آموزش شروع سریع به Stingray

Quick Start to Stingray

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این آموزش Stingray، در مدت زمان بسیار کوتاهی با ویژگی های اصلی آشنا می شویم. نرم افزار مورد نیاز: Stingray 1.0.40. در این آموزش Stingray، در مدت زمان بسیار کوتاهی با ویژگی های اصلی آشنا می شویم. برای شروع، در مورد نحوه ایجاد پروژه در Stingray صحبت خواهیم کرد. سپس رابط کاربری، نحوه پیمایش در ویوپورت و نحوه دستکاری اشیاء را توضیح خواهیم داد. پس از آن، فرآیند وارد کردن دارایی‌ها و چگونگی مدیریت Stingray را آسان‌تر از همیشه با به‌روزرسانی زنده در Maya، Maya LT و 3ds Max می‌آموزیم. سپس با یادگیری نحوه تنظیم یک شخصیت با انیمیشن، شروع به افزایش اکشن خواهیم کرد. در اینجا می‌بینیم که چگونه ویرایشگر اسکریپت بصری Stingray، Flow، به ما اجازه می‌دهد تا گیم‌پلی را خیلی سریع ایجاد کنیم. همچنین در مورد نحوه استفاده از Wwise برای ایجاد صدا برای بازی خود و نحوه استفاده از Scaleform برای ایجاد رابط کاربری یاد خواهیم گرفت. سپس با یادگیری نحوه استقرار بازی های خود در پلتفرم مورد نظر خود برای به اشتراک گذاشتن با دوستان خود یا جهان به پایان می رسانیم. در پایان این آموزش Stingray، پایه محکمی را خواهید داشت که برای شروع ساختن پروژه های بازی خود نیاز دارید. نرم افزار مورد نیاز: Stingray 1.0.40.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

شروع سریع به Stingray Quick Start to Stingray

  • ایجاد پروژه های جدید Creating New Projects

  • شکستن رابط Breaking Down the Interface

  • ناوبری درگاه دید و ناوبری شی Viewport Navigation and Object Navigation

  • سفارشی کردن رابط کاربری Customizing the UI

  • راه اندازی قابلیت همکاری Setting up Interoperability

  • واردات دارایی Importing Assets

  • واردات دارایی های متحرک Importing Animated Assets

  • ایجاد سطوح Creating Levels

  • سطوح روشنایی Lighting Levels

  • راه اندازی فیزیک Setting up Physics

  • اسکریپت با Flow Scripting with Flow

  • اتمام اسکریپت حرکت شخصیت Finishing the Character Movement Script

  • اتصال انیمیشن ها به ورودی پخش کننده Hooking up the Animations to Player Input

  • راه اندازی یک دوربین سفارشی Setting up a Custom Camera

  • ایجاد یک پیکاپ سلامت Creating a Health Pickup

  • متحرک سازی با داستان Animating with Stories

  • استفاده از Wwise برای ایجاد صدا Using Wwise to Create Audio

  • ایجاد رابط کاربری در Scaleform Creating UI in Scaleform

  • پیاده سازی UI در Stingray Implementing the UI in Stingray

  • اتصالات و استقرار Connections and Deployment

نمایش نظرات

آموزش شروع سریع به Stingray
جزییات دوره
2h 54m
21
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
Joshua Kinney
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Joshua Kinney Joshua Kinney

جوشوا یک نویسنده فداکار بازی در Pluralsight است. برای سالها جاشوا نویسنده اصلی آموزش محبوب موتور بازی Digital-Tators (که اکنون یک شرکت Pluralsight است) بوده است. او از کودکی علاقه زیادی به بازی های ویدئویی داشت که در نهایت شیفته روند بازی سازی شد. سوال "چگونه آنها این کار را انجام می دهند؟" جوشوا را به تلاش برای یادگیری ساختن این بازیها توسط خودش سوق داد. از آن زمان به بعد ، جاشوا زندگی خود را وقف خلق بازی ها و همچنین آموزش ساخت بازی های ویدیویی خارق العاده برای دیگران کرده است. او احساس غرور عظیمی می کند که می داند می تواند در کمک به مردم در ایجاد بازی های باورنکردنی تفاوتی ایجاد کند. از پلتفرمرها گرفته تا گیج کننده ها ، جوشوا با کمال میل هر هنرمندی را که می خواهد از موتور بازی استفاده کند راهنمایی می کند و می آموزد مقداری قدرت پشت چند ضلعی های خود بگذارد. وی در Pluralsight مفتخر به تهیه برنامه درسی اصلی برای CryENGINE ، Unity ، UDK و Unreal Engine 4 شده است.