آموزش واقعی سازی شخصیت شخصیت بازی در 3ds Max

Realistic Game Character Modeling in 3ds Max

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: در این مجموعه از آموزش ها ، ما می آموزیم که چگونه یک شخصیت بازیگر زن واقعی را مدل کنیم. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2014، ZBrush 4 R6. در این مجموعه از آموزش ها ، ما می آموزیم که چگونه یک شخصیت بازیگر زن واقعی را مدل کنیم. ما ابتدا با تهیه مدل high poly خود در ZBrush به منظور وارد کردن آن به 3ds Max شروع خواهیم کرد. سپس شروع به جمع بندی مجدد سر و صورت می کنیم. در اینجا ما به اهمیت حلقه های لبه در صورت می پردازیم تا امکان تغییر شکل مناسب در انیمیشن های صورت فراهم شود. پس از آن ، ما به مدل سازی لباس شخصیت خود خواهیم پرداخت و در مورد چگونگی سرعت بخشیدن به زمان تولید خود با استفاده از منوهای سفارشی بحث خواهیم کرد. سپس ما با یادگیری نحوه تمیز کردن صحیح مدل خود برای آماده شدن برای مراحل بعدی تولید ، آموزش را تمام خواهیم کرد. بنابراین در پایان این آموزش ، شما نه تنها یک قهرمان زن خارق العاده خواهید داشت ، بلکه تمام دانش لازم برای ایجاد هر شخصیت بازی را برای پروژه بعدی بازی خود خواهید داشت. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2014 ، ZBrush 4 R6.

سرفصل ها و درس ها

مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

واقعی سازی شخصیت شخصیت بازی در 3ds Max Realistic Game Character Modeling in 3ds Max

  • آماده سازی مش بالا Preparing the High Poly Mesh

  • کاهش تعداد چند ضلعی ها Reducing the Polygon Count

  • صادرات High Poly Mesh به 3ds Max Exporting the High Poly Mesh to 3ds Max

  • بستن مجدد چشم و دهان Retopologizing the Eye and Mouth

  • انسداد در فرمهای اصلی سر Blocking in the Major Forms of the Head

  • مسدود کردن در حلقه های اصلی لبه صورت Blocking in the Major Edge Loops of the Face

  • ایجاد یک منوی چهارگانه سفارشی Creating a Custom Quad Menu

  • پر کردن صورت Filling in the Face

  • پر کردن پشت سر Filling in the Back of the Head

  • مدل سازی گوش Modeling the Ear

  • اتصال گوش به سر Attaching the Ear to the Head

  • بسته شدن در چشمان و سوراخ های بینی Closing in the Eyes and Nose Holes

  • مدل سازی لب ها Modeling the Lips

  • مدلسازی فضای داخلی دهان Modeling the Interior of the Mouth

  • ایجاد مژه های چشم Creating Eye Lashes

  • بازسازی هود با استفاده از ZBrush Remeshing the Hood Using ZBrush

  • یکپارچه سازی کلاه و پیراهن Integrating the Hood and the Shirt

  • مسدود کردن در فرمهای اصلی کت Blocking in the Major Forms of the Coat

  • پر کردن شانه جلوی کت Filling in the Front Shoulder of the Coat

  • پر کردن پشت کت Filling in the Back of the Coat

  • اتمام بدنه کت Finishing the Body of the Coat

  • مدل سازی آستین کت Modeling the Sleeves of the Coat

  • پایان آستین کت Finishing the Sleeves of the Coat

  • اتمام کت Finishing the Coat

  • مدل سازی شلوار Modeling the Pants

  • اتمام شلوار Finishing the Pants

  • مدل سازی انگشتان دست Modeling the Fingers of the Hand

  • مدل سازی انگشت شست Modeling the Thumb

  • اتصال انگشتان به هم Connecting the Fingers Together

  • پایان دادن به دست ها Finishing the Hands

  • مدل سازی چکمه ها Modeling the Boots

  • پایان چکمه ها Finishing the Boots

  • تمیز کردن مدل Cleaning up the Model

نمایش نظرات

آموزش واقعی سازی شخصیت شخصیت بازی در 3ds Max
جزییات دوره
6h 31m
34
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
-
از 5
دارد
دارد
دارد
Joshua Kinney
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Joshua Kinney Joshua Kinney

جوشوا یک نویسنده فداکار بازی در Pluralsight است. برای سالها جاشوا نویسنده اصلی آموزش محبوب موتور بازی Digital-Tators (که اکنون یک شرکت Pluralsight است) بوده است. او از کودکی علاقه زیادی به بازی های ویدئویی داشت که در نهایت شیفته روند بازی سازی شد. سوال "چگونه آنها این کار را انجام می دهند؟" جوشوا را به تلاش برای یادگیری ساختن این بازیها توسط خودش سوق داد. از آن زمان به بعد ، جاشوا زندگی خود را وقف خلق بازی ها و همچنین آموزش ساخت بازی های ویدیویی خارق العاده برای دیگران کرده است. او احساس غرور عظیمی می کند که می داند می تواند در کمک به مردم در ایجاد بازی های باورنکردنی تفاوتی ایجاد کند. از پلتفرمرها گرفته تا گیج کننده ها ، جوشوا با کمال میل هر هنرمندی را که می خواهد از موتور بازی استفاده کند راهنمایی می کند و می آموزد مقداری قدرت پشت چند ضلعی های خود بگذارد. وی در Pluralsight مفتخر به تهیه برنامه درسی اصلی برای CryENGINE ، Unity ، UDK و Unreal Engine 4 شده است.