نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره:
در این آموزش 3ds Max ، این فرصت را خواهید داشت که برخی از س questionsالات و ایده هایی را که هنگام ایجاد محتوا برای بازی های رویه ای ایجاد می شود ، کشف کنید ، در حالی که برخی از دارایی های بازی سرگرم کننده و با وضوح پایین را ایجاد می کنید. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2015 ، ... در این آموزش 3ds Max ، این فرصت را خواهید داشت که برخی از س questionsالات و ایده هایی را که هنگام ایجاد محتوا برای بازی های رویه ای ایجاد می شود ، کشف کنید ، در حالی که برخی از تفریحات با وضوح پایین ایجاد می کنید دارایی های بازی بازی های رویه ای امروزه در صنعت بازی ها بیشتر و بیشتر برجسته شده اند. بازی های رویه ای مزایای زیادی دارند - هیچ بازی کاملاً مشابه گذشته نیست و می توان محیط را کاملاً با کد طراحی کرد. در حالی که تلاش زیادی برای ایجاد قوانینی که در آنها جهان ایجاد می شود توسط برنامه نویس انجام می شود ، دستورالعمل های بسیار جدی وجود دارد که ما باید به عنوان هنرمندان بازی از آنها پیروی کنیم. بنابراین با پایان این آموزش 3ds Max ، خواهید فهمید که چگونه می توان محتوای سه بعدی را برای بازی های رویه ای در Unity ایجاد کرد. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2015 ، Photoshop CC ، Unity 5.0.
سرفصل ها و درس ها
مقدمه و بررسی اجمالی پروژه
Introduction and Project Overview
-
مقدمه و بررسی اجمالی پروژه
Introduction and Project Overview
شروع کار با رویه تولیدی برای هنرمندان بازی در 3ds Max
Getting Started with Procedural Generation for Game Artists in 3ds Max
-
بحث درباره رهنمودهای تولید رویه
Discussing Procedural Generation Guidelines
-
تنظیم 3ds Max برای کار با Unity
Setting up 3ds Max to Work with Unity
-
ایجاد کاشی زمینی
Creating the Ground Tile
-
ایجاد بافتهایی با وضوح پایین
Creating Low-resolution Textures
-
مدل سازی غیر مخرب
Modeling Non-destructively
-
ایجاد UV
Creating UVs
-
ایجاد یک بافت آجر
Creating a Brick Texture
-
تنظیم مواد و نهایی کردن UV ها
Setting up the Materials and Finalizing the UVs
-
صادر کردن دارایی های بازی رویه ای
Exporting the Procedural Game Assets
نمایش نظرات