آموزش SketchUp: رندر برای آهنگسازی در V-Ray Next

SketchUp: Rendering for Compositing in V-Ray Next

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: هنگام استفاده از V-Ray Next با SketchUp ، تکنیک های مهم ایجاد رندرهای تجسم سه بعدی خود را در ترکیب برنامه های کاربردی مانند فتوشاپ بیاموزید. مربی برایان بردلی عناصر رندر موجود در SketchUp را بررسی می کند ، از جمله رابط کاربری ، گردش کار و گزینه های خروجی. وی سپس نشان می دهد که چگونه می توان از عناصری مانند Global Illumination ، Specular و Refaction در یک پاس اولیه زیبایی - اصلی ترین نمایش تمام رنگی صحنه شما استفاده کرد. در آخر ، یاد بگیرید که چگونه چندین مات و بافت دقیق ارائه دهید. تنظیم عمق و میزان نمونه از خروجی نهایی ؛ و برای تسریع در ترکیب بندی از آن رندرهای پیچیده مات در برنامه هایی مانند فتوشاپ استفاده کنید.

این دوره توسط برایان بردلی ایجاد شده است. ما خوشحالیم که میزبان این آموزش در کتابخانه خود هستیم.
موضوعات شامل:
  • مات ها ، ماسک ها و کانال های آلفا
  • SketchUp عناصر ، UI و گردش کار را ارائه می دهد
  • ایجاد پاس زیبایی
  • روشنایی
  • ایجاد مات های چند کاناله با Cryptomatte
  • ایجاد ماسک های انتخابی با MultiMatte
  • استفاده از عناصر render mattes در فتوشاپ
  • تنظیم ZDepth
  • استفاده از Denoiser

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • نسخه های نرم افزاری مورد استفاده در دوره ، قسمت 1 Software versions used in the course, part 1

  • نسخه های نرم افزار مورد استفاده در دوره ، قسمت 2 Software versions used in the course, part 2

  • تنظیمات برگزیده SketchUp خود را تنظیم کنید Setting your SketchUp preferences

  • یک کلمه در مورد HDRIs A word about HDRIs

1. ارائه برای آهنگسازی 1. Rendering for Compositing

  • چرا از یک گردش کار ترکیبی استفاده می شود؟ Why use a compositing workflow?

  • ماسک ، ماسک و کانال های آلفا Mattes, masks, and alpha channels

  • عناصر ارائه دهنده توضیح داده شده است Render elements explained

  • تصمیم گیری در مورد خط لوله Making a pipeline decision

  • عناصر UI و گردش کار را ارائه می دهد The render elements UI and workflow

  • گزینه های خروجی Output options

  • اهمیت عمق بیت در آهنگسازی The importance of bit depth in compositing

2. کار با عناصر Pass Beauty 2. Working with the Beauty Pass Elements

  • اهداف فصل Chapter goals

  • روشنایی Lighting

  • اشراق جهانی Global Illumination

  • بازتاب و خاص Reflection and Specular

  • شکست و SSS Refraction and SSS

  • تنظیمات ارائه نهایی Final render settings

  • بازآفرینی گذر زیبایی Recreating the beauty pass

  • افزودن برخی از ترفندها Adding in some tweaks

3. یک شیرجه رفتن عمیق تر به عناصر رندر 3. A Deeper Dive into Render Elements

  • اهداف فصل Chapter goals

  • شناسه مواد ، شی و ارائه آنها Material, object, and render IDs

  • اشیاء و متریال های چند مات MultiMatte objects and materials

  • Cryptomatte Cryptomatte

  • بافت اضافی Extra Texture

  • استفاده از عناصر رندر عناصر در فتوشاپ Using render element mattes in Photoshop

  • ZDepth ZDepth

  • نرخ نمونه Sample Rate

  • منکر Denoiser

نتیجه Conclusion

  • مراحل بعدی Next steps

نمایش نظرات

Linkedin (لینکدین)

لینکدین: شبکه اجتماعی حرفه‌ای برای ارتباط و کارآفرینی

لینکدین به عنوان یکی از بزرگترین شبکه‌های اجتماعی حرفه‌ای، به میلیون‌ها افراد در سراسر جهان این امکان را می‌دهد تا ارتباط برقرار کنند، اطلاعات حرفه‌ای خود را به اشتراک بگذارند و فرصت‌های شغلی را کشف کنند. این شبکه اجتماعی به کاربران امکان می‌دهد تا رزومه حرفه‌ای خود را آپدیت کنند، با همکاران، دوستان و همکاران آینده ارتباط برقرار کنند، به انجمن‌ها و گروه‌های حرفه‌ای ملحق شوند و از مقالات و مطالب مرتبط با حوزه کاری خود بهره‌مند شوند.

لینکدین همچنین به کارفرمایان امکان می‌دهد تا به دنبال نیروهای با تجربه و مهارت مورد نیاز خود بگردند و ارتباط برقرار کنند. این شبکه حرفه‌ای به عنوان یک پلتفرم کلیدی برای بهبود دسترسی به فرصت‌های شغلی و گسترش شبکه حرفه‌ای خود، نقش مهمی را ایفا می‌کند. از این رو، لینکدین به عنوان یکی از مهمترین ابزارهای کارآفرینی و توسعه حرفه‌ای در دنیای امروز مورد توجه قرار دارد.

آموزش SketchUp: رندر برای آهنگسازی در V-Ray Next
جزییات دوره
1h 31m
29
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
160
- از 5
ندارد
دارد
دارد
Brian Bradley
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Brian Bradley Brian Bradley

هنرمند سه بعدی ، صاحب مشاغل برایان بردلی یک هنرمند سه بعدی و صاحب مشاغل خودآموخته است.

برایان از اواخر سال 1993 آزمایش نرم افزارهای خلاقانه و برنامه های سه بعدی را آغاز کرد و از خود پرسید که آیا می تواند با کار با چنین ابزارهای جالبی امرار معاش کند یا نه! تا سال 1998 وی تجارت چندرسانه ای خود را آغاز کرده بود ، و در پروژه هایی از آرم های پرنده گرفته تا طراحی گرافیکی برای لباس و وسایل نقلیه تا کل محصولات و پروژه های تجسم معماری کار می کرد.

برایان در حالی که ابزار تجارت خود را فرا گرفت ، مشتاقانه علاقه مند شد آگاهی از نیاز به آموزش کاملاً توضیح یافته و با کیفیت که بتواند ابزارهای نرم افزاری را برای هر کسی که می خواهد آنها را یاد بگیرد در دسترس و باز کند. در سال 2007 وی توجه شغل خانوادگی خود را به سمت آموزش تمام وقت ابزار طراحی و طراحی گرافیک که دوست دارد به دیگران معطوف کرد.