آموزش نورپردازی در CryENGINE

Lighting in CryENGINE

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این سری از آموزش‌های CryENGINE، ما می‌خواهیم نحوه استفاده از چراغ‌ها در CryENGINE را بیاموزیم. نرم‌افزار مورد نیاز: CryENGINE 3.4 (Build 3696) در این سری از آموزش‌های CryENGINE، نحوه استفاده از چراغ‌ها در CryENGINE را یاد می‌گیریم. ما با یادگیری اصول روشنایی با استفاده از ابزار Lighting شروع می کنیم، که به ما امکان می دهد زمان روز، موقعیت خورشید، جهت خورشید و طول طلوع آفتاب و غروب را تغییر دهیم. سپس به تنظیمات زمان روز می‌رویم که به ما امکان می‌دهد ظاهر دلخواه را از روشنایی محیط خود ایجاد کنیم. ما در مورد تمام پارامترهای اصلی در تنظیمات زمان روز و نحوه تأثیر آنها بر جهان در CryENGINE خواهیم آموخت. پس از آن، نحوه استفاده کامل از نورهای معوق و نورهای قابل تخریب را یاد خواهیم گرفت. سپس ما دوره را با بحث در مورد پنج دستورالعمل اصلی برای نورپردازی یک سطح به پایان خواهیم رساند. نرم افزار مورد نیاز: CryENGINE 3.4 (Build 3696)

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

نورپردازی در CryENGINE Lighting in CryENGINE

  • با استفاده از ابزار نورپردازی Using the Lighting Tool

  • رابط زمان روز The Time of Day Interface

  • پارامترهای آسمان The Sky Parameters

  • پارامترهای مه The Fog Parameters

  • پارامترهای نور آسمان و آسمان شب The Sky Light and Night Sky Parameters

  • سایه ابرها و جلوه های اشعه خورشید Cloud Shading and Sun Rays Effects

  • استفاده از چراغ های معوق Using Deferred Lights

  • استفاده از پروژکتورها و سبک ها در نورهای معوق Using Projectors and Styles on Deferred Lights

  • چراغ های تخریب پذیر Destroyable Lights

  • مسدود کردن در روشنایی Blocking in the Lighting

  • برجسته کردن مسیرها Highlighting Paths

  • استفاده از نور برای شناسایی اهداف و تهدیدها Using Lights to Identify Objectives and Threats

  • استفاده از چراغ ها برای اشاره به موارد اضافی در یک سطح Using Lights to Hint to Extras in a Level

نمایش نظرات

آموزش نورپردازی در CryENGINE
جزییات دوره
2h 13m
14
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
Joshua Kinney
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Joshua Kinney Joshua Kinney

جوشوا یک نویسنده فداکار بازی در Pluralsight است. برای سالها جاشوا نویسنده اصلی آموزش محبوب موتور بازی Digital-Tators (که اکنون یک شرکت Pluralsight است) بوده است. او از کودکی علاقه زیادی به بازی های ویدئویی داشت که در نهایت شیفته روند بازی سازی شد. سوال "چگونه آنها این کار را انجام می دهند؟" جوشوا را به تلاش برای یادگیری ساختن این بازیها توسط خودش سوق داد. از آن زمان به بعد ، جاشوا زندگی خود را وقف خلق بازی ها و همچنین آموزش ساخت بازی های ویدیویی خارق العاده برای دیگران کرده است. او احساس غرور عظیمی می کند که می داند می تواند در کمک به مردم در ایجاد بازی های باورنکردنی تفاوتی ایجاد کند. از پلتفرمرها گرفته تا گیج کننده ها ، جوشوا با کمال میل هر هنرمندی را که می خواهد از موتور بازی استفاده کند راهنمایی می کند و می آموزد مقداری قدرت پشت چند ضلعی های خود بگذارد. وی در Pluralsight مفتخر به تهیه برنامه درسی اصلی برای CryENGINE ، Unity ، UDK و Unreal Engine 4 شده است.