه های صوتی به پخش کننده Providing Audio Cues to the Player

  • استفاده از نمونه های مواد Using Material Instances

  • ساخت پازل گیم پلی Creating a Gameplay Puzzle

نمایش نظرات

آموزش ایجاد بازخورد کاربر در UDK
جزییات دوره
1h 5m
6
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
Joshua Kinney
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Joshua Kinney Joshua Kinney

جوشوا یک نویسنده فداکار بازی در Pluralsight است. برای سالها جاشوا نویسنده اصلی آموزش محبوب موتور بازی Digital-Tators (که اکنون یک شرکت Pluralsight است) بوده است. او از کودکی علاقه زیادی به بازی های ویدئویی داشت که در نهایت شیفته روند بازی سازی شد. سوال "چگونه آنها این کار را انجام می دهند؟" جوشوا را به تلاش برای یادگیری ساختن این بازیها توسط خودش سوق داد. از آن زمان به بعد ، جاشوا زندگی خود را وقف خلق بازی ها و همچنین آموزش ساخت بازی های ویدیویی خارق العاده برای دیگران کرده است. او احساس غرور عظیمی می کند که می داند می تواند در کمک به مردم در ایجاد بازی های باورنکردنی تفاوتی ایجاد کند. از پلتفرمرها گرفته تا گیج کننده ها ، جوشوا با کمال میل هر هنرمندی را که می خواهد از موتور بازی استفاده کند راهنمایی می کند و می آموزد مقداری قدرت پشت چند ضلعی های خود بگذارد. وی در Pluralsight مفتخر به تهیه برنامه درسی اصلی برای CryENGINE ، Unity ، UDK و Unreal Engine 4 شده است.